2004 年 9 月 10 日 星期五 【晴】
尋日 係最後一日返工 .... 不過 D工作都 仲未做晒 ... (仲欠 webdesign , 一份排版 同一個 Flash的動畫 ... 仲有褔建條片未cut完 .....)
個 webdesign and 褔建條片 係 返工 冇耐 比的 Job ... 因為 冇 deadline ... 所以拖到宜家 .. =.= "
而 排版 同 Flash 下星期 應該 做好的 ..... (真慘.... 返學都 nut 唔倒身 ~.~... 當然 我可以一走了之 ... 但... 好明顯 我係做唔出的 ~)
之不過 ... 我lee 幾兩日 o係公司 都係 好唔 生性 咁 唔做野的 ~ 尋日 仲同 經理 一齊打機 ... 他仲一路仲 click 死個 Esc 制 唔比我 打 ..... 回想起 也很好笑 ....
和他一起工作的日子裡 ... 佢對我 講得最多的就是這些 ...... "緊係啦 ~ 你讀 muilt media ga ma~" (當我唔識 muilt media 的野時) ....... 有時還說 .... " Flash 又唔識, Printing 又唔識, wrod 又唔識 ,illustrater 又唔識 .... ... 究竟 你識D 咩 ga ?" ...... 當我串佢咀的時候 .... 佢就會話...."唔怪得知你 以前__朋友同你 __ 手啦..".... 還記得 大家也 很 鐘意食 $18蚊 的下午茶 ....有時仲係佢請.... 呵 ~
今個 week 真係好啊 ~ 當我 問我自己 點解 成個weeks 個 銀包 D $$都係咁多時 ....
我 先留意倒 今個星期 我係冇比個 $$ 食飯的 ~ ^^
星期一, 二 就o係 home 食 ...
星期三 就 3D 啊sir 請左 我 , lindy, 啊邦 , 一個B班的同學 食飯 ~ 話多謝我地 help 3D scanning team..
星期四 就 同 boss sss and 經理 食 ..... 又係 leslie 請 .....
尋日 就 經理請 ... 當 farewell wow ~ 呵呵 ~ 我們 去左 音樂農莊 ...
尋晚 就又係 leslie 啊 ... 因為尋晚我 help 佢去 art centre 錄影 做 reco ... 之後 佢問我一唔一齊食 ... (因為太肚餓了...) 我就答應左 .. 本來 諗著去茶餐廳 ... 點知 佢 (仲有幾個MC ....帶我 去左 鴻星 .... o ~ )
一睇個 餐Meum ... 我就知 唔可以 $30 蚊埋單了 .... ~.~ (好 彩之後 leslie 請我.....)
不過 每碟 餸 我都係未食過 的 .... 那個 蛋 ..... 那些 話沙Bee 牛肉and 下面的配菜 ... 牛腩天富羅.. 那個 帶子 ....(很多...) 做學生真係好 ~
當我 有點唔自然 冇出聲時.... leslie 就問我 :"點解今日 咁斯文 的 ??? 我就話 :D人我唔熟呀 ma!!
(心諗... 我唔識 同鬼佬溝通ma ~.~")
點知 聽聽下 佢地講野 先知有個鬼的 ..... 9月13日 唔開得會.. 因為 .... 佢話係 第一日 去 IVE 教書 .... O.O" ...... 原來 佢... 來年 係 KT ive教的 ... O ~ 真考合 !!!
他 還問我 好多問題 ... e.g邊個 係tutor .... 我又點知wow ~
leslie 就同佢 講話 : 佢 唔知ga ... even 佢自己個 department head 係邊個.... 佢都唔知 ......(O~)
...........................................開開心心又一個 Weeks 啦 ~
食食下野 ... 隔離 桌的人 o係度 講數 .... 唔比 $$ ~.~"
那個 waitress 話 : (普通話) ... 我mei 有 說過是 "送" 的 .... 我說 ... 那個是 "餸菜" ... 不是 "送"菜 !!
o ~ 大 誤會 啊 !!!
(不過 .... 諗都諗倒啦 .... D 野 又唔平 ... 又唔係同你 熟 ...無無啦 點會 "送" D菜比你地wow~)比錢啦~ 唉 ~
>>September 11, 2004 at 7:00:27 AM GMT+8
2004 年 9 月 3 日 星期五 【晴】
today ... i just created one lyric :
" Love u is love u, not love u is not love U " ^^"
To my friend, Tin .. !!
