2003 年 11 月 2 日 星期日 【晴】
" 儘管 Wing 經常 胡塗犯錯, 卻也不會輕信 " 呀德" 的假話! (大家也不要信~他像神棍般 !) =.=!
我很清楚我的目標 ! ...... 所以 "ar tak "怎樣 議論我 , 我全不在乎! " !!
星期三 要交photoy 功課 , 要o係我 之前 present 的 6張photo 裹面 select張 the best 的去晒8R~
好難 select la ~ 6張都好好 .... haha ~ 點知原來 8R要早兩日拿去晒的 ~
(今日 入左 柯達.... 仲 以為係 快圖美~ =.=!)
一入去 , 佢話 8R要成 $22蚊 (仲話數碼相唔用得 優惠卷~),
行出門口, (諗住隔離柯達平D..... 雖然柯達 Quity差D ~)....... 點知 入到柯達 ....
問完價..(仲貴左~).... o係走的時候...................
" 發現有好多 快圖美 poster wo ~ " (原來lee間先係 快圖美 ~) ..... 問佢 可唔可以 用 "Q旁" la~
佢仲話 可以 ................. yeah ~ 原本 need $26蚊 一張 ga ~ haha ~
o甘又一日 啦 ~ 聽日 dayoff .... yeah ~ 用泥做 design 功課 ~
alex 呀 ! 我地遲 D 去 宜家 啦 ~ 宜家日日都 openday ga ! 都算係我地 home la ~
好啦 ~ 朋友仔 ~ 由今日開始 , 我就講一D關於 art 的趣聞 比大家聽 啦 ~(唔知有冇根據ga wo~)
今日 係 第一日 : 人物 " 梵谷" (窮畫家 ~ 後來很 出名的 ~)
...........................話說 "梵谷" 鐘意左一個 女人, 有孩子的,年紀比 梵谷 大, 佢老公 arm arm死左的.
梵谷 熱烈 的追求..... 但係個女人 仲好傷心, 一直都 冇理 梵谷 ~
一天, 梵谷 到她家 想見佢, 佢的屋企人 話 佢個女唔會 見梵谷 ... 叫梵谷死心 ~
梵谷 勁嬲啦 ~ 仲將 隻手 伸到油燈 火中 , 威脅話 非要見佢地個女 不可 !
.......... 之後 ..... 當然 人就見唔倒 ~ . 手就 嚴重 燒傷 ~ =.=! (傻瓜~)
............................ (唔知佢燒親 左手 定右手呢 ~)
>>November 4, 2003 at 3:25:06 AM GMT+8
2003 年 10 月 31 日 星期五 【晴】
yeah~ showhappy 冇事啦 ~ 仲諗住遲D o係第二度 開多個 account tim ~
meimei ~ 你一定係日日 check 住個website啦 ~ 如果唔係,點會o甘快留倒言呢 ~
尋日 (星期五)去左yuki home 天台 BBQ ~ 其實都真係好開心GA ~
我地雖然已經 唔係一齊讀書 ~ 但係一個月都有 見面二次WO ~ haha ~
其實 我尋日 都幾累 ga ~ 返完 tommas 的堂 ,....(好累的 ~) ... 仲要坐成個鐘車 sin 泥倒 ~
你地呀 ! 又唔buy 金"孤" 同 大聰 ! 好味ga !
不過 尋日 最好味都係 " 烤麵包+ 綿花糖 "~ yoyo 的方法 果然好聰明呀 !.... 好好味啊 ~
kinyan 都話好味呢 ~ 仲有呀 ! kinyan 送比我的 吸血鬼棒棒 超靚呀 ! (你地唔恨得o甘多ga啦 ~)
係呀 ! yuki home 真係 好靚呀 !! (同佢個樣 一樣 ~ haha ~ 物似主人形 ~)
下次要去 kinyan home !!! 仲有 呀恬home 呀 !!! .............. ^.^ ! 原來佢地D home o甘靚的 ~
好野 ~ 雖然photo 的功課 未係 好滿意~ 本來好upset的 ~ 但個分都ok啦~ o甘唯有繼續努力啦 ~
tommas design o個D 要求我都get倒了 ~ yeah ~
睇書看倒的~
" 儘管我經常胡塗犯錯, 卻也不會輕信別人的假話. 我很清楚我的目標.
