寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Wingwingwing

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2003 年 8 月 5 日 星期二 【晴】

我今日真係當黑 , 有個親戚 泥我屋企 , 又吹水......又晒命.....
响深圳我都有親戚... 個個都好好人, 對我好好......
但係 lee 個就"不同凡响" ~ 佢係我 "# 姐 " ( u know ~)...( 講到明就# 啦 ~)
又要我部佢行街, 我同佢都唔 arm key ..........但呀媽又叫我唔好做到o甘出面....

記得有次行街, 我見佢bring 好多野, 咪好心問吓洗唔洗 help佢裸D law~
點知佢就 比晒D野我裸, 仲話: 一早就應該o甘做啦, 平時我同人出街 我都唔洗裸野的...
嘩 ... o個刻真係比佢激到 "彈彈吓" ~........ 之後 全程我就好似個"妹仔"一樣....

今日又晒命 .... 又話有幾多個男仔 like 佢 ..... 又話邊個有$, 邊個有車, 邊個有樓.....
仲話邊個有錢的特登去深圳find佢.......... 佢仲要唔 so 人 wo ......
我呀媽都頂佢唔順 ............ 唉 ~
佢又成日buy名牌, 追新電話,........my father say : 李+成 都比佢洗 窮 呀 !

我雖然成日話要呃人保險金..... 都係講笑姐 .......
D大陸人 (some) ( e.g 佢 ) 真係好過份 , 又 懶有錢
英文又唔識多個, 淨係識得"L"同"V" ...........
講野又冇離大方, 似住自己有D銀兩, 靚D就認屎認P .......

>>August 5, 2003 at 4:39:37 PM GMT+8


2003 年 8 月 4 日 星期一 【晴】

前日7:00去書展,以為9:00收啦,點知8:00就收了~( 入場 $20蚊 ga~~ 一個鐘二十蚊 ...)
塊面好返 D了~ 人都開心D呀~ haha ~

不過可能 有人 嫌棄 law~ 尋日講好話一齊行街啦 .... 又要玩集合 law~
出到去又話不如 "各有各行", 之後 集合返屋企 ............
又話要坐車(油 至旺角~ ) , 要行多個街口又話: 乜你o甘煩ga ~ ( 人泥ga? )

之後就自己一個去左旺電, 不過冇我要的 書同碟 ..... so過左 深水埗,
點知個人仲比左 9折我 hoho ~ `開心死 ~

基基 ~ 收倒你的留言真係好開心呀 ~ 前幾日icq ... 我仲以為你係我F5 的friend.... 佢又叫基基~
我仲好驚訝 ..... 心諗: "基基讀緊IVE HD ?"
Offline 後先 load倒 係你 law ~


>>August 5, 2003 at 7:14:39 AM GMT+8


2003 年 8 月 2 日 星期六 【晴】

前日開始, 我塊"面"就 敏感了 ~ ( 好慘 ! 宜家都仲未好返 ~ )
仲記得o個日我一沖完涼 , 一照鏡......
第一個反應係.......好驚 (呆左), 之後 係好慌惶, 好"敏",..... then cry (因為一時間真係 好驚好驚 ~~)
打比男朋友啦 ..... ( 佢又冇bring 電話 law ~ 好慘.......) ,

點知 kinyan 就o係 lee 刻 打電話 泥 ..... (救星 ! )
o個一刻我仲話...... 好唔返就死左佢....一了百了 ~ (相信大家 見到我 就會有 同感了 ~~)
仲諗住未好返, 一定唔出街見人..... 點知 kinyan 話 : 你聽日唔係要補考BIA 咩 .....
(大家應該知道..... 後果我係 遺背詻言 >_< )
我考完BIA , 仲要去拍野, 今日又要PC開會, 聽日又要拍野 ~

(男朋友就安慰話 : 好彩我賣點一直都唔係 個樣.......
(lee個事實......無可否認.....但引申到另一個問題 .............o甘我賣點 究竟係咩呢 .......)

