寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Wingwingwing

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2003 年 10 月 4 日 星期六 【晴】

今日係 呀佳 的生日 ~ 不過 今日我冇同佢一齊 ~
因為 年年 我地都係一齊 o係 星期 六日 sin 興祝 ! 因為 我地日子 太 近了 ~

今日 本來 好無聊 ~ 點知 3點幾 Zuie (我的同學仔) 打比我 .....
問我攝影 o個份功課係咪一定 "單鏡反光" 機 影相 ..... 我話 唔一定 .... 啊sir 都冇話一定要 ~
加上 啊sir 只係 講左 兩堂 技術上的野 ...... (心諗 : 影倒就奇啦 ~)

點知 收line 不久.........
(諗起 Tommas o個日 .... 覺得 自己 應該 主動, 努力 D ! ) 加上o係屋企 冇咩野做 !
就 打左電話 比呀" 輝" ! 話想 去 佢度影相 ....... 佢一口 就 答應 左啦 ! YEah ~
去到啦 ! .........影呀影 ....... 影呀影 ........ 7:00 就 拿去 晒啦 !

.... .... ... 點知 20 張 有 好多張 係 廢 的 ....... 但係 有幾張 .... (( ..... 我睇倒 ... 超感動 law !!!! ))
好靚呀 !!! 原來 真係 .... 可可......可.........可.....可以 影倒 我要的 效果 的 !!!
學左 兩堂 ja !!!! ............ 嘩 !!!!!

夜晚 返歸 時 .... o係MTR 好開心 ........ 想打比 男朋友 話比佢知 我 有幾開心 啦 .... .....
佢話 玩緊 唔得閒 啦 ! ...... 之後 夜晚 打返比佢啦 ! 佢可以 用 3分鐘 改變 我的心情 !!!!!!
勁 "過份 " law !!!! ( 唔想應酬我 就唔好理我 ! 激倒我 唔代表 佢win 左 ! )

meimei ! 咪就係我law ~ =.=! 唉 ! 算啦 .... 我不嬲都係 唔知醜 ga la ! 要 自己promote 自己 !
如果 你地 10/9 得的 話 ... 我當然 都可以啦 ! ........ ( 我就你地呀 ! ) =.=! 真的 !
邦 : ......知啦 ..... 知啦 ! 唔洗 成日响我日記 promote 我wo ~ (我怕羞ma !=.=v)..... 你個 proj dim 呀 !?

>>October 5, 2003 at 4:39:17 PM GMT+8


2003 年 10 月 3 日 星期五 【晴】

今日同 男朋友 去左"德發" 茶餐廳 (我design 功課的 topic) o個度 裸靈感 賺 食lunch .....
不過 仲未 諗倒點做 ! design 的野就係o甘 ..... 有就有 ... 冇就迫都迫唔嚟 =.=!

*** 唉! ( 諗嚟諗去都唔知 "德發"茶餐廳 好 "......" 咩野 !!!!!! ????? )
男朋友 (為左我的proj ) .... 不停 發up風 ~ alex 都係 =.=!
但係都 唔係 我想要的野 ~ =.=!

今日o係 尖咀 citysuper 度 見倒 以前 中六 teach me English 個 miss ~
都好耐冇見過佢了 ~ 都唔知 講咩野 好 ~ ..........

今日好勁呀 ! 食左好多野 ~
有 麵包啦, 蛋卷六條 , 維他朱奶, 牛肉麵, 奶醬多, 雞蛋仔, 餅二包 , 梨, 香蒜骨,車仔麵, 維他奶
仲有 同星點心麵 同 細佬o係 KFC 買比我的 土豆泥 同炸雞~ .........

alex ~ 你地 就好啦 ~ 我都想玩呀 ~ 我淨係有得 聽吓拍子 ja ~
仲有呀 ! 唔得呀 ! 唔濟呀 !!!! 冇車冇樓冇女人 ... 就要絕交呀 !
講笑 ja ! Alex ~ 真係 淨係 想o係 20歲生日 同我的朋友仔 見吓 ja ~
人到 gift 可以唔到 ! ........ 好過 gift 到人唔到啦 ~ 真的 ~ ......... 我就你地 啦 ~ =.=!
'你地date 日出泥啦 ~ 六,日 maybe 好D ma ? 10月 尾都ok 的 ~ 唔打緊啦 ~

>>October 4, 2003 at 4:48:19 PM GMT+8


2003 年 10 月 2 日 星期四 【晴】

今日 整design 的功課 ...... 好頭痛 !!! 啊sir 都講得好 arm ......
我地 `好 球奇 " ....... 其實 我都覺得 自己 "行" (common) 左 D ,.... 雖然 我覺得 個 Place 幾好 ......
但係 specialize 唔倒 ...... 個 Keyword 好 "行" ....... 要 re-define 啦 ~ thinking thinking thinking thi.......

