2005 年 10 月 8 日 星期六 【晴】
今日阿大知道左有個琴,佢個反應我一早都估到,又係一堆好難聽的說話,咩『又多舊垃圾!』、『嘈到死!』...好想喊........
點解喎...舊年鋼琴你又唔俾,最後傾得數,部琴又俾人買左,
到今次,部琴唔駛錢之餘又細好多,你又唔俾...你想點呀究竟?!
咩叫『嘈住哂』呀?!部琴都唔係放我地屋企,放阿中度之嗎!你有幾何上去呀?!你冇3個月都唔上一次啦!
你用『家姐』呢個身份嚟阻止,對我同阿中嚟講好唔fair!
點解你係家姐,我就一定要聽你話?點解我唔可以為自己利益爭取一次?!
心平氣和同你講,你又唔鍾意,ok!fine!都算啦!你都唔駛次次都講d咁難聽的說話!
我唔想每一次講到呢個話題都要攪到咁.................
你放過我啦!唔好每一次都打破我個美夢好冇?!......
阿中都係我家姐,佢知我想要好耐,由佢一搬開左住佢開始諗點買部琴俾我,
由未入伙佢就plan定預留邊個位放部琴俾我...個位到依家都仲hold住左,
點解2個家姐,對同一件事的態度咁唔同?!?!
『其實假當天的書房 能像這裏現在大地方
能容納一個鋼琴 天天撫摸十萬趟
專一的我 今天或是蕭邦 』
我真係好想喊................ >.<!!!!
>>October 9, 2005 at 12:39:48 PM GMT+8
2005 年 10 月 7 日 星期五 【晴】
唔知係咪俾家姐傳染... 喉嚨好痛...
>>October 8, 2005 at 11:16:19 AM GMT+8
2005 年 10 月 6 日 星期四 【晴】
今日返學已經預早左出門口,因為上堂要test,比平時早10-15分鐘出門口,點知等2部小巴都full左,班次仲好疏,個站又熱,最後搭的士去火車站...=.=”
個test..算啦,都唔知係好定唔好~
test完去食野,阿勝最後俾candy趕走...因為佢攪到我地2個笑到食唔到野...而且佢趕時間返工都仲唔走,死都要講埋先,haha!
同埋好翹呀!坐坐吓見到晨操行過,我問佢坐邊呀你?原來佢只係坐我後面,真係正正後面...haha!!
睇電話暫時睇啱部sony ericsson 的Z520i 符合我要求, 包括有bluetooth, mp3 ringtone(大家應該都估到我d ringtone會係點... 嘻嘻~~), 影相, 同埋最緊要佢below $2000!! 正價係 $1988, 正睇緊有冇d乜野會再平d~ 唯一唔太滿意的係佢個外型, 頂部個框有d怪..........................
我知道我瞞住你同佢對都好唔fair, 但我冇得揀呀......... >.<!!!
我想話你知,佢叫我同你講你唔駛咁worry住,因為有我地做你最強後盾!萬事都有我地同你頂住先!
同埋...其實係有人幫緊你架!佢係你o既secret angle,但你又日日都見到佢架!you are not alone!佢好支持你架!加油啦!
其實你睇唔睇到呢段字呢?就算睇到,你又知唔知我係講緊你?!?!
>>October 7, 2005 at 1:11:21 PM GMT+8
2005 年 10 月 5 日 星期三 【晴】
今日有5個鐘天地堂,我話去行sogo,俾candy話我:做功課啦!行街!
轉個頭,劍士出尖咀,我話咁佢返嚟時打call我地,我地睇吓去邊度遠d食啦~
點知candy話:咁不如一齊出去啦!..激死人.... haha!!
食完又行返poly,去左library睇『衰鬼上帝』..麻麻啦,冇我想像中咁好睇!
我地同阿龍,鬼翀,wilson,同阿舜,total七個人一齊睇...睇完食埋tea先再去上堂~
放學返到屋企...又係一個地獄...眼火爆,想鬧人.............
真係好把火呀我依家!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我信得過你,我知道就算我講左你知,你一樣會咁努力,
不過我要keep promise,就算萬一你知道左都唔會怪我,
呢個秘密我永遠都唔講得你知,希望你會明白我處境,
你永遠係我最好,最明白我的知己!
