寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Wingwingwing

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2005 年 1 月 15 日 星期六 【晴】

預測 : 下星期 .... 將會是最開心 的一個星期 ~~~~
因為 ... 係上學期最後一個 week 啦 ~~~~

呀Ku 呀 ~~~~ 我地又可以 追多套 戲集啦 ~~~~
呀輝呀 !! 10000 萬都係 遲最的 事姐 ~~~~

>>January 16, 2005 at 1:05:57 PM GMT+8


2005 年 1 月 13 日 星期四 【乍雨乍晴】

個個都 勁做 Oracle .... 雖然我地 係media 人 ....
我發覺 .... 今次的 porj ... 又同我班的 同學仔 見多左 .. 感情好似好左咁 ~ O.O"?

今日 睇左 F班 同d 師兄的作品 ..... 唉 .... 但點解我睇倒的 ...係自己的前途 ... 暗淡 ~.~"?
真係 唔想 再滅自己威風 ..!! .... 但係 真係有距離 law .....
D graphic 真係 non-sence .... i mean 我o個D .... ~.~"
其實 有D中下的作品 我都覺得 幾好 ... 我同 Zuie ,lindy 都 O 左咀 ... (心諗 .. 咁都叫差 .... =..=?)

下星期 :
text management ... And English (both 未溫~)
交兩條片(唔知點算...) .... and director final porj (其實唔多滿意 又唔想改)...
仲有 Oralce proj..... (做左一半 ....其實真係覺得自己好 蠢 ... 一D都 邦唔倒 Zuie手 ... 唉..)
星期六 仲要返三粒鐘 ....(不過 係講 Maya ~~~ ^^ )

>>January 14, 2005 at 12:57:45 PM GMT+8


2005 年 1 月 12 日 星期三 【乍雨乍晴】

今日呀 .... 今日 好開心呀 ~~~~~
一知道聽日 唔洗交 Oracle .... 1:30 D人就 即刻 四散了 ~~~~
之後 我同 Zuie 就去左 新開的 Green Box 勁唱 ....
$50 ... 2:00 唱到 8:00 .................... non-stop ~~~~~ 好開心 呀 ~~~~~~

(今日一朝早 就 Text CM...... Zuie 因 驚我 遲到 ..就 monring call 我啦 ....)
都係 識D 唔識 D 咁 ... 不過 光仔 就 ... 唉 ~ 我 見住佢 無奈 的 眼神 ....又 help唔倒佢 ...
因為 份卷唔同的 ... 但我 同佢 同 Zuie ... 形成左一個 "鐵三角" ..... ~
我 同 Zuie 都 睇住 光仔 ...不停仔細..重複 咁"修飾"..... 馬蹄形圖 上面o個 兩點 .....
Ng sir 望住佢 .. 佢都 仲 望 zUie 份 卷 .....
我都 大笑左出泥 ...... (算啦 ... 我 都 自身難保 ....)

之後 講返 唱K .... 我地 不停咁 唱 ... 基本 上 唱左 (我諗)都有 about 200 首 Song ....
真係 冇停過 ... mic 冇離手 .....
先 點晒 "新歌試唱" .... 再 點晒 "金榜" ... 再 續個續個 歌手激破 ..... 真正的 四文三語 (粵普英日)..
真係 數之 不盡 ....
同 Zuie 合唱 .. 最好聽的 兩首係 "女校男生" & "美中不足" .....
我 自己 ... 當然 係我 最 鐘意的 多得他 .. (因為 次次 都有 唔完美的地方 ... 所以 我真係好配服 王菲 ..... 佢真係 唱得好好聽 ... 每粒音都好準 ^^ .. )
今次冇唱 Silent all these years 了...
但唔知 點解今日 唱 "美麗在望" 時 .. Zuie 對住 Bom牆 笑 ~~~~? ^^
我同 Zuie 的 唱法 ... 唔同 平時 .... 通常 同D Fds 唱 ..佢地會 "和音"....
但 now 同 Zuie ... 一到 高音的 地方... 我 就會 自動 唱埋 ...
(都係 o個句.... 唱 K ... 最開心係 兩個人 唱 .... ^^ )

不過 Zuie 都 末破我 以前 三甲 的records ..... 因為 我以前係 11:30 唱到 8:30 的 ~~~ ^^
唱到我的 partner 拉我走的 ~~ ^^"

>>January 13, 2005 at 3:49:50 PM GMT+8


2005 年 1 月 9 日 星期日 【晴】

timetable 出左了 ~ ...... 兩個字講晒 ..... " 勁差 " !!
... 今日 返學 遲大到 都仲o係巴士站 撞倒 光仔 ....之後 無絛聊聊 等 present ....

