寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Wingwingwing

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2004 年 4 月 21 日 星期三 【晴】

聽曰唔想返學 .... so , 聽日 就 o係 屋企啦 ~
因為 ... comput 堂 無聊 , 聽日 上 PP , 英文 .....
加上 insert 未做好 , PMP proj 未做 , 2D storyB 未做, chara design 未做 ,.ILLP 又未 ,3D power 都未...

所以唔想返了 , .... 想去玩 .......let's play ~

>>April 21, 2004 at 4:58:26 PM GMT+8


2004 年 4 月 19 日 星期一 【晴】

今日星期一 , 上完 Vedio 堂就 放學了 ~
2D A 堂 睇左 `D 隔離班的 2D作品 ... 覺得 自己好 差 tim ~ 又咩野都冇做過 ~
因為 聽日 Day off , 諗死今晚都冇心情做功課..... 所以夜晚 都出了 街 ...

5:30 放學後 , 6點 多 出到 尖咀 , 同 Louis 食tea and 上了 桌球room ,
因為 今日 佢個Friend 打比賽 , 叫我上 去 做啦啦隊 ......
不過 佢個 Friend 都好勁啦 ..... 3 : 0 OK左 個對手~ ....
我睇到 2 : 0 時都 走左了 ~ 因為 Louis 8:00 要返工 , 我又 Data 左 呀佳 ...
8:00 之後 就 同 呀佳o係旺角 食野 and 之後打 籃球 ..... 11點幾 送呀佳走 ...... 又一day了 ~ =.=" ~

今日 "有人" 創造了 希特勒 , 殺了 貝多芬 ......
只是看了一眼, 聽了小小 ,..... 就 先入為主 的決定一個陌生人 "好 與 壞 "....
sb..... 雖然 o係人眼中, 係一個 又食煙 又賭$$ 又冇正當職業 , 又成日掛住 篤波 的無聊人 ....
當初 我o係 Bar做野時 , 都覺得佢唔係好人 , 不過 .... 識落左 , 我就覺得 ........
佢 以前 " 好大可能 " 係一個成日出去 玩的人 , ..... 但係 而家 就都 想過d 平淡生活 .....
正所謂 ... "玩都玩 到 悶" ........
佢地 見識 又唔小 ... 同佢地一齊玩 都 幾開心 ... 咩野都唔洗諗 , 有 咩野 就講咩 , 生活變得 簡單..
我諗可能係大家的 生活背景 都好唔同 , " 年紀 ....又大過我" , ...
從佢地的言行,我都會得益不少..大家又玩得開心呢 ..~

>>April 19, 2004 at 5:10:52 PM GMT+8


2004 年 4 月 16 日 星期五 【溫暖】

前日 Louis o係 英文 堂打泥 .... 話佢下午會o係 觀塘見工 ... 想搵我 食tea ...
三個字 之後 .... 呀佳又 打電話泥 講同一返話 .... o甘 就同左佢地兩個 食tea 了 ..
同佢地o係 "澳門茶餐廳" 食 .... 之後 佢地 有D 爭執 ... =.=" (各有各道理) >.<
我都唔知 ..... 淨係知 自己好眼訓 .....

尋日 同左 呀佳 去左佢個 friend 度 過夜 ~
三個人 o係間屋入面 ... 又玩又傾計 ... 聽歌仔 ...
佢地 drink 左好多, 同 食左D % .... 我就o係天台 望左落去 條街 ....
突然間 好想 好似 個frined o甘 .... 租屋住 ..... 真係好舒服 ~ (最重要係 唔洗呀媽 "煩" !! )

Danny 話我 唔溫柔 , 反應慢, 蠢蠢地 .... ? ( 我想問係咪真的 ~.~ ?)
Tak , Kinyan .... 你地話 ga ~ 我地好似好耐都 冇一齊 傾過計了 ~....~
我真係有好多野 想同你地講 ..
lee排D功課好多 ... 不過自己又 冇好好o甘做 ......

原來 我從未 體諒,包容 過一個人 ... 關心 就有 ... 不過好小law ...

>>April 17, 2004 at 11:56:16 AM GMT+8


2004 年 4 月 12 日 星期一 【晴】

O ~ 尋日去睇受難曲 ........ 我就真係 受住難 o甘睇了 ..
我真係 未睇過D o甘的戲 ......................... "嘔" !! >.<"
好多地方我都 咪埋左 眼 ... 就好似玩 過山車o甘 ....咪埋左 ..

