|
2004 年 5 月 12 日 星期三 【陰】
又到不開心 的時候了 .. 人 , 總有D 唔多開心 的時候 ..
看到一個朋友的 info .. 寫著 :
有些事 現在的你如果想不通 就別想了
有些人 現在的你如果無法面對 就別面對了
有些困擾 現在的你如果不能處理 就別處理了
有些情緒 現在的你如果不知如何分析 就別分析了
不想不理不是逃避 而是暫時讓自己從煩惱裡抽離
若再繼續糾纏下去 恐怕只是讓自己更深陷於一團亂局
再說 現在的你沒有辦法處理
不代表以後的你也如此無能為力
所以你乾脆
把那些事那些人那些困擾和情緒
暫時打包裝箱 等到你有能力解決的時候
再從容優雅地處理
畢竟時間的手會把你撫慰得更柔軟更有智慧
天使講D野 就一定 arm 嗎 ? 但我連 邊個係 魔鬼都唔知..
>>May 18, 2004 at 6:21:47 AM GMT+8
2004 年 5 月 11 日 星期二 【晴】
今日去左 整牙 ~ 好慘呀 ~
因為 我好驚 佢轉我D牙 ...
成日形住好 pain o甘 ... 所以 當佢話 落夠 "ma醉" 時 .... 我就不停話唔夠 (叫佢落多D..)
我次次都係o甘的 ...
成世人 最驚 睇醫生 .... 不過 now 就 每個 星期二 都要比佢 轉牙 ~(要轉四次) >.<
之後又要 睇 ... 又要 抽血 ....
前 兩日個 胃又無啦啦 Pain ... 可能 係自己唔定時 o甘食野 ...(事實上係時時o甘食 ..)
好唔鐘意做 epp 的 功課 ... 好煩 , 整整整 ..... 整到成個人... 連D心情都衰晒 ~
聽日 又要一早到print 野 ~ 好彩 zuie 話陪我去 print ... 一齊 遲返 design ~~
最衰 EPP 呀 ~ 個呀 Sir 又 肥又半光頭 .... 又唔識講書 .........
" 仲要用我 見 Daivd 的時間去print 佢科D野~~
又問我考試未 ~.~ 呀Tak 呀 ~ 考試又點wo ~ 冇野 難倒我 呀 wing ga ~ (我o甘醒 ~) ^.^
(aaaa......actually , 我仲未開始study ... 6月3 日 考完啦 ~ ) 係咪想 請我食飯sin ~ 我實出ga wo ~
alex ~ 我隻 insect 得唔得sin ~ " (其實 有幾 "得" 我都 心裹有數了 ~ (所以我仲有好多進步 空間law~)
Zuie ~~ 過多 3 個 weeks 就 放大假了 ~ yeah ~
>>May 11, 2004 at 4:59:25 PM GMT+8
2004 年 5 月 8 日 星期六 【晴】
今日o係 home 勁做 3D ... 不過 都係 唔滿意 ! 突破唔倒 ....
個 Design 好死 ! 唔開心 ...
2D_A 同 Webdeign 又唔識做 .... english 都未做 ..
3D 呀 !!!! why ???? why me ? why cant ?
都真係 唔多得 ! 熱愛創作 的我 .... 點解 一到 真係要創作 就死左 ga !?? >.<"
好恐怖呀 ~~~ 我創作 左一隻最死悶的 Insect 呀 ~~~
>>May 9, 2004 at 10:57:37 AM GMT+8
2004 年 5 月 8 日 星期六 【晴】
今日 落鬼死o甘大雨 ... 又行雷 .... 我都唔知 幾 擔心 Zuie ..... =.=
zuie ~ 行雷 唔好出街呀 ~ 你知你 平時 點對我 ga 啦 ~ hee ..... ~
如果 早一日 o米好law ~ 唔洗 返學 ...
今日 無無聊聊 又一day 了 ~ 成日 o係 home do hw , 聽下歌 ...
arm arm 智恆 send 左 隻 game 比我 ..... 超難玩 .... 我要 爆機 呀 !
諗返 起 尋日 普通話 同 design 堂 .. D人 present 真係好好笑 ....
我地班的四哥 ..... "吹到 嘩哈哈活性乳酸 " 都有 讚助 ...... 之後 自己都笑 ....
呀英 普通話 present 都 唔知佢 講咩 ..... 一輪咀 .... 四哥又 話咩野 "迫真感" .... 笑死 ..
仲好笑過上次 video present 故仔 ...
尋晚 諗諗下 .... 訓緊覺 都笑左 出泥 ~
尋晚話了呀佳兩句....( actuallly 係 好多句) ....
之後 就冇再 打電話 比我了 .... 係唔係我 太過份呢 ? ...
