|
2004 年 6 月 8 日 星期二 【晴】
O ~
都唔知咩野事 ~ lee 幾日 發生的事 實在 太多 ...
由星期六開始 .. 連續四日 都o係呀天 屋企過 ... 因為 video cut 片 ...
我 同 zuie , 呀英,呀邦 .. 去左 呀天 屋企 ... 接力 cut 片, 輪流 訓覺 ....
當中 當然 包括 玩 啦 ~
zuie 連 "鋤大D" 都唔識 .. 比呀邦 勁笑 ..
在 "come棉胎" 當中 ... 好難得 我係 第二勁的 !! 原來 得呀邦 反應 係 正常的 ~.~
仲有 "皇帝" 遊戲 ~~ 真的 笑爆咀 ~ 呀英 的 "失頭哥" 比我 用 maker畫左 一隻 哈哈笑 ~
呀邦 "差D" 比我 油黑晒 佢D腳指甲 ..
最好 笑係 呀邦 同 呀英 ^.^ ~ (呀邦 成日 整估人 .. 但係又 自討苦吃 ~)
又比我 " 插佢眼 " 又 "look佢腳" ..
呀英就為左 證明 "人係會導電的" ... 而比 呀天部電腦 "電" 親 ~ (仲問 呀邦 feel唔feel 倒... =.=" !)
仲記得第一日入去 cut cut下片.. 呀邦話 想去 打籃球 ...
點知 一出門口 呀天o個三隻 大狗 " 愁霸天 , 東海龍 , 毅力王 " 就 沖滿 殺氣 o甘 走過泥勁吠 !
我地 ... 除左 主人呀天 ... 個個 都 進退兩難 .. 想"咬底"都唔得 ..
好不容易 sin 出倒門口 , 多得呀天 細佬 help ja ....
點知 出行左 十多步 就見倒 呀天媽咪的車 , 佢見倒我地問我地去邊...
之後 佢話 就快食飯 ... 唯有 坐佢車 返屋企 ....
之後 返到 home , 佢細佬 見倒我地 ... 我地 ...特別 呀邦 就o係度扮 打完波返泥 ... 仲話好熱好累=.="
anyway 啦 ~ 星期二 早上 我地就 一齊 o係 元朗 返 學校 ... 就好似 去左 camp o甘 ..
1:15 分 開始 睇片 ... 睇足 9 班 ... 180人一齊o係個 room ... 睇到 5:30 ... 人都 呆左了 ...
又訓得小 ... 四日 都 訓唔倒 十個鐘 ... (一 日 通頂 仲要係 為左 leslie 的 proj ... storyB ..)
我地 今次 套 film 都 算 "中間好" 了 ~ 我覺得 我地班中 ... 有三套都好好 !!!
光仔 代表的 "緣份擋不住" ..
呀朗 組的 " Fool "
i win 的 "陌生人的一婉麵 "
除我地 班以外 .... 隔離 班 都有好多 好勁 AND 好好笑的 !!
Spe 隔離 A 的黃子華"好似D人係o甘 叫佢的"... 笑死我 ! 佢唔洗參加藝員訓練班 都可以入無記..
仲有 "黑色 星期五 " ... many many !! pink boy !........
我都有D 覺得 自己 o個 套唔多 ok ! 但 都好 多謝 大家 的 "比面掌聲 "...
Trence 好一句 "他朝山水有雙逄" .... .=.='
leslie 比我的 proj .... 我其實都知自己 做得唔多好 ... 不過 我自己又要 趕 video cut 片 ...
佢又 o甘 "問" sin 比我 .... 我都 盡左 我力了 ...
不過 正常的 boss 睇倒 個 storyB 係唔會 請我的 ... 希望佢 會 例外 啦 >.<"
我第一次 睇會倒 ... 出去做野 "趕貨" 的 資味 ~.~
仲有 .... 部 電話 又唔見左 了 ...................................... >.< " .............. 又要 buy 過 !!
呀天 仲話 識左 我 半年 就睇住 我 買 第四部 電話 =.="
天呀 !!!! 嗚 ~
電腦又 壤埋 ... arm arm sin formal 左 ... 咩野 都 冇晒 !!!! >.< !