尋日 同 Louis , 呀佳 ,呀偉(佳BF) .. 一齊玩 ... 飲飲食食 又一Day 了 ~
打籃球 , go 奧海 ...旺角 ..
D功課 .... 都唔知點算 !!??

>>April 13, 2004 at 4:51:59 AM GMT+8


2004 年 4 月 11 日 星期日 【晴】

多謝你,我已經知道..答案了..
多謝你,給我一個好好的答案..
多謝你,另我唔洗再亂諗野..
多謝你,唔洗我再無限期的呆等..

我而家要做的,係要面對現實,收拾心情..
只可怪自己..
怪自己,和你不配,
怪自己,硬頸小氣..
怪自己,反應慢..
怪自己,只懂聽歌呆等..
怪自己,只會我行我素..
怪自己,當初沒好好對你..
怪自己,怪自己,怪自己,怪自己,怪自己,怪自己,怪自己,怪自己怪自己,,.怪自己..怪自己.....怪自己,..

哭了...在家中..哭了..哭了..在家中..哭了..在家中..哭了..在家中..哭了..哭了..在家中..哭了..
在家中..呆了..傻了..傻了..呆了..在家中..傻了..傻了..呆了..呆了..呆了..呆了..呆了..呆了..
傷心了..傷心了..傷心了..傷心了..傷心了..傷心了..傷心了..傷心了..傷心了..傷心了..傷心了..

我同自己講...三年後,回望自己的日記,這只是...一件小事...一件小小的事....小小的...很小很小的事..

>>April 11, 2004 at 6:10:42 PM GMT+8


2004 年 4 月 9 日 星期五 【晴】

=.= ! o ~ 今日 同以前 個 同事 , 呀佳,呀佳BF 出去唱K ...
以前個 同事 (Louis), 同 呀佳就 好熟, 我以前 同佢做野時 都好小同佢講野 ...
都唔知佢做咩 , 前排對我幾好 啦 ,自從我冇做之後,...
又請我出去食野,又 夜晚點幾send message比我 , 又打電話比我.. 又成日 問 呀佳我有BF未 .......
當然 初頭都好 confuse .. 因為佢有 女朋友 的 ..
當呀佳以為佢 對我有野時 ... 今日 終於 知咩野事了 .... =.=

原來 佢想 介紹 佢個 Fd 比我識, 我都係見過 佢個 Fd 幾次 ...
前排 Louis 都有暗示過o甘... 我 以為 佢 講下笑 ... 因為佢知我 Just loss love ..
我真係 諗泥諗去都 諗唔明 點解佢 會o甘 做 ...
我同佢都唔多熟, ...佢就成日 約我出去, 仲介紹佢個 Fd比我識 ...?
當初佢 對我好 我仲以為係 因為 呀佳BF .... (因為 Louis 好鐘意 呀佳BF..我同佳 仲以為 佢"基"的~)

自從 同 Louis , 呀佳 BF 成日出街後 ...
我就覺得 "原來E個 世界 真係有D人o甘 得閒 ....同埋 佢地都唔多介意D $$ 的"
同佢地出去 , 十餐 .... 4餐 呀佳 BF , 6 餐 Louis 埋單 ... 有時佢個 Fd 泥 , 就佢個Fd 比 ...
成日 唔係 唱K 就 Play 桌球 , 開房打 Ma job, 扚蝦....... 我都唔多知佢地 D $$ 點泥 ...?
好似 今日o甘 , 飲茶 Louis , 唱K 呀偉 埋....... 佢地 都好似 唔save money 的人 o甘 ...
o甘 , 如果 有咩野 事 點算呢 ~~~?

anyway 啦 , 同佢地 玩 真係好開心的 ...
因為 呀佳都同我一齊啦 , 佢地又好笑 wo, 又唔洗我pay, 又會玩好多唔同的野 , 食唔同的野,....
..................又唔洗o係 Home 亂諗野 .....
.......Louis 究竟 點解會o甘 ? 我諗佢個Fd 都 confuse 緊 .....