當我想畫出我的感覺, 而且對自己的東西有所感受時, 我便相信我走的是一條正確的路.
所以別人怎樣 議論我 , 我全不在乎 " ..................... 信致范.拉巴爾 .... 1885年8月~
>>November 1, 2003 at 11:33:40 AM GMT+8
2003 年 10 月 21 日 星期二 【晴】
o ! 呀望 你都講得好arm呀 ! 可能 o個日 我自己 諗埋左一面啦 ~
佢地都係 想我地學倒野的 ~ 努力 啊 !
今個 weeks 我想 講 .......
------ 唔知 點解 lee 排 好似 好想 自幣 o甘 ~ 死啦 .. 都唔似我個人 的 !
------lee 排都 其實 應該 要好忙 ..... 但係我 太 lazy 了 ~ 功課 就唔係冇得交, 不過 quilty 就 ....
------好耐 冇碎碟了 ! 死啦 ~
------lee 排 發覺小 find 了 kin=yan tim ~ ......
------要 buy 眼鏡了 ~ 又唔見左 眼鏡了 ~ 唉 !
------猜情尋
" 遊戲就算輸了亦有限" 難過像過山車哪麼辦
前程不管可否錦繡 加燦爛
認真地玩 全心去玩 更好玩
遊戲若有輸也就有贏 除了力氣當然也講命
---...--.-.-.-..-.........-.-.... 明明當初貪玩 怎麼想博命 ?
何必面青 何必太驚 快聽聽
*----別當你要奮勇血戰 無論聰穎或愚笨
猜猜情尋 雖不如人 " 不影響你笑臉迎人 " ~
沒有說過你要戰勝 留下歡樂便無憾
猜猜情尋 猜猜情尋 玩輸可以勝過別人 多一餐好教訓*
前進後退不過是個夢 搖過蕩過不失個好夢
前程不管可否錦繡 都有用
----------- > 目標落空 才可有空 放輕鬆
可以勝過別人
YEAH...... .................................... "不必當真" !?
>>October 22, 2003 at 2:47:43 PM GMT+8
2003 年 10 月 19 日 星期日 【炎熱】
溫暖 的日子 最 ARM 用 LEE個 公仔 GA la ~
死啦 ! 我都係 lazy 開 ...... 成日都唔想做野 ...... 唔通我就係 o甘唔爭氣 !?
photo 個邊 ....... 硬係 影出泥的張張 photo 都唔鐘意 ....... 下星期一 要 交了 !!!
又貴wo ! lee 份工課 at least 要 $6-70 蚊 ! 唉 ! ...... 讀art -related course 都硬係 貴 ! 但又要讀 !
尋日 同D F7 的 friendS 出泥 .... (大多讀art 啦 !) ...... 佢地 同我 .. 都好有 同感 !
(好貴 , 可以好 "他條" , 但 亦都可以 忙 死你 ! )
我 now 唔係 好like 上 photoshop o個堂了 !
(我覺得 art and design 係比較主觀的 !
個 teachers 唔應該 單憑自己 的感覺 去決定件作品 good or bad ! )
當初 我覺得 佢 好勁ga ! ..... (*now 都覺 ~) ............. 但係 當初 我仲覺得佢會 ..... 唔識講 .....
i want him listen more ...... =.=! 比我的感覺 係..... (listen to my heart ! looking for ur dream !?)
arm 佢 feel 就 可以o係 o個堂 加一分 ...... o甘 好多 art 人...好似"煩谷"... 佢地都係good人泥ga ma!
個 teacher 唔應該 單憑一次的 work 就 話 邊個 有 potential ! 佢 only scan o的作品 ....
都 no time 比 同學 say 佢地的 觀點 ....... (我覺得 有 D 同學仔 會因為佢的睇法會upset ~)
now ! 一分 對我泥講 ... 我唔會 太care ..... 但佢比我的感覺 .... 係過份 注重 "抽象" !
creativity is not totaly equal to "抽象 " ... ...... i think ! (Is only one part of creativity la ~)
佢 teach 的手法 ... 就好似 教緊一件 "無題" 的作品 ...........
今日 一個人去左行 潮流 ..... 想 buy 怪延城 的 記事book ...... 點知 間間都話冇 !!!
