|
2005 年 9 月 4 日 星期日 【晴】
又係充實的一天~
一朝早返到公司見到有60隻shuffle的dummy放在我枱上
其實dummy就是給dealer放在櫥窗做display only,用不到的~
但這批shuffle的dumme像真度極高,連usb插頭都有,
ginny一見到就取了一隻去捉弄desmond,ginny話隻shuffle過唔到歌,
desmond很認真很誠懇地幫佢睇,又問佢係咪d電用完好耐,ginny話唔係呀!
desmond就話:咁由得佢charge一陣先啦!
之後ginny勁笑先俾desmond悉穿係dummy~烹番佢出嚟~
仲話要出封e-mail話公司有騙子~仲叫ginny唔好咁,因為desmond話驚我真係以為全世界d office都係咁hea~ haha~~
出嚟後ginny又走去玩阿ralph,阿ralph話:估唔到你欺騙左我對你同事之間o既信任囉~ haha!
ginny又放低部機o係我度,到我去玩saiman,ginny話saiman完全冇疑心地插入部機度.....最後俾阿ralph拆穿左~haha!
原本約左galil同esther一齊食lunch...
點知堂tutorial無啦啦要上,要推左佢地...真係唔好意思!又係我聊起,甩底的又係我=.=”
個半字的車程就返到poly,真恐怖...早左就諗住去買concert飛先,點知原來仲未公開發售..
cost accounting個tutor好唔掂...唉...
放學即刻去食野,嘉瑩、劍士同我食完野都唔飽,最後買多pack冰皮月餅食~ 都ok喎~
>>September 5, 2005 at 12:37:42 PM GMT+8
2005 年 9 月 3 日 星期六 【晴】
遇 車 禍 行 程 受 阻 竟 斥 傷 者 「 阻 住 晒 」
廣 東 遊 客 辱 罵 港 人
【 本 報 訊 】 「 香 港 人 質 素 太 差 , 我 廣 州 萬 幾 人 來 , 香 港 都 招 呼 唔 到 我 ! 」 昨 日 香 港 旅 遊 發 展 局 舉 辦 的 「 精 采 香 港 一 日 遊 」 發 生 內 地 遊 客 辱 罵 港 人 事 件 , 其 中 五 十 名 廣 州 遊 客 因 旅 巴 在 尖 東 撞 倒 一 名 交 通 督 導 員 , 傷 者 在 等 候 救 護 車 期 間 , 行 程 受 阻 的 部 份 遊 客 竟 以 侮 辱 說 話 辱 罵 港 人 , 更 有 人 指 摘 傷 者 : 「 阻 住 晒 我 遊 海 洋 公 園 ! 」 當 傷 者 送 院 時 , 現 場 人 士 竟 又 報 以 噓 聲 。
香 港 旅 遊 業 議 會 總 幹 事 董 耀 中 說 , 任 何 情 況 下 , 無 論 任 何 國 籍 的 旅 客 , 發 生 交 通 意 外 後 都 應 該 遵 從 當 地 人 員 的 安 排 , 他 希 望 內 地 旅 客 也 明 白 。 董 耀 中 說 , 過 往 曾 有 本 地 導 遊 向 他 反 映 , 內 地 旅 客 脾 氣 好 大 : 「 不 過 我 只 能 逆 來 順 受 , 佢 始 終 係 客 。 」
交 通 督 導 員 執 勤 時 被 撞 倒
香 港 旅 行 社 協 會 主 席 胡 兆 英 認 為 , 可 能 香 港 與 內 地 生 活 習 慣 不 同 , 香 港 人 覺 得 交 通 事 故 後 , 行 程 受 阻 是 很 正 常 , 內 地 人 則 未 必 會 體 諒 : 「 內 地 旅 客 可 能 比 較 心 急 , 對 其 他 人 唔 夠 尊 重 , 可 能 內 地 人 自 己 都 唔 覺 有 問 題 。 」 胡 兆 英 說 , 不 少 導 遊 都 曾 經 私 底 下 投 訴 內 地 遊 客 有 點 自 大 : 「 好 似 商 場 周 圍 丟 煙 頭 , 導 遊 提 醒 佢 唔 好 咁 , 點 知 重 俾 旅 客 鬧 番 轉 頭 。 」 (係咪人嚟架?!?! )