>>October 6, 2005 at 12:45:41 PM GMT+8
2005 年 10 月 4 日 星期二 【晴】
教internet application個RAYMOND LEE又話exam唔會要我地背code,個去search佢d past paper就吉左成版叫人寫番個programme出嚟...
死囉!點死成版野出嚟呀?!?!
今日個lab教html,都好過佢之前教 java...
不過依然係聽到想兜把星落eddie chan度.....
html我地學過你又慢慢教,java我地冇人識你又係咁飛...
呢科終會死到直哂...
看來要在costing及buss law上加油了....
今日scosting果條class work我識計ar~
好開心ar~ hahaha!!!
而且印藉的buss law lecturer d英文我開始聽得明啦~
尋日連踩3個鐘都ok~
呢2科都漸入佳境...haha!!
>>October 5, 2005 at 3:25:49 PM GMT+8
2005 年 10 月 3 日 星期一 【晴】
今朝上上吓堂ginny打俾我... 心虛的關係所以勁驚~ 好彩佢唔係問我中文地址果壇野...
今日開始有得驗血驗肝炎果d~
抽完血有包利賓納送喎竟然~~hahaha!!~~
個人手勢幾好~抽得唔痛~唔似有時o係醫院咁抽到好痛同痺幾日,試過有次痛我到喊... >.<!!!
抽血果時好好笑,我係唔上HRM lecture去抽血,所以個袋冇跟身放左o係lecture room,我只攞住銀包同水壺去~
咁抽完後佢叫我用力按住個位,我就攞住哂d野冇手按,於是是但用個水壺"隊"住個位就算,俾個人笑我:嘩!你咁都得呀?!
上comp的lab,想殺死個eddie chan...
吔蕉架!教書教到一鑊泡...
全班冇人知佢講乜!仲以為自己好勁!!
放學返屋企途中見到miss mok,同佢傾左幾句~
miss mok第一句就話我做乜又瘦左,
因為佢自己肥左~ haha!
紫樺ar~miss mok真係好關心你架!
傾傾吓仲見到埋肥晶...
我想同你講...其實你好叻架啦!唔好為左咁就灰左呀.....白d啦~~~^^
>>October 4, 2005 at 1:41:07 PM GMT+8
2005 年 10 月 2 日 星期日 【晴】
to galil,中秋都過左,秋天啦依家係~梗係要聽秋色應吓節啦~遲d冬天又整飄雪先得~hahaha!!
今日返工返9點,但我3先返到...又冇門口入...
丟左陣ginny就返到,好彩早過佢~佢唔知我幾點返到~haha!~
於是填log sheet可以照填9點開工~
好衰唔衰...唔知邊個攪過我部腦,攪到我login唔到,成日話我個ACCOUNT expire左(唔通我俾人炒左?!~)
未夠10點IT部又未有人,最後要10點半先至開到機...真滴汗...
呢排要勁cher 2科ISE的功課....
唉...........
>>October 3, 2005 at 3:58:25 PM GMT+8
2005 年 10 月 1 日 星期六 【晴】
真係心想事成啦~ hahaha!!
尋晚用shuffle聽緊歌,入面有成80幾首歌,我聽聽下就諗起一首另英文歌,叫"I'll never get over you (Getting over me)"
咁聽完播緊果首容祖兒之後,竟然shuffle play都真係揀中果首英文歌喎!!
幾神奇ar!!
仲有仲有仲有!!!
尋日想問版主一個問題,我想知究竟 d artist去外國開concert,d衫果d係咪要佢自己俾錢整架呢?!
我仲打左出嚟諗住留言架啦~
但諗諗吓都係唔好,費事麻煩到版主,於是我就諗住算啦~
點知今日去睇.......有另一個人問版主同一個問題!!!
真係好攪笑!!!
留個念先...
