寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Wingwingwing

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2003 年 12 月 29 日 星期一 【陰】

...

>>December 30, 2003 at 6:01:38 AM GMT+8


2003 年 12 月 28 日 星期日 【晴】

今日真係好開心 .....
多謝 kinyan 同 maggie ~ 仲有 Zuie ..... 多謝你地的 聖誕gift 呀 ~ 仲有 alex的聖誕card 啦 ~

今日 同 亞歷山大 , maggie , 呀豪, 建欣, 玉琪 ,落門, jan , 等人 去了睇 "鬼o甘多大屋 " ....
雖然 套野 一般 ..... 不過 同你地睇咩野 都好開心 的 ~ 之後 就行吓街啦 ....

好開心 呀 ! 你地送我返工 ~ o甘大個女 都係等一次 ja ~
之後 又泥我度 drink 野 ~
你地真係好底ga ! 計埋加一 .... 平時 $50 蚊柸的酒 ... 仲有2兜 nuts ..... 仲有D酒 ...
冇 $600 都唔好諗著走 ...... 可能我做野乖啦 ..... 個經理真係好鬼識做 ...
(雖然 我覺得佢有D係想 收買 我~不過 我做o甘耐野都係 drink 過兩柸仔 .... 仲係要 死哎爛哎 ...)

經過一個月的 冷戰 .... 冇人 勝利 ~ 總算 冇咩野啦 ~
因為 今日 剛與 某人 好返 .... 所以 不得不誠認 我今日係重色輕友的 ~
不過 我平時 都唔係o甘的 .... 所以我知道 大家會原諒我 ~..... ^.^ ~

>>December 28, 2003 at 5:16:31 PM GMT+8


2003 年 12 月 26 日 星期五 【晴】

今個星期都冇假放 ~ 返足7日 ~ 有時仲要返 7-8 個鐘 ...... "有時懷疑自己返緊full-time~ "
日日都可以 免費食野 ~ 有鵝肝,牛排,煙火腿, 海鮮, 甜品 ..... 我真係覺得好底 ~ (食野o個時~)
我 同呀佳仲不時 自己落多張 單, D野就自己食 .... 食呀食 ,飲呀飲 ...... 肥左不少了 ~ =.=!

我 宜家.... 真係覺得D人 比 百幾蚊 食個Set din 係好白痴的 ~因為我日日都係 一蚊都唔洗比 ....
總的來說 :

返工的好處 :
D同事好 , 三個 經理又好笑 ..... 個老細又冇咩野 ~
返工時間 free ,有得講數, D野又 免費食,免費飲 ~
識左好多野 .....E.g 餐廳的運作,落單,傳菜 , set 餐位,餐巾, 沖野飲, 酒名,酒柸.... ,D廚房師父仲教我....
明白左好多野 .... e.g 人的底抗力 真係好勁 .... 點解o係同一間餐廳食野 有唔同的feeling .....
有D up-date 的歌仔聽 , 最重要的係有 $$$ 收 ma~

最鐘意做 : 埋單, (因為 有時D人會比 tips 我的 ~ ), 沖野飲 ~ (鐘意就沖 好味D, 大柸D .... ~)
最唔鐘意 : 上去派傳單 ~ (雖然係最舒服,冇人理....不過好悶的 ,又有D人又會望著晒同好煩....~)

返工的壞處 : 有時要 吸二手煙 , 同希望 人工 高D ~

雖然 返工係好開心 ,.... 但係因為 二手煙的問題 .... 可能 好快會唔做了 .....
不過一定要搵倒第二份sin ~..... 同埋我想 學埋 沖酒飲 sin ~.... =.=!
不過 o係o個度做左 多個月野的同事 .... o個經埋 "調酒師" ... 都係教左佢沖 pink lady,snow ball ....