Dont worry about that , time will prove ....... show u the true.
>>September 4, 2004 at 11:45:36 AM GMT+8
2004 年 9 月 1 日 星期三 【晴】
看了 Sb 的 日記 .... 更正 ~ 原來我上次睇o個本書叫 The book of the answer.
i just wonder whether the book's answer is true ..... " never " =.="
lee排 勁食野 ... 食好多野 .... 不過唔見 肥左wo ~
唔通 醫生話 胰臟有事的人 ... 食多都唔會 fat 係真的 ?... 不過我都 寧願 冇事law ~
作天 食了好多 從未食過的野 ... 例如 smoked egg , 火焰雪山 , pumpkin cheese cake, 唔知咩野菜 ..
仲有好多 唔知點講的野 .....還有 ... 今之那個 高力豆沙 比上次那個好吃得多呢 ~
Hair cut .... b....e....a...u...t...i...f....u...l.... ?? =.=" regret !?
>>September 2, 2004 at 2:38:15 AM GMT+8
2004 年 8 月 29 日 星期日 【陰】
今天返工又遲左9個字了 ~ 返到去 三個 boss 都o係度 ~ =.=" o ~
平時 頂龍都係得兩個 ~.~
(最低死係我唔知佢係 佬細..... 食完飯先知 ~.~)
今個 食飯就同 佢地三個, 仲有經理 ... 我地五個一齊食 ~
angel 又 冇返 ..... (得我一個 面對佢地 D 勁人 ....我識野又小..)
我做咁耐都未見過 petter (其中一個老闆) ~ ... "我唔知佢係老細" !!!!
食飯時 .... 又做左D好後悔的事 ~
今天 安達作家 話 終於可以一齊落 JJ 食了 ~
經理就 即刻話 : 我驚你地比人 take photo wo ~ ^^" (因為係 Karaoke 泥的 ~)
之後 D野食未泥 ~ 安達作家 問我 識唔識 "petter .... somthgs" .. 我話 patter pan 我就識 €.~
之後 (o個個我唔知佢係 老闆 的老闆) .... 就問我 識唔識 "潘 ## "
我話我識 ~ (佢好驚訝....) 我之後 話因為 我屋企d CD 成日有佢個 name ~.~ (我以為係 "潘原良")
點知 "個唔知係Boss" 話 ... " 佢係 寫詩 ga wo " ~.~ .............. "我..... 面 .... 紅左 ~"
leslie help 我解圍 €.€!
不過 我都問返佢地 識唔識 Dido . Coldpaly .....
之後 karaoke 放 "認錯" lee 首歌 ~ 我就 指著個 screen 同佢地 四個 男人 講 ..... " 聽啦, 話緊你地呀 ~ 哈 !"
佢地 四個 真係 follow 我手指的方向 望左過去 ~ ^^
仲有一首歌的 MTV ..... 我話 : e....~ 唔係應該用 女仔 o個個 "她" 咩 .....
作家 就笑笑口咁話啦 : "你諗野 唔夠闊呀 ~ " ^^ ... 比人串 !
之後 leslie 請 ~ 呵呵 ~
我之後 仲話早之 叫多個 set ...
點知 經理話 ... 不如你問個 經理 " 我可唔可 以今日比埋 聽日 o個 set D $$ ... " .... (激死 ! 仲要扮我個樣 ) ! ^^
食完返去 做做下野 ~
我先 聽倒個 "唔知的boss" o係電話 話 : " 咁你同 ### 講話 "木木 旭華" find 佢呀 ~ " O.O " .....
天呀! 之後 我寫紙仔問 經理 先之 .... 佢真係 旭華 哥 ~ o ~ 我仲做D 白痴野 !!!!
啊珊 今日問我野.... 我 ...又唔識
之後 經理 又話 : " 緊係啦 ~ 你讀 muilt-media ga ma " ....... (串我..)
今日 佢仲話左比 leslie 知 我o係 Ocean park o個日 D "弱智" 野 ... 比leslie 笑我 ...
明天 是angel 的最後一日 返工 ...... 因佢就開學 ..... 就算佢走了 .... 我一定會 去睇佢日記 and 留言比佢的 ~
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
星期 六o係 kinyan home做左 小人蛇 .... 勁好笑 ... kinyan 屋企 好多 ### 啦 !!!
六點幾 起身時.... 我見倒 細伯 ....