今日 啊 KU (我的同學仔 ) 好似 好介意 Tommas 講 的野 ~其實今日 Tommas 個個都有ban ga ........
不過 諗深一層 ..... 我係 啊 sir , 我諗我都會 火都嚟埋 !!!! 我地 班友 真係 好過份 law ~
一D 努力 都 唔 put !!! 好似 是但 交D 功課 一樣 !

Tommas 話我今日 "謝"左 ~ well ~ ((((((((( 因為 我低估 左你 的要求 law !!! =.=! )))))))))))
雖然 我o個 刻 "謝" 左 ! 但係 好快我就要 起返身 !
其實 , 知道 Tommas 係一個 要求 好高 的啊sir ,另到我好鍾意返佢堂tim!

meimei ~ 好彩我唔洗 cas ..... 聽 Kinyan 講都覺得 好煩 ~ =.=!
啊望 ~ 你覺得 我地 班 人 點啊 !? 好 想聽吓 你 意建 !
邦 ~ 你 覺唔 覺得 今日 啊sir 好 冇癮 呀 !?
要佢留o係度 聽我地 吹水(Present ) ........就好似 o個日你o係 K room 聽我地唱 K一樣 =.=!

>>October 3, 2003 at 12:49:51 PM GMT+8


2003 年 9 月 29 日 星期一 【晴】

o ! 尋日 下午冇堂上, 同左D同學仔 singing K .... 之前 兩日 又同 Renee o個 D 去Camp ,......
singing 完K 夜晚 又去左 睇戲 ..... (一日之內, 又Karaoke 又 睇戲 ...... ) =.=!
一行 十人去 singing K ~ (好耐未 唱過 k 啦 !! 嗚嗚 ~~~ )
"大隻佬"好睇呀 ! 信我啦 ! 不過有d位都幾 "嚇人"! 拍攝手法 ok 好 wo ~ i like !

尋日有堂 係同 隔離班比賽 的 .... 雖然 我組 (在遊戲中) 輸左 ......
well ~ 我冇諗過 招職 的 頭一張紙 ...可以容納 十個男仔 ....
但我地的 鬥志 同 團結........ win 晒 la~ haha ~ 我地班又 團結左 la ......
我第一次輸左都o甘開心law ~

今日 就上 design 堂 ..... 佢 "講" 的 同 "教" 的 都 係一D 我聽過的野 ........
我都明的 ..... 可能因為想 睇吓我地的程度 啦 ~ 我諗 我o係入面都算經驗豐富 o個炸..... =.=!
所以 唔想失禮 ..... 加上 都一年冇 接觸 過 Art ..... 都要 認真D !!!!

遲d要跑 nike lu ...... 咩野都未準備 ..... 未跑過 =.=v 又唔想練跑 .....
其實講 foul language 都唔係 D咩野姐 ! 我都好鍾意 M&m D 歌啦 ~ 仲成日 唱 ....... so what !?
做人的野 ~ 順其自然 law ~ 當然 成日講就 唔好啦 ! 家彰(我的同學仔 )..... serious左啦 ! =.=!

>>September 30, 2003 at 11:26:20 AM GMT+8


2003 年 9 月 27 日 星期六 【晴】

今個星期 六日 就去左 PCA 的Camp ~ 同青衣的 朋友仔 一齊參加的 ~
o! 星期六 一早 7:30 就出門口了 ~ 因為驚自己又遲到 ! (船唔等人ga ma ~)
全程都好 sleepy law~

入到去 梅窩 個營地 , D room 好似 D 監獄 o甘.... 無聊 的 Renee 就o係度 扮D 女犯人....
我個 number 當然係 61323 啦 ! Renee 係 41381 ..... u know y ? =.=! IVY 就被迫做 madam ~~
Renee 全程 都玩人..... 又話 ivy "露出馬腳" .... 又話 madam (ivy) 要 "弓#女女女" 佢law~
又叫"啊高"做"啊矮"....又話要去剪草.....

最"過癮"係玩 足球機 , 人手玩o個隻.....因為 ....部野係完美的 "落仔器",男女受用! =.=!
當大家都好投入, 想入波時 ....Renee一句: "我义 !......." well ~ that's all ~ =.=!
well ~ Renee ! 對唔住呀 ... 我都有篤仲你 ~ ^.^!

