寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Wingwingwing

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2003 年 12 月 1 日 星期一 【晴】

我覺得自己 就泥變左 人肉機械人 啦~

好野 ~ 下堂 drawing 畫 裸女 or 裸男 ~
Zuie ! 我地下堂 要準時返學 呀 ~ 我會早到的 ~

>>December 2, 2003 at 7:11:45 AM GMT+8


2003 年 11 月 28 日 星期五 【晴】

alex ~ 我都未find你呀 ! 你做咩唔 phone 我呀 ! 我 ...... ........我义 !
又話陪我去公園 drawing .... 原來..........原來全部都係 "美麗的方言 " !...點解 ! 點解 個個都要 呃我 !
點解 偏偏 .... 偏偏 要呃我 ! 全世界 的人都 呃我 ! 你地 個個 都係 "牛鬼蛇神" ~
冇口齒 ! 又冇錢 ! 又冇樓 ! 又冇老婆! 冇得睇電視 .... 收音機 ! 冇老師教你地 !
總之 , 男朋友 話 咩野都答 "冇" ! "冇" 女朋友 ~ "冇" 人要 ! "冇"人色 ~ "冇" 可色 !

呀 Tak ! 你講得arm ! 我比 人 "alex" 呃左啦 !
alex ~ ! 宜家我比 次幾會 你 ~ 你要 達成我三個的 願望 ~ 我 .... "要車, 要錢, 要女人~"
總之 三日之內 要交貨s ! 如果唔係 ...... 等到 我發左達, 我一定 find人 "埋你單" 呀!

今日 好開心~ 同 Zuie , Ku, mei 娟 去左 沙田 IVE , 睇左好多 佢地的 作品 ~
沙田 的Design 果然 "文名不如見面" ~ ............ 但係 最開心的 ... 係Zuie 同我o係 bus 講的野~
我覺得 同Zuie o係巴士講的野 ,.........
總之 ! ..... 雖然我唔知 可以點help佢, 但係我覺得o個種感覺 好親切~ ^.^ ~
Zuie 好多 鐘意的野, 同我都一樣呢 ~ 就好似我地 都好鐘意 王菲啦 ~ 同埋我地 都好大頭蝦~

其實 係因為 KT IVE 的女仔比較怕羞 ,when take photo, they used any materials to cover their face ~
o甘我點upload 佢地的 photo 上去wo ~ 所以 男仔 photo 多D law ~
alex ~ 唔好 呷草啦 ~ kinyan 就明白 我心意呢 ~
meimei ~ o個 日 做咩 唔出泥 eat lunch wo ~ 同 lock門 向左走,向右走 ~
tak ~ 你個 中學同學 , "呀天" D design 好勁呀 ! 佢宜家都係我的好朋友呢 ~ 好似你o甘呢 ~

>>November 29, 2003 at 6:06:41 PM GMT+8


2003 年 11 月 26 日 星期三 【晴】

好開心,好開心 呢 ~ 旁人係 feel 唔倒我有 幾開心 ga啦 ...........

我要努力, 努力讀上去 ~
如果 10 係最開心, 我有 19 個開心 啦 ~ (唔知點解wo~)

可能 係因為alex 同 kinyan 佢地 都 miss me 啦 ~
可能 係我連自己都 唔記得 左自己時,有人miss me啦~
又可能 知道自己 仲有好多 進步 的空間 啦 ~
or 可能 知道自己 仲有好多 努力 的空間 啦 ~

星期五 係我地 KT openday 開放日 了~ show 出泥D作品都 幾勁ga ~
所以我 真係要努力D lu ~
得閒泥睇吓啦~

>>November 27, 2003 at 3:19:07 PM GMT+8


2003 年 11 月 22 日 星期六 【颳風】

今日 去左ployU的 HK Alias gathering ~ 唔錯ga ~

個Talk 由 3:00 至 8:00 幾 ..... 本身叫了同學仔陪 ,... 個個都趕功課 ...
得我自己一個 去ja .... 3:00幾 sin去到 ~ 一入去就係個 鬼佬不停講 野 .......
知後 有成半個鍾 Break ~ 本來都唔知點算好 .......