星期二又 冇去 復診 ! 圖書館 的 書 又 過期未 還 ....
zuie ~~~ o甘 你 o米 星期一 陪我 返 3D scanning law ~~~ hooo ~
今個 月 ....... 參加左三個 course 有"日文" , 3D scanning , 人生basic 睇驗course <---lee個最貴 !!!
下個 月開始 ... "可能" o係 leslie 度 返工 ..... (唔知佢仲請唔請我呢 ) >.< ?!
>>June 9, 2004 at 6:04:40 PM GMT+8
2004 年 6 月 4 日 星期五 【晴】
Heee ~ 睇 ZUIE 日記 sin 記得一個 笑話 ~~
話說 zuie o係我 屋企 "蕩失路" =.= ! 仲要 蕩失 左 二次 ~ (好難得 ! 我屋企得三間room...)
第一次 入左 我細佬個 room, 第二次 入左 我呀媽個 room ... (唔通我屋企 真係o甘 大 咩 ~)
尋日難得 考完試 .. so 勁 眼訓 and 要 cut 片 .... 都 去左 neway 唱K sin ~
(仲見倒一個 幾靚的女仔~) 好 attractive ga ~
九龍城的 印度餐廳 .... 好食 ^.^ ~
今日 就 同 zuie and 呀英 ... go 左 補拍 ... 都 ok 啦 ~ 我地 三個 都 "搞得dim" ~
好開心 ... leslie 話 請我 ~ heeee ~~~ 真的 十分 開心 ~ (心情難以 形容 ~ ^.^ ~ 暑假有工返了~)
7 月 正式 返工 ~~~ 我會好比心機做的 ~ (我諗 , 這是 我o甘大個女 第一份 真正的 暑假長工~)
.. 真係好 鐘意睇 zuie 的日記 ~ ^.^ ~ D 公仔 好得意呀 ~
year one 就 完了 ~ 真的 " 話o甘快 " 就完 ~
同 zuie , lindy , 呀天, mica, 呀望,呀ku, 呀邦, Danny, 智恆 ..... 個個 同學仔 都一齊相處了一段日子 ~
真係好想o係度 同大家 講句 : " 多謝大家 都o甘 包容 我 ~.~" ... 我都知 自己 反應 慢左D , 冇咩腦,仲 成日無啦啦 唱歌 煩著大家 ,..so ..多謝大家 ^.^"
不過, 其實識倒我 .. 你地都唔知 幾幸福 ~ ╮(╯▽╰)╭ ... (可以 訓練下 大家的 忍耐力 ~)
好開心 識倒大家 (61323 Digital media 萬歲 ) ~
>>June 4, 2004 at 6:19:36 PM GMT+8
2004 年 6 月 1 日 星期二 【晴】
lee 排 發生的事 ... 實在太多了 ~
就如 3D 同 2D 都要 交功課 ~ 3D 都 OK 過關 . 2D 就 ..... (6 班一齊 present 真係睇多好多野~)
因為 3D 的 功課 前日 拍 完 Video 後 , zuie 就 go 左 我home 做功課 ....
(但係 大部份時間 坐o係 電腦 前面都係 我.... 因為我help 佢 move隻 insect ....in the sky =.=)
做下做下 就 到左 夜晚 3 點了 ..... 我呀媽 就 叫 zuie 留o係度sleep ....
之後 zuie 就 sleep 左 我張bed 了 ...
( zuie ~ 係咪sleep 得好 舒服呢 ~ ^.^ )
video .... 我 (因為 猜情尋 輸左 ... 做左 "女主角" .... 呀英就 唔知點解做左 男主角 ~)
之後 今日 2D present ... F班 好勁啊 ~ @.@ "
and 之後放學 go 左 尖沙咀 ... 同 kinyan , 呀佬 ..... 之後我做左一個 "冇咩經過大腦思考的" 決定.
我 報左 這個 course .... 報的原因 .... 純粹係 感覺 .. =.="
因為 o係我 面前 4 - 5 個人的眼神 ....... (其中一個係 呀佬 )....閃閃發光 的 ..