>>April 10, 2004 at 6:16:21 PM GMT+8


2004 年 4 月 8 日 星期四 【晴】

O ~ 前兩日 去左 長洲玩 .... now sin 有返D energy ja ~~~
二十幾個 鐘 勁玩 , 好累 ......
D男仔 就 狂"頂酒" and drink 左好多好多 ...... Danny 同 呀輝 仲 嘔 tim ~
Danny hlep 左我 頂 好多 酒啊 ~

今次 長洲東堤 之旅 , 都ok la ~
一入去 就 玩 數字ball and 之後 分開 活動 , 有人 玩單車, 有人 打籃球 , 我就o係 home 打ma job and 聽歌 ~
之後 eat 糖水 , and buy food and 夜晚 BBQ 啦~ 一路仲 唱左好多歌 ~
呀 輝仲 跳舞 ~
之後 入夜 就 飲酒 猜妹 玩遊戲 ~
玩到 朝早 4-5:00 有 D就 "死"左 al ~
我 同 家彰 , 呀邦, 呀朗, 呀英, 光仔 就 play 籃球 了 ~ mei 娟 同 mouse 就 eat 早餐 ~
10:00 多 就 走了 ~ (D 人個個 死晒 o甘 ~ 都未見過 呀 邦 o甘 的 樣 ~ heee ~)

今次 一camp 後 , 我地 班的 感情 又 好了 點 呢 ~

同 XBF 原來 只係 分開了 兩個多月 , ....... 感覺 就好似 分開左 半年 呢 ....
可能 lee 排 我 又 返 mainland 又 go camp 又 唔舒服 .... so 我自己好似發生了 好多事 ....
大家都唔知大家 近況 .. o個種心情 我都唔知點形容 ..
記得 占卜 話 佢 四月唔會 find 我 , 而我都唔好 find 佢 ,....雖然我唔多 迷信 ...
但係 我兩個多月泥 都 諗返起好多野 ~ 我對我自己 真係冇咩信心 ...
其實分開到宜家 我都好似 逃避 緊個問題 ... 但 其實我都唔想面對 ..
唔開心一定有 , 不過 又未到話 要生要死 ...
唔係好 傷心 .... 因為 我都 睇開了 ...
如果 有緣 ...點都會 o係埋一齊 , 冇的話 , 諗 都係多餘的 ~
我諗 我都 死左心了 , 心都死左 .... 何以 "傷" ?
o係我心目中 , 所有野都冇多大分別了 ~

>>April 9, 2004 at 8:50:07 AM GMT+8


2004 年 4 月 4 日 星期日 【晴】

你個 " **人 "呀 !! 成日驚我嫁唔出 .... ~.~
你所謂的 "或會發生" 同 " 可能真係 " ..... 的準確度 都幾"高" wo ~~
我淨係想知我 25歲之前 會唔會發達 姐 !

終於o係mainland 返泥了 ~
十幾年 冇返過 嫏下 ~~ 仲 十幾年 冇見過 所謂的 "大伯" ..... (我爸爸個大哥..)
返到去時 , 我姑姐 o係大伯旁邊, 見倒我 ,就話 : 呀妹 呀 .. 你認唔認得呀, 你大伯呀, 快D叫"大伯"啦 ~~
(因為我媽媽好唔like Lee 個人 , 叫我唔好叫佢, so ...)
我回應係 : 下?咩野話?我唔識佢ga wo ... (之後 快步 入屋 ..)
只見佢的 表情 ... 由 小小 開心 (見倒我)and (以為我會叫佢..) , 到 "有D想 打我" , 都係 前後三秒 的事 ...
車 !!! 方佢會出手咩 ~~ 佢未出手, 我呀媽都可能出左腳 了 ~

今次返去 , 個個都好唔開心 ....
不過我都有唔開心 , 一半係因為 見倒 爺爺 訓o係度,一半係見倒老豆唔開心 ...
之後 就o係一D 好好好 傳統的方法, 做左 好多 "宜式" ...
頭 就有條白毛巾 , 腰就紅色 , 唔同 輩份, 打扮同做法 都有D唔同 ...

都好小 同D "田" 的距離 o甘 近 ... 不過就好似 冇牛 ..
o個D 感覺 , 就好似聽住 "周杰倫" 的 "上海1943" o甘 ...

之後 仲 發生左一年 撞車 事件 ~~ o甘大個女 , 都係 第一次 撞車 ...
我地 o係 車上面 , 當時我o係 車度 sleep 緊... 只聽倒D人 大叫 , 我一打開 眼, 只見一兩 "盛裝 石頭的車" 型面 撞過 泥 , 好彩我 隻手 擋住 前面張 chair背 ....now 隻 腳都 有D 痛 ... =.=
當然 佢有 部 $$ 啦 ~

聽日去 玩 , 星期二 去 camp , 幾時 做功課 呢 ? ... T.T

>>April 4, 2004 at 5:29:37 PM GMT+8


2004 年 4 月 1 日 星期四 【陰】

今日係 放受難節 的第一日 假期 .. 今朝返學的途中 , 呀媽打電話泥 話 爺爺 入左院 ...
之後 今日 放了學 回家 sleep 時 ... 聽我 舅父 打電話泥講 ... 得知佢 旁晚過左 身 ...
我 爸爸 都 已經 返了 mainland ...