今日 的 present 我都冇咩 出過聲 ... 唔會唔合格掛 ~?
之後 聽 呀 van present 講左D 3D野 ... (佢講D野 我都未識的 ~~)
咁之後 放學 o係 MTR 咁arm同 mica 同佢 一齊 ... 咪問佢D Maya 野law ~
因為 我都對 Maya 幾有 興趣 .... 所以都聽左 呀van 講D Maya 咁 ~
真係好 羨慕佢識 Maya 呀 ~~~ 實在太吸引了 ~~~
等 第日 唔識都可以 問佢啦 ~~~
快D啦 ... 快D到下年 就可以 學 Maya 了 ~~~

真係呀 ...... Oracle 唔識 ... 我地班有 呀英 ...
第日 .... 我地 Maya 又有 呀 Van 啦 ~~~ (呀Van.... 靠你啦 =.=")
其實 ..... 我地 班 都唔係咁 差姐 ........ (今日 "呀英" 的 聲音 .... 此起彼落 ~ ^^)

>>January 10, 2005 at 2:20:08 PM GMT+8


2005 年 1 月 9 日 星期日 【晴】

收到讀者的 來信 ...
有位叫 Zui_ 的讀者 話.....我播o個首歌 .... 個女仔唱得好聽 but 唔知道 D歌詞 ...
(咁我唯有 破例咁 為lee個一直 默默支持 我的 小fan pasteD歌詞啦 ~ ) ^^"

It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word you can light up the dark
Try as I may I could never explain
What I hear when you don't say a thing

---> The smile on your face lets me know that you need me
There's a truth in your eyes sayin' you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me if ever I fall
You say it best when you say nothing at all

All day long I can hear people talking out loud
But when you hold me near, you drown out the crowd
Old Mr. Webster could never define
What's being said between your heart and mine

>>January 9, 2005 at 4:13:26 PM GMT+8


2005 年 1 月 7 日 星期五 【晴】

唉 ... 唔開心 .... 但又唔知點咁 ....明明 呀媽buy 件衫比我 ... 我應該開心的 ...
但我真係唔鐘意o個件野 ! 仲要 $699 !
我已經話左 唔靚 唔鐘意 !! 不過 呀媽同o個度D sales 好熟的 ! (我呀媽係勁鐘意buy 衫的 ...)
o係 buy o個一刻我 已經 加重左 語氣話 : 你真係 買呀 !!?
佢話 :lee件幾好呀 ... 叫你自己出去睇你又唔睇 !! 你有衫過年咩 !?

Dsales 仲話 :你睇呀媽幾錫你 ~
(係呀 ! 我唔明點解成日 買D 咁貴 而我又唔方著的衫law ~~~
試過 buy件成 千蚊.... 我記得都係 淨係新年 o個幾日著住佢 周圍 "燒泡獎" ....
有得"簡" 我寧願你平時 scold我小D ....)

唉 !!! 我好想喊 .......................(crying,........)
...... 因為 .... 呀媽 ! 你夠竟知唔知 我宜家幾窮 !! EPS 得返 $2.2 .......
我都唔知有幾多野 想buy 係 緊要過 lee 件 $699 的衫 !!
我 寧願 唔要 lee 件 699 ....... 可以 buy 倒好多 我 想要的野 !!!
唉 !!!........ 勁唔開心 !! ............................... 不如你比 699 我啦 !!!!
lee件野 ! 我頂龍 咪 新年 o個三日 著 !!! 我都係 著住佢 周圍玩 周圍訓 ga 啦 !!!

