寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Wingwingwing

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2004 年 2 月 9 日 星期一 【乍雨乍晴】

祝你 生日快樂 啊~ 日後都快快樂樂 啊 ...~

====================================
- 我不難過

又站在你家的門口 我們重複沉默
這樣子單方面的守候 還能多久
終於你開口向我訴說她有多溫柔
雖然你還握著我的手 但我已不在你心中
我真的懂 你不是喜新厭舊
是我沒有 陪在你身邊 當你寂寞時候
別再看著我說著你愛過 別太傷痛
我不難過 這不算什麼
只是為什麼眼淚會流 我也不懂
就讓我走 讓我開始享受自由
回憶很多 你的影子也會充滿我生活
我並不懦弱 你比誰都懂
雖然寂寞 這會是我最後的寬容

別在說是你的錯
愛到了盡頭 是非對錯就讓它隨風
忘了所有 過得比你快活

我不難過 這不算什麼
只是為什麼眼淚會流 我也不懂
不要再說 或許這是最好的結果
現在分手 總好過你不愛我一拖再拖
鬆開你的手 離開你左右
我向前走 這會是我 真正的解脫

>>February 9, 2004 at 4:46:38 PM GMT+8


2004 年 2 月 7 日 星期六 【颳風】

睇 meimei 的日記 ... 記得有日 ... 講D野幾深刻的 ......

我們的生活總是在遠方,都在想:
如果明天我有錢,我就可以......。
但是如果你現在賺少錢不快樂,就算你有再多的錢,
我保證你也不會快樂;
---> 如果你一個人的時候不會自得其樂,即使嫁了人,
娶了老婆,別人跟你一起一樣不快樂;
如果現在不懂得享生活,未來也不會享受生活。
有人問什麼叫做自由,所謂的自由就是:
---> 你想要拒絕一個人的約會, 已經不需要任何理由,
你有權力過自己要過的生活,
有權力去自己要去的地方。其實生活很簡單。
男人跟女人都很喜歡在自己的人生設一個deadline,
比如說:
我25歲一定要結婚,26歲一定生孩子,
30歲時一定要一男一女, 31歲的時候一定要有房子,
所以很多決定就很草率。
如果剛開始你找的那個人就不對,往後再怎麼努力都不對;
有時候,我們常常會覺得婚結了,所有問題就沒了,
那如果結了婚還有問題,就趕快把小孩生一生,
其實你的問題在這個階段沒解決,在下個階段只會變大;
---> 你對未來不用期待太多,期待太多......
老實說挫折感會很深,
不如看看你現在做什麼事情,會讓你覺得很自在,
吸收到很多的東西,
那個時候你才會覺得人生真的很充實。
另外,一個人如果太努力在活給別人看,
就會痛苦得不得了,
今天如果你相信自己做得還不錯,
不在乎別人怎麼看你的時候,
你真的可以很自在。^.^ ~


Alex 呀 ! 點解你 講D野 o甘深ga ??? >@<
=============================================================
************************************************************
My MP3 好歌推介!!! ( "根"據 本人lee期 聽歌次數 由多至少 的好歌排行 ) :

Dido - White Flag , Isobel, Thank you.
王菲 - 迷魂記, 花事了,我也不想這樣,不留,旋木,悶, 愛與痛的邊緣, 半途而廢.
Love Psychedelico - Life goes on, Lady Madonna,Unchained.
Eminem - Criminal , Lose Yourself , the real slim Shady.
莫文尉 - 兩個女孩 , 光極光, 忽然之間, 陰天.
Tori Amos - A Sorta Fairytale , silent all this years .
Aiko - sakuranotoki ,甲蟲 .
周杰倫 - 上海 1943 , 你比從前快樂, 世界沒日.
宇多田光 - With or whithout you, First love.
Tatu - Show me love , all the things she said.
其他 - XBF, 心甘命抵, 綿綿, 限期, 忘了忘不了,該怎麼愛你, 臨走前吻我, 劃火柴.