事 件 中 掀 起 內 地 遊 客 辱 罵 港 人 軒 然 大 波 的 交 通 督 導 員 姓 郭 ( 四 十 歲 ) , 昨 下 午 三 時 十 五 分 , 他 在 尖 東 梳 士 巴 利 道 執 勤 維 持 交 通 秩 序 時 , 發 現 一 輛 接 載 一 團 五 十 名 來 自 廣 州 遊 客 的 旅 巴 , 沒 有 依 照 指 示 排 隊 進 入 新 世 界 中 心 對 開 的 避 車 處 , 郭 於 是 上 前 截 停 旅 巴 擬 票 控 疑 違 例 司 機 , 但 五 十 三 歲 謝 姓 司 機 沒 有 理 會 , 仍 在 禁 區 打 開 車 門 讓 遊 客 上 車 。
「 遊 唔 到 海 洋 公 園 邊 個 賠 」
當 五 十 名 遊 客 登 車 後 , 司 機 準 備 開 車 時 , 郭 走 到 車 頭 前 揮 手 示 意 司 機 不 得 開 車 , 但 司 機 不 予 理 會 仍 開 動 車 輛 把 郭 撞 倒 地 上 , 司 機 始 停 車 。
意 外 後 郭 受 傷 等 候 救 護 車 期 間 , 旅 巴 上 的 遊 客 紛 紛 下 車 看 熱 鬧 , 有 旅 客 指 罵 傷 者 : 「 扮 晒 , 阻 住 晒 ! 」 亦 有 團 友 指 傷 者 稱 : 「 香 港 人 質 素 太 差 , 我 廣 州 萬 幾 人 來 , 香 港 都 招 呼 唔 到 我 ! 」 (當自己係大豪客嚟駛10萬9千7呀?! 好心啦! 話香港人質素太差, 咁質素稍為好的人都唔會咁講啦!! ) 更 有 涼 薄 團 友 上 前 質 問 傷 者 : 「 你 搞 到 我 遊 唔 到 海 洋 公 園 , 搵 邊 個 賠 呀 ? 」 (咁人地俾你撞親又邊個賠呀?! 冇d禮貌!! 好似未進化咁... =.="")
部 份 團 友 事 後 指 出 , 發 生 意 外 前 , 該 名 交 通 督 導 員 與 司 機 已 對 罵 近 十 分 鐘 , 只 聽 見 交 通 督 導 員 不 停 地 叫 : 「 你 唔 好 走 呀 ! 唔 好 走 呀 ! 」 當 車 輛 開 動 時 就 見 他 躺 在 地 上 了 。 亦 有 其 他 目 擊 者 表 示 , 當 時 車 輛 開 得 很 慢 , 該 名 督 導 員 被 撞 倒 後 即 躺 在 地 上 等 待 救 援 , 而 他 送 院 觀 察 後 證 實 無 大 礙 已 出 院 。
旅 客 埋 怨 : 到 處 都 是 人 頭
旅 遊 發 展 局 與 廣 東 省 業 界 舉 辦 「 精 采 香 港 一 日 遊 」 , 昨 共 吸 引 了 約 一 萬 一 千 名 廣 東 省 遊 客 湧 到 香 港 , 而 接 載 遊 客 的 旅 巴 多 達 二 百 多 部 , 各 主 要 景 點 到 處 擠 滿 人 , 警 方 為 了 確 保 各 景 點 交 通 暢 順 , 派 出 大 批 交 通 督 導 員 到 場 維 持 秩 序 。 有 遊 客 事 後 不 滿 : 「 咁 多 人 同 時 香 港 玩 , 到 處 都 是 人 頭 , 睇 唔 到 景 色 , 只 睇 到 人 群 同 背 脊 」 。 (邊個叫你係要趁人多果時嚟啫! 香港一向都係咁多人架啦! 你唔係唔知吓嗎?! )
>>September 4, 2005 at 9:49:15 AM GMT+8
2005 年 9 月 2 日 星期五 【晴】
做ISE功課做左一日...
但其實只係1PAGE...
>>September 3, 2005 at 9:59:05 AM GMT+8
2005 年 9 月 1 日 星期四 【晴】
小魔星同vicky, 你2姊妹o係度攪乜呀?!?!.... =.="
今日我地同candy預祝生日... 好開心... 唔打多次啦, 直接post我地個活動報告出嚟罷啦...