在 "無疑人生" 遊戲中, 我 24 years old 大學畢業 ,亦同時"破產".....
之後 30-32 years old 做左 "老姑婆"..... 同時又結婚 ......... 如果現實生活係o甘......
玩完之後 ...... 我想唱..... "失戀不算甚麼 , 通通不算甚麼 ......" (現實的我好平凡喲~)

好野, 又聽多左幾個 鬼故, 第日 去camp 都可以講返呢 ~~
*****************************************************************
o ! Design 有功課做了 ~ 終於 唔洗 聽 intro 了 ~
雖然個 design 啊sir 好似 係人都讚 "醒".....
但係佢讚左我 "醒"兩次,"真係醒" 一次, "lee 個班長 真係 好醒" 一次 .........
仲話 我班同學仔 "你地真係冇擇錯 班長 ...."
所以 我好感動呢 ! 我會 try my best 做佢D野 !!

啊邦 ! 你叫我去死 >.< ! 再 step 我個場, Delete 你個message 之後 再delete埋 你個頭 !!
meimei ! 你地D CAS 好煩呀 ! 累到你 (被迫o甘=.=v ) ..."扼"左 我同kinyan 去跑 =.=!

>>September 28, 2003 at 2:44:25 PM GMT+8


2003 年 9 月 24 日 星期三 【晴】

唔用倉頡啦 ~ 尋日o個篇寫左 near 2 hours .... 唉 ~幾行字ja ma....... !$!@#$%@#$! ! !!!

今日轉左 男班長呀 ! 仲選左 班主席 ..... ~ 選左之後 .... 我覺得 好冇安全感 law =.=!
仲慘過 以前 metthaw ! 都唔知 第日 點算 ~ (三個 騎呢 怪 =.=! )
凝望呀 ! 好慘呀 我 ! help ~~~~ 今日呀des 唔知會唔會 唔開心 呢 ~

今日上英文堂 ..... 我覺得 佢仲 2#@!@$ 個 susan 呀 !
要 小心佢 law ~ 好嚴呀 ! 好驚呀 !
design 堂 show 左 好多人地作品 ..... 搞到我 "心旭旭" 想快d上 下一堂 law ~ =.=!

唉 ..... tak : 不如你 過泥 help 我地 影印note 啦 ~
宜家都唔知 點呀 ! class rep 好煩呀 !
係wo .... alex: 你地o個面 ...now 邊個 係"影帝" 呀 !? 我都 miss 你地 ga ~
不如第日 help 我 ... 做我的 proj 演員 啦 ~

宜家 科科 都要上網 拿 refer ~ 好 #煩 呀 ! 堂堂都 intro !!!! 入正提 ma !

>>September 25, 2003 at 1:00:52 PM GMT+8


2003 年 9 月 23 日 星期二 【晴】

今日行情好 "頻密" al~
由 大角咀 去 青衣...再去觀塘..... 再返太子... 再行返屋企~......"累" !
當然, 今日我又係late 的 ! late左 9 個字 ...... 好彩今日d 堂係intro....
而3:30 o個堂........ D 同學仔話好 悶..... 好多都sleep左...... 不過我就ok 精神 啦 ~

宜家開始.... 我會用 "倉頡" write 日記..... "用 英文 的..... 代表唔識write 啦 ~"
ar 望 ..... 你係no:1 個 觀塘 同學仔 的message 留言啦 ~ 第日多d上泥啦 ...... ^.^ !
仲有.... 你個website 好靚 ar ! 果然好比心思 wo ~

今日行返屋企時 ...... 發覺 屋企附近 ..... 又開左間(速成!) 萬寧 .......
我覺得 我屋企樓下,..... 仲方便個 旺角 ..... 乜大角咀 O甘好鎌咩 ?
有 "屈人氏" , M記 ,"惠康", "華潤",好彩酒樓, 多間 7仔,OK, 聖安那 , any bank, P仔,又近 "澳海城" ....
well,.........我真係 愈來愈鐘意住 Lee度 ~

>>September 24, 2003 at 12:14:05 PM GMT+8


2003 年 9 月 21 日 星期日 【晴】

好慘law, timetable出左 ~ 有三日返 8:30... 仲要冇dayoff......
o ! DJ o個度呢 .... 佢會o係 雲雲眾人 中擇 最多五個 出泥 ....... u know?......
不過我都會盡力law~ (宜家 聽d 音樂.....好似淨係聽到d 拍子聽 ...... )

今日上左三堂 ~ ok 啦 ~ 冇 TY o甘悶 就係 必然的事 ~
又仲未有功課交 wo ~
同d 同學仔都熟左了 ~ 因為 上個星期都成日見的關係 ~
宜家 同個 女仔 (好似呀 mei o個類呢 ) 比較熟d 啦 ~
(今日 第一堂上 photo, 有人入錯課室 law ~ well~......) 上photo堂, 講 風水, boxing law~
o個度d 呀 sir 真係 好好笑 ~..........

o ! Nike 10km 夠竟 跑唔跑呢 ? 想有人陪law ~ 你地有人想玩 , find me 啦 ~ i want go la~
今個星期 ............. 唔開心law !? ......---.-.-.-.----.......--.-......-----..--.-..-----.-.-.-- u know what i means ?
自弊 ....................

