|
2006 年 5 月 12 日 星期五 【微冷】
返工,jokey以為我支浮柱係蓆,lisa話佢想像力豐富~今日我地成間公司d人既color都好fresh~有fred既橙,jimmy & cathy之綠,ivan & 欣 & 我之黃.......哈哈哈~唔記得劉生同阿順咩顏色~
1400放....諗通左個bank reconciliation~搞掂,哈哈~仲差一d accrual啦~好悠閒~
搭叮叮過causeway bay~欣欣好醒咁睇到邊度落~等返佢地轉頭~仲未到,因買包包俾我地食~有大細ryan,emily,cyrena,我同欣欣 6人出發去赤柱先~huh.....李生唔幫我拎浮柱,幫cyrena拎~激死~大家響車上都有一番鬥咀同埋用浮柱激戰~
期間,上赤柱途中有意外,響車上苦候~大家又周圍玩....哈哈哈~等左好耐....原改由大潭入,點知要好耐,就決定行去~wow......細ryan今次既prganisation幾好咁bor...有額外節目....行山~個車長都幾好,都同我地有講有笑,哈哈,同埋好有危機處理既反應~有個麻煩友好煩.....叫我地固執,叫我地改去另一個地方wor,係佢住響度先迫不得已坐車ja wor,關佢乜事jei,我地係都要去赤柱玩,咁又點~
落車~見到撞得好厲害~貴價小型跑車被貨車壓住,車頭嚴重損毀~大家不斷地拍照,笑爆咀,仲話send去news,magazine有$5報酬添~欣欣都有影~咁又係,難得遇到車禍~傷者應該被送走~場面壯觀~一個貴野就報消了~大家今日既心情輕鬆愉快~
之後我地幾個買埋野食入去先,細米已經到左,霸左爐,遲入仲早過我地到~好重呢.......細ryan就早入去陪細米,仲幫我地拎左d野入去先,等我地買食物時無咁重,thx~之後我,cyrena,emily及細ryan出浮台~其實大家都唔知做乜......只係坐下,swim下,浮下,hea下....!!等埋sandy及cecilia入到黎,sandy換衫落水.....出一出黎,傾左陣,玩左陣,就返去了~大家bath.....
佢地起左爐,燒緊了~因為大風既關係.....d水飛晒去佢地度.....hehe......我要擁抱一下欣欣先~之後去bath,水壓好大....好痛......不過沖完好爽.....個感覺好好....wow....覺得自己好滑,哈哈~~好舒服~好正.....!!!keke~~
bbq.....因炭唔夠大,問左人地借,之後起好爐~今日咩都好象徵式,象徵式bbq,象徵式落一落水~大家不斷咁燒....個景好靚.....月光照在海面上....真係好靚.....不禁閒時都望下,享受下.....好舒服既感覺~好飽~燒bread有一手.....呵呵~不過欣欣不太喜歡那麼硬wor......~都係既,要聽下佢意見....下次燒俾佢食就識做了,不過因為我覺得咁先係好食,所以不理她~只係回應她時有待改善~哈哈~不過cecilia同埋sandy都讚我燒得好食~
隔離班人都傻傻地~今次bbq得幾開心ar....又涼快,如果風細返d會好一點,有點凍~個景好,氣氛好~大家一齊bbq都幾開心ar~細ryan話難得成功wor...咁多障礙....終於搞得成(似乎佢都無咩organise,又唔約人幾點where等)~大ryan成日恰我,串我,huh...用佢骯髒既手抹左我幾次.....huh~雖然我倆既溝通方式係咁,都習以為常了~our culture~大家又discuss下thailand之旅~又講下ida之birthday~
大ryan係professional既拾荒者...係咁夾炭..因太碎了.!!!哈哈哈~大家又discuss左about ayp,山藝~佢又show下佢傷左where咁~有火舌時大家四散~emily好多野唔食得~
食晒d野~大家不斷咁燒晒佢,好彩唔係買咁多jei~hoho~~之後10xx走了~大家流洗下....整理一下就各自搭車.....菁菁教班教到太夜,所以無黎了~cyrena,emily take minibus to causeway bay~細米同欣欣take bus~我,sandy,cecilia,大細ryan take bus to jordan~我地都搞左幾耐都未上車,因我唔知去到邊....好似好遠咁~bus driver叫我地上去先傾...之後開車....咁就唔係discuss啦~都未firm搭唔搭~其實未有準備心情諗到搭乜返home~大家都係無意識及通知底下....各自take bus,無明確message呀~
後來發現我既銀包響cyrena度,,,shit~無錢唔打緊...我係無key 返home~激死x100000!!!!!好炆~落車又唔得,因佢地應該已經上車,而我地架車又開左,又唔知點meet返佢地~唯有勞煩cyrena返jordan俾我~佢地又湊錢俾我搭車~唉......激死~~不過之後ok左又好一點~都幾無助架~咁o岩home又無人~
同sandy佢傾下計~good~大家一齊落車~點知cyrena都好快....我行到寶靈街時佢就打俾我了~佢到左了~唉...真係麻煩晒~如果唔係佢一早返左home了,因佢causeway bay有minibus飛返home~
返home.....好累.....haha~~明早又早起身~
>>May 15, 2006 at 10:51:58 AM GMT+8