>>August 20, 2005 at 6:05:23 PM GMT+8


2003 年 12 月 24 日 星期三 【晴】

尋日返工啦 ~ 間野勁忙 ,好似打仗o甘 ~
又有人等位, (我做o甘耐都未試過~),一台走了 又一台~
不過 又真係 幾好笑 .....
尋日返 7-3 ,放工就同呀佳 o係附近行吓 ~食吓野 ,吹吓水 .... 5點幾 走了 ~
返到屋企 6點幾 sin 訓 ..... 今晚就要返 6點 .....

D頸 有D痛 , 對手有D累 , 對腳有D酸 , ..... di-dar di-dar di-dar ......

>>December 25, 2003 at 6:55:42 AM GMT+8


2003 年 12 月 22 日 星期一 【乍雨乍晴】

我覺得冇左 電話的日子 ..... 生活 尤如 與世隔絕 ~
有了好多 私人時間 ~(原來 平時有好多時間都係比左人地, 冇咩自己的時間 ~)

不過 我已經唔 想 再o甘落去了 ~
因為 我好想 放工的 時候 聽吓 kinyan 把聽, 比人scold 時聽吓alex 講的無聊野 ~
................ " 所以我開返電話了 ~ " yeah ~..................... (用返 舊 number ~)

今日 同 Zuie 一齊 go street ~ 好累 啊 ~ 返到 home 唔夠一個鐘......... 之後又 去左 返工 .........
今日 都冇咩客 , 全場得 十幾 個客 ........ 可能 今日 "冬至" 啦 ~
返去 o個三個鐘 都係 o係度 食nut 同 "釣魚" ..... 無聊 ~
呀佳今日 " 算係 為左我 ..." 比個 經理 叫左 入room "頃計"~
(因為 我地兩個成日玩 .... 佢仲過份過我 ..... 又唔 守o係自己 剛位 ...... 成日 去左我o個邊 ..... =.=! )

>>December 22, 2003 at 5:14:06 PM GMT+8


2003 年 12 月 19 日 星期五 【晴】

o ~ sorry sorry ~~ 因為冇左電話 , 另到各位搵唔倒的 , 辛苦各位了~
因為 lee 排又返學 , 又返工 , .... 都冇時間 出街 睇電話 , 放假都想o係屋企 .... 加上就泥出糧 ....
出糧sin buy la ~

Alex ~ 你咪打電話泥 我屋企law ~ 可以"留言" 比我呀媽 ma ~ 你話你係 亞力山大 ~
o個日 呀佳 去左我屋企 sleep ma ~
o甘 咪 o係我電腦 度留言比你 law ~ 開心 ma ? (我留言又唔見你o甘開心 ~ =.=! )

尋日 no mei 生日 ,又o甘arm 唔洗返工wo ~ 玩到 零晨 兩點幾 ........
成身仲 好dirty 呢 ~ (他/她 們是傻的 ~ 我仲左兩個 蛋糕餅 ~ 成面都係 美味的 黑森林蛋糕 ~)

下星期 返多三日 就唔洗 返了 ~ 不過 功課都好多呢 ~
星期四 o個日 ~
我同呀佳一齊 做野時 ~ D人 order D 好奇怪的 酒 , 平時我都唔理 ....照落單 ~
但係 呀佳 一泥 ... 我哋就不停 研究 ........ 結果 柸柸都想 try 吓 ~ 不過 柸柸都成 $50 蚊 ~
之後 我哋 哎 陳生 (我餐廳 了 調酒師)沖兩柸比我哋 ~ 本來 佢唔肯的 ~
之後 哎哎吓 , 講講價 ............ 沖左 兩柸 pink lady 比 我同呀佳 ...... 點知 .........
好難飲 ~ (真係 自己 裸泥衰 ~) ............ =.=!