BIA當然死左啦 ~ 我o個晚都 冇心機 溫 ~ (邊個話補考易D ga ~~)
PC今日開會, (我好似今日先 知道自己 熟於 PC人~ 因為要為下年new PC人做野, 好似成熟了~)
聽朝仲要 7:45 到青衣 ..... ( 返學都冇o甘早 law ~ )
啊Jan, 你估仲有人會信你咩 , "唔好再講大話啦 ~ "( 你再扼人 就冇朋友 ga 啦 ~ 收手啦 ! )

呀 ! 今日好似有人生日wo ~ 究竟係邊個呢 ......
o個個人好似有 "語障" ga wo ~ ........."6" 同 "律"都分唔清... (仲有口吃.......)
好似 同同同 同"姓" ga wo ....... 邊個呢 ........



>>August 2, 2003 at 5:59:12 PM GMT+8


2003 年 7 月 29 日 星期二 【晴】

今日同左 Yuki, Ho, Jan, 唱K & Shopping ~ (今日唱得好爽呀~ 兩男兩女, 合唱又arm, 單唱又得~ )
好明顯啊Jan 又遲到的 ~ 仲要我們三個 去到NewayCity "就"佢 law~
之後又要我們部佢去 拿 "食蕉"證 ~ 之後仲走人 tim ~ 太過份啦 ~

今日唱左好多歌~ 啊 Ho 佢唱 "自由", 啊Jan仲話佢 "扮野""死頂"wo~ .... 呵呵~
(有咩唔 arm 聽, pls find Jan ~~ )
今日仲諗住 study BIA , 當然..... 都係冇study 過的~
望住D note , o甘就兩個鐘了 ~ 發夢 ......

宜家得返聽日 ja~ 唉 ~ 你哋去 書展 開心D啦 ~ .......... 好worry 呀 ~ 但又唔想讀 ~
worry ~~ 所以用唔開心公仔~

我諗都係NOt good tavel lu ~ sorry ~ 各位 ~ 我個 BNO 過期的 ~

>>July 30, 2003 at 3:54:24 PM GMT+8


2003 年 7 月 26 日 星期六 【晴】

都好耐冇寫日記了 ~ 因為lee 幾日屋企要油油 .... 部電腦就被隔離三日了...
宜家部電腦仲好大塵 ~ 不過都係等媽咪 清洗了 ~ 好累呀 ~

前兩日就同D舊朋友仔去 art 個 miss度 BBQ ~
我哋燒左好多平時 唔會燒的野 ~ 除左有 牛排 , "牛園" , 燒賣, 法包 , "金孤", 綿花糖 ,腸......
仲有 猪頸肉, 大"聰" ,海產 , "蟻瓜 ", 絲瓜, "黃蕉" ,"紅蕉" , 朱古力香蕉 ..... ~~ 燒左 好多好多 野 ~
仲飲左好多茶 ~ 返到屋企 ...... 失眠 ~ " 好慘 ! 訓極都訓唔倒 ~ "
之後 . 第二日 攬著隻 啤啤熊 一齊訓就 好D啦 ~

之後去見工 (又遲到 ).... 同呀Van , 威威 開會, 歸家 ~
返到屋企, 仲要清潔屋企 , although i am so sleepy ~ 點幾先訓 ~
今日就sleep 左 10個鍾~~ hoho .... 食野啦 ~ 睇波~ sleep~ 再食野 ~ ......

sorry 啦 ~ 啊mei ~ 因為前一晚失眠 ~ so 冇精神去 唱K law~ (正常的我 無K不歡 ga ma~)
唔係真係 頂唔順 , 都唔會唔去的 ~
你哋 o個日一定 happy 啦 ~ (冇我响度 ~)
好野 ~ 發夢都古唔倒 , 我聽日有得去 " 擎天半島 " ~~ << 待續>>

>>July 27, 2003 at 3:19:20 PM GMT+8


2003 年 7 月 19 日 星期六 【晴】

呵呵 ~ 尋日同 啊mei , Jan 一齊eat dinner , 仲睇左 "海底奇兵"~ GoOd~~ (好好睇~)
坐我哋前面的一家人, o個 D Kids 好激law, (不過我懷疑佢哋唔係好知 內容) ~
"mo仔" 好得意呀~ 第日 我 個仔 都要好似 "mo仔" o甘~~
要study BIA啦~,........好慘~ 雖然未開始 study ,...... 我終於明白 "老大途傷悲" 點解 啦 ...