今晚除左 爸爸 唔o係 屋企之外 .. 一切 如常 .. 我, 呀媽, 細佬 都冇好大反應 ..
因為 我地 都係 一年 見 爺爺 三 日 .... (年初一至三 ..)

尋日 同 zuie 5:30 放學時 , o係 觀塘 近 MTR ... 差點比 車撞倒 ... 我and Zuie and 個私機 都呆左 ..
我同 Zuie 差D 就 同 張國榮 同月同日 pass 了 ... =.=
之後 我地 仲唔識死 , ... Zuie 話 如果 萬一真係一齊 死左的話 , 可唔可以 個葬禮一齊 搞wo ...
佢話因為 如果 得佢一個 的葬禮 , 應該會好 冷清 ~.~ ..... (而我 o個邊 就應該會好熱鬧 wo... )
o甘 佢都 arm 左一半啦 .... 而 真實的 情形 我都唔知啦 ....
不過 如果 我真係 o甘唔好彩 , 我都真係好想 熱鬧 D ,
要 播著 王菲 的歌啦 (因為 Zuie同我 都鐘意王菲的 ~)
仲要有我 最 鐘意的 野食 .... e.g 蛋卷 , 朱古力 , 蕃茄 , .... 仲要有 史力奇, Jack, 呀闊 ....
仲要 burn 一部 MP3 , and 一D song 比我 ... 仲有一D 顏色筆, art work 啦 ,... send 返比我啦 ....
我鐘意 的 衫褲 鞋襪 , 手標 , and 護膚品 , 洗面膏... 仲有 手機 , schedle啦 ... 一D 同人 來往的信..
一齊 影過的 photo ......
一個 籃球 , 幾對 波鞋 波褲 ....
............. 太多太多 ... 不能盡 諗 ....

點都好啦 .... 最 緊要我D朋友 到齊 ...~
now .. 出街 sin ...

>>April 2, 2004 at 2:16:44 PM GMT+8


2004 年 4 月 1 日 星期四 【晴】

宜家 已經係 夜晚 2:00 多了 ... 失眠ing .. 可能前兩日 sleep 得太多啦 ~
一得閒 就會諗 XBF ,... 唔通我做錯左 ? 至從 o係和民 食飯就 no contact lu~
一個人o係 home 真係好易 亂諗野 .. trom 一定要 go out play la ~ (trom 開始 放假了 ~)

今日 vedio 堂 每人present 三分鐘 stroy ...有D都講得唔錯 ...
不過 我就 擇左 自己 and lindy o個個 啦 ... 雖然 有同學 好過自己 ...
but 我個 stroy 係自己 create 的, 我認我自己o個個唔多好 , 但面皮厚的我真係想 try 自己o個個啦~
(唔知 其他 同學仔 會唔會 "尊重" 自己的作品 呢 ..)

可能 XBF 已經 對左第二個有好感... 唔知呀 ... 太多太多 可能了 ...
各位 男性 朋友仔 , ...如果你地同 GF 分開左 , 會掛住佢 how long ... how long會找另一個...???
呀 tak , what u means 啦 ~

>>April 1, 2004 at 6:22:07 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


有一天 到世界末日那時候 沒有燈 沒有光 沒有你在身旁 沒電話 沒有美衣裳 我不怕 http://www.mutualworkshop.com/

廣告

讀者留言

路人留言   |

好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8

邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8

得行咪入大嶼山放&#21523;
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8

oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8

會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8

你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8

Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8

新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8

I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8

Hey wing <br> <
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8

對 <br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8

為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8

Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8

As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8

原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8

阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8

生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8

wing ~~ <br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8

提早幾日同你講.. <br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8

who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8

Wing, <br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8

又來看你日記了....... <
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8

我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8

廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8

入黎消暑一下 <br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8

wing wing <br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8

喂~大姐WING! <br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8

好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8

我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8

Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8

Wing Wing... <b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8

對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8

hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8

Why Me? <br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8

=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8

Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8

大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8

Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8

路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8

o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8

下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8

正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8

我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8

傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8

咪話我唔&#22175;睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8

Hi Wing, <br> <b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8

四哥一路都受女仔歡迎架啦!! <
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8

...唔見電話?= = <br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8

又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8

不如你用買條手機繩掛在頸 <br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8

人氣: 66386

Design & Scripting by ShowHappy.Net