2004 年 8 月 6 日 星期五 【晴】
周杰倫 新碟好歌 ....首首都`好歌 ~~~~~ 節奏, 旋律 , 歌詞 ..... 好聽得救命 ~~~~
其中 ""將軍"" 是我最愛的歌 ~ (只是 "足棋" 都可以 唱到咁激 ~~~~ 仲有D 龍拳 feel...)
第二是 "外婆" .... ( 寫得好 !)
第三 是 "亂舞春秋" ..... (如果lee 首歌中四時就有了, 我 CE 的 中史 "D" 都 應該冇問題 ~ )
==========================================================================
歌詞實在一絕 ~~~~ 全碟中的好歌詞 ......
將軍 --- 全曲
外婆 ---
結果卻拿不到半個獎 不知該笑不笑
我對著鏡頭傻笑 只覺得自己可笑
** 我難過 卻不是因為沒得獎而難過
我失落 是因為看到外婆失落而失落 **
表哥說不要覺得可惜 這只是一場遊戲
只要外婆覺得好聽 那才是一種鼓勵
失去了愛情只盼望親情 彌補回應
止戰之殤----
戰火弄髒 她的淚光 誰在風中 吵著吃糖
這故事一開始的鏡鏡頭灰塵就已經遮蔽了陽光 <---- lee句 .....可以話係全碟 最快的 ...
亂舞春秋 -----
曹魏梟雄在 蜀漢多人才
東吳將士怪 七星連環敗
嘴裡有刀 說破歌謠 千年恩怨 一筆勾銷
我的地盤 ---
我說老師 我是不是真的不懂事
聽我唸繞舌歌詞 欣賞我打拳的樣子
我站在教室 練拳方式 你的樣子 線條一致
** 生活不該有公式 我可以隨性跳芭蕾舞
園遊會----
琥珀色黃昏像糖在很美的遠方
你的臉沒有化妝我卻瘋狂愛上
思念跟影子在傍晚一起被拉長
我手中那入場圈陪我數羊
我悄悄出現你身旁
你慌亂的模樣 我微笑安靜欣賞
有話想對你講 你眼睛卻裝忙
雞蛋糕跟你嘴角果醬我都想要嘗
>>August 7, 2004 at 1:30:46 PM GMT+8
2004 年 8 月 4 日 星期三 【晴】
26 歲的我又會是 類似 這樣子嗎 ?
還是 現在的我已差不多 一步一步 的 "計畫" 走向這個 26歲的我 ?
大概 人的一生都是這樣 吧 ..
有時 看到我 細佬 的樣子 ...
我感到佢 泥緊幾年 都會
繼續 打電腦, 落街打機, 夜晚bol電話粥, 唱K, 面對讀書很煩 , 又"或者"是 失戀, 等等 ..
26 歲的我 , 遇到不喜歡的人... 還會說 :"我不喜歡你"嗎 ?
就算這個人 不是我 "老細" ... 不是 給我飯食的人 .... 我會這樣說嗎 ?
"我驚會hurt倒佢.." ......
只是你自己的假設 ja wo ..是真的嗎 ? 你 欺騙了它?.... 或是你 "求求其其" ?... 說些 "你認為它喜歡聽" 的?
你真心的說出自己想要對佢說的 ..... 是"錯"的嗎 ?
給它一個 笑面 說 " 我信你 / 我接受你 / 我認同你..... " .... 就是 "對"的嗎 ?
我 未來的 BB 又會不會這樣 ? 是愛冒險的 ? 還是愛安全的 ?
是 小時 愛冒險 ...大時 變得安安全全 ...
還是 安全 變得 愛冒險 的 ?
..........................................思考中 ...... 但現在 的我 還是相信 "無事不可對人言...."除左 "..(轉科 ~).=.="
>>August 5, 2004 at 4:01:17 PM GMT+8
2004 年 8 月 2 日 星期一 【晴】
"她們的年代 "....
對於26 歲,學歷,相貌,身材全部中等的女仔...
日本的泡沫經濟已經爆破,社會下沉,她跟著下沉.
她在大公司客戶投訢部工作,每天的任服是用雞仔聲頂著客人的粗口.
一天, 接過等一百個設訢之後,她呆了,然後問一個你和我一直都不敢問的問題 :
如果有一天我死了,這個世界會有什麼變化?
她答案是 : 大概我的親人會傷心一陣,朋友,同事,上司很快會繼續上班,唱K,玩耍.
世界, 還是那個老樣子吧...
>>August 3, 2004 at 8:26:52 AM GMT+8
2004 年 7 月 28 日 星期三 【晴】
什麼都不算什麼
多得他不再愛我
真的要多得他
去使我懂得 每一個故事結尾
無非別離 總是別離
失去他先知
我也可不需要 那臂彎不哭 也不生氣
償還過 才情願 閉著目承認故事看完
甚麼都不算甚麼 即使你離得多遠 也不好抱怨
>>August 1, 2004 at 11:12:56 AM GMT+8
2004 年 7 月 24 日 星期六 【晴】
今日 自己o係屋企....落街租了 兩套戲....