>>February 7, 2004 at 6:55:15 PM GMT+8


2004 年 2 月 4 日 星期三 【乍雨乍晴】

今日呀..... 返 1:30 .... 之後 3:30-5:3- 仲 cancel class ....
因為 成虫 啦 ... 梁+輝啦 .... 一D "可理活" 的制作人 泥左 我地 "學校仔" 開 "記焦" ... 又講talk ....
o甘 D呀 sir 又 想我地 聽 talk wo ... 5:00 開始 ... 聽到 7:15 .....
o甘 咪 要同 經理講 8:00 sin 返工 law .... 佢 .... 一口就 答應左啦 .... (如果 係呀佳 一定唔比 姐 ~)

點知 ... 不幸的 事 就o係 開工 唔夠 半個鐘 發生了 .....
有 台人叫左 好多 杯 凍O茶/ 水 ... 同 Hcoffee.......
..........我 ................. !@#!$%^$#^ ....... 倒....寫..... 左 !!! >,< (仲好似倒水o甘 ... 倒落個女仔條dress...)
(茶泥ga ma ! )我 ..... 心諗 ..... "....死啦 .... 又做錯野 !!! " 今日 天寒地凍 ~~~~ ( 唔想又o係上面 " 罰企" ) =..= !
我 ........ 不停o甘 講 " 對唔住" .....
我 " 射o你眼" 望 倒個 經理 雙眼 "me埋左 ..." ........ 之後走開左 ..............
o個 個女仔 同佢D friendsss 就 不停 話 " 唔緊要 wo " ..... 仲 話 係佢個friend "倒寫的 " ....
佢地 好驚我 比人 scold ..... ( 我D同事 同 另外一個 經理 help 我 "拖地" 中.... )
( 之後 平息左 後 .... 仲問我有冇比人 scold ... 當然 係冇啦..... ) 之後 佢地 仲 叫我 help 佢地 take photo ...
仲話我 影得 好靚 ~~~ .... ( 他們 真的 很好啊 ~)
是我的 " 幸運 之神" 啊 ~ ...................

>>February 4, 2004 at 5:25:10 PM GMT+8


2004 年 2 月 3 日 星期二 【颳風】

我 同自己講 : 要堅強 D . 聽聽歌 , 發發呆 ....
心裹面 好失望 .... 可能係我一時 接受唔倒 .
他有多殘忍.

alex ..... 祝你 生日.... 日日都開心 快樂 , 多謝你 講的 "和而不同" 啊 ~
今年 你生日 ...... 我個人 雖然 同唔倒你 過 ...... 你想要咩呀 .....
o拿 ..... 你媽媽 有冇 教你 做人唔可以 o甘貪心 ga .......
送粒糖比你啦 ~ hee ~

>>February 4, 2004 at 3:52:13 AM GMT+8


2004 年 2 月 2 日 星期一 【炎熱】

各位好呀~ 聽左好多朋友 的意見 都唔想我 停用 lee個日記.
冇晒多個月的日記 記錄 同 留言 又真係好似 好浪費 o甘 ..... 所以決定 keep going ~

好開心呢 , 一行 14 個人 去左 alex home 玩 ~
仲因為o甘 ... 而欺騙了 經理 .... 冇返工 呢 ~
玩左好多野 ~
有 " ma job ", 橋牌 , 魚蝦蟹, 睇film ,夜晚 仲叫左 pizza 食, ... 之後玩 估估畫畫 , "sa" 盲雞 , 生果妹, killer ,估職業,"K"...........

其中 呀佳 輸左好多 個 遊戲 .....
( 基本上 ,除左 估估畫畫 同我一 組所以win之外 ..... 佢每個game都比人罰 ...... )
我 .... 同呀佳 , tak, 呀豪 , 呀然 ... 就o係 生果妹中 慘敗 .... 大情罰中 .... 呀德最舒服啦 ~
呀恬 同佢 BF 就o係 玩 生果妹中 早走了 ..... 之後yoyo都走埋 ,.....
meimei 打 majob 好勁呢 ~
meimei , jan 就o係 "K" game中, 比我叫佢地 打電話比 落門 ... say:我好寂寞~
呀德 就要除 kinyan 衫 啦 .... 呀豪 bite 呀佳隻手 ......
當然 ... kinyan , yuki , maggie , jan .... 都 (好似) 係 玩game高手 ...... 冇咩 輸 .
sa 盲雞 ..., 呀然 就連自己 識左 十幾年的 friend 都 認唔倒 ..... 仲估 呀德 係 alex .....
詳細 的 o係 alex 的日記 就有了 ~