六合彩 都冇o甘 arm !! 我 o係 toliet ..佢烤門 ... 之後我 close 左 toilet燈 .... 細伯 坐o係 黑黑 的廳 ....
我o係 佢面前 用 紙巾cover 左face .... 返入room
入 room 後我同 kinyan 講 : 我都唔叫 細伯 好定 老豆好 ...???
kinyan 話 : 你 咩野都唔好講最好 ~ ... (哈 ! 又係wo ~) ^^"
>>September 4, 2005 at 8:02:56 AM GMT+8
2004 年 8 月 26 日 星期四 【晴】
今日 就聽 安達作家 話 : "有D野係習慣泥的, 唔開始就永遠都冇" .. (`好似係咁)..
咁今日 放工 行 page one 時, 就入左去 睇左陣書 .... 真的 有得著wo ~ ^^
now 朝朝 都聽 啊蛋 , 毛毛 的 "爸爸早晨, 媽媽早晨"....
我睇 啊蛋 的書中 ... 不少stroies 都好好的......
有一個 stroy 係話 個小朋友 唔乖 ... 好似過度活躍 咁 .. 個老師 同個家長 講 話 佢個 仔 ...!@@!###
之後 個呀媽 同小朋友 講左D野 ....... 個小朋友 o個晚就好乖咁 坐左o係度 .......
呀媽 : " 啊 ~ 冇呀 ~ 老師話你今日 好叻 , 可以好乖咁坐o係度幾耐, 比平時 ........ @#@!4 ...." (想知全文 就自己睇 )
今日 聽倒 news 話 覽車今天停左唔開 ... 我地 還 笑說是因為 我尋日 跳左兩野 呢 ~ ^^
開會發現 BBlue sky 的 mouse 比 mouse 咬 左 一野 ~~ (滑鼠 比 老鼠 咬 ) *.*
今日 仲睇左 一本書 叫 " book an answer " ..... 黑色的 .... 我根著本書做 ....
集中 精神 問了一條問題 ............... 一打開本書 .... answer is ........ " never " .... ( 唉 ! 準唔準 ga ? )
今日有件事 唔多開心 .... 多得 angel 開解 ^^ .... 是的 ... 真的 很 " 心up " ...
星期二 Angel 就 離開了 ~~~ 最後一個 my lovest Intern .... 不忍 眼看你__ ... .....
今日 o係公司 聽緊一首歌... 投入了點 .... 經理話: 又係lee首? ...... 我...之後 ...好似 串了 經理
希望 他唔會 唔開心 啦 ~.~
***************************************************************************************************************
若你沒法為我安定 寧願同渡流浪旅程
不怕面對這無常生命
若你沒有愉快心情 來吧描述誰欠你情
黑了倦眼都側耳傾聽
讓我做隻路過蜻蜓 留下能被懷念過程
虛耗著我這便宜生命
讓你被愛是我光榮 無論誰在嫌我煽情
不笑納也不必掃興
哭 我為了感動誰
笑 又為了碰著誰
看著你的眼 勾引我的淚
為何流入溝渠 ?
不寄望會感動誰 只怕我會比你累
愛是你的愛 不吻我的嘴
又憑甚麼流淚
>>August 28, 2004 at 3:48:26 AM GMT+8
2004 年 8 月 25 日 星期三 【晴】
終於完成了 Ocean Park 的 宣傳片了 ~~ 大家可以在以下 website 睇倒 ~~
(一分鐘後才開始.. coz有 color bar and black 20 sec)
http://www.fod.com.hk/oceanpark/oceanpark.wmv
是我第一次 認真"交貸"比人 所cut 的 片 ~ 由片頭到尾.. 一手包辦 !
leslie 都話我 cut 片進步左 ~ 開心呢 ~ 改了又改 ... 上個星期六開始做的work , 尋日交貨了~~
第一次 ... 算係咁呢 ~ 個 CE 的 犒我都識背了 ~.~ 條片都睇左成 百次 ~
今日就去左 Ocean Park ~~~ 搞個 event " Physics in motion" ~
超早起身 ~ 6:00 am !!! ...... 本來 11:00 個 show 就 開始的 .... 但 ATV 的 press又遲泥 wo ~
搞左好耐 ~o~ Zzzz.... sleepy ~ 要 D 嘉賓 同 other press 同我地 等佢地 ..... 起馬遲左 三個字 ~!!!