啊mei ~ 我以前都以為 鍾意咪得law ~ 唔會理邊個有才華, 邊個對你好, 邊個識拍拖~
但係你頭先 問我的問題~ 基本上我都唔知 點答 ~我諗都係 ... 靜觀其變啦~

啊佳: 我要擇個有錢啦, 有才華,對我好, 又靚仔, 又孝順........... 唉 ~
啊 Jan ~ 你個cheap精 ~ 騙了人哋o甘多錢~ 買貴d 的 "mo型" 都計著, "獨寒鬼 "~
好野 ~ 啊佳 遲D就可以上網了 ~hoho ~
又話去lee度... 又話去o個度 ~ 又話...... 得個講字 ~



>>July 19, 2003 at 6:14:35 PM GMT+8


2003 年 7 月 16 日 星期三 【晴】

尋日聽到 葉劉淑儀 唔會做局長 ~ 又知自己要補考 BIA ~ 今日又比人炒 ~
前兩件事都 let me 好唔開心......

我冇去 71遊行 ~ 唔只因為好熱 ~ 但我知我的看法.... 唔多人會agree ~
其實 我一直都好支持 葉劉 , 佢又做得嘢,又叻,又硬朗....
我對政治唔熟 ~ 但係我睇過一個有關佢的專輯 ....
知道佢老公 有病 死左, 要一個人養大個女~ (其實我諗 係唔容易的 ~) ,
不久, 又比人話佢 "掃 # 頭" , 佢個女响學校又比人話..... 做呀媽的.... 一定好唔開心law ~~

23前, 23後 都 比人 " 人身攻擊" , Scold 佢D人又 懶係好有point
(雖然我唔清楚佢哋講咩 ~但佢哋講嘢時 個衰樣 ~ 我就一早已經唔會..... 我會打佢哋)
但佢 講嘢 衰D 就比人前輯成 專輯 ~ 其實我會覺得佢好慘 ~ (... 佛都有火啦 ~~)
好似sit得 lee個位 就 "鳳子" 要比人scold 一樣 ~ ( 永遠都只係 有# 冇讚)
(比人scold得多, 發吓火就 .... ) we are only human, she is only woman ja ma ~
為香人, 有時大家唔領情時 ... 不如為自己個女著想 !! ( 我就會o甘諗啦 , 唔再理D牛鬼蛇神~)

71 o個日, 我都想Write down 我的feeling ....
不過因為我唔知咩嘢係 政治 ,連 政治 都未識解... 所以冇寫到 ~

1/8 就要補考啦 ~ 好慘law ~ D人又話之前冇 電話通知 就即係 pass ~ 仲以為過骨.......
今日返 sales ~ 佢知前叫我 Try... 原來係 try 兩個鐘 law ~
佢話個個都只會 Try 幾個鐘 ~ 如果請就會一個星期內通知 ...
o甘.... 我算唔算比人炒左呢 ~
(其實都冇客人, 我sales左一個人~ 不過佢冇 Buy到... 都冇佢個size .....唔通我又做錯嘢 ??)

>>July 17, 2003 at 5:05:33 PM GMT+8


2003 年 7 月 14 日 星期一 【晴】

前日去荃灣shopping ~
點知 原來 "保安仔alex" 係响 千色做的 ~ (見倒又唔叫我wo ~)
又話o係我面前我都唔理佢........ 我近視ma ~
(D人成日o係我面前我都唔知ga ~
唔知的人就以為我係cool人.....叫都唔認 ~ 熟的就知我係盲... 成日整估我 ! )

尋日同啊佳shopping ~ 順便find job 啦 ..... 點知有間shop 話比我try 吓wo ~ (真係好 ~)
不過份工係sales泥 .... 要做成 11個鐘 ~ 又o係尖沙咀 ~
連埋答車 , 就要spend 多過 12 個鐘啦 ~
不過我諗我都係做一日姐 ~ 我都有心理準備佢唔會請我 after 睇倒我點做嘢 .....

近排有D friend都 回應 我info 的故事~ 但係就唔知係改編 泥 ~
原本唔係o甘ga ~ 唔知你哋 like 邊個多D 呢 ~ (當然係我 info o個個好D啦 ~ hoho ~)

從前有兩兄弟生活在一個好幽靜的村莊﹐一個叫“真實”﹐另外果個叫“謊言”~
有一天“真實”同“謊言”一齊去河邊沖涼﹐上岸之後“謊言”拿了“真實”的衣服穿在身上﹐走進村莊﹐所有村民都爭相稱讚“謊言”衣裝企理﹐風度翩翩~
而當“真實”發現自己衣服被人掠走之後就唯有一絲不掛步入村莊﹐結果遭到所有人的歧視眼光及唾罵~
從此之後﹐人們只能夠接受穿著真實衣服的謊言﹐而不能接受赤裸裸的真實 !
(我諗鐘意講大話的人就 like lee 個多D啦 ~ )

蓉左條美 ~ sorry 啦 ! 吓次swim一定唔會nut底ga 啦 ~ o個日真係sick .... 又頭暈 .....