尋日 就去左 睇 雙連展 ..... 好多artist 的 work 都 ok 啦 ~

今日呢 .... 係 下學期 第一日 返學 ,
一早.....我用我的 意志 ..... armarm 好, 冇遲到 ~ "一個好 的開始 ~"
今日仲 上了 vedio 堂 ....
不過 今日 好唔舒服 ....., 又眼訓 ..... 9:30 返學 ...返到 5:30 ... 之後6:30返工 ... 返到10:00 ..... =.=
回到家 ... eat din ...

lee 幾日 o係 餐廳 做野 .... always 做錯野 ....
人地 個set din 冇甜品 ... 又叫 廚房 比 甜品 . ..
人地叫 凍OT, 我又比左 熱 .... 一係就連 "C / H" 都冇落單.... ....又 多次 唔記得set 位 ...
今日 一開工........ 乜都未做, 就打爛左個 nuts兜 .....
仲有台 食日餐要"面使湯" .... 我又比左 白湯 ... 仲比 包 人 ....
(之後 經理 可能 唔鐘意 ....叫左我上去 "bring 人落泥"....... ====>>> 罰企 =.=! )
不過 仲未 醒水 ....... 人地講左兩次 唔食煙 ... 都bring 左去 吸煙區 ....
仲有 ... @@#$%%^^!#%......
希望今晚 會好D啦 ~

>>February 3, 2004 at 7:23:45 AM GMT+8


2004 年 1 月 25 日 星期日 【乍雨乍晴】

嘩~ 各位 新年逗左幾多$利是呢 ?
alex.... o係2004年的1月26日的 零晨 1:32 分 .... 我就已經 (坐通霄爸士) 到達了太子 了 ~
勁快law ~ 夜晚 1:00由皇岡 坐車 .... 1:16分就已經 o係太子了 ~ ( 3個字就到....=.=!)
o係mainland 都係日日 聽 mp3 ,食同訓 . ... 日後mp3小姐 都會陪我過呢 ~

To law : 睇倒你的留言, 我都有D意外 ,估唔到你會泥我日記 .
不過 我唔明點解要講 對唔住 , 既然係要 分開 .
如果 係想為我好過D , 我寧願 唔好再有任何聯絡 , 最少o係lee段 just分開 的日子 .
你對的 , 戒 優柔寡斷 ,我唔會等了 , 免得大家更辛苦 .
我冇嬲過你 , 真的 .
但係 對你好失望 , 你冇守諾言 ,吹水, 甚麼 "##家的人係好專一,我地會點點點..... "
... ...只可怪自己#$%.

為了有個 新開始 .... lee篇係我最後 o係 128625 的日記 ... 新地址 遲 D通知 大家啦 ~
alex .... 唔好o甘啦 ... 我點會唔記得你呢 ..... 我最關心你 ... 你知ga ! ^.^ ~

>>January 25, 2004 at 6:31:54 PM GMT+8


2004 年 1 月 20 日 星期二 【乍雨乍晴】

新一年到了, 開心點 ,
祝根仔日記的訪客..... 身體健康,夢想成真 .

P.S. 我同呀佳呢 ...... 想呢 ..... 去大家屋企 拝年 wo ....
我地唔會 on居居的 .... 會有手信ga....

>>January 21, 2004 at 5:35:51 AM GMT+8


2004 年 1 月 10 日 星期六 【炎熱】

今日的天氣 ... 就好似 秋天o甘 ~
今日 趕做 photoy 的功課 ..... 不過 一D都唔好 ~
5:00 sin 做 ... 7:15 就跑出 旺角 晒相 .... ( 個 服務員 仲 同我講 : 你又要趕功課 呢 ~ ....)
因為 我 次次都 跑到 氣沖沖 o甘....
( 由開學到宜家 都只係o係o個度晒兩過次相之ma .....) 佢 出奇地 認得 我 ....

lee 排 好多功課 ... 都小左 返工 .... 今個week 返左兩日 ....
........... 返工 都有一排了 ......... 真係 發生左好多野 ......