雖然有得免費玩 ... 但我真的覺得 o個D games 貼錢比我都唔會玩的 !!
但到了最後 , 我地都要 坐 覽車走的 !! o.o 臨出去o個野....都 好驚呀 ~~
原來 我先係 "生人唔生膽" ~.~
....... 之後, 我同 angel, pinky, 經理, ar偉 就一齊坐o係上面 ~
之後 我坐到中途 仲o係上面 跳左兩野 ~~~ 佢地都好驚啊 ~~ hohooo ~~ ^^"
今日仲要落雨....一路坐覽車 ... 一路落雨 ... 我地都打開窗 ~~
........ 今日 同 boss ... (安達作家) 食飯時 傾左陣計 ~
得我同佢兩個係 會議 room .... 因為好靜 ... 我就 打開左個 話題 ...
我就話 : 雖然我個人唔鐘意睇書 ... 睇書唔多 ... 英文唔叻 ... 但 唔知點解 我都睇左 D 你近期出o個本書---- (華洋書莊) ... ng ......... 我覺得裹面D野好深 ~~~ ....... (..略過200字 ~) ...
我仲問佢 : 究景書裹面D野 係你識的 ? 還是 你find資料 ga ? .....
(因為看那本書, 我覺得佢識好多野 ... 是有才華之人 ..)
佢話 : 睇下係 邊D啦 ..... (略 50字) ....
我地講左 幾十分鐘 ~ 我上了開心的一課 ~~ ^^
佢仲話 佢好鐘意睇書 ..... .... 仲話 鐘意睇咩野書都唔緊要 ... 之後佢問我like 咩野books ... 我話 art , design law ~
點知 ...... ( 就係lee 種feel 啦 ! ) 佢問我 有冇睇過 "no logo" lee本 design 書 ...... (我當然係冇的)
佢話係一本幾好的 design 書 & 一本 (唔記得左個name =.= )的書 ... 佢仲話 help 我find ... .送比我 ..... (我話 : o下 ! o.o" )
佢笑笑地o甘講 ... 冇所謂啦 ..... 我鐘意 (睇) 書 呀ma .......
o係佢 (華洋書莊) o個本書 ... and 佢有時 寫的犒 內 ........ 看得出佢 係D " 你講咩野, 佢都講倒D野的人" ......
>>August 26, 2004 at 1:43:02 PM GMT+8
2004 年 8 月 22 日 星期日 【晴】
First : Kinyan 生日快樂 !!
尋晚 我地 三個人一齊 慶祝 真係好開心 ~
Both of ar my Best Friends: "希望我地友誼 : 永垂不朽 , 情比金堅 ! " ^^
kinyan ~ 你估 arm 左 ~ 隻 pig 真係 夜光 的 ~ hohooo ~ ( 仲未諗倒叫咩野name ~)
點解我日記會多左個 "討論區" 的 ~
有冇人知 點 delete ?
我的腦海 裹面 唔知點解 好似 思覺失調 咁 不停播著 Ocean Park 首歌 ~.~"
"去玩,去din , 泥 Ocean Park ~...."
今日 都想同大家一齊出去食 lunch 的 .... 無奈我又未 cut 好 Ocean Park 條片 ~
宜家都未 CUT 好 ~ (本來今日 要交比 ocean park 的 ...) 明天繼續 cut 片 ~.~
另外一條 經理就 "請英"話 cut .... 之後 我就 同經理 一齊 cut 到 9點幾了 ~ ...
中間 仲發生左 件怪事 .... " 話說 angel , ar men 走左之後 .....
公司 就得返 經理同我 ..... 奇怪的事 就開始發生了 ~~~~
我 入左 安達作家 間房 拿字典...... 經理坐o係 啊 Tom 個位度 ..... 之後 ...
經理 眼尾 望倒裹 面有個 "人影" 飄過 ~~~~~
"望倒個黑色長髮的女仔飄過 ...
o個個.... 之唔係我law ~" ^^ 佢叫左一聲 ... 我之後 出泥... 佢話 : 我比你嚇死呀 !
""哈哈哈""" ~~~~ "生人唔生膽 !! "
佢之後 扮一次比我睇 ... (又真係幾驚ga wo ~ 黑房中 個百葉廉 透左個人影 出泥 ~ )
連續返8 日工 .... 星期六 日得自己一個O係公司 我都真係 仲驚啦 ...
兩日都留到 9:00 幾 ....
