2004 年 3 月 5 日 星期五 【晴】
星期五了 ~ 今日 一返屋企 就同 bearbear Jan 洗白白 啦 ~
原來 佢 一浸水 就會 好重的 ~
( His palms are sweaty, knees weak, arms are heavy ) lee 句歌詞 真係好 親佢 ~
之後 我掉起佢 outside the window 啦 ....
.(He's nervous, but on the surface He looks calm and ready) .... 好襯呀 ~ my god ~~~
D歌詞 係 in Eminem "lose youself" 的 ~~~
Alex ~~ 唔係你仲有 邊個 alex 呀 ?! .........呀哥 呀 ..... 比D 零用錢 泥sin 啦 ~
mei mei : 好的信, 不好的 ........"不信" ~.~
kinyan : 好忙呀 lee 排 ~~ 成日都 no mood find 人 呀我 , 唔知我 係咪有 "經常抑鬱症" 呢 ?
.............. 不過 唔緊要 ... 遲 D又見啦 ~
Zuie ~ 我 tried 啦 ~ cheuk cheuk ?!
* : 你係 邊個 泥 ga ?
>>March 5, 2004 at 5:30:29 PM GMT+8
2004 年 3 月 4 日 星期四 【晴】
今日好開心呀 ~ 一齊 去 宜家 ~ 又 去 茶軒 ~ 多謝 kinayn ~~~
i very like it al ~ 真的 , 我同佢都好有緣 ... 話說 上次同 alex 去 宜家 已經 鐘意 ga la ....
佢又 識跳 hip - pop , 又傻 .... 今日諗著help 佢改 name 啦 ~
點知 問 呀 德 就話叫 小德 , 呀 jan 又話叫 呀 jan ....... 佢地 心靈相通 ~~~
o甘 .... 我諗 , 中文 name 就叫 "小德" , 英文 name 就叫 "bear bear jan " 啦 ~~ 呵呵 .......
我本來 諗著叫 "小霸王 "or 威武 , 英名 , 有型 , 靚仔 , 大隻佬 ,........
算啦 ... 希望 第日 有埋 .... 小霸王 "or 威武 , 英名 , 有型 , 靚仔 , 大隻佬 ,........ (好貪心啊 ~)
不過 now 要 趕 homework and sleep lu ..... he he ~~ 我會日日 bring 佢一齊 返學的 ~~~
P.S : 今日 落門 好好 笑 ~~~
仲有 , 今日 一班人O係 旺中 對出 , 講講 o下野時 .... 點解 ... ....... 多左 隻手 ....... (好恐怖呀 ~~~)
>>March 4, 2004 at 5:01:59 PM GMT+8
2004 年 2 月 28 日 星期六 【晴】
今日 係四年一度的 2月29日 ~ 所以都要 寫o下 日記 .....
今日 冇咩心機 draw photoshop ..... 前兩日draw 左 50 張 .... 都好辛苦了 ~
今日 又要 返工了 ~ 都 ok la ~
呀Tak .... 你知唔知你係 幾幸福呀, 最多比你 擇la..... 一係"工人", 二係"高級工人的總統"....
尋日 返完工 ... 就 同左 中五的 freinds底 出去 ... 雖然我地 成日 都出去 ....
不過今次 仲............. 見返 三年 前 (中五) fly左去 英國 的同學仔 ...
佢 見返我地 都不知幾開心 ... 仲傾左好多野 ~
不過 佢以前 係個 叻女 泥的 ... 我覺得佢都 幾上進 ... 點知 .............. 都算好的 ma ?!
now 中五班 friend 得我一個 係 study緊的 ... 個個都出泥 做野 lu ...
(冇計啦, 以前o個間中學 都真係 "雞雞o地 " 的 ..... )
原來 o甘就三年了 ~
問返 同學仔 .... sin知道了 中三時的 "First love" 情人 ..... 做左 酒店經理 ...... 有D 意外啦 ~
仲記得 以前佢係 "奇衰" 的 ..... 成日 "整估" 人, 又 "駁咀" ..... 係一個好"頑劣" 的 學生 .... =..=!
宜家 就有個靚女 女朋友 .... 仲有份穩定 的收入 ..... 都唔錯了 ....
原來 "人" ... 真係 唔可以 預測的 ..... 所以 不要 worry 太多 .....