>>January 8, 2005 at 11:34:03 AM GMT+8


2005 年 1 月 6 日 星期四 【晴】

Tak ..... 做咩呀 ? 悶 ? ....我都知 GF 去左旅行 你係 悶D ga啦 ~~ 睇你今日 就知啦 ~~
冇 GF 的 日子 ... 都係 find 朋友 的好時候 ... 可以 搵返多D friendssss 啦 ~~ ^^ is good ~~

今日 同 friendsss dinner and drink ... 又係同d死野S ...BUT .... is good too ~
不過 drink 完野 返home ....
ICQ ............ 有人 唔多開心 wow ~ ^^ !
Add Oil !! ................ wingwing will support You !!! Also zuzuzuzzuzuzieieieei !!
All Will Be Scheduled by "Tin" ~~ ^^

日記的 兩首 song ..... 就是 為 呀Ku 而播的 !! 就當我的 小小行動上的 Support You 啦 ~~~
如果 我第日 的 畢卡索 ..... 都係一個 明星 ... 而我就係一個 小 fans ......
我都 希望 好似 Notting Hill 咁 OR ....................... 奇洛李維斯回信 咁 .........
O ~~~~~~
(不過又 未必係 一個 明星的 ...... 好似呀Ku咁 .... 咁Love 一個 虛無縹緲 的 小陌生人 ....)

~ vieya ~
Light's dimmed, Hair down,
Printing a portrait of maybe you and me.
How to, when to, tell you
I love you so you would hear this. DE-DA

Closing my eyes I see no other,
now that you've found me.
I was told and told that you've got me,
all my friends agree. DE-DA

I saw you holding her hands by that window yesterday.
I was out of luck I see.
I wish you were holding my hands by this window today.......

但聽埋 lee 首 sin ~~~~ when you say nothing at all ~~
It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
Try as I may I can never explain
What I hear when you don't say a thing .........

When your mother scold you .... what you will say or react .....upset ?? just try to say ....
( 媽 ! 我孝順你 ! 大個左 ... 我一定 搵錢比你洗 ga ! ) if you 講得出的話 ..~~~ ^^

>>January 6, 2005 at 8:10:26 PM GMT+8


2005 年 1 月 4 日 星期二 【晴】

真係有 D 羨慕 呀Ku ... 今日 聽佢 講 secret lover 個樣 ...... 甜到呀 .....

我諗佢Lee一刻係最開心的 ....
....... 有得同自己 鐘意的人 send message ... 佢D野 ... 你又知D唔知D ....
知道佢一D ... 又唔知佢 唔好的 一D .....
當自己 鐘意的人 "景然" 打比你 o個一刻 .... 真係 好好好 霹靂 開心 ga ~~~~~
一定會 開心到 笑住 咁 sleep ~...Zzzz..... 笑住咁 唱歌 .....每天都 精神翼翼 ...
O ~ 如果 lee 件事 發生o係我 生上 ..... 我一定開心 到 .........................好好好開心 姐 !!
(如果 我第日 有 secret love 的話 ..... 我都 一定一定會叫 小錦輝 help 我 !! 點解會咁 ga ~~~~????
都係呀Ku arm ...... (咩野都有可能....)

>>January 5, 2005 at 10:02:20 AM GMT+8


2005 年 1 月 3 日 星期一 【晴】

今日 係我細佬 生日 ... 18歲了 .....
希望佢 ..... ... .... ... ... 希望佢的家姐 可以 搵倒一個好靚仔專一超深愛佢一生一世的 有好多錢錢
屋企老豆 負責印美金的 有型 又有才華的 有深度的 超瀟洒男朋友~
------------------------------------------------------------------------------------------

呀想已經好耐冇見過 Picasso 了 ... 唔通佢去左 PP島 ??
今日 返工 ... 聽倒D同事 講 Picasso 去左 PP島 ....
呀想就 呆左 ..佢驚 畢卡索 比D 海水沖走左 ... >.<

之後 呀想就一個人 坐 fly機 去左 PP島搵 畢卡索了 ....
去到 PP島 .... 佢見倒D災情 十分嚴重 ~ 但係 ... o係 茫茫的人海當中 ...佢搵呀搵 .....
好快就比佢見倒 o係救護中心 邦手 的 畢卡索 ......
畢卡索 見倒 呀想都好突然 .....
原來 畢卡索當時o係山上面 打則手反 .... 諗著 打到上山上面就可以 天人合一 .... 咁就途過大難 ~