Note Nr.: 10315 from 2005-10-01 11:24:05
by 版主
email: no email
url: no homepage
To: samantha
自從同Ba叔的"雅柏"滿o左經理人合約後,姐姐就再無同任何公司簽經理人合約。約滿後的她的所有演出,姐姐都仍然授權"雅柏"代她洽談。當條件合理決定演出時,姐姐都會就每次演出簽合約的。姐姐每次演出的服裝多數係自己買或請設計師做衫,間中會有d服裝品牌贊助,而機票及酒店就係主辦機構負責。化妝師、髮型師及他們的機票及酒店亦多數係主辦機構包埋,否則如果係姐姐自己負責費用,那歌酬又會多d,其實條數一樣,睇下份合約點列出o既o者。
呢套戲我上年已經睇o左,係幾好睇o既。
我相信gloomy sunday係好耐之前的作品,我諗應該係有歌先,然後因為首歌有好多傳言好多故事,最後就比人拍成電影。
至於姐姐隻碟.........
我諗我要再問下佢先,下午佢打過長途電話比我,如果妳早一點留言就答到妳了.....
謝謝鼓勵姐姐!!
謝謝!!
完全滿足哂我8掛的心理~~~
夜晚又成家人去姨媽度食,我地o係佢度攞左好多野返屋企,除左餸之外,
誇張到仲有蓆同枕頭~haha~
張蓆唔知邊個要,個枕頭就我o既~
一齊打的返屋企,一路行我一路唱 ”joe le taxi”~
次次去完姨媽度走果時我都會諗起呢首歌...
因為次次都係打的走~
>>October 2, 2005 at 1:27:29 PM GMT+8
2005 年 9 月 30 日 星期五 【晴】
溫習日again...
做costing做到火都嚟埋... 計極都計唔到, 搏鬥左3個鐘左右, 就係為左果2題數....
今日阿中話佢有friend唔要一部坐地的電子琴,中中即刻話要~
見到曙光啦~~
不過唔敢話俾阿大知住...一陣佢又迫我考琴... =.=”
唔知最後會點呢?!咁問係因為...個感覺仲好唔realistic...
由好細個開始我已經好恨有一部琴,奈何真係得恨字,一路都冇著落,
舊年曾經有希望,但最後都幻滅左,
到今次真係唔好咁開心住...一陣仲失望...
真係come true的話...就好啦!
>>October 2, 2005 at 3:08:53 AM GMT+8
2005 年 9 月 29 日 星期四 【晴】
今朝無啦啦醒起...乃野!!尋日返工砌個中文地址file(700成幾個,我攪左個幾星期...)執漏左阿ralph之前俾我個update幾個dealer的update 中文地址,
成朝都諗...死啦..ginny話要交俾人架份doc,好唔好同佢講聲呢?!...
講又驚佢話,唔講又好唔負責任...諗左一朝,同紫樺講,佢叫我try my best去搵佢先...
最後返到poly去computer centre開msn send左個msg俾佢,但佢又away...直到我放學返屋企佢都仲away緊...
死啦...佢會唔會sick leave左呀今日?!佢尋日話周身骨痛....
最後死死氣氣打返公司搵佢,試下啦唯有...原來佢成朝出左去開會,
我同佢講個file,佢叫我星期一返去先做返啦,唔緊要喎...
好彩個file未send出去俾人啫...一額汗.... =.=”
佢仲叫我如果返工d野唔夠時間做(因為我d野堆左一星期都未做完...),可以早d返工...
正ar!!返9點~ office冇人..可以print note ar!!!!
講開print note... 尋日俾部printer玩死...print唔到野!!
10幾個dealer address要人手抄落信封...
Gome個office個address我抄左4次...
因為太多單,一次寄唔哂,要分4封信寄出去...好似罰抄咁...
都唔知乜printer嚟架!!!!
最後攪到4點2先走到...返到poly都4點8 lu..好彩lecture仲未開始~
18蚊的tea buffet已經榮登black list的top 1, 勁唔掂. 18蚊都唔值, 多得阿勝為我同candy2個女仔cher住出去攞野食.. haha!
食食吓nicole打嚟,我地直情叫佢唔好嚟,無謂waste左18蚊~
勁攰...唔打啦..等阿勝post上news group先copy過嚟la...
>>September 30, 2005 at 3:15:58 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8