(激死人啦 ~仲 話間 廠 接左 ! 我......... @!#!#!@# ..... 义佢 呀 !)
alex : o甘我地遲D 一齊 go 宜家 啦 ! 我叫埋 啊佳出泥 ~ ... o甘 meimei 就可以見到 啊佳啦 ~
........ 仲有呀 ! 你 無啦啦 做咩 唱 "先入為主" 呀 !??......... =.=!
tak : 肺話 ! 我 不嬲 都 好醒 ga 啦 ! ....... 係你一直都唔發覺之ma ! 死蠢 !
meimei 開心D 未呀 !?
>>October 20, 2003 at 2:55:05 PM GMT+8
2003 年 10 月 17 日 星期五 【炎熱】
幸福 !?
幸福 就係 "知足" 掛 !
朋友 方面 : 雖然 冇D 好似 "李登輝", "布薯" 同 "李加欣" o甘 "西厲" 的朋友 ....
...... 但係 我有 呀佳 , alex ,meimei, kinyan , Renee, tak, jan, 恬,maggie,豪,lock門,中學 and now IVE friendsss...
男朋友方面 : 雖然 冇好似 "劉德華", "碧咸" o甘 "有型,專一, 有o甘多money,o甘多才華" 的 男朋友 .............
但係 我有一個 ......... "......" 男朋友 =.=!
學業方面 : 雖然我只係讀倒 IVE .....但係 .... 係觀塘 的 61323 !!! yeah ~
外表方面 : 雖然 冇"王菲" 同 "柏之" 的樣 .... 但係 都有o甘多 對我好的 朋友 =.=!
................... (柏之 都 唔羨慕 得o甘多! )
總之 ....... 咩野都好 ! 開心 就已經 好ok la ! .......... 幸福 係要靠 自己 的 !
唔開心 其實 都可以係幸福 的一種 !
當 好肚餓 ..... 當 口淡淡 ..... ...... smell 倒 " 燴返薯" 傳來的 香味 ~ o !
當 我o甘蠢 .... .... 但 meimei 都 會請教 我咩野 叫 幸福時 .........
********** o ! 因為 回答meimei 的問題 ... so 要長話短說了 ~
原來 一直 o係 TY IVE學影野時 ..... 與出面 "苗苗堂" 合作........一直 帶領 我影野 的 苗苗堂 "叻Sli"
.... ..........係同 now 我 KT IVE 個 "車雲"(教我碎碟 的sir) ....... 好熟 的 ! !!!!
(o係 苗苗堂 學 vedio ... 同 o係觀塘 學DJ ..... 都係 我 "無意 間" 參加的 課外活動 ...... 好 神奇 啊 ! )
o !!! .......................... 世界 真細 小小小 ........ 小得 真奇妙妙妙 ............... ~~~~~
>>October 17, 2003 at 5:18:16 PM GMT+8
2003 年 10 月 15 日 星期三 【乍暖還寒】
嘩 ! 今日 好 勁呀 ~ 今日同 啊佳 一齊去 行街 ...
o係 深水 買野 ......
點知 o係 深水(埗)見倒 alex 同 lock門 ! (仲有alex個friend ~)
佢地 傻吓傻吓 o甘 轉出泥 ....... 之後 就一齊 去buy野 la ~
之後 又o係 旺角 宜家, 同啊佳 玩緊的 時候 ... 見倒 kris 同佢 女朋友 ~
今日 去 深水 係 諗著 buy 3D Mas 的書 , DC 的套 and 义電器 !!!
之後 o係 MK 就係 同佳 睇衫 and eat !
仲o係宜家 play左好耐 ! 有時 都覺得 宜家 好似 我地的另一個家 ~ =.=!
不過 DC套 就 buy 唔倒了 ! alex ...... 靠你啦 ~
******** 今日 聽倒一個 唔好 的消息 ...... 發覺 人.... 最緊要係 ----- --- --- ---- ---- --- -- 健康!!!
當 發覺 身體出現 有 尾病時 ..... 最 唔安落的 係 佢地身邊的人 !!!! ----- --- --- 真的 !!!
所以 我最唔鐘意 的 係 ...... 我身邊的人 唔珍惜. 唔愛碭 佢自己的身體 !!!
