2005 年 1 月 1 日 星期六 【乍雨乍晴】
新的一年 .... 我希望 .......... 身邊的 朋友家人 個個 都 開開心心 ~
個個 都 身體健康 .... 靚仔靚女 .... 好似我咁 聰明靈利 ~~~
不過 聽日要返學啦 啦啦啦~~~~~~
一方面 好想 好想返學 ... 因為 好耐冇返學 .. 好掛住返學 ..... 好鐘意返學 呀呀呀呀 ~~~~
另一方面 又唔想返學 .... 因為 好多好多 功課 呀 呀呀呀~~~~~~ (全部都 未做呀呀呀呀 ~~~~)
Zuie ..... 我地 份 Oracle 點算呀 ~~~~ 我一D都唔識呀呀呀呀 ~~~
CMS 的 Director 我 都係 一D都唔識呀 ~~~~ 一定會累左成組啦 啦啦啦 ~~~
Networking , Color man, IP, Management又唔識 .... 上年學左D 咩野 呀 呀呀呀~~~~~~ ???O.O"
多謝 呀媽的 新年gift ~~~
2005 年 .... 我希望 ......................................................... 發達 ~
>>February 12, 2005 at 5:33:15 PM GMT+8
2004 年 12 月 30 日 星期四 【乍雨乍晴】
Lee 兩日 真係 玩得好開心 .... 前日拍片 .... (警匪片) ......
志恆 (Danny) 做 警.... 智恆 做 匪 ....... !! 真係 笑死 !!!!
智恆由一開始 死都唔肯做 匪 .... 比我地 塑造到 .... D行人 都以為佢 真係 一個匪 !!!!
有人 仲 "山"門 tim .... ^^ "
之後 o係 後行 連還槍戰 !! 好好玩 ~~~
我 同 lindy Zuie 呀英 就負責 拍片 ..... 其他 的唔講了 .... 等cut完片 大家sin 自己睇啦 ~~~ ^^
Danny 的 左輪 ..... 跌左落 渠 ......
智恆個 look .... 尋日 cup片 睇返 都笑死 ! ^^ 真係好似個匪 ~~~
之後 拍完 去食野 .... Danny 叫多左個 炸魚皮 但冇人 食 .... ^^
佢就 "格硬" 夾左一個比我 ! .... 不過 原來都幾好食 .... (這是 我人生的 第一個炸魚皮 ~.~)
之後 尋日 夜晚 BBQ .... 超涷 !
我同 呀 ku Zuie lindy 就o係 尖咀 坐 260X 去 "__門市中心" ....之後 Join 埋入去 "__估灘" BBQ了...
我 就同 平時一樣 "B你巴啦" 支支o左o左 咁 .... 同呀ku 周圍 辣著D火頭 ....
之後10點 交換 gift 的Game 裹面 .......
我抽倒 光仔 的gift ^^ (係一條 狗 ~ But個主人 係要 另外購買的 ~.~)
我 死都唔會講 who 抽倒我 份 gift 的 ... 不過 我見 "抽倒我 份gift 的人" 都 幾開心 ~~ ^^
不過 我最最最 想要的 都係 Danny 同 呀Van 的 gift !!!
真係 好靚 !!! ............ (不過 比 Mouse 同 四哥 抽倒 ~.~)
另外 ... 呀Ku 一直都好想要 Zuie o個份 gift ..... 點知真係比佢抽仲 !! 佢開心到 超開心 咁 ...
Zuie 就 抽倒個 好好笑的 gift .... 係 Zuka 送的 ~~~~
之後 我 以為 跌左個 主人 ..... o係o個度 周圍 搵 ... 之後 sin 知 要 另買的 ~.~
BBQ中 ..... 我 燒左 好多野食 ..... 因為 光仔 同 Danny 遲左入泥 ....
所以 我 都燒左 隻雞扖 ... 同 幾粒丸 .. 比 佢地 ~~
自己 燒完都 覺得 好靚 ~~ ^^ (可以 比美 呀二廚(四哥) 的野食) ... !
不過 光仔 就問我係 咪 落左好多 密糖 ..... ^^
之後 就泥散的時候 我燒左個粟米 比四哥 ... 諗著 報答佢 help我 整機 ...