2:45 data 了 呀佳 去 page one .... 之後 返工了 ~....... 這就是我 的 2月29日 ~
p.s : 呀邦 今日 SEND 左個 Website 比我 ... 好 Touching and Funny ~
http://www.demon-shop.com/fucking_designer.htm
>>February 29, 2004 at 9:57:16 AM GMT+8
2004 年 2 月 25 日 星期三 【晴】
今個星期 .... 有三堂 好鐘意 好鐘意 上的 堂 都 cancel 左 ....
分別 有 "vedio , design, and 3D maxs" .... o ~ 係我最 鐘意的 三堂 !
諗起 下星期 的 make-up class ... 好多野做呀 !
今日 上 David 堂 , 佢 講D野, 講左 ... 又好似冇講 ... 不過 都 學倒 D野 的 .
唔知點解 , 我發覺 自己 係幾 鐘意 同 D Miss ,呀sir 傾計 的 .
我覺得 學倒唔小野 ... 加上 , 佢地 講的野 , 都幾有 POINT 的 .
好似今日 Daivd o甘 , (我覺得 佢係個 好勁的人, 有時我諗, 如果 佢係我 老豆 就好啦 ~)
佢教左 我 睇野的方式 , ( A ----- > B ) , 係我地 成日的睇法 , 但係 佢講的 "聯想法" ....
(A---->C ---> B-----> G------>C ----->A------>F .....) , 加上 之後 , 講到 (SEX in the city , 基佬 ) .....
另我 領悟 到唔小野 ...... 加上 人大左 ...... 原來 好多野 , 都可以係好 複雜 的 ~
( 加上 身邊 的朋友 的生活 ..... )
發覺自己 太 易比人呃了 , 諗野太單純 , 一時間 , 睇好多野 都睇到 " 好化 " .
Daivd 今日 講完 "high 草" 係 好普遍 時 , 之後 o係 home 諗返 , 都真係想試吓 係咩野 感覺 ~
唔知點解 , 無啦啦 好想
Daivd 係我 老豆 , Lindy 係我呀媽 ,
劉德華 係我 老豆的呀哥 ,
Alex 係我 呀哥 , .... 呀Tak 係我 工人 ,
Yannie and Renne 係我 家姐 , ..... "2" Tencence 係我 姐夫 ,
王菲 , 呀佳 , kinyan ,ZUIE , ......係我的 " 知已 " ,...... 多好 啊 ~
(最 好我有埋 柏芝 o甘的 樣 同身材啦 , 呀 佳 就好似 呀嬌 o甘 ~ )
( "最好 李嘉城"係我老豆的 "細交" 啦 !)
如果 係 真 , 我 真的 很 幸福 ~~~~~ hee ~
>>February 26, 2004 at 4:51:45 PM GMT+8
2004 年 2 月 24 日 星期二 【晴】
好開心的 dayoff 又泥了 ~ (所謂 dayoff 本來係 用泥 做 功課的 ....)
不過 今日 同 呀佳去左 page one 睇 design 書, (自我增值ma ~) , 點知 some books 有6折 ow ...
又比我見倒 "1 set 2 本" 唔錯的 art 書 wo ~
o甘 .... 就 buy 左了 ~ 原來要 八百幾 蚊 , .... now $508 ko 左 ~ yeah ~
雖然 好似 好貴 ....但係 入面D野 真的 好靚 ~
o係 page one 由2:00 睇書睇 到 4:45 ...
之後 我同呀佳 , 就 同埋 呀Tak 去左 city 食 tea la ~ so happy ~
呀Tak 一睇倒本書 ... 就話 : 呀 wing , 你又比人呃左啦 ..... (真係唔識 欣賞 呀 ! )
之後 o係 city buy 左 D 手信 .... 之後 又去左 又一城 行左陣 .... go home 了 ~ yeah ~
睇 Design 書時 .... 記得 Daivd 話 : " 你地睇吓, D designer 落筆時, 每一吓都好 肯定 ! o甘肯定畫出泥的...o甘sin至為之 " 做型 " !!!
仲有 Tommas 話 : " Dont ask me WHY ? ask yourself Why Not ! "
>>February 24, 2004 at 5:16:50 PM GMT+8
2004 年 2 月 23 日 星期一 【晴】
多謝alex 用盡 " 千方百計 " 去破解 我的密碼 系統 ...... =..=
睇完你的 留言 ... 都嚇了一跳 ..... 不過 諗深一層 ... 又有邊個會識得用Do甘的方法wo .... = = "
仲有 ........ 你成日 話我係個傻人 , 做D野 同人地唔同 ..... o甘 ......... 你仲 奇怪 啦 !!!!
