2004 年 12 月 14 日 星期二 【晴】
嘩 !!!!! 部電腦 快左好多 好多 呀 !!!!! 超開心 !!!!
多謝 四哥 help 我 !!! 仲有 Zuie 的 help !!
真係 超 開心!!! 今日 本身 成日 的 "開心指數" 都 勁高 勁膨Buy !
真係 好好好 開心 呀 !!!!
今日 呀ku 終於 拿倒 佢鐘意的人的 電話了 ~~~ (唔洗再迫 我同 Zuie 去問 了 ~)
仲知那個人叫 Ter_y tim ~~~~ ^^ 佢一定都 好好 開心啦 ~~~(呀輝真係 有D計 ! )
今日 Video 堂 發生左 一件 好開心的事 ~~~~ ... 同一件 意想不到的 事 ~
但係可能 個天 見我 開心得濟 ^^ 驚我受不了 .... 所以 今晚 發生左一件 唔多 開心 的事 ~~~
真係 大起大跌 ! >.<
之後 四哥 泥我屋企 install hard disk 啦 ...
點知 到旺角就要 落車 Buy 條line了 ~.~ 佢漏左o係 學校~ 始終都係要 buy的 ~
mei娟 ! 如果 做 proj 時 ... 四哥要上你 屋企 .....
你記得記得 要 sin buy 保險 先!! and "風"住D野 ~~~
( 佢好 "八豔" 的 !! 簡直 out of control 咁 ! )
整電腦時 仲話 如果 佢電死左 ... 叫我 報警 得啦wo~ ^^
不過 佢真係 好勁 ! 快手快 腳 就整好了 ~~~ (真係好快啊 ~)
仲有時間o係我屋企 坐左陣 ..再去 食野 ~ 我地三個都 叫左 拉麵 ~~
一齊傾o下計咁~ So good la ~~
Zuie 個 麵 就冇我地 咁好味 啦 ~~ 四哥 擇 o個個又真係 唔錯wow ~~
這天 ... 總的來說 ... 都是 開心的 ~
>>December 15, 2004 at 4:33:48 PM GMT+8
2004 年 12 月 12 日 星期日 【颳風】
arm arm Zu_e 打電話泥 !!! 叫我 睇 ---> 光仔日記 !!!!
死野 !! 原來 ... 原來 我o係你心目中 係咁的 ~~ T.T ...... (擇要...)
( " 因為係我心目中ge佢...係一個IQ零蛋 ,終日傻下傻下ge人...
基本上如果有問題,,佢係果d " 絕對 " 幫唔到手果隻泥ga~ ")
講到我 好似 "孔乙幾" 咁 !!!
我呀 !!!! 今日今日 呀 !!! 都係我 HELP 你地 Ja !! (雖然 D答案都唔知 arm 唔arm ~.~)
出猫 都係我 強行之一 泥ga !! 我 .... 簡直 就係 "一眼關7 " "聰明靈利" o個D啦 !!
所以 話你冇潛質做 星探 ! (成日 睇漏眼 ... 又睇錯人 ~ )
仲有 ... 由上年 Danny 頂酒 事件 ..... 你地 就一直 叫我 做 "邪花" !!
我呀 ! 大家有冇 常識 ga ! 飲咁多酒 .... 緊係會 醉啦 ~~~
(你估 Danny 係酒聖咩 ! 佢飲水醉左就話姐~~ )
仲有 ! 我 不嬲都咁 型的 ! (唔係 得 出猫 o個個 " movment "!! ) ??
算啦 ! o係 光__ 心目中 ... 都係 Z_ka 最好了 ~~~ ~.~
(原來 我o係大家心目中真係咁的 ....) T.T ............... 好傷心 T.T
四哥上次 講 話 我地班的男仔 覺得我 "蠢" 原來 係真的 ~....
講返今日 ... 我一早 返到去 ... 就 坐左o係 呀英 隔離... 之後 呀邦 加入 ....