>>September 23, 2003 at 3:48:04 AM GMT+8


2003 年 9 月 18 日 星期四 【晴】

今日終於可以放假了 ~ 星期一至四 就o係 豪無心理 準備下 連續返左四日學........!
又失眠wo ~ 唉 ! 好野 ! 下個星期 就真正 返學了 ~ 我要努力 ~

尋日的 creative thinking presentation ... 冠亞季 都係 "61323" 的同學仔 ~
我地班 有組 仲拿了亞軍! ...... 佢不停o甘 rap 得好厲害 ! 不過我組都唔差 .....
我地用"姐" 加D "報紙條".. 做左隻 "水母"~ (不過輸左 !) well... u know .... 佢地真係 冇眼光呀!

夜晚 就同 攝影的同學 o係旺角 睇 D DC......etc 的野 ~

今日一早9:00 就去左 cut片 ..... 趕得好辛苦呀 ! 聽日就要交片了 ~....... 仲未cut好條片呀.....唉!
cut 左一朝早 都淨係 cut 倒 幾分鐘 ....... 雖然我 冇cut .... 但係隻 眼 都好 累呀 !

返到屋企就 休息 左一陣 ~~~ =.=! and 寫日記 ~
明天下午就要交片了 ~ o ! ......... 死 !
alex & mei : well .... 我都想學 "卒"碟呀 ! 希望佢收我啦 ~
唉 ! 要 休息多d 啦 ~ 今個 week , 雖然唔洗返學.... 但係都 做左好多野 ~ =.=!

>>September 19, 2003 at 12:26:28 PM GMT+8


2003 年 9 月 17 日 星期三 【晴】

o ! 我第三日遲到啦 ! 我 Wingwing 以後都要準時返學 !! (盡量~)
lee 幾日都聽左好多個 talk ... 今日都好開心~

有堂 係 DJ History &culture ~學左一D 好基本的DJ野, 好...好想學law !
有D同學仔 仲上台 try "卒"碟 ..... 我都好想 "卒"o下, well... u know ?,..... 我驚又出醜 ..so...冇law ~
所以我"布"左個DJ course~好果佢收我 (要選的~), 我都可以學多一們野了...
(唔洗錢ga! 好似上年 o係 TY學錄影 一樣 ..... 好底 ~)

之後就係 TOMMY LI 的 Design ~ 好唔錯啦 ... 好似話好出名的... 但我好似冇印象 ..... o !
我都要 努力 d 上O下網了 ~ 了解O下 DJ, and TOMMY LI and OTHER Designer ~......

TY 條片 好快 cut 完 , 就泥有得睇了 ~ haha ~
O ! 你地 d CAS 好煩 wo ~ well , isnt it ?
好似話呀 Jan 識女仔 wo ~ well , isnt it ? 傷心law ... well , 我比多次機會佢 .....


>>September 22, 2003 at 11:30:43 AM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


有一天 到世界末日那時候 沒有燈 沒有光 沒有你在身旁 沒電話 沒有美衣裳 我不怕 http://www.mutualworkshop.com/

廣告

讀者留言

路人留言   |

好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8

邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8

得行咪入大嶼山放&#21523;
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8

oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8

會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8

你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8

Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8

新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8

I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8

Hey wing <br> <
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8

對 <br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8

為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8

Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8

As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8

原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8

阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8

生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8

wing ~~ <br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8

提早幾日同你講.. <br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8

who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8

Wing, <br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8

又來看你日記了....... <
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8

我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8

廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8

入黎消暑一下 <br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8

wing wing <br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8

喂~大姐WING! <br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8

好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8

我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8

Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8

Wing Wing... <b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8

對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8

hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8

Why Me? <br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8

=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8

Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8

大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8

Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8

路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8

o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8

下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8

正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8

我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8

傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8

咪話我唔&#22175;睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8

Hi Wing, <br> <b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8

四哥一路都受女仔歡迎架啦!! <
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8

...唔見電話?= = <br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8

又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8

不如你用買條手機繩掛在頸 <br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8

人氣: 66386

Design & Scripting by ShowHappy.Net