*********** 但係點知 出到去 .... 就見倒 我的 idol "偶像" 呀Terence Sir la ~ ***** (教我碎碟o個個~ )
**** (他是一個 o係 KT IVE 裹面 貌似 "陳可(一田一) " 的 勁3D sir ~ )
佢仲叫我去 buy maya book...... ( *=.=! 不過 又貴 又係英文, 加上我3Dmax都未識~ )
一見倒佢 我就好開心啦 ~ 唔洗孤伶伶 .......
原來佢都同左D KT 同學仔一齊泥 ~ o甘之後就一齊聽啦~ ^.^ ~~

今日 講talk 的都係勁人啦 ~ (大至~)
有整 "3D李小龍 " o個個人 ... 今次 show D 工夫足球 的3D 比我地睇啦~ (有碧咸 同 巴西佬 ...)
由 外國泥的 整 未來戰士3 , 羅拉 ....... (的 3D人 啦 .......)

之後 8:15 放左啦 ~ Ternece Sir 就以 一罐的 作風 ...... "同佢D freinds" (i think~) 飄走左了 ~ =..=!
(他常常 在學校 1,2 樓 飄泥飄去 的~)
當我去完 洗手間 ...... 就坐車走了 ~

o ~ 仲有呀 ~ 前排唔見左個 電話 ~ 唉 ~ 2年多的 感情 .......... 一下子真係放唔低 ~
GD 92 呀 ~ 返泥啦 ~

希望 以後日記都 冇事啦 ~

>>November 23, 2003 at 12:44:49 PM GMT+8


2003 年 11 月 16 日 星期日 【微冷】

今日 我地班 成班一齊......跳舞呀 ~ (我班有個男仔 (啊Fai) 扮 一字馬.... 笑爆咀 ! )
.................. 之後 唔見左個 電話 ~ =.=!

事原上兩個星期 上drawing堂時 ,
個 Miss 話 今年 " 香港演藝人協會" 決定同我地合作, 先是一年合約la,
上年 "演協會"本來同 "演藝學院"合作的...... 不過 "因為某D原因" .... 散band了 ~
今年 就 擇左我地啦 , ...... 仲話D上頭 好重視 wo ~

因為會好多 "演藝人協會" 的人到場 , ... Miss話 成龍 都會泥 負責開幕~ ..... so 要做show law~
o甘我地 低Form 咩野都唔識時 .....
就唯有做D "低技術" D 的野啦 , 我地 C班同 B班就負責 跳舞啦~
(好彩呀~ 有d班負責 布置 ja ! 悶死 ~) .......... 我地跳 兩隻舞 law~
MIss 好好笑呀 ~ 佢話 我地D 呀Head 好有腦wo~
因為 我地學校細 ....所以擇左o係夜晚sin舉行開幕~

有D班會o係 o個日 only 負責 穿黑衫黑庫 (西裝) .... (女扮男~ 圍著 操場 o係夜晚 周圍亂行) ....
lee 個design 我鐘意~ ( 唔知係visual design 的 都比D黑衫人 嚇死~ )

最開心 係 上個月 話 有 幾個 鬼佬泥啦 .
(原來係 英國唔知咩野 大學 派泥的人 ..... 誠認左我地 啦~)...........去讀一年 就可以 完成學位 .......
miss 仲話間野 唔雞 的~ 加了一句 "幾勁ga~" ...... o~ (雖然佢都講到 我都覺得 我冇chance入~)
但係 我都勁 開心啦 ~ (有人誠認wo !).....................................(佢仲講左好多野.... 唔多响度講lu~)

總知 係一D聽完會好開心 的野 ~ ..........
(唔知點解 上兩個星期 好開心的野 .... 今日 sin記得 同大家分亨啦 ~ )

前兩日 BUY 返個 眼鏡 ............ 又輪到電話 ..... 下次唔知輪到咩野呢 ~ =.=!
好開心呢 ~ 宜家 o係班裹面 同 四個 女仔 特別 好, 其中 兩個 好好tim ~
(四個都幾 勁的 ~) , 一個係 o係 澳洲讀完 Visual Art 返泥的 , 有兩個 CE art "A" 的 ,一個雖然F7 no study Art , 但 CE art 都唔差的 ~
同佢地一齊 , 大家 都有D 意見交流 ~ .............. 佢地仲 好好人 同 好好笑的 ~
(成日help 我 ~ 好似 四個 kinyan 一樣 ~)