其實 我都係 冇一條自己做的 ... 條條都係 抄 佢地 ~
光仔 一返泥 見我 坐左 前面 ... 就話我 ____ ..... (大概係話我 "世利" ... ) 我真係唔識 ma~~
Affer Effect 點算 好 !!!!??? 今次 真係 "大檸樂" 了 ~~~.............
>>February 12, 2005 at 5:37:38 PM GMT+8
2004 年 12 月 11 日 星期六 【颳風】
Your Left Hand Ring...... is like the lord of the rings .......
如果 lee個 世界 真係有報應 ......
我真係 會 .................... 好驚 >.< ......
點解 ?
BECAUSE .....
>>December 11, 2004 at 6:25:26 PM GMT+8
2004 年 12 月 10 日 星期五 【晴】
多謝你地 兩個 (又係你地) help 我 .... 我先可以 buy 倒 hard disk .... (唔洗比人呃 .. )
有時都覺得自己 幾冇用 .... (Buy lee D 野 ... 死都要有個 Boy 先覺得 安全 !! )
唔係 四哥 .. 我都唔知 點 ... 大概係 buy 唔成 ....
$ 618 就 buy 倒 120GB IEEE 的 good quailty 的 hard disk 了 ~
仲要 你地 兩個 上泥 help 我 加在 電腦內 .... 仲要 help 我 format 個 hard disk ...
雖然 最終 都因為 IBM 所以 未整倒 ...... 都好感激 你地 help 到我 咁夜 ...(真係 好朋友 !)
其實 think think o下 都有D想 buy埋個 Box ......
buy 埋 都係 $850 ..... 平過 Zuie ^^ ..... but 佢 冇貨 ...... ~.~"
之後又 buy 左 "八爪魚" CD .... 50 隻 $ 65 ... 仲送多 5隻 ... and 10個 八爪魚 套 ......
之後 仲 buy 左 50 個 color 套 .. 都係 $ 6 ... ^^
今日 仲一齊 eat 左 dinner tim ~
我地 三個 叫左唔同的野 ... Zuie 叫 弼 .. 我叫 河 ... 四哥叫 飯 ..... (原來 四哥好細食的 ~)
今個 月 真係 " mountain poor/peak water end" 了 ~~~ (仲要 save D $$ 去 BBQ !! )
唉 ~~~~~ 鬼叫 要 Cut 片 ! 鬼叫 After Effect 23 號要 交 ..... 鬼叫我 STUDY LEE 科咩 ~~~~~
今日 真係 好唔好意思 .... 要 四哥一個 去坐車 ...
(因為我只可 送倒 zUie....)............. (眾所周知... Zuie o係我 屋企 都 "盪失路" ~~~ ^^ )
我真係 覺得自己 有D 似 "打完 __ 唔要 和尚" 咁 .... (我真係 唔係的 !! 真的很很 多謝你 ~~)
今日 食野仲 傾左`好多計 ~~
(四哥 仲不停 話佢以前D 女朋友 "好靚 好溫柔 ... 同好 思文" 呀 ~~~)^^
>>December 10, 2004 at 5:23:53 PM GMT+8
2004 年 12 月 8 日 星期三 【乍雨乍晴】
o ~ 係wow ... 德哥 ! 我 close 左你個 message 啦 ~ 放心啦 !
尋日 先 諗起 ..... Close 左 啦!
*呀 ! 我 邊有話唔記得你 .... ~.~ ! 不過 我有邊件事 唔係 你 有份help 我先得 ga !
日日 都 感激你 呀 ~~~ 不過 四哥 真係 help 左 我好多 ma ~~ 你都 話 要 報答佢 ga ~ ^^
唔該你地 兩個 呀 !! 得未 呀 ~~ 你地 兩個 都係 我 wing wing 感激的人 呀 !!
今日 英文卷 派返泥 ...... 勁低分 .... 大概係 全班最低 ......
不過 睇返自己寫D野 又真係好白痴 .... 唉 ~.~" .......... paper E 永遠 都係 最差的 !! .... Why ~?
Dreaming .... 今日 呀想 看見畢卡索 ... 就同佢講 .....
你唔好"旭" .... 係呀.... 淨係 坐o係度 .....
你 睇o下你 ....!! 淨係坐o係度已經咁吸引 ....!!