Candy生日慶祝活動報告
日期:2005年9月2日
時間:2點半放學後到晚上9時半
出席者:主角candy,劍士,nicole,嘉瑩及gigi
報告事項
原先計劃放學後便到都會商場看『人體奧妙展』,但gigi感到十分肚餓,於是一行5人先醫肚,劍士覺得gigi在鬧飢荒,曾極力阻止叫第三碟食物。到3時半左右入場,沿路到展場內所見,劍士十分不安,其實早於活動前一天決定到『人體奧妙展』時劍士曾表示反對,但無奈3個女仔都表示有興趣,劍士才迫於無奈一齊入場。
一入到場內,nicole表示開始覺得腦部麻痺,而大家都忘記要給劍士準備嘔吐袋一個。大家一邊參觀一邊討論,nicole經常把展品形容為食物,令本己想反胃的劍士更加不安。看到胚胎bb時,candy表示開始有些驚及後悔當初誇下海口說就算今天不來都會找天陪gigi來看~
原來身體內的五臟六腑已估去人體內的盡大部份位置,劍士及nicole都覺得,原來減肥都的確沒什麼可以再減...另外大家都學會了心臟是給肺部是包著的,而不是分開的2個器官~ (hahaha!!!)
參觀完一個area便到另一個area叫『激之館』,candy只看到這個名稱已被嚇到,一路行candy都拉著gigi,推gigi走在最前,入面全是整個身體的解剖,行到某一個地方,gigi見到有個穿著整齊制服的人員坐著不動,姿態和展品相似,正想回頭告訢candy給她一個心理準備時,candy已知gigi想說什麼,二人勁笑........
到最後一個area,有5件展品可給參觀者親手捉摸器官,包括腦、心、肝、胃及股骨,gigi5個都捉摸過,但其餘4人都不敢捉摸,唯有gigi每摸完一個器具加以形容。gigi表示,給了50元入場費,要捉摸過才『回本』,之後candy、嘉瑩及nicole都掂一掂,唯獨劍士堅持唔摸~
離場後nicole一句戲言說到隔離看示範單位,5人就站在示範單位門口拉鋸到底入不入去,來來回回地走了2遍才下定決心進去,可惜原來示範單位還未開始開放參觀。
5人之後開始慢慢行出尖東,沿路想找機鋪打機,找到一間可惜太多人及空氣混濁而離開,想到另一間卻又早已執笠~其間我們都一邊倒的打賭candy進入機鋪時會給人截查~
不知不覺間已行到接近海港城,嘉瑩先行離去,gigi覺得十分疲累而要求先到pizza hut坐下來,再等到gigi開始食得落才落單,之後把早己準備好的candle插在pizza上成為一個生日pizza給candy吹candle及許願~可惜candle熔得很快,過後要人手切走有candle的pizza。
我們又在pizza hut不停拍照,服務員都十分熱情地表示可幫忙,臨走時想填寫意見表格點名讚揚那名靚仔服務員,可惜每次他走過都看不到他的名字,最後草草寫上『Staff is helpful and nice』了事。
經典對白一:
gigi:我覺得rudy有d似佘詩曼
劍士:唔係呀嗎!
nicole:個feel似之嗎!正如d人話我似盧巧音
劍士(冷靜地):咁又真係似o既個格!~
nicole(開心地?!):真架?
劍士:係!不過你係肥版之嗎~
經典對白二:
nicole問:直頭髮好定曲髮呢?!
candy:曲就大個d 囉,直就細個d囉!
nicole追問:咁大好定細好?
candy:大有大好,細有細好啫!
劍士曰:見唔到就仲好!
晚飯過後只是8時多9時,大家再繼續行街,但大多數店舖都在時關門,大家最後走到page one看書及玩。
離開page one後劍士先告退,nicole、candy及gigi再走回彌敦道乘車離去,正式結束是次candy生日慶典。
上堂果時好攪笑,個professor係外國人來的,竟然無啦啦用中文講1,2,3,4,好好笑~
break之後俾d數我地計,個個都冇calculator,最後用電話計數....
lunch時講起,原來我同candy好多方面都ok似,例如飲食方面啦~我地一樣唔食沙律,飲凍野又唔要冰...同埋...大家的生活態度都係要hea... haha!!!!
行行吓街無啦啦好暈~~ 好彩冇事~~ 繼續行and食~~
>>September 3, 2005 at 7:31:45 AM GMT+8
2005 年 8 月 31 日 星期三 【晴】
今日好充實~
朝早返工, 返到3點半, 3點9就離開~
計埋塞車, 只需3個字就由觀塘去到poly lu... 超快... 下次可以做多半個鐘~
ginny俾左3支膠水我, 2支吱唔出, 一支... 變左槳糊... 笑到我同ginny2個死...