王菲 D新歌 好好聽呀~ 有......不留, 旋木,花事了,美錯, 空城, 四月雪, 假愛之名, MV, 陽寶~

>>November 18, 2003 at 9:23:28 AM GMT+8


2003 年 11 月 14 日 星期五 【晴】

中央 ---> Buy schedule ---> Buy 眼鏡 ~ 好多功課未做呀 ~=.=!

o ~ 今日係難得一日的假期 ~
一早就要去 中央 同KT同學仔 Find 資料 ... 準備星期一,三兩科的present~
都ok 啦~ 不過星期一 就好多野要交啦 ~ 有 tommas design 功課, 黑白photosss ,printing present,....
星期四又有 測驗 ...... =.=! 不過 今日 响webCT的 測驗 ....我已經有晒題目了,都冇溫過 就得左啦 ~

今日 話就話 同 Zuie, and 天 discuss present 的野 ..... 不過我地好快就 去左 行街了~ o ~
今日 响 銅鑼灣 buy 左本 schedule .... 係 winnie the pooh 的 ~ o ~ 好靚ga ~
***** 隻 小熊維尼 真係 好似 男朋友 的 ~ *****

之後 仲同 呀天 出左 旺角 諗著一齊 buy 眼鏡 ...... 點知 行左一兩 間 之後..... 呀輝打電話 泥 ...
本身 話去唔去 展覽 的 .... 因為 太夜 , 冇去到啦 ~ 之後 我話 同呀天 buy緊 眼鏡 ..........
點知 呀輝 話 "家樂" 樓上 24樓 ..... 好底 ..... o甘 我同 呀天 就上左 去啦 ~ 嘩 ! ...... 點知 .......
$38 蚊 就有 一個眼鏡啦 ~ +$120 就 有不反光鏡片 啦 ~~~~~ 嘩嘩嘩 !!!!! ........................... 好底呀 !
不過 我睇仲 o個個 係 $58蚊 的 ~ (都好底呀!) ..... 不過原來 我兩隻 眼都係唔過 100度 ~

之後仲好笑 ..... 原來 help 的配眼鏡 o個個人 都係 讀緊 KT IVE ga ! (星期六,日返part-time o個隻 ~ )
之後 佢仲 比左個 九折 我 !!!!!.............. 嘩哈哈 ! $160 ja ~ 好底 ~

好勁呀 王菲 ~ 佢個 演唱會 D 票房 勁好 ~ 真係 好強勁呀 ! 好野 ~

>>November 15, 2003 at 4:11:46 PM GMT+8


2003 年 11 月 12 日 星期三 【晴】

嗚 ~......... 好慘呀 ~ 唔知點解 自己好似 好多好多野未做 ~ 點解自己會擇左lee科泥讀ga ?!
最慘就係 呀媽呀爸 唔知我讀 lee科 ga ma , 我D design 功課 就要 等到 好晏好遲先做 ~ 嗚 .....
佢地 已經 成日 問我 點解成日 o係度 cut野呀, 整lee整路 ~ 嗚 ...... 我咪叫佢地唔好理我law ~

meimei ~ 唔開心呀 ~ 我好想做好D ga ~ drawing 又唔靚 , design 又弱智 ,photo 又唔叻 .....
科科 都好似唔 滿意wo ~ o個種 有心無力 的感覺 , ....... 又唔係你地D科 (讀左就可以拿高分 )~
(我只不過係o係度講吓姐 ~ B lee 爸啦 完..... 之後冇事ga la ~)

lee 幾 日都係o甘啦 ~ 好想去 睇展覽, 不過 D 功課 同測驗 ,..... 好多呀 ~
聽日 又有功課la , 仲要係 design ..... 不過 唔知點解 唔想做住 ~

下學期的 timetable 出左啦 ~ 同now o個個 差唔多 , (不過 星期二 就 dayoff ~ yeah ~)
不過 唔知點解 我好想學3D wo , 但係 宜家 都 驚自己 concept 唔夠wo ........ 嗚 ~
當初 覺得 自己 讀左 at least 四年 ART ..... Concept 唔係 好重要 ....
覺得 自己都 control 倒 的 時候 ...... 原來 自己 咩野 都未夠 ........... =.=! (原來自己是 很 渺小的 ~)

lee幾日 又有D唔舒服 wo ~ 又唔知點解 食到好飽wo ~ ......