我 .... 可以話係 " 孤注一擲 " ........... 我的身家就係o甘 ... "擲"左出去 ~.~
(不過 站時 "擲" 著kinyan o個D sin ~)
不過我的 直覺話比我知 ... 他們 沒有 呃我 ...(希望 個 course 真係 對我 有用啦 ~)
呀 .... 仲有 ... 今日 我識左 名髮廊 個 Boss 啊 ~
我仲同佢 小組討論左 好耐 .... 佢的 作風 都係一係 Boss款 .. 不過 唔靚仔的 ~.~
走時,他還說會 返泥睇我 拿證書 的 ~ *.* "
>>June 1, 2004 at 5:03:32 PM GMT+8
2004 年 5 月 28 日 星期五 【晴】
o ~ 今個weeks 好多野做 ....
今個 星期一. 二... 就用泥 study 左 Printing lee科 ... 都唔知 佢份 note 講咩 ... T.T ... 星期三就考了 ~
當然 我都係 想求個合格 ...好彩 .. 比我想像中 Easy ~
我用左 9個字 就做晒份 paper 了 ~(份paper 係要 考三個鐘 的)... 不過 9:30考 10:30我就出左去了~
我同 智恆係 全班走得最早的兩個 ~
之後 要 redo EPP 的功課 啦 ... 仲諗著好快 做完的 .... 點知 我同 zuie ,ar天 三個都做左好耐 ...
由 10:30 考完 printing ... 我同 zuie 就 o係 4:45 sin 做完 EPP redo ....
勁 辛苦 ! 又要 落山 ...又要 上山 !
由 10:30 開始 ... 我同 zuie 就 不停 o甘 ""咒罵"" 個 ar sir !!! >o<
天氣 又hot 又晒 ! 我地 仲要 落山 去 print A3 .... o個 間 shop 的三個 職員仲要 勁白痴 !
一個 on居居 ... 連 freehand 都唔識用 .. 仲 話 : 你地 冇較細個 size 咩 ..? (唔該佢唔識用就唔好 扮大佬 啦 ~)
之後 第二個 仲 衰 ! print print 下 去 左 唔知 邊度 buy 野 ... 因為 間shop入面個 化濃裝女妖怪 話想飲野 ... 排我地 後面o個個女仔都 勁唔耐煩 ,仲講左句 : 嘩 .. 間野o甘 %$ 既? (之後走左了 ~)
如是這 , 我同 zuie 坐 的士 上去時 就 不停o甘 咒罵佢地 and ar sir ... (個 司機 可能以為車著兩個 傻人 ...)
之後 個太陽 落山時 我同 zuie sin 可以 落山 返屋企 ... 不過 , 一返到 home 就要做 3D了 ~~~ >.< "
12點幾 就開始 render 了 ~ 要 render 5-6 個 鐘 ... 等一次 renren 下 我原來 錯左 .. 點幾重新 rend 過.. render 到 夜晚三點幾我 ar 媽 ....@#!$$#^%%^ ..... "識" 左我部 compute !!!
我 三點幾 sin 又再 render 過..
點知 自己 sleep 左 ...6點幾部 compute down 左 >.< !!! 之後 8點幾 起身 都知 大件事 !
唯有 返 學校 sin 算 ..好彩 mei娟 and lindy help 我 ... 3:30 前我都 hand in 倒 3D Final Assigment..
zUie 就 炸病唔返 ...~.~ 4 點幾 sin 去 食碗麵 .... 又 sleepy wo ...
之後 夜晚 同 friend 去 睇狗 ,食野 and buy 衫 , 發生左D 小風波 ...
件 衫 size明明 唔arm ,雖然 比左錢 ,但我都 循例ask左句 做冇得 退 ... =.=當然係 冇啦 ...
但之後 同佢 講 不如 換 等二件 ... 佢景然 話: 我趕時間要走了 ... (佢都 睇倒件衫唔arm 的 !)
之後我地 話 換件衫好 快 ... 費是又要 返過泥 ...
佢仲要 話 : 我真係 close 啦 ... (勁唔耐煩...) 不如你地 第日sin泥換啦 ..
(唔係呀 ?~ 換件 衫左佢幾耐 ! ... 要我地下次 特登返去換 !!! ..你估你件衫 值 $ 1999 呀 !!
D 衫明明 就o係 隔離 ... 你間 shop 又唔係 一萬九千尺 !
