2003 年 7 月 3 日 星期四 【晴】
今日係A-level 放旁大日子 ~ 考得好當然 飄飄然 啦~ .... 啊佳.... 唉 ~
今年都好開心, 見到好多 我的同學仔.... 都可以 " 手得雲開見月明 " ....
好似 啊詩 , 啊四 啦 ~ 你o地 要繼續努力 ...... (第日睇著細佬 我呀 ~)
可以一齊見證到 分享成績的一刻 ...... 好有feel .... 呵呵 ~
其實成績不大理想 的 .... 我相信 只要唔好放棄, o聽朝 瞓(sleep) 醒~ 又係一條好 漢~
我就係一個好例子 ~ 仲有, 大家記得佢嗎 ?
"陳理本" <---- 中七奇人 , 佢都話啦 : "我洗驚你呀 ? " (佢口頭彈)
...... 英文合格 其實已經好直得安慰了 ~ 不是麼 ?
(大家 嘗試以 "半柸水" 的故事得到D啟示 啦~)
我想大家都 開開心心 ..... 愁 ! 只會短命 ~ 是嗎 ~
啊佳話 : 我目標唔係大學 , 係要打劫馬會 .....
好啦 ~ 我好 shopping and swimming la ~ (放鬆D 啦 ~ 香港人~ )
>>July 4, 2003 at 6:36:49 AM GMT+8
2003 年 6 月 29 日 星期日 【晴】
尋日同kinyan 出泥 shopping ~ 點知有隻曱由係正我門口..... 我出唔倒去~
我等左好久...佢都唔走 ~ 之後 ...我好勇敢的 咪埋眼跑左入後樓梯.... 得左~
之後我"答緊車 "啦 , 我細佬 打電話 泥,
佢不停話我, 因為我唔小心 拿了兩條 key 出門口....
佢之後就要等我返屋企sin 有門入了 ~
shopping 到黃昏..... 之後.....得返 啊佳 同 kinyan ~
因為要開門比細佬 .... 所以我就走sin ~
呀佳: 你唔係冇得上網咩 ............ 條褲我好鍾意呀~
我有機會 出糧sin 以得報怨 啦 ~
好想快D 去 韓燒 ~ (唔好擇元朗好冇呀 各位 "深山人" ~)
好想快D去長洲 ~~ 好想快D find倒 job ~~
好想 singing 呀 ~ 你o地邊個想就find me 啦 ~
要放多D time o係 攝影 個 course 啦 ~
41380 好 ? 定 41382 好 ? 定 61111 好 .....
>>June 29, 2003 at 5:16:38 PM GMT+8
2003 年 6 月 24 日 星期二 【晴】
今日終於要見 大粒佬啦 ~ 有成 6-7 個 大佬 見我同 Alex ~
佢約左我們 10:45 見, 但去到先知原來 唔只 我同alex要見 .....
(原來有一組同學係早過我們 .... 唔方便講邊個 ~).... 想知就問alex啦 ~
佢o地足足比人問左大半個鐘 ...... 我同alex 重要等到 11:20 到先見倒 ~
點知我.... 淨係講左個 "冇" 字 ! 佢就叫我走得 .... -_- ~
(我一入去 ... 佢問我除左上次封信外 ~ 仲有冇野補充..... 我話 "冇"...)
我同alex 夾埋 見左 5分鐘都冇 ~
6/24~
今日真係唔好意思 ~ 我 .... 臨時nut底 ~ 冇去BBQ........ sorry ~
因為今日原來係本人的爸爸生日 , 我今日先知 .... (我冇講大話ga ~)
加上今日又熱又晒~ 唉! o係屋企食 "冰淇淋" 同 炭o下 "白濘水" 好過啦 ~
近排 睇左 "誰搬走了我的乳酪 ?" ... (直得一睇 ~)
我仲借左好幾本書 ....
不過原來有本新出的 叫 "哪一片芝士我可以移動 ?"...... (睇 ! 遲D~)
不過D書都係講 .... 自己不如實際D .....
今日有件 "應該開心"的事 ,...... 但係我就好以有小小 ...... 因為之後可能會好悶 ... 仲加悶 ~
今日去左 "優之良品"見工~ 唉 .... 見sales 之ma , 都要 second in ......