之後 呀想 話 好肚餓 .... 身手敏捷 的畢卡索就 o係 PP島的上空 射死左一隻 BB鴿 ....
之後 brun左比 呀想食 ...咁 arm 呀想 o係 HK JJ128 買左包 QQ糖同 M&M .....
(本來諗著o係PP島 燒比死左的 畢卡索 ....) now 就一齊 o係 PP島野餐了 ~

當佢地 開開心心咁食完 BB鴿 同 QQ糖 ... 諗著明天 返HK時 ....
佢地 見倒 珊珊 同 方力申 o係 海上 一齊"水上飄" 想鬥快返 HK ...
呀想 同 畢卡索 都諗著 落去阻止 佢地 ... 一落到 海上面 ....景然 有一個巨浪泥緊 ....
之後 佢地 四個 都比D巨浪 沖左出 大海 ..... 仲一路 沖呀沖 ...........
之後 一路沖左好耐 ..... (佢地 各人 在海中 相距 about 100 m ...)佢地 諗著 死啦 ......
o係海上面 大家 互相鼓勵 ....
點知比佢地 見倒 遠處 有個 島 .... lee 個 島 好似個 Y字咁 .....
佢地都比 巨浪沖左上..... 岸 ...
原來 lee 個島係 . 南Y島 ......
呀想 一早 坐 FLY機 去 PP島 ... 點知 黃昏 就返左 南Y島了 ~.~

>>January 4, 2005 at 2:29:18 PM GMT+8


2005 年 1 月 2 日 星期日 【晴】

今日 睇呀 ku 日記 ..... 佢真係 ...."打比流川""打比流川""打比流川" 呀呀呀呀 ~~~~~
O.O" 好勇敢 呀 ~~~~~ 我以你為 榮 ~~~~~ 估唔到呀KU 真係會打比佢 呀呀呀呀~~~~~~

仲有 .... 光仔日記 ..... 你再話我 " 智力偏低" .... 我就真係打 .... 打打打 到你 智力偏低 GA啦 ~~
打到你 1 + 1 都唔識計 !!!

今日 ..... 我景然 可以 個半鐘 都唔洗 ... 做左 Director 呀 ~~~~ 我仲諗著要 日半 ga ~~~~
因為 Zuie 勁過我 都做左 日幾 ma .....
好彩 有 你地 help 我 ja ..... 多謝 ~
在此 ... 唱首歌 報答各位 ....... 特別名謝 (呀英 Zuie ...... )

從來分開兩面高梯 隔著妳我不止二十米
熟練的開始手勢 我盪向妳接觸範圍
來回空中跌盪高低 我輔助妳擺出各樣姿勢 ~.~
節目完 燈漸細 沒緣份卻只得默契 ^^ ...........

>>January 3, 2005 at 2:49:27 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


有一天 到世界末日那時候 沒有燈 沒有光 沒有你在身旁 沒電話 沒有美衣裳 我不怕 http://www.mutualworkshop.com/

廣告

讀者留言

路人留言   |

好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8

邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8

得行咪入大嶼山放&#21523;
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8

oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8

會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8

你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8

Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8

新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8

I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8

Hey wing <br> <
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8

對 <br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8

為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8

Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8

As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8

原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8

阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8

生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8

wing ~~ <br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8

提早幾日同你講.. <br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8

who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8

Wing, <br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8

又來看你日記了....... <
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8

我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8

廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8

入黎消暑一下 <br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8

wing wing <br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8

喂~大姐WING! <br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8

好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8

我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8

Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8

Wing Wing... <b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8

對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8

hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8

Why Me? <br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8

=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8

Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8

大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8

Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8

路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8

o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8

下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8

正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8

我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8

傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8

咪話我唔&#22175;睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8

Hi Wing, <br> <b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8

四哥一路都受女仔歡迎架啦!! <
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8

...唔見電話?= = <br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8

又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8

不如你用買條手機繩掛在頸 <br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8

人氣: 66386

Design & Scripting by ShowHappy.Net