如果 唔係 我個 friend D friend 都o係度... 我真係會同佢講 佢D 服務態度 唔多好 ! )
我lee 幾日 都可能 係 燥底 ! 天氣熱時, 真係D 心情都 唔多好 ....遲 D 真係要去 swim sin 得 ~.~
>>May 29, 2004 at 6:01:41 AM GMT+8
2004 年 5 月 23 日 星期日 【晴】
今日做左 好多 野 ..
一早 食野 , 之後 訓左陣 , 之後 go 左 協同中學 present video ..
之後 返學校上 video ... 返左一個鐘 ja ~
之後 返左 home ... 諗左 陣 就 落左 樓下 hair cut ... 佢 cut 左 好多 啊 ~
今日 night 睇左 兩套 無記 戲集 ... 無名天使3D 都 好好睇啊 ~ 好型 啊 ~~~~~
(就好 似 以前 美少女戰事 o甘 .. =.=" )
古裝o個套 都好睇 .. 題材都好 new ....
>>May 24, 2004 at 3:56:34 PM GMT+8
2004 年 5 月 23 日 星期日 【晴】
今日終於 睇左 無痛失戀 了 ~
好好 睇啊 ~ d 手法同佢 拍的 MTV 好好 類似 ..
內容 ok .. 絕冇悶場 ~ 成套film 都 "眼金金" o甘 睇 @.@ ..
不過成個 戲院 都得 about 十個人 .... 可能 冇咩宣傳 掛 ...
如果 有一部機器係可以 help 我 忘掉 以前的 感情事 ... 我諗我都會 try下 ...
不過 個 男主角 後悔 o個下 我都有D "同感" ... ~.~
今日 玩得好 開心啊 ... 打機 , 食 牛奶糖 ...
本來 想 swim 的 ... but 出門口sin 發覺 no 泳衣 .... =..=" 我都唔想 ga ~
今日 勁做 2D_A ..... 好多野做呀 ... 之後 仲要 拍 Video ... 仲有 3D o個 條片 ... 今個 weeks 交 ..
星期四 仲要 考 PP .... 睇都未睇過 ...
明天 返 10:30 ... Let's sleep lu ~
>>May 23, 2004 at 5:09:19 PM GMT+8
2004 年 5 月 22 日 星期六 【微雨】
今日 的 EPP exam ... 我真係 ... "唔識" =..=!
一早 data左 zuie o係 MTR 等 ... 之後 一齊行上去啦 ...
9:00 就返去 study 了.. .. 都係唔識law ~ .. 出得o甘 深 , 一定好多人要 補考 ..
我一接倒 份卷 就好 擔心了 ... 因為 一路做一路我就覺得 要 補考 ...(我係話 擔心 zuie 呀 ~.~)
不過好彩 ... zuie 有得 補考 ~ but me ....
因為 我出席rate 唔夠 ... 唔合格係冇得 補考 .. 所以 擔心都冇用 ..
zuie ... 下年 若果 我唔o係度 .. 你要 自己照顧自己`啦 ...
之後 去左 "明記" 食河 ~ 勁食 辡野 發洩 ! ....
之後 呀邦 仲要 出奇地 請 我地 食 雪條 ~
更出奇的是.. , 我景然 就比 條雪條 出買左自己 ... 對呀邦 有 一分多鐘的 好感 =.=,
(o係o個一分鐘裹面 , 我景會 將佢 以前 "作惡多端" 的行為,.... "作威作福" 的性格 ,... 同"作奸犯科"的 記錄 .... 都忘記得一乾二淨 ..... .... 真神奇啊 ~)
不過 亦隨著 雪條的 漸漸消失 ... 以前的佢 就閃回我 眼前了 ~
之後 同呀天去 行街 .. 行左 勁耐 .. 仲同呀天 頃下計o甘 ... 之後我地 都 buy左一本 自己心愛的書~
我覺得 同呀天出街係一定唔會 點 "s抵" 的 ..
回到家 , 隻腳 好痛 呀...
>>May 22, 2004 at 6:03:42 PM GMT+8
2004 年 5 月 20 日 星期四 【晴】
今日 的 Design persent 估唔到o甘 高分 ~ 都好 意外 ..