都怪自己 一講就唔識收口 .....
>>May 8, 2004 at 4:50:46 PM GMT+8
2004 年 5 月 6 日 星期四 【晴】
... 唔知點解好想 保留著 XBF 的 兩個留言 ... 但係 我D freind 的留言都唔想 delete ...
不過 ... 為了 佢個 日記留言 ...... 我都要 忍痛 delete D friend 的留言了 ~
前幾天 computer 有事 ... arm arm sin 可以 online ja ~~~
多謝 lindy ~~~
lee 排 都不知幾想寫日記 ..
星期二 去左 睇牙醫 .... 原來 真係 蛀牙 ... 因為 爆牙 個位好難刷 ... 入面蛀了 ..
佢 話要做 "根官治療" .... " $ 2500 " 超貴 ~~~ 仲要 痛 ...
之前 呀佳又 話 D 牙醫 成日 "mok" 錯 D牙 ... 我又 驚 .... 唉 ~
都要 照做 ... >.< 好痛 !!! ..... 真係 "命途 # hull " ~.~
我都唔知第日 若果要生 BB 點算 ..... 好唔 鐘意 見醫生 ..... 偏偏 ...
lee 排都自己 一個多 ... 見我最多的 .. 當然係我的 同學仔 ... zuie 就 最了解 我 ...
lindy 最 help 得我手~ 呀天就成日 sick ~ mica 就成日唔返 .....
year one 原來 就快 過去了 ~ 真的好快 ~ 明天 要留係 home do insect sin 得 !
zuie ~ 多得你 ...
alex ~ 你 同 yoyo 近排 好 ma ~
呀Tak ~加油呀 ~ 努力D ... 第日 搵倒 $$ , 唔記得 Alex 唔緊要,..記得我 係一直默默支持你就得啦 ~
>>May 7, 2004 at 4:21:09 PM GMT+8
2004 年 5 月 2 日 星期日 【晴】
牙痛 ! .... 都仲 肥左 ..
cyber insect 都design 左好耐 .. 終於 成形了 ~ yeah .. 不過 o係 3D 唔知點draw ~
好 多功課 .. 等死中 ~
alex ~ 加油啊~ 你 study 完下年就出泥做野 ... 到時你 養住我先 ~ =.="
今日 ............ 真係要講一句 : " 好多謝 Zuie ~~ "
我 ... 今期的學費 ... 終於 可以 交了~
(4月頭本身係 deadline .... 5 月 sin 交倒 ...過了期 都一段長時間了~ )
sb ~ 我唔會 "姑"負 你的 ... 最多我 help 你 做功課 la ~ 唔收 $$ ~ ^.^
明天決定去睇牙醫 !!
>>May 18, 2004 at 6:36:41 AM GMT+8
2004 年 4 月 29 日 星期四 【晴】
頭先 arm arm 去完 "霸王山莊" 食野 ..
個 "手炒" 最好食 ..
今日上完 大衛 堂 ... 明白 多左了 ~
我要努力 .. 做個 成功的人 ..
好 深刻 係 Diavd 話 : " 一個 窮的好人 o係lee個 世界 係冇價值的 , 一個有腦聰明 的人就有" ..
亦都好 深深感受到 ... 我的 insert 好廢 ... (似人多過似 insert ) .... 我決定 重做 !
多謝 sb 的 help =.= " ... 我的學費 有 著落了 ~
>>May 18, 2004 at 6:32:12 AM GMT+8
2004 年 4 月 27 日 星期二 【晴】
今日 好開心呀 ~
kinyan 約我 星期五 go shopping .... alex 佢地 就 話去 BBQ ...
不過 arm arm F5 的同學仔 已經 data左我 星期日 go BBQ 了 ~
so 我都係 星期五 同kinyan 行街 , 星期日 BBQ 了 ~
當我 D朋友仔 打電話泥 data 我時 ,
坐我 隔離 的 Zuie 同學 就話 .. 呀Rain , 有好多功課呀 , 不如你唔好 去啦 ..
雖然 事實 o係眼前 的確係有好多功課 , 不過 , 我都係 去的 ..
因為 我係一個有得玩 就咩野都唔 理的人 ..
之後 返到home Louis 打泥 話有野 想同我講 ..
原來 係叫我 小心D睇著呀佳 ... 佢 話 呀佳 新做間 餐廳 .. 唔知識埋D咩野人 ..
Louis 話尋晚 兩點幾 同 呀佳BF o係 海旁 等 呀佳 同佢個 同事 ,... !@!@#@!$ ....
Louis 的 main point 係 話 o個個 同事 唔係好人 ... 又話呀佳唔知識埋D 咩野人 ...