所以就算你死左 我都唔驚 ... 因為 你唔 "旭" 都已經 吸引 死人 !! 我淨係驚 ..........
我....根本就沒有份 ~.~"
思念是一種很玄的東西
如影 隨行
無聲又無息出沒在心底
轉眼 吞沒我在寂寞裡
我無力抗拒 特別在夜裡
想你到無法呼吸
恨不能立即 朝你狂奔去 大聲的告訴你
願意為你 我願意為你
我願意為你 忘記我姓名
就算多一秒 停留在你懷裡
...........失去世界也不可惜 ^^
我願意為你 我願意為你
我願意為你 被放逐天際
只要你真心 拿愛與我回應
什麼都願意 什麼都願意 為你
>>February 12, 2005 at 5:40:53 PM GMT+8
2004 年 12 月 6 日 星期一 【晴】
心 ... 仲有D up up o地 .... T.T
Anyway .... 多謝....好感激一個 同學仔 ... Help左我好多 ..... 終於 ending了 ~
9/12 日 .... 希望 對 新人 .... 開開心心 的 wedding ...... 希望佢地 可以 "白頭到老" !! ... T.T
而我 ... 就還是 "單身隻影" ~.~"
如果佢地 係 真心相愛 ... 希望佢地 吵架時 .... 離婚前 .... 都看看我為佢地 宜做的 小東西 !
T.T ........ 因為 .. 可以 同自己鐘意的人 結婚 ...... 係 每個 女仔的夢想 !! .....
我 都想 做個 幸福 "小wingwing" .... ! ...
每天 一早第一眼看見老公.... 心型的蛋 ....
下午 去學o下 插花, 做下 facial ...
夜晚 聽老公 o係我耳邊 講故仔... 唱歌仔 .....
我都想 ......
Zuie demon : 喂 ! 呀想 ... 你又發夢呀 !?? 返來啊 ~~~~
>>February 12, 2005 at 5:44:08 PM GMT+8
2004 年 12 月 6 日 星期一 【乍雨乍晴】
守時
可以 如果你願意 就算這種感覺 來得太遲
從來未說的片言隻字 寫在我手 隨我血脈飛馳
一次 無須有下次 讓我安心聽你 重溫往時
尤其是你的動人故事 請讓我知 何事美麗至此
情緣總不會準時 若真的可以 能和你未一起便白頭
未算遲 情人都不愛守時 或者總可以
能容我盡情地(的)開心一次
請你 如果你願意
舊相片都給我 彌補往年 還未遇上的可愛畫面
空白那篇 陪我笑著失眠
可以 如果你願意
讓我欣賞一遍 純真少年 成熟後那張動人笑臉
怎樣發展 眉目有何變遷 ................
>>December 7, 2004 at 1:56:01 PM GMT+8
2004 年 12 月 5 日 星期日 【晴】
=.=" 死啦 .... 對於 自己的 IQ ... 真係要 重新 平估 .....
計 上次 "原來" 四哥 ... 景然 撞仲左 我個 Password ... "happy" ..... (仲要話我頭腦簡單 ...!)
我真係 估唔到原來 係咁化學的 ~~~計呀tak 後 ..... Zuka .... 你的出現 ....
真係 好似 無啦啦 肚痛 ... 去 Toilet .. 景然 生左個 BB 咁 ! =.="
唔set 了 ~ Useless 的 !!
好彩 我都 留有餘地 .. 冇寫咁入肉 ...... 如果唔係 我 .... 一定 重此 "隱姓埋名" ...!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日 ... 天氣 好涷好沉 ..... 大概係 魔術師的身體唔多好 .... 呀想 的心情都一樣 ... 好沉 ........
佢 冇再 參加 那個 "小小腳指 織冷衫 的速成班" ..和那個 "日常生活 法文 ICQ 半月通" 課程了 ......
因為.......... 呀想一直 都只是發夢 .... 原來 之前發生的野 全部都只是一個夢 .....
真實生活中的人叫 "呀想".... 唔係 "灰姑娘" ...