Renee ~ 你個 日記 人氣好勁 wo ~ D人係咪 Set左做佢主頁 ga ...... ?
多謝呀 Jan 教我的 "丁"同 "蛋" ..... 希望有機會用啦 ~
>>July 10, 2003 at 5:23:46 PM GMT+8
2003 年 6 月 21 日 星期六 【陰】
penny ~ 我衰左啦~ 我都係要努力find 第二D Job 啦 ......
如果冇野做 .... 唔只悶 ,,, 仲覺得自己好冇用 ~
(雖則我不嬲 都好似冇咩用 ~)
我今日悶到 識得唱 Eminem 的 Lose Yourself ,
大家悶 的時候 , 失戀的時候 , 想死的時候 , 就download 落泥 跟著唱啦 ~
mei ~ 當然得啦~ 我 list 在 lee 度 啦~
如果有人有 love psychedelico 其他好歌 ..... 話比我知啦 ~
(我得o甘多 ja ~) 我張 list 掉左 .... 只有o甘 多 ja ~
life goes on , waltz , free world , days of days over you , i will be with you ,
"o" , "caifloina " (好似串錯 ~) , you ate it ...
(其他就唔記得....)
第一隻碟 可以在 yahoo search 的~
>>June 21, 2003 at 5:23:59 PM GMT+8
2003 年 6 月 20 日 星期五 【晴】
前日上勞工署website find 工, 見到份工係 "設計+文員"....
o甘咪諗著打去~ 點知佢真係 in 我.....
尋晚就 開心到 有D "份唔著", 又一早彈起身..... (平時返學都冇o甘早 ! )
(可能太興奮) 不過都差D遲到 ~
唔知點解...... 可能係等一次見工....
所以自己都"不能自拔"的有好大其望 .....
今日好尷尬呀 ~
本身 我同佢講話 係做長工 ..... 成年冇讀書 ~
點知無啦啦有 張 IVE 的 證書 夾左o係D HKAL 的證書裹面...
我一時間 ,.... 只好話係參加 IVE 的活動 得泥的 ....
希望佢請我啦~ 不過仲要等兩三日先知~
啊~ 雖然人工 ($$$$$$$) 唔多 ....
不過份工好吸引呀 .... 佢的工作, 真係好似為我而設 ~
好想 , 好想佢請我呀 ! (我都冇 Mood find 第二份 ~)
Neway 新歌試聽~ Love psychedelico----> " life goes on" 好聽呀~
大家得閒聽啦~ (不過我好想有歌詞呀~ )
>>June 20, 2003 at 5:14:38 PM GMT+8
2003 年 6 月 17 日 星期二 【晴】
終於都考完試了 , Tips 當然好準~ 60%的長題目,
除case study 唔係太好, etc 都得, 不過 MC 就死左~
考試前一晚又sleep 得唔好.... 又早起
雖然我冇去 扚墨魚,但係一樣 冇覺好sleep~
點解想sleep一陣都要阻止我, 好黑人憎的行為...
佛山無影腳~ (我前幾日去圖書館先知~)
我們看黃飛鴻的電影的,
總會看到有名的佛山無影腳.
原來佛山無影腳的原創人不是黃飛鴻,
而是一位叫 "宋輝鏜" 的拳師.
至於黃飛鴻自己所創的 "工字伏虎拳",
也有幾道關於腳的厲害招式呢 ~
(來源: 黃布丁)
>>June 18, 2003 at 3:20:14 AM GMT+8
2003 年 6 月 15 日 星期日 【晴】
優哉悠哉的生活~
晴朗的下午, 碼頭旁泊了一小漁船, 船上有個衣衫襤褸的漁夫在閉目養.
這時,一個衣著光鮮的遊客拿出新型照相機到碼頭...."咔察! 咔察!"
遊客連忙拍下如"詩"的景色... "咔察"聲把漁夫吵醒....
遊客結結巴巴的說 :"你好.....天氣這麼好, 魚獲一定很豐富...."
漁夫搖搖頭..... 遊客: 不是吧 ! 聽說這天氣是最合适捕魚, 你身體不舒服.."
漁夫: 不! 我己捕了四隻蝦, 兩打鯖魚, 夠我兩三天吃了~
遊客: 我不是多管閒事, 但試想想...