又話 o個個人 唔方好人 ,...... 我心諗 : (lee 返 說話 真係好 熟.... 係我 XBF 講過 ~ ) =.= !!
(我 XBF 都 話 Louis 唔係好人 , 叫我唔好 同佢玩 o甘多 ...) (而家 到 Louis 話呀佳的 同事 ..)
雖然 lee D都係 Louis 一個人 的 偏面之詞 ... 但我都 信佢 5成了 ~
因為 我都覺得 sb lee 排 變左好多 ...唔知點解 好似 愈來愈過份 ...
作為 好朋友的 , 我都唔想 睇著佢 衰 , 但我又可以 做倒D 咩 呢 ?
每個人 都有 自己 選擇 的 權利 ... " 好 or 唔好 " " 鐘意/唔鐘意 " 我都 表達 過 ...
如果 係 男朋友 變左質 , 我 可以 同佢 分手 ... 但佢 係我 好好好 朋友 ..
雖然 真係有好 多地方 我都 唔多 滿意 ... 但我 真係 唔知可以 點做 !?
由 細到大 ... 佢個人係點 我都好 清楚 , 好了解 .... 但 了解 就 夠了 嗎 ?
當我`明白 我 第日個 仔/女 點解 o係 7-11 偷野時 ... 其實係一D 都唔足夠的 .. >.<"
就算我 了解 佢個人 本質 不壞 ... 佢做D野 唔arm 時 ... 我又可以 做倒D咩 ??
>>April 28, 2004 at 12:50:26 PM GMT+8
2004 年 4 月 26 日 星期一 【晴】
Lee 兩日 都係o甘啦 .. 功課多, 又返工 .
有兩日 返左 以前 間 餐廳 返工 , 都 OK 啦 .... 果然 有我的日子 係旺場D .... heee
兩日都 超級 多人 ..做死啦 ...
lee 排唔知點解 成日 都一個人 粒聲唔出 o甘 .... 同呀佳 出街都係 o甘 ..
唔 鐘意出聲 , 但又唔鐘意一個人 ,... 同 D friend 出街食野 , 淨係 聲佢地講野 ~
個人的 soul 都唔知 去左邊 ?!
好想 同D friend 講下自己的 野 ..
好開心 係 日日 放學 都可以 同 Zuie 佢地 講下 大家的野 ....日日 講講下 就到地鐵站了 ~
zuie 前幾天 send message 叫我 記得 交學費 .... (我都知佢驚 見唔倒我了~ heee ..)
不過 ... 我都係 未交的 .... 我都 唔知點開口問呀媽 比 ...不過 前日呀媽就係我書台 見倒學費單..
佢問我係咪要 交 學費 ,... 叫我問 老豆 比 .... 但係 佢地到 而家 都 有比 $$ 我 .....
唉 ~ 下年都係 申請 "關L" 了 ....
Alex ~~ 我都好多功課 呀 ~~~
DFS - storyboard & character design
2D -storyboard & character design (要整 到佢 行了~)
mfs -網頁 (要present 了)
3d -cyber insect & reflection 功課
video -storyboard (要開始拍了~)
eng -present & report & iLLP
epp - present (做都未做 ... 都唔知pre 咩野 sent ~)
pth - 配音 & 短講
cs - vb 計算機 & text
>>April 27, 2004 at 8:07:02 AM GMT+8
2004 年 4 月 23 日 星期五 【晴】
今日 一早去 摩# print 3D cyber insert ..... 發覺自己 真係 好容易 識人 ...
唔知點解 ..... 由細到大 .. 都好容易識倒朋友仔 .....
對我 泥講 , 識唔難 , 不過 Keep 就難 ... 因為我 好小好小 主動 find D朋友仔 的 ... 可能係自己懶..
今日 隻insert 唔 高分 .... 雖然 求學不只求分數 ... 都有D 唔開心的 ..
design 堂 就聽 Daivd 講佢的 報應論 ... 之後 講 story board ... 放學了 ~
o係 地鐵 途中 .... 之前 間 Bar 個 經理 打泥 .... 話想叫我 聽日 返工 ..之後我話 驚"生手"....
佢話唔梗要...又話好耐冇見過我 ..... 想見下 wo ......... 甜言蜜語.... o甘 ....唉
(我諗佢都係冇人返工先find 我頂住先 ....).... 算啦 , 佢o甘識講野 ...
之後 同 智恆 o係旺角 行左陣 .... 都OK 好玩啦 .....去波鞋ST, buy野食,and 去行街 ....返home lu ~
而家 要 努力 爭取 做好自己了 ...
>>April 23, 2004 at 5:11:03 PM GMT+8
|
![]()
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8
|
|