秋刀魚, 繍花, 姣黑猪, 冰淇猪 都係 呀想的 好朋友 ....
呀想 好似 失憶咁 ..... 點都 唔記得 自己 發過的夢 ..... 好夢 ...? .... 好模糊了 .... 好夢難圓 ......
世界的野 ... 永遠都係矛盾的 .....
愈鐘意o個個人 ..... 愈係 唔會表現出泥 .... 愈 顧及後果....
但 ... 連同佢 表白 的勇氣都冇 ... 又算係 真正的 "鐘意" 嗎 ?
如果 真係有 報應的話 .... 大概 Cupid 的 第二支箭...就 用左o係 呀想 身上了 .....
因為 呀想 太不理人感受了 ... 一次又一次 咁 傷害 佢身邊 關心佢的人 .....
Cupid 諗緊用邊支 箭時 ..... 當中 ... 有兩支係 最毒的 .....
1) " 咀咒之箭" .... 仲箭者 ..... 佢鐘意的人 永遠都 唔會鐘意佢 ....
2) 係 "迷魂之箭"..... lee 晒都唔會 搵倒佢 鐘意的人 ...
Cupid 就用左 第一支 ...." 咀咒之箭"來 教訓 我行我素 ... 任性自私 的 呀想 ....
後果 唔洗講啦 .......有冇解藥 ... 冇人知 .... 住後的日子 .....
呀想 鐘意的人 .... 永遠都 唔會鐘意 ..... 自己 !
>>December 5, 2004 at 5:52:48 PM GMT+8
2004 年 12 月 4 日 星期六 【晴】
[ 中毒 ]
你是一件 "藝術品" ...
>>December 5, 2004 at 5:03:19 PM GMT+8
2004 年 11 月 30 日 星期二 【晴】
8年前的今天 .... 係我人生的 第一次 拍拖 ..... 即係我的 初戀 .....
講真, 印象真係好 模糊 .....
只記得 .. 佢" 夜 ma ma "用3 line 打電話泥.. "而Eo我o我"....問我 : " 你可唔可以做我"女朋友?" .....
那一刻... 真的 心跳 加 面紅 ...... 那時只係中三.....那天我 在"皮竇"下 ...諗緊 "點算好呢點算好呢"?
我仲記得我的 答案係 : "咩野係女朋友呀? 你解釋得倒咪同你一齊 law~....."
佢 "o下" 左一聲 .... 大概係 O 左咀 ...
之後 就過左 "我中學以來" .... 過得 最開心 的 26日 ......." 刻骨銘心 "這個 Words 就最適合了~
今天的我 ..... 發覺自己 鐘意的 男仔..... 全部 都有D似 ... 同一type 的 ~ ^^
e.g 邊個啦 .... 同 o個個啦 ~~~
我真係發覺 自己一但 "鐘意一個人" ..... 就咩野都唔理 ....
永遠覺得佢係 最好的 ...最叻的.....最有性格的 ... 最 浪漫的 ...... 最可靠的 .....
but .... 多數都係 "得不到" 的 .....
有時都唔知自己 點解會 掛住一個 只係同自己 一齊左 26日的人 五六年....
點解會 鐘意 有女朋友 的朋友 ..... 點解 會鐘意一個 比自己大 " 十幾 二十年" 的男人 ......O.O"?
今年都 21歲了 ..... 多年來 .... 最愛邊個 都真係 講唔出 ...... 或者 係 第一o個個 .....
最少係第一個 .... 一齊過 .........
半年前一齊那個 ..... 用 "安穩" 啦 ~
下一個 ....... 真的 想 好似 "我時常o係 bed度...聽住歌.. look 泥look 去時....幻想" 的一樣 ....
那個 幻想中的 "畢卡索" .....
>>February 12, 2005 at 5:47:54 PM GMT+8
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
好朋友連結網址
ZUIE
細佬
Bernice
Jandy
C Head
阿德
KinYan
Mei
呀天
呀KU
小娟
小智恆
小朗
小輝
阿英
Ruby
呀蕉
i win
Danny
呀康
羅捷
Benny
小強
呀聰
Ar Fay
James
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8