>>November 13, 2003 at 2:31:23 PM GMT+8


2003 年 11 月 8 日 星期六 【晴】

今日一睇日記留言 ..... 見倒 兩個 傻人的留言 ...... 响未睇留言 之制 .....
第一個 留言 : 有冇掛住我丫WING...... (未睇)
第二個 留言 : 我呢幾日會call妳 ..........(未睇)

而當 我日記係 話好耐冇見過佢時 ...... ............ (不過我一D都冇失望~ ) ......
因為我知道 有D人係會 永遠响你身邊 , 有D ..... 你唔可以單方面 的 .....
......................嘆息奈何
但 亦高興我每當需要救助 .....
良朋摯友總會 LA LA 救我 ~~~

今日 返左 mainland 探 婆婆 ...... 一如以往 ..... 佢都係 唔比我走的 ~ =.=!
一go 到 mainland 就 同 D 呀 姨 , 姨丈 飲茶 ..... ....... 到night very sleepy la ~
而..... 今次 ... 我 就收到 一份 名貴gift , 呀姨 送的 ~ o ~ 第日 大家就知啦 ~
前日(星期四) 為左 design ..... open night car ...... 星期五就 not sleep many 一早就go mainland 啦 ~
so now so tired al ~ slepe selep aslpeep aaspepel...............


>>November 8, 2003 at 5:09:25 PM GMT+8


2003 年 11 月 5 日 星期三 【微雨】

o ! ~ 一個星期零三日沒有見過男朋友了 ~ 難到他 瓜了 ?!...... 識左第二個 ?!

原來出左泥 做野之後的人 "可能" 真係會辛苦D 的 ~??

今日又要趕 design 功課wo ..... 星期六, 日又唔响香港 ......
o甘 咪成兩個weekss 有多見唔倒 ...... O ~


>>November 6, 2003 at 2:55:08 PM GMT+8


2003 年 11 月 4 日 星期二 【晴】

今日返左朝早的 photoy 堂... 之後 下午 的printing 同 media 堂就冇上了 ~
lee次係我o係 IVE的第一次 "已返左學" 的 走堂 ~
本身 諗著 返泥做design 的功課 , 點知 上吓網 ,食吓野, sleep吓 都 就泥4:00了 ~ o!

Design 的功課 真係 好用腦 ~ 每次做design功課 , 上tommas堂 之後..... 都會好頭痛 ~ (真的 ~)
特別係 冇 idea o個時 ~ o ! shit ~
今次的 design 我都 覺得 唔好 ~ 冇D special 我 idea tim ~所以 星期五 我應該係會唔開心的 ~

今日上photoy堂 真係學倒D野 ~ yeah ~ 當初 我以為 學完 光圈,快門,色彩,構圖,....... etc 就冇野學~
點知 原來 一張好的 photo 係 可以 好講究 的 ~ o ! ~ 一個月多D ja ~ 個ar sir 真係 有料到的 ~
好啦 ~ 遲D等我影 d靚相比大家睇啦 ~


>>November 5, 2003 at 7:32:13 AM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


有一天 到世界末日那時候 沒有燈 沒有光 沒有你在身旁 沒電話 沒有美衣裳 我不怕 http://www.mutualworkshop.com/

廣告

讀者留言

路人留言   |

好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8

邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8

得行咪入大嶼山放&#21523;
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8

oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8

會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8

你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8

Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8

新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8

I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8

Hey wing <br> <
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8

對 <br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8

為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8

Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8

As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8

原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8

阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8

生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8

wing ~~ <br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8

提早幾日同你講.. <br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8

who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8

Wing, <br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8

又來看你日記了....... <
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8

我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8

廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8

入黎消暑一下 <br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8

wing wing <br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8

喂~大姐WING! <br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8

好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8

我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8

Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8

Wing Wing... <b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8

對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8

hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8

Why Me? <br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8

=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8

Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8

大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8

Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8

路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8

o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8

下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8

正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8

我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8

傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8

咪話我唔&#22175;睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8

Hi Wing, <br> <b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8

四哥一路都受女仔歡迎架啦!! <
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8

...唔見電話?= = <br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8

又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8

不如你用買條手機繩掛在頸 <br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8

人氣: 66386

Design & Scripting by ShowHappy.Net