因為 我地 組係冇 formal dressing 的 ~
件衫絕對 值得 留念 ...都真係 draw 得唔錯 (呀天 draw 的~)
今日 design 堂 .. 我 o個 班得 "我同 zuie" 兩個上 ... 唉 .. 真係 "我兩個" 啊~ "該燴" ~
今日 大衛 都 教左 我地 成億 野 ... 淨係 兩張 note 都 值一億 ..
本身 得我一個上 ... zuie 都 話唔上 ....
之後 zuie o係 MTR 見倒我 獨身上路 的背影 ... 就 follow me 了 ~ hoho ~ ^.^ ~
zuie 仲話 : 都 落到泥 mtr .. 又 返上去? .. 好 遠wo .. 仲要得你一個上 wo...
雖然係 , 不過 我真係比唔倒 理由 .. 點解唔上堂 ..
你地 話佢成日 "講野 等如冇講" .. o甘 ...actually 堂堂都係o甘 ga 啦 ..有D堂咪仲 廢 ~
例如星期六 o個科 .... 同 next week o個科 ...... 好 弱智 law ~
考泥 簡直 拉底我D " IQ " ...
星期六 考第一科 .. 加油 ...
>>May 20, 2004 at 4:54:26 PM GMT+8
2004 年 5 月 19 日 星期三 【晴】
今日 聽 TYIVE D 人講 話 ty o個面有 design 讀 ... 又新開 ...
不過 我都唔 差啊 ~
今日 啊sir show 左 隔離 班同學仔的 insect ... ho 勁 啊 ~ 超晒班 ... 佢應該要接 free lance ..
如果 我有 機會 問原創人 拿倒 , 一定比大家 睇 ... 好好好 靚 ....
尋日 去左 突破 ... 有 活動 ... 都係 電影 d 野 ... 都ok 好玩 ... 我都想 參加啊 ~
星期六 考 epp 了 .... 一如以往 .. 都係 未溫 同 唔識 的 ... 等死中 ..
下星期 仲有 PP .. 都係 未 睇過的 ... Zuie ... 我地不如 出猫 啦 ... 你負責 引開D 老師 ..
o ~ 記得上 week 普通 話 present D 人 真係 爆笑 ... 天才 表演 中 ...
有人 講 故事 (三隻小pig) 改篇 ... 有組人 玩配音 ..
我呢 ... 就同 呀天 and Danny 唱歌 ... "簡單愛" and "沒那種命" ..
不過 都唔 夠 呀輝 勁 .... 唸詩 "也許" and 用 "愛之初體驗" 唱 出泥 ...... 絕 !
個 Friend 叫我 聽 903 .. let me listen sin ..
>>May 19, 2004 at 5:25:31 PM GMT+8
2004 年 5 月 15 日 星期六 【晴】
今日同kinayn 去左 city 探 呀tak ... 去 city 食 tea 啦 ...
多謝 "孤行鬼" 呀tak 請我同kinyan啦~
之後go 左佢個 room ... 倒亂 ~玩下,頃下計 o甘 ..
kinyan 偷左好多野呀 ~
之後 去了又一城行左陣 ... 之後去旺角整相機 .. 之後 佢地就o係旺角入返 深山 了 ~
我就返home 做功課 ..
尋日 個insect 比左呀sir 睇了 ~ 好開心 佢都覺得好 ..冇咩彈 ..
雖然 不只求分數 .... 不過 分高就真係好開心 .. 分低就唔多高興啦 ~~~ ^.^
之後 無啦啦 又講 storyboard ... 由可以早放 變遲走 ..
之後 同呀tak 落左 黃金 ... buy左D cd ..
呀豪 佢地 去 鑽石山睇 絕世賓賓 ....=.= 本來都想去的 .. 不過 賓賓 真係唔多arm ..
咪同taktak 行落mk 食下野 ... talk talk 下 呀豪 佢地又話過泥旺角find 我地 ... 都 差不多11:00了 ~
之後 去 訐留山又食過 ... 好好好飽 呀 ~~~
真係好耐 冇一齊頃過計了 ... 雖然唔係talk 左好耐 ...
真係 幾難得 ga今日 ... 同kinayn and tak 頃計 ^.^ ~
>>May 18, 2004 at 6:32:57 AM GMT+8
|
![]()
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8
|
|