兩套 都係 自己好 鐘意的電影...
NOTTING HILL & 大城小事
返睇 一樣都係o甘好睇 ..
一個人 o係屋企的 感覺 ....
開左 新日記 ..
lee個日記就 放D 自己鐘意的歌 等等 .... or一D平常事 ....
樓上來的聲音 樓下來的聲音
誰共誰現在做甚麼 不要緊
喧嘩作樂 為何如此吸引
寧靜時的聲音 彷彿飛不走的蚊
混雜著內心的噪音
今天假日 為何毫不吸引 ?
靜處在家中竟有壓力
就似擔心失去價值
寧願日日夜夜大聲播 情歌 ~
真不真實也好過
如何能將工作當戀愛進了又退
從早午晚都拉鋸那有樂趣
何不躲進浴缸裡痛快地流淚
如何能將戀愛當工作奮鬥下去
如早午晚找不到半個伴侶
何不休假 像清水一般空虛
人為何不開心 想一天到晚興奮
但願做甚麼都滿分
討好眾人 換來自己 抖震
I want to thank you for giving me the best day of my life
O just to be with you is having the best day of my life.
>>July 25, 2004 at 4:04:00 PM GMT+8
2004 年 7 月 24 日 星期六 【晴】
我真的 看開了 .
或者 應該親口請你快走了 好走了
讓我知道 我們完了.................... 沒了
>>July 25, 2004 at 10:31:57 AM GMT+8
2004 年 7 月 20 日 星期二 【綿綿細雨】
今日 返工 o係 銅鑼灣一出 ...... D雨 就好似 倒水o甘 ... 唉 ...
返到公司 見倒大家 都 濕晒 ... 就覺得 自己 有人陪 .... 都冇o甘 "敏" !
...... 公司個 經理 宜家 成日 叫我....... "周星星同學" ........ =..="........ ( 因為返工的很多事件.... )
(不過唔知點解佢一講 lee個名 我就笑 ...) (IQ題 又唔識答, 仲要 輪到我問時... 佢地個個都 笑我...)
(笑我問的 IQ題 ... .=.= " )
唔洗返學....放假舒舒服服 ..... 最好就 聽下D舊歌仔 sin ~
近排 聽返一樣o甘 touch 的 歌 ~
lee 首係其中 一首 好好聽的歌 啊 ~ i very like it ~ ^^"
個 MV 都好 ... 正 ga ~!
Coldplay ~
The Scientist ..
Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are
I had to find you, tell you I need you
Tell you I set you apart
Tell me your secrets, and ask me your questions
Oh lets go back to the start
Running in circles, coming up tails
Heads on a silence apart
Nobody said it was easy
Oh it such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said that it would be this hard
Oh take me back to the start
I was just guessing at numbers and figures
Pulling your puzzles apart
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart
Tell me you love me, come back and haunt me
Oh and I rush to the start
Running in circles, chasing our tails
Coming back as we are
Nobody said it was easy
Oh it such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be so hard
I'm going back to the start
Oh ooh ooh ooh ooh ohh
我覺得 一定要 好好好有feeling 的人 .... (可能係比 愛情 傷得好深的人) ...先會寫得出lee D歌詞..
>>July 21, 2004 at 3:50:04 PM GMT+8
2004 年 7 月 18 日 星期日 【晴】
好開心 ...... o係尋日 成績唔好 的 時候 夜晚2: 00 send 左 個 message 比 好朋友,, Best Friend..
點知 ~ 佢 景然 好快 send 返 message 比我 tim , 2:33 分 仲 收倒 電話 ~~~ ^^
好好好 unexpected la ~
真係 好開心 ........ 即刻咩野 煩惱... 唔開心 ...........通通 都 唔記得 晒 ~ ^^
可以 話係 補返數 ! ^^
為 表我 發奮 的 決心 ! 我 cut 左 D 頭髮 ... !!!
............................................ 我要 努力 我要 向上 !!!!
>>July 19, 2004 at 3:10:11 PM GMT+8
2004 年 7 月 18 日 星期日 【晴】
成績 arm arm 出左 ........................... >.< ............................唔開心 ............
唉 ...............................................................................................
11 科 中
六科合格
五 科 "C"
一 科 "A" ( digital image & 3D modeling) (唯一的 安慰 ~.~)
其他 就 ............ 算啦 ......... lee 個 result 都係一個 好好 的動力 另我 比多D 心機 , 心血 讀好D的 ..
我要 努力 !!!!