( 邊有人 比左 個密碼佢 ..... 佢 ( 仲要係第一次) 景然 ... 唔用人地 比佢o個個 password 入 !!!! )
唉 ~ 我都唔知點解有D o甘的 friend ....... >.< ( 你同我 前世 究景係咩 ??? )
尋日 拍片 .... 唔小心 cut 左 前一組個 ending ..... 真的 好唔好 意思 !
今日 上 vedio 堂放D 片出泥 時 ... 都唔知 可以 help 大家 解釋 D咩 ....
淨係 help 倒 前一組 explain 返個 ending ..... ( 有種 "有人無力, 愛莫能助" 的感覺 ... )
之後就 返左工了 .... 7-10 .....
之後 同 呀佳去左 附近 食 "芝士公仔面" ........ $30 ... 好小 ja .... 不過好好食 ..
食的時候 .... 諗起 sb ..... 如果 sb 都可以 一齊 食都 幾好啊 .....
i means only eat and talk .... not other things and no other think .......~
今個 weeks 的 功課 ... 有如 ....天上的繁星 ..... " 一顆一顆亮晶晶 " = = "
P.S . 記得 前排 出占卜睇掌 .. .... i just hv feeling .... "點解 手上有的 ... 只係 事業,愛情,身體,"
但係 就冇 " 友情 " 同 " 親情 " ? ........... I just wonder ~
>>February 23, 2004 at 5:26:41 PM GMT+8
2004 年 2 月 21 日 星期六 【晴】
有左日記密碼 .... 寫好多野都 方便左 ..... 淨係 好朋友仔 sin 有 ga .... 可以話係 IVE 人的天地~
但又驚 各位 "善忘" 唔記得我 密碼 ... o甘 .... 咪冇人泥 law .... so 希望 你地 唔好o甘都唔記得啦~
lee 排都 好唔開心 , 今日 約返 ex-bf 比返D野佢 , o係cafe' 坐左陣 .
(呀佳 都有部我 ....我唔想 得兩個 , ...... 亂諗野 . )
之後 sin 發覺 真係 唔見好過 見 ... 原來 .... 表面冇野 ... (做法: 一路見面, 一路聽開心 mp3)...
之後 個心係唔多好的 .
睇 sb 的 info , 都知佢地 有野發生 , 個心真係 幾 難受 .
(其實 我真係唔想 大家 再講太多... let it be , let it pass .... 其實 再講咩都冇用, (慢慢)會過去左)
講得多 , 只會 愈 心多 , 愈 唔開心 .
其實 一直 都有 盡量想 睇開D的 ......... 不景 ... 自己都只不過係 "人" .
alex ~ 我問過”Zuie啦~
佢話冇事呀 ~ 我 遲會改宜家上緊 " 動畫堂" .... 今晚要返工 .... later talk .
>>February 23, 2004 at 5:57:18 AM GMT+8
2004 年 2 月 19 日 星期四 【晴】
呵 ~~ 好開心啊 ~ 多謝 Ziue ~~
話比我知點樣... .... 景然 唔係 VIP 都可以 放 picture ~~~ (係咪好 叻呢~)
>>February 20, 2004 at 12:46:07 PM GMT+8
2004 年 2 月 14 日 星期六 【炎熱】
`好野 ~~ 下個 weeks 淨係返兩日工 , 個經理對我可好啊 ~~~
星期二又 day-off ~~~ 好耐未試過 o甘 得閒了 ~
lee 排 細佬成日唱 "一個鐘之後" .... 有病魔 !!! ( 成日o係度唱 "轉呀轉 轉呀轉".......... )
=.=! 之前又 成日唱 "你不在" .... 又要走音 ....=.=
之後 同佢講 叫佢唔好 唱啦 .... 話o下佢走音之ma ...... 又要 死摌 ! (不停 "轉呀轉 轉呀轉"..... )
呀佳又鐘意 steal away ...... 呀ho send D photo 泥 ..... 呀佳個 vedio 好 "低死" ~~~
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
---------------------------------------還是有兩個機會 ------------------------------------
「能解決的事,不必去擔心;不能解決的事,擔心也沒用。」
希望... 能換個角度去看待事情......