點知可能 (因為 趕時間) ... 我燒左幾燒就 請佢食 ... (入面涷的 ~)
佢食左淡 就 掉左我的 粟米 !! 不過 算啦 ... 見佢 都有悔意 ~~ ^^
仲有 多謝 YoYo 的 手"密" ... 好暖 ~ ^^
之後 我地就 坐車 出 荃灣 ... 我同 Danny 就坐 "忘命小巴" 返出 MK ~
返到 home 都 2 點幾了 ~.~
真係 好................................. 涷 呀 !!!
之後 尋晚發夢 ...... 夢倒佢 同佢女朋友 ..... ~.~" 點解會咁的 ~? 我都未見過 O.O"
>>December 31, 2004 at 11:16:00 AM GMT+8
2004 年 12 月 27 日 星期一 【晴】
尋晚同 兩個 frds 行街 ..... 現倒 樣野好靚 好靚.... 又諗起 30號要 交換 gift .....
我就 buy左 了 ...... 但係 ..... 買完 返屋企 .... 愈睇愈鐘意 .... 真係 好好好 鐘意 .....
真的 有D想 "據為己有" ..... 但係 .....
Zuie demon: 係啦 .... 份 gift 咁靚 ... 自己 要左佢啦 ...
Zuie angel : 你唔可以 咁 ga !! 你自己要左 ... 就要 buy 過一份 .... 又鐘意 ... 又再 據為己有 ..... 再 buy ... 再 自己要 ... 再 buy ..... 咁你就冇晒D $$..... 冇得 BBQ ga 啦 ...
唉 ~ 都係唔可以咁的 ......
尋日行到 好夜 sin 返 home ... ~.~ sleepy ......
MEI :仲諗住同埋你去 .... 個個都睇左 功夫 啦 ..... 我同 kinyan 就要等 埋 ar Tak sin 去 .... 佢好似今日返wow ~.~
海嘯 的第一個 反應 ......
我 : D孤兒真係 好慘啊 .....
呀媽 : 噢 ! lee排的 股票 有排升了 O.O"
Lindy ... 放過我啦 ~~~
Lindy 的連日 ICQ message :
this holidays' schedule:
29/12 : 拍野 ... 外景 拍攝 Proj 2
30/12 :( cap proj 2 片 and cut proj 1片 )
31/12: (cut proj 1 片 ..)
3/1: *presentaion of IP
4/1: *due date of CMS hard copy (details in brief)
5/1: *final presentaion of CMP ( hand in CD to Theresa)
6/1: MBE Rm043, 10:30-3:30
7/1:MBE Rm026, 2:00-3:30, deadline of AfterEffect ( on tape: one tape for whole class)
11/1: MBE Rm101, 10:30-12:30
13/1: *Test 1 of CMS (close book), *MBE Rm043, 10:30 Assignment
14/1: *presentation date of CMP ( deadline of oracle proj)
20/1: *Assignment 2 of ENG, 10:30-12:30
P.S *** two projs of DVP's deadline before 14/1, it is because the 2nd period is on 17/1
>>December 28, 2004 at 6:36:02 AM GMT+8
2004 年 12 月 26 日 星期日 【晴】
本來玩左幾日 " 忙晒形" 的我 ...
今日 一打開 ICQ ..... 見倒 lindy list 的 排山倒海 的功課 ..... 我好想死 ~.~"
點解 ....... ?!
24 號 的 平安夜平平安安 咁o係 home sleep 緊 ...
都要 比兩隻 反斗星 打電話泥 .. 仲話o係我屋企 樓下 ~.~ " ....
點知未落去 佢地 就 已經 上左泥 .... 係我屋企過 平安夜 .....
(好心 你地 兩個 就去 尖咀 拍o下拖 啦 =..=) 仲要比你地 兩個 見倒我 屋企 "唔應該" 見倒的野 !!!
"回水" 呀 ... 死野s !
之後 聖誕節 就 打邊攎 + BBQ ~~~ 開心死 .... + 肥死 ....
原來 兩樣一齊食的時候 係 好好玩的 .... Burn 唔熟的野 ... 掉落去 個邊攎 度 ... 就可以食了 ~
Brun 左 好多野食 ... 我...食食食 ... 再 食食食 ..... 勁食 .... 再 係咁食 ....
(最 好笑係 一張 幾千蚊的 " ma雀台 " 比D 炭 brun 左個 洞 ..... )
Boxing day 就去 探婆婆 ...... 今日 終於 可以 真正 sleep了 ~.~"
醒了 .. 一開 ICQ ..... 覺得 ... 我 suggest Lindy 做 班長 .... 都唔知係咪 明智的 ~.~
Lindy ! 聖誕假 呀 家陣 !!