啊佳 的生活 ... 真係 另我 睇會 倒好多野 ... 可能 我真係 太過 放唔低 .
同男朋友 一齊 都 就快 三年了 .... 其實 大家都仲係好似好 陌生 ....
聽左 joey 講 ... 要 包容多D ,關心多D ... 我試過 的 ... 但係 真係好唔開心 .
我有 打電話 比佢 ... 問佢做緊咩 ... 換返泥的 只係好 冷淡的回應 ...
之後 就好似唔想聽我 電話o甘 , cut 我 line .
當然 啦 ... 佢 可能 因為工作 ... 忙 .....
又可能 好似我餐廳 的經理o甘 ...
自己雖然有女朋友 ... 但係就 對 第二個 有好 感 ..... 今日同呀佳 講lee 個問題時 ... 我有D激動 ...
因為 我不知不覺間 ... 將 個經理的角色 當左係男朋友 ....
我話個 經理 唔係o甘好 ... 若果 對第二個有好感 .. 就應該 要同佢女朋友 講清楚 .. 唔應該 拖落去!
因為 我覺得 對 佢女朋友 係好 唔公平的 ! (被 蒙在鼓裡~ )
如果 遲D個女仔知道 ... 一定會好傷心~ 覺得 自己 好似小醜 !
( 唔知點解o個刻我好激動 ... 呀佳呆左 ... 我都呆左 ~)
(呀佳覺得 ... 若果 佢出面有第二個 ... o個個唔介意做 "呀二" 就冇問題 ....) (佢以為o甘係叫大方! )
我覺得 o甘係 對經理女朋友 好唔公平的 ... ...

就算 男朋友 唔係有第二個 ... o甘 點解會o甘對我 ?! 對左我三年 .... 冷淡 ...
其實 我 係咪 應該 要面對 "男朋友 已經 唔再 愛自己 的 事實 ." 但係佢又唔會 唔同你一齊 .
點解佢 淨係 會諗 自己想 點 就點 ... 冇溝通 .... 唔理我的感受 ....
佢可能 覺得大家一齊 o甘耐 ... 唔洗兩三日 一個電話 .... 就唔會打電話泥 ....
o甘 佢就唔會諗吓 我係好想男朋友 打電話泥 .
就算自己 打電話去 .. 都仲要佢嫌三嫌四 ! 一冇野講 就要收line ....
o係info都講過 自己想佢理吓我 ... 佢真係 一打泥 問我 "今日點呀? 冇咩ma, 88 ~"
連比我問多佢兩句的 機會 都冇 ....
o甘 .... 不如唔好打泥啦 ... ... 我仲可以點 .... 除左 拍 "拖" 之外 !

lee 排心情 好唔好 ... 前幾日 返學 仲要比 個classmate 發皮四 .... 我本來都唔係好想提 ....
另到我更加 唔開心 . 可能 我真係要 睇開D . 由細到大 . 同 classmate 的關係 都好好D ...
除左 F7 ..... 就係今年 (比較散了 ~) ... 感覺不太好 ..... 亦都可能 大家仲未了解大家 ...
加上 自己又返工 .... (有時諗 ... 我返工又返學 ... 都好累的 ... 但係有時放工都想聽吓男朋友把聽~) 但係男朋友 就叫自己快D返屋企睇 叱吒 ... (當然我知佢想收line 睇電視 ....)
前排一個月唔見 .... 睇佢info就好似 有D掛住我o甘 ... 不過好返之後 就感覺倒 好多野 ....

有Dfeeling 真係唔係 可以一篇日記可以記底晒的 ..... 總之就係好傷心啦.
好彩仲有 呀佳 ... 唔會發我婢氣 .... 就我 ... 唔會唔理我 ... 有求必應 .....
返學 有 lindy ,zuie , 返工有呀佳 ... 平時有你地 .... 其實 .... 可能 長痛不如短痛 . 可能 個個男仔都係o甘 ... 可能 我的 存在 ... 只係要自己在乎 .... 可能 lee世都 唔會有一個 好鐘意我的人 ...
我 寧願 一個 .

>>January 29, 2004 at 4:40:54 AM GMT+8


2004 年 1 月 3 日 星期六 【晴】

Heeee .......
日日返工, 同大家 ICQ 小了 ,唯有 o係日記同大家見 la ~
我諗 2004 年的 來臨 .... 我要 先 重新 平估我自己 ....