>>October 16, 2003 at 3:04:02 PM GMT+8
2003 年 10 月 13 日 星期一 【晴】
o ! 男朋友 件事 ... 都可以話係一個 "誤會" ~ 算啦 ! =.=!
嘩 哈哈 !!! 我有自己 的數碼相機了 ~ yeah ~ A70呀 ! yeah ~
一個星期食左 兩日 自助餐 ~ 飽死 & 肥死了 ~ 仲有兩個 大大 蛋糕 .........
一日 係同 old friends 去左 "巴西(食)燒烤" ~ 一日係同你地 去左 "(日本) 五十嵐" ~ o !
兩日 都係 o係 尖咀 ~ 我個 design proj 又係o係 尖咀 ~ o !
alex ,meimei......我地十個人去食野 ... "除" 九個人的錢 wo ~ (我覺得 好底 ~haha ~ 多謝晒wo ~=.=! )
maggie擇的gift paper好靚呀 ! (好似係gift之一)~ 三份gift 都好Like呀 !
啊jack o個份 又實用, simpsons o個份 好底死 , 啊tak o個份好 弱智 ! =.=!
好明顯 同old friends 送的好唔同呀 ! (我D皮膚...一定係差左好多啦 =.=!).... 全數都係 護膚品 ! =.=!
食完野 返到home .... 望著D gift...望著simpaons.... 睇吓睇吓.... 就望到兩點了 ~
第二日 仲要 7:15 起身 呢 ~
lee 幾日 都不停出去 玩 ~ 返學 就 當然 好累 啦 ~ 又要 趕交工課 wo ~
D KT同學 ....啊邦..佢地話 我 "呆"滯 左 ~ 又話我 成舊 雲 o甘 ~......比D 時間 我啦 ! 回 雲(魂) 了 ~
今日 仲要o係巴士 (以為) 唔見 左個 電話 !! (明明 上車個電話o係度.. 但轉左坐位之後 就...冇左~)
又叫 隔離個OL 打比我...(點知自己又fly 左 line wo~)
又叫 周圍的人 help help 手 , 睇睇 有冇 see 倒我個 電話,.... 點知 find 左好耐都find 唔倒 ....
當 好"頭雲地" 走返去自己個位時 ..... 發現 個 電話 原來 o係個 袋裹面 ........ o!....=.=!
THX 輝哥 今日 肯同我 換lock架wo ~
alex ~ 你話想睇 我的 作品 ma ~ go ---->http://hk.photos.yahoo.com/kt3231c2003
>>October 14, 2003 at 11:50:52 AM GMT+8
2003 年 10 月 10 日 星期五 【晴】
第二次了 !!!! 一直以泥 我都以為 的野 .... 係錯ga !
明明 09/10 我媽咪 約定左 "所謂 的" BF 星期六 o係我屋企食飯 .... 第二次 臨時nut底 啦 !!!!!
@!#!@#............!@$#%^........%#@$~@#@%^ ........................... 佢唔去就唔好 應成我呀媽啦 !!!!!!!!!!!
又要我 help 佢 同自己 呀媽 講 ..... 又要我help 佢推左個約 !!!!!!!!!!
上次就話 返工累 ! 今次就 話 約左人 打麻雀 ....!!!! 佢約左我呀媽 先ga !!!!!
我真係比佢搞到我人都 癲 !!!!
本來 我呀媽話今日 叫 pizza ! 佢o個日自己都聽到的 ! 我細佬仲話食pizza 早D返 !
今日 又o係電話 同我講 話 如果 我呀媽 or 我.... 真係 好想佢泥 就 會推雀友 !
o係 到 發up風 ! shIT ! 我咪話 想佢泥LAW ~ 佢仲推三推四 !!!!! ........ 推就唔好話會 "就" 我啦 !!!!!
仲要 問我有冇嬲 , 係咪 "小氣 ",..... 低能GA ??? 真係 火都泥埋 !!\
仲話不如 聽日 ....... 聽日? ..... 聽日比個官佢做呀 !!!!??
一早都 講過 ...... 兼 係人都知 星期日我約左 alex 你地啦 !!!
@#@#$#@$%@#$ !!!!!!!
佢咪洗 指意有下次 !!!! at least 一個月 唔想見倒佢 !!