你如果明天, 後天, 每逢晴天.....努力D...出多幾次海-----你知道會怎麼樣?
不用一年, 你可以買條漁船, 之後可買兩條機動漁船,建一座魚倉,
之後可駕直昇機,空中觀察更多魚群, 再用 "無線電" 通知機動漁船去捉..
之後可開一間海鮮餐館....之後..............
遊客愈說愈激動; 他認為這漁夫太懶散了.
漁夫輕鬆地問: 之後怎樣?
"之後你可以優哉悠哉的躺在漁船上午睡, 享受陽光, 享受海風~"
"可是, 先生....我本來就優哉悠哉的躺在漁船上午睡, 享受陽光, 享受海風~
只是你拿的相機"咔察"的 ...把我吵醒而已~"
遊客呆了呆....慢慢離開... 他不再為這漁夫擔憂了, 心裹反有些嫉妒~
>>June 15, 2003 at 4:30:13 PM GMT+8
2003 年 6 月 14 日 星期六 【晴】
唔知點解 收唔倒最近 o個兩個留言~
夠竟係邊個留的言呢~ (好想知..... and 有冇人知點解會o甘~)
今日係父親節的大日子~ 我同kinyan 行街時..... 見到 雪糕蛋糕 減價~
(本身要二百幾.... 宜家佰幾就有了~) 佢仲話係 "低脂" 的~~
o甘我咪諗著買返個 朱古力味....同 "爸爸" 興築 law~
我媽咪仲以為我轉性.... 仲話 : 唉 ! 母親節 都係自己o係樓下餅店買蛋糕.......
後泥食完飯食啦~ 發覺蛋糕 入面原來 有好多 朱古力~ 為免 肥老豆 繼續 "發福"~
(我同細佬不停o甘食....)
我老豆仲話 : 個 雪糕蛋糕 "低脂"..... o甘你都信... 你真係 "低B" 啦~
>>June 15, 2003 at 2:51:39 PM GMT+8
2003 年 6 月 13 日 星期五 【陰】
快D考完 BM 啦~
今日都冇溫過書............
不過考完BM... 亦即係 要結束 Year 1 了~ 真係話都冇o甘快~
睇完 maggie send 過泥的 E-mail..... 好彩冇參加 默魚團 ja~
本身諗著自己 餐艇仔 同你們一齊去 ........ 真係好似 好 drity wo ~
Joey~ 我今次Lee 單野....唔洗沈都知 "傑" 過你啦~ 你呀! 50步笑100步.......
>>June 14, 2003 at 2:07:07 PM GMT+8
2003 年 6 月 12 日 星期四 【陰】
stat.... 死~
唯有 BM努力D啦~ 本身仲諗住 Tip 呀豪裹面的 Tips 泥讀.......
今日一放學就 去左灣仔見工 (美心~ 賣餅....) ~ 原來美心個office 都好大~
我一入去, 就見倒好多 好似我們open day 的人.......... 哧死我, 仲以為賣餅都要著suit見工....
原來D人係見 第二D工......... 早知我都 運水摸魚 啦~
知後我就入左個Room ~ 有個女人一對一 in 我....... 知後佢問我點解 F7泥賣餅......
後泥佢好以好同情我... 不過佢話售餅員就已經滿人 (Waste my time & $$ )......
叫我8月中再上去就應該會有位.......... 唉~ (我交足戲 ga ma....)
所以我幾時都話 呀Mei 係最好的 ~ stat就唔洗worry 啦~
快D 加入我的 "BIA補考兵團" 啦~ 宜家成員就只有我 ....(我預埋你啦)~ (我可以話係冇題答 arm~)
lee 次真係 "雙喜臨門"~ (BSP& BIA)...... 我唔想 "孤伶伶"一個補考呀~
我都想快D見 太陽伯伯~ o甘我對 新波鞋 就可以出街了~
>>June 13, 2003 at 11:09:33 AM GMT+8
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
好朋友連結網址
ZUIE
細佬
Bernice
Jandy
C Head
阿德
KinYan
Mei
呀天
呀KU
小娟
小智恆
小朗
小輝
阿英
Ruby
呀蕉
i win
Danny
呀康
羅捷
Benny
小強
呀聰
Ar Fay
James
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8