Angel & ar man !!!! 來 離開的日子 ..... 要倒數了 T.T" .........
你地 又要 開學 ... 返 宿舍, 讀書 .... 都唔知幾時 SIN 有緣見倒你地 ~ >.<
(好小 咁唔捨得人 ... )
今日 睇 鄧小平 的專輯 ... 就諗起 小時候 還 說過 .. 第日 的仔女 要叫 "小平" ...
原來 佢 老婆叫 "卓琳" .... 本來 我媽媽 都想 叫我 做 "卓林" 的 ~
(因為 我爸爸的姓 + 我 媽媽 的姓 "林" .... 中間係 我細佬 ..... ^^ ) ... (其實我都想叫卓林的 ~)
好啦 ~ 第日個 仔 就叫 "小平" ... 女就叫 "小林" and "小花' 啦 ~ ^^ (一定要 ! )
>>August 23, 2004 at 4:49:52 PM GMT+8
2004 年 8 月 18 日 星期三 【晴】
又會無啦啦 落雨 ... =.="
一陣 7:30 仲要去 Art center 做問卷 ... ...
宜家o係公司 ... 得返我同經理兩個 ~ ... 唉 !
好悶 ~ 今日都冇做過D 咩 ~ ... 不過就食左好多野 ~
一早食左 兩個飽... 中午就一個 set ... 下午茶 就一個 set...漢堡包..野飲 再 加一個蛋糕 ....
Kinyan 同 lindy 都係 近排生日的人 ..... 生日快樂啦 ~ ^^
PS: *** 點解 ?? 我d英文真係睇唔明咩 !!? 不過寫日記最終都只係要我明之ma ~ "" ***
Angel (我同事) ,...... 佢都話睇得明呀 !!!!
(Should be your own problem !!!) ~
眼睛 冇事了 ~ 好開心 ~ ^^
>>August 19, 2004 at 10:58:54 AM GMT+8
2004 年 8 月 13 日 星期五 【晴】
如果 ... 我同事 (man , angel , 珊 ) 有睇我 info .....
又發現左 lee 個日記 .....
o甘 .... 我想講比你地知 : " 我真係 好開心識,到你地 ~ ^^ "
我記得 angel 講過 一個 (中學"欣宜") 朋友 對佢唔好的事 ... 另我 有不少反思 ...
因為 ... 我都唔知 我會唔會係 第二個 angel ..... anyway.... 面對大家 就快分開 ...
我真係有D 唔"捨得" .... 因為 在我記憶中 ... 這種 (因工作 or 某D活動) 而有緣在一起的朋友...
最後好快都 冇乜緣的...(不多 會 keep contact ) ....... >.<"
你地又 help 我 搵學校....... 呀 men 仲好似 學友社 咁 ... 中文打字又叻左 .....
呀珊的 設計就真係 同我 完全相反 ............ 我覺得 好似 一靜一動 咁 ...
esp 係 angel ... 同你都算有緣(我覺得 =.="), 又有一齊放工, 有時仲食下野 , 又QE, 又花花宇宙.....
仲另到我的 英文進步不少 ...... .... (many..)
你們都各有優點 ...另我..... 更加懂得 欣賞別人 ..... ^^ (仲有 Zuie 啊 ~)
是神的安排 讓我識到你們嗎?
9月就快要開學了 .... (雖然相識的日子 還餘下不久)......... 識到你們 ..... 是我的 緣份啊 !
>>August 13, 2004 at 6:10:03 PM GMT+8
2004 年 8 月 10 日 星期二 【晴】
明天是 細佬的大日子 ~
我做家姐的 ..... 緊係 "緊張" 啦 ~ ^^
考得 好/ 唔好 ...... 都唔緊要啦 ....
有我 E 個 "家姐" 佢已經 好幸福 啦 ~ 呵呵 ~
啊 Jeff 同 Edith 都 讚我 用一日 open night car 整的 3D 又一城 event 的場地 草圖好靓 ~~
好開心啊 ~ 好快好靓 ~ ^^ "
>>August 10, 2004 at 4:56:23 PM GMT+8
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
好朋友連結網址
ZUIE
細佬
Bernice
Jandy
C Head
阿德
KinYan
Mei
呀天
呀KU
小娟
小智恆
小朗
小輝
阿英
Ruby
呀蕉
i win
Danny
呀康
羅捷
Benny
小強
呀聰
Ar Fay
James
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8