返左一排工 ~ 識左唔小野 ~ 有好多好 得意 的酒 ~ .......... YEAH ~

>>December 20, 2003 at 8:25:08 AM GMT+8


2003 年 12 月 15 日 星期一 【晴】

你個alex .... 六合彩又唔見你講中 ! ...... 我真係 有D感冒了 ~
專家 : 感冒係會發燒 ~ =.=! ...... 尋晚有小小燒啦 ~ 今日起身都好了好多了~

最衰 kinyan 呀! 為左 要圍返 交通費 ...... 出到省城 就non-stop o甘行 ...... =.=!
星期六 同佢 行街啦 ......... 睇左好多 product design ..... 仲同個 sales 玩遊戲 ~ 我地輸左 ~
之後即刻返工啦 ~ 累 ~ (因為 星期五 趕 tommas 功課 ma , 通頂了 ~)

星期日 就sleep 多D了 , 但係 尋日返學 可能冷倒了 ~ >.< ! 返工就 唔舒服 ~
返工 真係有好多好笑野 ~ 不過 遲D sin 講啦 ~

尋日 sin 知道 ..... 原來 "侯菜因" 同 "殺達母 " 係 同一個人 ........ =.=!
當 printing 呀sir 話 佢地係同一個人時 .......... 我仲 話佢 "有冇 搞錯 ! " .... 叫佢唔好玩 .......
之後 ..... 仲比 呀輝串 ..... 問我 上年 "橋治" 定 "布著" 連任 .. ......... =.=! (我 o個一刻get倒了~)
(呀輝真係 好好 笑的 ~ 唔知 今日 運動會 佢 同 呀邦 1500m 跑成點呢 ? )

之後 上 通識 堂啦 ...... 問左 半個鐘 的遊戲 ..... (我地c 班 對 A 班 ~)
我淨係 識答 .....sir 問 : "廣州最大的機場係 ...." 我 : "白雲"! (快而準的 help 我地班 get one mark ~)

今日就同 Zuie 一陣出街 去 灣仔 Print notesss and 去 銅鑼仔 page one 睇Dseign 書 ~

>>December 16, 2003 at 4:21:22 AM GMT+8


2003 年 12 月 12 日 星期五 【乍雨乍晴】

o ~ 今日..... 一返屋企.... 就訓到好似死左o甘~......

因為尋晚 11:00 sin 返到 home ..... 之後 eat dinn , bath .... 都 12:00 ....
之後 仲要做 tommas 的 design 功課 ..... 做到 朝早 near 6:00 ......... 唉 .....
之後 sleep 啦 .... 又唔可以 走 普通話堂 .........
(因為 我 唔返普通話堂的次數 仲多個 返 的堂 ~ )...... 又要10:00 起身 ~ ....
上完 普通話 ...... 飯都冇食 .... o係 圖書館 做deisgn ......

**** 勁唔開心 的事就 發生 啦 ~ 因為 我的deisgn 好後 sin present .....
o係我presnet 之前 的某個 同學仔 .... 佢 的 design 勁似 "紙窄" ...... 之後 件件 作品 就被受 影響 ......
我..... 唉 ..... (多得佢 唔小 ! )....@#@!$# 仆#$%^^ 仆^&^^$$#@!*^^%#@ ................... !!!!!!
(我想 講 ..... 我地係 study 緊 HD .... 唔係小學 !... 做的野 ... 過唔倒自己 就不如 唔好 交~)
我寧願 get 0 ..... 都唔想 /.......

放學 就 o係 OK buy左個 飽 .....係我的"早餐" ....=.=!

我又唔見左 電話了 ~ 大家都唔洗 再問我D gerenal 的 問題了 .....
MYR when 尖咀go旺角 ...Sleep左時 個 紅色袋 冇拉到鍊 ..........