2003 年 發生了 好多野 ....
學業上 :
都ok啦 . 不過 太過 依賴人了 ~ 仲有 copy alex assignment 的事件 ... 好深刻 law ~
都係 怪自己 上年 太 lazy 了~ 今年要 努力 實現的 .......
1. 學 dancing. boxing. chinese 工夫 . Drwaing 多D !
2. 學好D 3D max and 交足功課 ... 要對自己 要求多D !
3. 學習 相處之道 . " 小硬頸, 多包容 ".

事業上 : "上年係 "冇" 的 ~ "
今年要 努力 做 Part-time ... 為 year 3 的 學費 而 努力工作 !

健康上 : "上年 經常 日夜顛倒 .... 成日 發皮四 ."
今年 要Sleep 多D ,小飲酒 , 學習 睇開D ...

屋企人 : " 孝順 " lee兩個字 ... 永遠都唔會 係形容 我的 ~ =.=!
希望 人大了 ,可以 多D溝通 ,小D 吵架 .

朋友上 : "上年識倒的 IVE "TY &KT " 同學仔 ..... 可以話係我的 新 寶物 ~" (有D已經係舊了~)
今年 希望 會識得 主動 關心 身邊的人 .

感情上 : "三年 泥都 學唔好的野 ... 今年要 認真 改進 ~"
對男朋友 好D, 小D吵架,埋怨 .... 學習 體諒同包容 .

O ~ 我要努力 .... BUT now 好累了 ~ sleep lu ~
P.S. 好開心呢 .... 多謝 在 1/1 的例數前後 打比我 and send essagess 比我 的人 .... ~
我同 呀佳 今年一齊 過 ... 一齊o係 bar 倒數 乾柸 !..... 一齊見證 "齊音" (我地的 同事 PK ~ =.= ! )

.......今日 ................ 係我細佬 生日 啊 .......................=.=!

>>January 3, 2004 at 6:20:27 PM GMT+8


2003 年 12 月 31 日 星期三 【晴】

過去我已在這裡 但太小
未被 在意吧 而他 和他 和她
包裝比我美 舉止比我誇
但我也有眼耳 望到嗎
踏上去也會痛 你知嗎
平時我靜默 不多說話
表達有點差 但也盼被慰問一下
明知眼淚沒有光 仍然很想閃一下
如果我是金剛鑽 問你更在乎嗎

即使身價像細沙 都想得你留神嗎
都想可以成為 荒土千里
被北風吹起 吹進你 眼內細沙
即使講到喉嚨沙 得不到你同情嗎

要是註定被你這麼疏忽 也盼你留下 ...
讓你皮鞋聽我說話 好嗎 好嗎 好嗎

我話我昨夜哭了 你笑笑當我講笑
任我就算多小 我也有難題 也未算小
容許我就當騷擾 借對耳分享我寂寥
除非我並不緊要 未配有這需要 ~

你在世上另有很多東西 更加高貴 !
對我好 不夠偉大嗎

...... 就算假 就算誇
願你偶爾也問句泥沙 今天好嗎

>>January 1, 2004 at 5:33:31 AM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


有一天 到世界末日那時候 沒有燈 沒有光 沒有你在身旁 沒電話 沒有美衣裳 我不怕 http://www.mutualworkshop.com/

廣告

讀者留言

路人留言   |

好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8

邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8

得行咪入大嶼山放&#21523;
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8

oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8

會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8

你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8

Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8

新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8

I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8

Hey wing <br> <
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8

對 <br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8

為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8

Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8

As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8

原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8

阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8

生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8

wing ~~ <br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8

提早幾日同你講.. <br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8

who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8

Wing, <br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8

又來看你日記了....... <
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8

我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8

廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8

入黎消暑一下 <br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8

wing wing <br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8

喂~大姐WING! <br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8

好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8

我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8

Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8

Wing Wing... <b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8

對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8

hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8

Why Me? <br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8

=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8

Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8

大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8

Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8

路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8

o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8

下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8

正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8

我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8

傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8

咪話我唔&#22175;睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8

Hi Wing, <br> <b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8

四哥一路都受女仔歡迎架啦!! <
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8

...唔見電話?= = <br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8

又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8

不如你用買條手機繩掛在頸 <br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8

人氣: 66386

Design & Scripting by ShowHappy.Net