返學上堂見番nicole劍士candy... 我地o係度玩傳紙仔.. 勁好笑~
咁都com到聽日有咩攪... haha!!
多謝紫樺行緊街都掛住幫我CD... HAHA!!!!!!!!!
>>September 1, 2005 at 2:20:51 PM GMT+8
2005 年 8 月 30 日 星期二 【晴】
去左中中屋企... 因為我想睇NOW.COM... 最後睇左好耐獎門人.. 好攪笑..
THEN入自已個日記... 諗諗吓... 俾阿中入到嚟真係唔多掂... 呢度有太多秘密...
點解我無啦啦咁諗呢, 係因為無意中俾我入佢個日記...
個感覺好奇怪... 明明兩姊妹, 點解我會放條LINK俾朋友但唔放俾家姐呢?!~
其實好多事我都唔會同屋企人講, 唔知點解, 由細個果時屋企習慣已經係咁,
就算唔開心, 我都情願同朋友講, 返到屋企扮冇事.
記得第一年中七有次放學練大合唱, 我負責揹起全班, 因為某人的一句說話我喊左好耐,
中間夾硬忍住D眼淚一齊練歌, 到最後練多一次就放人, 佢地個個都走哂,
得番紫樺同TURBO陪我, 我就盡情大喊特喊, 喊到紫樺話我對眼腫哂...
最後拿拿聲收聲唔敢再喊, 因為我要到對眼變回原狀先敢返屋企!
再喊落去唔知幾點先走得... 之後返到屋企其實係好唔開心, 但都冇同屋企人講半句.
其實唔係話怕佢地WORRY而唔講, 而係怕佢地D安慰說話會再攪喊我,
每次屋企人的安慰說話最後都會變成強力的催淚劑, 一發不可收拾!
同埋有次, 中二果時有次我對個班主任有D不滿, 佢又睇得出, (其實依家都唔記得係不滿D咩... =.="")
到家長日果日, 其實都過左好耐, 我亦都冇再嬲佢, 佢突然同媽咪講番件事出嚟...
返到屋企梗係又係一堆安慰說話啦... 結果D舊事摷番起嚟, 催淚威力都仲有番咁上下.....
一個10年的誤會.......
我問好姨聽唔聽 "放不下你放下我"的原曲...
佢同我講 : 『原來你係指"放不開你放下我", 等我諗到頭大都記唔起慧嫻幾時有首歌叫"放不下你放下我"呢!』
原來個歌名我睇錯左10年... 咁就10年啦, haha!!!!!!!!!!!!!!
小魔星就以為我一時打錯... haha!
好姨笑我係咪有讀寫障礙, haha! 係都唔出奇~
仲有一個係"你留低的信"我睇左做"留低你的信"
有次geog exam做MC, 人地問 "which of the following do not...."
我就成日都睇唔到個 "not" 字... 俾miss wong鬧... haha!
之後同小魔星講起, 我同佢細個時聽 "痴情意外" 中間一句 "也許痴情全是惱人的意外"
我就會諗.... 點解 "老人"先有意外?? 點解後生仔冇份?!?!.... haha!!!!!!!!!!!!!!!!
好姨一句:『第日戴四方帽記得請我地觀禮添呀』 好encouraging呀!!!!!
同埋媽咪話到我畢業時又去影一張全家幅~ 因為家姐畢業時影過一次~
聽日開學,我今年要俾心機!
俾人知道我返工、聽歌都冇影響到成績~
諗諗吓...真係好想有嫻迷嚟同我影相.........
仲有... 紫樺啦, 表哥仔都要~ miss wong同miss mok到時仲記唔記得我呢?! haha!!
>>August 31, 2005 at 1:50:56 PM GMT+8
2005 年 8 月 29 日 星期一 【晴】
返工時搭巴士, 因為多人, so見到下層4個位對住的有位就坐, 坐到去黃大仙司機剎一剎車, 我爭d飛左去對面個男仔度... 好彩我即刻扶住個窗框(我坐窗口位~), 只係feel到pat pat輕鬆向前跣一跣, 但依然坐得好穩陣的.... then望到坐對面個男仔... 佢個樣好鬼驚, 驚我真係會飛撲落佢度, haha!!!!!!!!!!! 係驚都係我驚先啦!
堆積左一星期的單,最後淪落到要6點半先做好,仲有d手尾要後日繼續...
遲d開學會繼續返工,會返星期一、四 or 星期一、六,depends on我星期四駛唔駛返學!
lunch時full team食飯,好耐未試過啦,有desmond o係度,完全冇冷場,因為佢發功的對象是我!