今日就o係 " 飢... 寒......霹靂眼訓 .... 交迫, tried , 唔好心情 ..... 的情況 下 ..... 過左 ~ "
聖誕老人 : 我想要 一隻 會生金蛋 "唔洗intput 有 output" 的 ..... 牛鬼蛇神 .... 是但啦 ... 唉 ~

>>December 12, 2003 at 5:29:20 PM GMT+8


2003 年 12 月 7 日 星期日 【晴】

聖誕節 怏到了 ~

如果 我想聖誕老人 送一間糖果屋比我 ...... 要好大間好大間 ........o甘係咪要好大隻聖誕襪 ?
如果 我想聖誕老人 送多間 擎天半島 比我 ...... 要好大好大間 ........
o甘係咪都要好大隻聖誕襪?................................定係好細好細都得......?

o甘如果如果 我想聖誕老人 送多間Cafe比我 ...... 要好靚好靚的 ........
o甘可唔可以等我畫一幅設計圖.... ......放落隻聖誕襪裹面............. 之後佢先送比我 ....
又或者 聖誕老人 會想比個驚喜 我 ...... 比多左1張 "必勝六合彩" 比我 ~~
=.=! hope my wishssss come true ~

alex ~ ..... 你會唔會 ....... 等我訓著左 Zzzz.... 扮聖誕老人 .... 爬入我屋企 實現我的願望 呢?
(呀Tak, kinyan, meimei ,呀恬 就係鹿s 啦 ~) 你地 叮叮噹噹...... 叮叮叮噹噹噹.....o甘爬入泥.....
如果 有聖誕禮物ssss .... 我會咪埋眼 當見唔倒啦 ~.......

>>December 7, 2003 at 6:10:47 PM GMT+8


2003 年 12 月 5 日 星期五 【晴】

尋日冇返學, 因為有D累~ o係屋企sleep and sleep and 做左D design 功課 ~
又落左街行吓, 覺得唔返係一個明智的決定 ~ haha ~ 感覺 好 悠閒 ~
不過 夜晚 就要 叫 隔離屋 的哥哥 help 我 burn CD ~ burn 到 12 點幾...(我都有o係旁邊 叫"加油" 的 ~)

今日就一早 約左 Zuie 一齊去 "摩# IVE" print Tommas 功課 .... 因為 o個度D color print 唔洗$$ ....
我地 扮晒傻 o甘 由 9:00 am print 到 12:15 am ~
之後 又一齊食左個 $8蚊 的 細蓉 ... 好底 ~
之後返 KT IVE ,上完 Tommas 堂 ... 就比 呀輝 呃左去 ploy .... 都冇咩野睇的 ~ =.=!
(我地睇左D ploy students works and 同佢地D teacher 傾左陣~) 走了 ~

宜家成日聽 What will i do ,Close to u , bigbig girl....... 覺得自己 平日好似 迷失左o甘 ~
好 touch ~ 好 relax ~ 所以 為左聽歌仔, 我會努力的 ~ (一路聽歌 , 一路努力 ~)

alex : 如果下次打比你, 你唔聽電話 ......... o甘你就 ........ .........小心過唔倒今個X'maxs ~
tak : 你send 比我o個隻野 "費" 的 !!!! 淨係你部機sin 用得 ga ! 死野 ! 你係咪都想做 model 呀 ?!!

>>December 5, 2003 at 5:18:20 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


有一天 到世界末日那時候 沒有燈 沒有光 沒有你在身旁 沒電話 沒有美衣裳 我不怕 http://www.mutualworkshop.com/

廣告

讀者留言

路人留言   |

好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8

邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8

得行咪入大嶼山放&#21523;
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8

oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8

會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8

你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8

Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8

新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8

I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8

Hey wing <br> <
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8

對 <br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8

為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8

Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8

As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8

原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8

阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8

生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8

wing ~~ <br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8

提早幾日同你講.. <br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8

who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8

Wing, <br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8

又來看你日記了....... <
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8

我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8

廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8

入黎消暑一下 <br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8

wing wing <br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8

喂~大姐WING! <br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8

好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8

我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8

Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8

Wing Wing... <b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8

對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8

hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8

Why Me? <br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8

=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8

Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8

大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8

Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8

路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8

o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8

下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8

正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8

我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8

傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8

咪話我唔&#22175;睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8

Hi Wing, <br> <b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8

四哥一路都受女仔歡迎架啦!! <
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8

...唔見電話?= = <br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8

又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8

不如你用買條手機繩掛在頸 <br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8

人氣: 66386

Design & Scripting by ShowHappy.Net