>>July 15, 2003 at 1:26:57 PM GMT+8


2003 年 7 月 10 日 星期四 【晴】

lee 幾日發生左好多野 ~ 真的 ~
今日我去Find 工, 我發覺暑期工真係唔易find ~
除左o個D"必請"之外~ 好以麥記同電話推廣...... 唉~
呵Jan ~ 我之前話過find唔倒工就唔去泰國 .... 我都係冇得去ga la ~

今日find完工返屋企啦 ,
o係我屋企大堂見到以前look after 我的婆婆...(佢now 住我樓下~)
佢好似喊 "Cry "緊... 一問之下, 佢話伯伯跌倒. 我仲以為小事 ~
咪陪佢返屋企 ~ 去到... 我呆左 ~
因為伯伯成個人跌底.... 訓左o係地上面起唔倒身~
我打電話比警察啦 , 同打比媽咪 叫佢落泥 ~
我都唔知點算.... 除左比個 枕頭 同 用扉比D空氣佢...
o個種心情好難形容 .... 讀過人類生物又點.... 有心無力 ~
婆婆的心情一定比我難受 ~
佢比我更想救呵伯, 但佢比我更有心無力,
佢連電話都唔識打, 想拉起呵伯又唔夠力.....
去到醫院就安心D了 .
好彩呵伯之後都冇咩事 ....~

...." 明明身心經已重傷扮皮外傷 ".... 唔好睇小一D小事呀 ~
..........唔知點解又諗起GIGI的歌 ~
呀 ~ ..... 今日係救助車上面, 有個救護叔叔 贙我個 鼻靚 ~
唔知點解 9唔9 都會有人話吓我個鼻靚 ... 又話我個鼻可以 "旺夫益子" ~
雖然每次都只係 話個鼻, 但係都開心 ga, 因為冇咩幾可有人贙 ma ~

>>July 10, 2003 at 5:50:04 PM GMT+8


2003 年 7 月 5 日 星期六 【晴】

吾 ~ 我覺得都係訓醒的時候了 ~ 唔可以成日 傻o下傻o下 ~
我都訓左成年.... 醒啦 ! 我終於發覺 老人院的生活唔arm我自己 ~

我......... 雖然find唔倒工 , 不過都唔可以放棄我自己~
開心的係我的中文打字 ..... 經過日日寫日記 ....... 真的快左 ~
可能冇野做 , 成日諗埋一面 , 個人好 情緒化 ....
唔知點解成日都想自己一個 ~ 我係咪應該 睇 o下 心理醫生 ?
find D野做 會唔會好D 呢 ??

近排聽 "嫌棄" 首歌 好 Touch ......
大家原來都唔知大家 諗咩 ~







>>July 5, 2003 at 6:54:09 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


有一天 到世界末日那時候 沒有燈 沒有光 沒有你在身旁 沒電話 沒有美衣裳 我不怕 http://www.mutualworkshop.com/

廣告

讀者留言

路人留言   |

好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8

邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8

得行咪入大嶼山放&#21523;
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8

oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8

會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8

你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8

Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8

新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8

I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8

Hey wing <br> <
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8

對 <br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8

為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8

Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8

As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8

原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8

阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8

生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8

wing ~~ <br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8

提早幾日同你講.. <br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8

who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8

Wing, <br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8

又來看你日記了....... <
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8

我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8

廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8

入黎消暑一下 <br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8

wing wing <br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8

喂~大姐WING! <br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8

好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8

我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8

Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8

Wing Wing... <b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8

對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8

hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8

Why Me? <br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8

=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8

Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8

大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8

Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8

路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8

o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8

下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8

正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8

我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8

傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8

咪話我唔&#22175;睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8

Hi Wing, <br> <b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8

四哥一路都受女仔歡迎架啦!! <
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8

...唔見電話?= = <br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8

又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8

不如你用買條手機繩掛在頸 <br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8

人氣: 66386

Design & Scripting by ShowHappy.Net