>>December 27, 2004 at 11:43:50 AM GMT+8
2004 年 12 月 23 日 星期四 【晴】
連續 43 個 鐘冇 sleep .... 今日 都係 11 點起左身 ~ ^^
因為 After effect 做通頂 ... 之後 返學 ... 放學 再出去 玩到 夜晚 3-4 點先返屋企 ~.~
仲要 唔舒服 ...... 結果 .... 都未死 ....
講返 After efect present .... 我好鐘意 智恆 Mei娟 Lindy Zuie 四哥 ...... (比較鐘意lee五個 ...)
智恆D 野 不嬲 都好鐘意 ... 好靚 好有 Style ...
Mei娟 一睇就知好比 心機整 ~ ^^ (Dmusic 都好夾 feel ~)
Lindy 的 不嬲 都咁有 水準 ~~ (不過 有兩格出左事 ... 唔底 ~.~)
Zuie (唔知點解) 都整到好 靚 ~ (原來 拍住 都未 沈底 ~)
四哥 最尾o個 秒 好 Unexpected ~ (enough la ~)
仲有 呀朗 呀 KU Mouse .... o個D 都 鐘意 .... 不過 就比 四哥的 fly機 炸開左 ~~ ^^"
見倒呀Ku 日記 ... 我都好 想多謝 四哥 呀英 ~ ^^
各位61323 的精英班同學
我地o係30/12舉行的 聯誼晚會之 告別2004火燒龍鼓灘 再見 ~~~
唔知會收咩野 gift 呢 .... 金鏈 ? 10卡 鑽石介指 ? 摯天半島 複式單位 ? 畢架山一號 ?
多謝 ~~~ haaaaaa ~~~
http://www.magazine.com.hk/dragon-club/
好想 同 看我日記的 朋友仔 講句 ....................................................... " 聖誕快樂 " ~~~~~
>>December 24, 2004 at 9:36:40 AM GMT+8
2004 年 12 月 22 日 星期三 【晴】
~.~ 我都唔知點解 人人 都趕做 after effect 而 我仲有 時間 寫日記 .....
因為 ..... 佢又話我有 ERROR !!!!! 日日 都有 error !!! 又 唔知 a 咩野 唔 vailible !!
跟住 now 就等 四哥 send 5.5 比我 ... 所以 好得閒 ~.~
話說 四哥真係幾勁 ... o係電話 教我 click 幾個制就 ren 多左 3 秒 ... 不過 都係完成唔倒的 ~
四哥以為有 BF 的人 就唔洗愁 D電腦 問題 ...
well .... actually .... 就我地班為例 .... 呀邦 呀英 四哥 都冇女朋友 ga 啦 (你們都是 電腦 勁的 ~)
但係 智恆 Danny 呀朗 ...... (咁你就知 有男朋友 其實 同電腦 係冇關係的 ~ ^^ )
今日 唔舒服 ..... 老美佢地 為左我的 After effect ... 改左 明晚 sin 去唱K 慶祝生日......
真係 唔話得 !!! >.< (明明 佢話今日 Wear 得好靚 .... 約定晒了 ..... 但我一句 "唔得 " ...) ... 感動 ~
好耐 冇搵我的 呀佳 ..... 雖然 佢打比 我 ... 但我真係 .....
因為 ........... 我都 聽左 十萬次了 .................
我問我自己 係咪因為 你識左 BF 之後 先有我地今日 .... ...... 我 .........
諗起 呀德o個面 落緊雪 ...... 唔知佢可唔可以 bring 一粒 o個度的 雪 返泥 ^^ ~
>>December 22, 2004 at 5:41:40 PM GMT+8
2004 年 12 月 20 日 星期一 【晴】
唔舒服 ....
頂住 ! 仲有 After effect ~ >.<"
>>December 21, 2004 at 10:37:04 AM GMT+8
2004 年 12 月 19 日 星期日 【晴】
BB ! 講 故 唔好 __ 故 呀 ~~~
總知 就係 有 $$ 的女人啦 !
今日冇返學 .... o係 home 做 after effect ..
不過 就做 "半個鐘" 玩 "個半鐘"咁 .... (食o下野 ... 唱o下歌 .. 上o下網 ...講電話 .... 仲多過做 ....)
做一做 就搵 Zuie .... 唔識做 就搵呀英 .... 做唔倒就搵 四哥 ...