有 D 科 其實 真係 要怪自己 懶 >.< ............T.T ........... 好懶 ........... 霹靂 o甘懶 ..........
有 D 後悔 .... T.T...............................點解自己 o個時 唔努力D ..................
web design 的 光碟 又 唔交 !!!!! ................ drawing 又 唔 draw !!!!!!
computer studies (VB.net ) text 又 唔 copy 人地 o個 D floppy !!! .... (lee 個好似 唔arm ga wo ~.~)
點解 VB study 多左 同學仔 一年 成績 都 仲要係 o甘 差 !!! 仲要係 11科中最差 !!!! (得 42分 >.<)
*************************** 我 前世 係 咪 同 VB 有 愁 !!! ***************************
上年因為 Lee 科 就 差D 被 踢出 iVE , 又 差D 累左 alex ...... 今年 VB 又要 最低分 !!
都係 算啦 ~ 由此 .... 又一次 證明 我轉科 係 明治 的 !! 如果唔係 .... 一定 乞食 ! =..="
嗚 ~ ................................................. 要 努力 D sin 得 !
>>July 18, 2004 at 6:15:25 PM GMT+8
2004 年 7 月 14 日 星期三 【晴】
上星期六 o係 灣仔 有個 oral B 的 event ... (小小作家 比賽..)
都 好好 玩 ga ~ D小朋友 真係 好得意 ..~ ^^
不過 原來 要 formal dress ... 我 ..... 就 只係 穿左 tee and 牛仔褲 ....
都 唔多好了 ....
黠知 今日 仲 尷尬 ...
話說 尋日 我 公司的經理 打電話泥 問我今日 有冇時間 help 下手 ...
o甘 我又冇野做 就 答應 左啦 ...
佢 話有個 活動 搞 要 "邦手" ... 佢 尋日 仲 講左 一定要 "全黑" and formal dress ..
我 都 有 arm 左 一半的 ... 我 淨係 wear 左 全黑 ...... but 係 褲 .... (因為 本人 真係 冇 黑色裙..)
.... 就係o甘 ..... 我地 ( 另外一間 公司 的 女老板 ) 就 覺得 唔係o甘好 law ~.~
不過 都 真係 唔係o甘好的 ...... ( 原來 個 event 都 幾大型的 ... )
個 活動 o係 馬來西亞領事館 help Panisonic 搞的 注港開幕禮 ....
原來 ...... (如果 我地 搞得好 .... panisonic 第日 就會 sponer 我地 公司 .... )
就 連 馬來西亞 的 " 那督 " (Tado seri ) 都 到來搞開幕 呢 ~ .... (等我 仲 " %盛盛" )
不過 .. 個問題 都 唔係o係 lee 度 ....
我 wear D o甘 的 衫 ..... 當然 就係 負責 接待 only 啦 ....
but ..... leslie 冇出聲 話我 wo ..... (可能 因為 我係女仔 , 唔係 " 好過份 " , 佢 都唔好意思 話我 掛 ....)
當然 .. 我唔會因為 佢 "放過我" 而 挑戰 佢的 低line 的 ....
相反 .... 我真係 覺得 leslie 對人 都 幾好 的 .... 加上 佢個人都 好 "易話為" 的 ~
尋日 help 佢 draw 左 二 個 storyBoard ..... (係 政府的 宣傳片 )...2:30 就比左 佢了 .....
佢 3:15 要 上到 職業性失聰補償管理局 present .....
但係 佢 3:00 就 打左 個電話比 我 ... 打電話 泥 .... (唔係 多謝我 or others " 表面野" .. )
我地 傾左陣 ... 我就 以 一句 "一陣 (Present) 加油呀 !" 收line ..... (我叫 老板 "加油" .... =.= " )
(but o個刻真係 好開心, 好有 成功感 ..... ) ^^
今日 仲有 DD 感動 呢 ... ToT
leslie 冇話我 不特只 .... 個 event 完左 ... 我地 就 o係 o個度 食下野啦 ~
之後 佢就 同我 有 一下 "眼神接觸" ... 個口型 就同我 講 "走得ga啦" ... T.T (真係 幾感動的)...
** 我覺得 leslie 真係 好比幾會 我 law ~ ... **
又唔會 一下只 比好多野 我做 .... (等我 可以 容易 D 上手... 或者 真係 得o甘多野 arm 我做 啦 ~.~)
.............. ***** 不過我一定 要 改善 一下 我的工作 態度 的 !!!! ***** ............
>>July 14, 2004 at 5:34:26 PM GMT+8
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
好朋友連結網址
ZUIE
細佬
Bernice
Jandy
C Head
阿德
KinYan
Mei
呀天
呀KU
小娟
小智恆
小朗
小輝
阿英
Ruby
呀蕉
i win
Danny
呀康
羅捷
Benny
小強
呀聰
Ar Fay
James
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8