腳趾抽筋.............
>>August 30, 2005 at 1:39:36 PM GMT+8
2005 年 8 月 28 日 星期日 【晴】
唔好成日提住佢啦!你成日提,明明冇事都變番做有事啦!!
我聽都聽到厭啦!!
>>August 29, 2005 at 12:23:24 PM GMT+8
2005 年 8 月 27 日 星期六 【晴】
聽左好多野,好煩,但又唔講得出嚟,
呢個叫我咁做,另一個又叫我唔好,應該點點點點點....
做中間人難,做著2個都識的朋友的中間人就仲難,唔好拉我落水!
唔好俾壓力我,一個人的容量有限,唔好迫我反面鬧人!
>>August 28, 2005 at 10:06:07 AM GMT+8
2005 年 8 月 26 日 星期五 【晴】
今日係阿大生日~~~~~~ 錫啖先~~~
睇番尋晚影d相................... 點解我同miss wong個頭咁似o既?!... haha!!!!!!!!!!!!!
呢排pco興玩講吓個member的特質, 今次到玩講我身邊的人...
1. 紫樺,義氣朋友一個,有事call佢佢會肯飛過嚟幫你,勁!!成日俾佢知道我想點...佢已經完全睇透我...在gigi的耳濡目染之下,有做fans的潛質!!
2.holly,典型女班長,善於攪7A的gathering,每次都會去食不同東西的餐廳攪gathering!!
3.菜心,打電話俾我會自稱maggie,但其實佢講『菜心』呢個名我會load得快d~典型開心果一個,講野可以好大聲~坐埋一齊傾計可以同佢傾到好多偈!!
4.劍士,老人家一個,亦都係文人一個,鍾意吟詩作對,說話永遠帶有文言文風格,問佢電腦會答得好details~
5.candy,好人一個,十分可愛,善解人意,經常會估到人地心諗乜,勁!!
6.nicole,是劍士及candy口中的有錢女,經常做出趣怪及我地唔明的動作,喜歡一路打波一路尖叫~
7.katherine,運動型同學,我地幾個人之中佢較為正常,鍾意去旅行行山,現居美國,將會退學,唔知幾時會返吓嚟香港~
8.william,賤人一個,但經常帶歡笑給身邊朋友,預科生涯最大功績就是追到7a班花小二,另一功績就是經常被老師捉弄,令上堂氣氛變得輕鬆,最鍾意大大聲叫miss wong做『彩玲姨』及老點gigi,即係我!
9.turbo,運動家一個,跳高跳到有香港排名,但成日攪到自己周身傷唒
10.vincent,我個表哥仔,講電話會笑到反枱,我地合力咀咒某人,可惜最後失敗~我地又成日攞d親戚嚟笑,同佢冇野唔講得,係我一個最close的朋友~只可惜佢成日話表妹似豬...好唔開心...
11.miss wong,一個好care學生的miss,可以同d學生玩到癲,同我地乜都講...我俾面d,頂籠只叫佢『彩玲姐』
12.miss mok,又係一個好老師,又係好care學生的,曾經為我地班哽左好多野...成日話自己係獨居老人....
13.ginny,現在的同事,初頭都覺得佢冇乜野,但之後有一排覺得佢好串,但到依家相處耐左又覺得佢ok nice..
14.desmond,我阿頭,IQ題高手,成日同我鬥玩iq題,d答案永遠都係笑到拍枱~出手闊綽,鍾意請人食野,仲要係貴野!
15.saiman,sales manager一個,個樣似足醬爆,有次我覺得佢似王喜
16.阿大,今日的壽星女,我最鍾意痴住佢,坐隔離都要掂住佢,好錫我,成日同我玩d無聊野,笑到拆天,係阿中口中的連體嬰及孖女~
17.阿中,典型的『中間人』,即係有家姐有阿妹果d,虔誠的基督徒,耐性全屋最好,讀書最叻,父母最鍚的一個~
18.阿媽,開通師奶一個,見平野就買好多,3打橙都可以一次過買....拎死人!
19.老豆....我煩惱的根源..........
20.姨媽,阿媽口中『只得身形同年齡似個師奶』的人,家庭雜務一律唔識唔做~鍚我地三姊妹鍚到不得了,當正係自己d女~
21.姨丈,三姊妹特別鍚我......嘻嘻,唔聲唔聲,經常語出驚人!!
>>August 27, 2005 at 9:02:52 AM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|