(希望 我個 房可 增添 一部 靚靚電話 ~ ^^ )
死啦 ... 唔滿意 law ...... 仲要有 1/3 未做 .... 仲要 有個 proj "save" 唔倒 (尋日 搞左成日 ...~.~)
成日 都 "Error " !! >.<" .......
仲要 help Kinyan 做功課 .... (仲有 佢BF ..... )
死人呀德 考完試 都唔 邦手 ! 唔理 !! 今次 去完旅行 返泥 的gift ....... again ... 唔要 間尺 or 鉛筆 !
其實 .. 呀德 ... 記住呀 ...你個人唔返泥 唔緊要 ... 寄份 gift 過泥 得ga啦 ^^
24 25 30 號 都 data 左 人啦 ~ 改 28 啦 ~
>>December 20, 2004 at 1:57:15 PM GMT+8
2004 年 12 月 16 日 星期四 【晴】
上回 講到 : 呀想仲了 Cupid 的 " 咀咒之箭" ....... 佢鐘意的人 永遠都 唔會鐘意佢 ....
呀想 知道後 .... 本來 都唔多 開心 .... 點知 ......
今日 畢卡索 同 呀想 講了 "稀罕的.... "兩句話 !!
呀想 真係 好似 同 劉德華 講野咁 ......
(雖然 佢只係話 : lee 支筆 ... 開發部 都有 個wo ~ .... 點解過泥 的 ?)
原來 仲了箭後 ... 畢卡索 也當左 呀想 是他 其中的一個 "下屬" ....
出了 生產部 後 .... 呀想 真的開心得 快要暈低了 ~~
平時 "唔旭" 的畢卡索 已經 好吸引了 .... 宜家 景然 會出聲tim ......
當快要 開心 死時 ... 呀想 突然 聽倒 有人叫 "____" ....... 心都"離" 埋 ....
原來係 開發部的一個 同事 ..."佢點知我個名ga ?" .... 呀想 諗 ....
之後的日子 .... 呀想 同 雀仔 就變了 "獵英"般 ..... 遠處 見到佢的 蹤影 .... 也閃了 ~
今日 公司 請了 一個 勁人 ... 講一個 關於 "小先蜂 自我增值計劃的 講座" ....
講座 的內容 很多 .....也很特別 ....
講者 "理直氣壯"咁 話 : (首先) 上帝 是 耶穌 的 老豆 !
聖誕節 就好似 爸爸 邦 佢個仔 搞 生日會 .... 我 懷疑 出賣耶穌的人 仲o係 lee 個世界上面 .....
聖經上面 記載 左 ..... 當耶穌 被釘 十字架前 ....
有一個 有錢的女人 ...靜靜雞 用 好貴的 Cream 茶左o係 耶穌的 腳板底 下面 ....
之後出賣耶穌 的人 就話 : 仲咩用 咁貴的 Cream 茶o係佢腳板底 度 !!?
我知道 要 "Improvement .... understanding of the Feature !" ......
話都未說完 .... 畢卡索 叫左D "食蕉" 入泥 ..... 將佢 壓 走左 .....
(呀想諗 .... 好彩 有 畢卡索 ... ^^)
今日 呀想 還打左個電話 比 "小月巴" .... 但 原來只是 一場唔會 .... O ~
>>February 12, 2005 at 5:35:08 PM GMT+8
2004 年 12 月 15 日 星期三 【晴】
又過了 開心的一天 ~~~~~ ^^
如果 日日lunch食飯 都係咁開心 .... 我會日日食... ^^
真係 好開心 好開心 ~~~~~~ ^^
今日 心情靚靚 的我 ... 到了 下午 都係 有件 唔開心 的事 ! 阻住晒 !
不過 now 都算 解決 左了 ~ 總結 都係 好開心 呢 ~~~
Zuie ~ ^^ 今日 英文 堂時 ... 我諗 ... 如果 你坐 我個 位 ... 你會 勁笑 law ~
因為 .... 今日 我同 呀英 oral 時 .... 佢 ...... (dum 得我 好開心 law ~ ^^ )
>>December 16, 2004 at 2:41:14 PM GMT+8
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
好朋友連結網址
ZUIE
細佬
Bernice
Jandy
C Head
阿德
KinYan
Mei
呀天
呀KU
小娟
小智恆
小朗
小輝
阿英
Ruby
呀蕉
i win
Danny
呀康
羅捷
Benny
小強
呀聰
Ar Fay
James
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8