如果 佢自己睇倒lee篇野 .... 請佢 自動自覺唔好泥 find 我 !!! 唔好打比我 !!! ......... pls !!!!
我真係 比佢搞到我 唔save都唔得 ! 吹賬 !!
>>October 11, 2003 at 12:55:18 PM GMT+8
2003 年 10 月 9 日 星期四 【晴】
哎呀 !! 話我老了,wing姐 ,同 兩張野 的 .................. 都要死 !!!! =.=!
(alex 同 德德 .... 你們 比我還老呢 ~ haha ~lee 個係 永恆的事實 ~ hey ~ )
唉 ! 二十歲 之ma ............. 係呀 係呀 !!!! 我老左啦 ! 你地死左啦 ~ yeah ~~
星期三 o個日 ..... 就同中五的 朋友仔 .... 提前 去左 慶祝 ~ 好開心呢 ~
我地 一共 八人 去 尖咀 左食 自助餐 ~ 因為係 自助餐 ,所以 食得 很飽很飽 .....
點知 之後 原來 佢地 仲有個 cake ! o !!! 飽死左 啦 ~
9/10 : 正日 就 要趕功課 ~ =.=! design 的功課 ~
............ 媽咪 ... 一如以往 ,...... 都係 buy 了一個 cake .... o甘arm 男朋友o係我屋企 .....
佢好似 比我還 感動 ...... 佢用 英文 同我講 : dont take it for granted wo ~ (叫我唔好睇輕lee件事 ~)
o ! 男朋友 的媽媽 可能 很少 同 男朋友 慶祝過 生日 呢 =.=! ( 當時我想 ~)
o甘我咪 "不" 一件蛋糕 比 男朋友 同 自己 law ~
諗著食完去男朋友 屋企 做design 份功課 ~ (點知男朋友 叫我 不如留o係 屋企 !)
他真的很 感動呢 ~ (當然冇理佢) ~
今日 tommas 都算 滿意 我地班的表現 ~ 都算冇 白廢 心機 ~~
今日 ........ 我覺得 啊輝, bernard 同 啊恆 的 都 好ok la ~ 佢地 三個都好比心機 呢 ~
mei 絹 同 邦哥 就 直接 左D 啦~ just i think ~
我自己 o個個 就 .... "球奇" 左d 啦 ~ 手工差左D 啦 , 冇吸引力左D啦 , ........ 唉 ~ =.=! 下次努力~
>>October 10, 2003 at 2:28:45 PM GMT+8
2003 年 10 月 6 日 星期一 【晴】
yeah ~ ICQ 的生日message 應該 响左了 ~
平時D人一响 message 就會覺得佢地好煩 ~ 呵 ! 今次 仲唔倫到 我 !!!
哎呀 ! 開心的 我 ...... 仲未諗倒 Tommas份 功課 的 main point ~ =.=!
星期五要 交 啦 ~~~
Van and 威威 and me 的 作品 終於 完成啦 ~
(可以話學左一年 ~ 成個暑假 的 心血 啦 ~) (暑假 開始 整 的 ) 睇吓啦 !!!
(個 聲音記著開 大大大 D 呀 ! )
mmst://netvideo.netvigator.com/a3321473670134981065454424854.wmv (part one~)
mmst://netvideo.netvigator.com/a3321473670136351065454916548.wmv (part two ~)
lee 條片 係 响 TY (參加課外活動 ... ) 時 學的 ~ i like it la ~ cuz 第一次 整 ja !!!
可以 比D 意建 啦 ~ ( 係一條 禁毒片 嚟 ga ~)
我地組 比起 其他組 唔同的地方 ....... 就係我地組 得 三個人 ..... (通常都有 五六個的 .... =.=! )
我自己就覺得 除左 小左D creativity 外 ,.......... well ..... 整體 非常 OK la ~
>>October 7, 2003 at 3:24:00 AM GMT+8
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
好朋友連結網址
ZUIE
細佬
Bernice
Jandy
C Head
阿德
KinYan
Mei
呀天
呀KU
小娟
小智恆
小朗
小輝
阿英
Ruby
呀蕉
i win
Danny
呀康
羅捷
Benny
小強
呀聰
Ar Fay
James
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8