(從前)
有個年輕人,屆逢兵役年齡,抽籤的結果,正好抽中上上籤,最艱苦的兵種—海軍陸戰隊。
年輕人為此鎮日憂心重重,幾乎已到了茶不思、飯不想的地步。
年輕人深具智慧的祖父,見到自己的孫子這付模樣,便尋思要好好開導他—
老祖父:「孩子啊,沒什麼好擔心的。
當了海軍陸戰隊,到部隊中,還有兩個機會,
一個是內勤職務、另一個是外勤職務。
如果你分發到內勤單位,也就什麼好擔心的了!」
年輕人問道:「那,若是被分發到外勤單位呢?」
老祖父:「那還有兩個機會,一個是留在本島,另一個是分發外島。
如果你分發在本島,也不用擔心呀!」
年輕人又問:「那,若是分發到外島呢?」
老祖父:「那還是有兩個機會,一個是後方,另一個是分發到最前線。
如果你留在外島的後方單位,也是很輕鬆的!」
年輕人再問:「那,若是分發到最前線呢?」
老祖父:「那還是有兩個機會,一個是站站衛兵,平安退伍;另一個是會遇上意外事故。
如果你能平安退伍,又有什麼好怕的!」
年輕人問:「那麼,若是遇上意外事故呢?」
老祖父:「那還是有兩個機會,一個是受輕傷,可能送回本島;
另一個是受了重傷,可能不治。如果你受了輕傷,送回本島,也不用擔心呀!」
年輕人最恐懼的部分來了,他顫聲問:「那……若是遇上後者呢?」
老祖父大笑:
「若是遇上那種情況,你人都死了,還有什麼好擔心的?
倒是我要擔心,那種白髮人送黑髮人的痛苦場面,可不是好玩的喔!」
人生擁有的,是不斷的抉擇。
端看您是用什麼態度,去看待這些有賴您決定的無數機會。
能夠綜觀每件事情、每個問題的正反兩面(或許有更多面),
您將發現,內心最深沉的恐懼,
也在所有狀況明朗了解之後,將會自行化為烏有。
"" 只要向著陽光就看不到陰影!! ""
*********************************************************************************************************************
>>February 15, 2004 at 4:03:25 PM GMT+8
2004 年 2 月 13 日 星期五 【炎熱】
今日由 8:30 上到 5:30 ... 真係好 "裸命" ! 不過今日都 開心呢 ... 有得上 "大衛" 堂 ~~~
而我問的 IQ 題 .... it seems .... 淨係得 "呀豪"....我 and 呀佳 ... 答唔倒 ~ =..=! (係我們的問題嗎???)
記得 呀Tak 日記話 :
" 世界上係無o甘多如果如果如果;假如假如假如;點解點解點解。
世上有的只係現實,而現實只有去接受同解決。
唔係你的點都唔係你的,你只可以怪自己 技不如人 / 智不如人 / 財不如人。
簡稱 認命。"
....我都覺得 好arm呢 .... 而我 .... 唔通 真係 " 智不如人 " ??? ( 定係 三樣都不如人 呢 ~? ) =.=
我 ... 唯有唱 : i believe i can fly ........ ~~~
lee 幾日 又 "bold"左幾本 麥o麥 and 麥兜 ..... 我覺得真係 好似.... 我" 地 "..的
我又係住 大角咀 , 又係o係o個度讀 幼稚園 , 又係屬pig , 又係有個 好典型的呀媽,又係鐘意食野,又係 鐘意食麵包 .............最重要的 , 係 我地都有 好多 好好的朋友 , 又呀mei,呀Duck (姑時), ........ 呀佳呢 .... 佢好似 !!@##$ ................
好驚訝 呢 ~ 呀佳 會留言比我 .... ( 據我所知 , 佢 係唔識打 中文... 英文 又差, 人又懶 ..... ~ ) =.=
好開心啊 .... 呀佳真係好 "就" 我 .... 我知佢係 好唔鍾意唱K 的 .... 基本上得我一個自己唱 ....
不過 都唱左好多好多 好歌仔 .... 有 朴志 # 的 steal away 啦 ... 個 MTV 歌詞 好好笑 .... 仲有好多...
alex : 係呀 , 所以 我會 申請 VIP 的 ... 又有密碼 , 又有好多 功能 .... 不過 成日 嫌煩 未搞 .....
盡快一齊 整啦 ~~~
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
>>February 13, 2004 at 6:19:05 PM GMT+8
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
好朋友連結網址
ZUIE
細佬
Bernice
Jandy
C Head
阿德
KinYan
Mei
呀天
呀KU
小娟
小智恆
小朗
小輝
阿英
Ruby
呀蕉
i win
Danny
呀康
羅捷
Benny
小強
呀聰
Ar Fay
James
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8