2006 年 5 月 11 日 星期四 【酷熱】
大風左....good~不過下午有太陽~
專注於hair consultant~發覺有accurals,唔怪得之.......!!!又有勁多unknown payment~d單又亂,擺錯位.....都係應該睇invoice黎擺掛~有d有單無cheque no.....入c/a w director~其實最怕入呢度個度......第時做adjustement都做死人~我地唔做,audit做.....都會辛苦既~唉......好在都唔算多~
努力.....今日做多d,聽日準時走~劉生返黎響度搬黎搬去,好似自己家咁~因有新櫃~
ivan係劉生的兄弟?欣欣帶左camera與ivan影相~ivan以為我同佢一齊影,我就話佢自己影架咋~
死.....成日有話直說,唔得唔得~please control~出少句聲,無人以為我啞既~
做到條腰,頸都無埋~
daddy,mummy,妹妹,大姐姐聽早返大陸了.....得返我一人呢~不過唔打緊......2晚都不在家~哈哈哈~mummy不勝其煩地提我鎖好門窗~無得去嬋表姐既wedding呢~本想買張card~點知我用左僅餘既錢去左ok買野.....拎左mcdull sticker,hohoho~各位熱心人士,得閒去ok貫野o丫.....之後俾個套野我~
好累,無咩特別~今日jimmy話equipment度有其他單....唔知呀~佢叫我信個客,就咁加之嘛~
>>May 12, 2006 at 3:18:13 PM GMT+8
2006 年 5 月 10 日 星期三 【酷熱】
終於有點風了.......
唔記得講,尋日響家中樓下撞到puppy,因佢同個客傾野~傾左陣~不過我近排都無時間出黎了~
遲左少少上堂~見到hong無帶眼鏡,問佢爛左定帶con,望真d,原來係啡色color con~佢話我係第一個發現wor~哈哈~有時只係別人發現無講jei~
之後去左kfc~好full呢~我又present左一次新既arrangement~
下午上account~好快講完,15xx就off了~唔係exam重點~知道clara想響分校搞bbq,我地唔join,決定自己搞~考完就去小欖bbq~
個個鄭sir知唔知咩叫powerpoint架?要好brief架嘛~唔係人地就只顧睇你個powerpoint,聽唔到你講野架勒~真係o丫.....唔係勒,問清楚佢想點先.....符合佢需要都係好既~同埋睇下係咪真係show左個point出黎,match唔到先....~不過....佢唔知我地既講稿咁當然唔知我地會講乜啦~佢都幾搞笑...不過咁......我要虛心學習~咁樣唔得架~cool down please~
尋日細妹同二家姐argue得好厲害~佢地.....真係......~一個因心痛眼鏡爛左而不顧一切咁指責....一個唔妥對方態度不好而反駁......~一個人有責任盡力去保護自己既財物,我亦都唔見得將自己既野放響自己既範圍裡面,又唔係自己看管住就叫做盡左力囉~另一個人都係大人了,應該體諒,先認錯,未嘗不可~
響newspaper見到circle k有3款mcdull既野.....好靚咁,貼貼的.....let me collect it~
落左023一陣,大家傾左陣,就走了,直到1700~
自己一個人出左去行街,想出左好耐了,去tst giodano睇野~之後又逛下....買繩~再做左份問卷~之後再入jordan giodano有斬獲~有d野見到都係買左先~哈哈~所以決定一試addiadas,反正cyrena既同學都無addidas既折~行經既時候入左天地圖書.....睇到一本有關pattaya,06年既,好似幾好~似乎水上樂園響pattaya wor~
決定收大家$2000先~michelle已經寫左cheque俾我了~真快~亦都決定5天團一落機就去左pattaya先~係辛苦d,不過由機場既2樓離境大堂take taxi去bus terminal好似方便些~因尋晚響forum度睇到~我自己都copy左落黎做reference~之後玩完返bangkok就可喪shopping lu~又可放心將行李放在hotel~而michelle得知無人同佢全身spa就不去了,因為佢驚~
嗯~多人去旅行都真係幾煩~要盡量符合大家既需要~freewalker都幾煩,安全,行李,交通至煩~我要講明先,今次唔係你地想像中咁comfortable架~要等車呀....咁架~講明先,俾定心理準備大家~星期六再present~
congratulation for phyllis as she has got a chance to have hang sang bank teller interview this sunday~hope she succeed~and small michelle has got a job in sgs too~together with pinky~
>>May 11, 2006 at 3:32:15 PM GMT+8
2006 年 5 月 9 日 星期二 【清涼】
起唔到身,無返學~因早返....又唔駛上project~又未睇晒~咩都交晒俾佢了~
10點多先起身,近期真係太累了~尋晚訓得好舒服~
早d出門去商務睇有關thailand既書~由於我都唔係太熟bangkok,所以打俾cyrena,叫佢同我一齊睇~又打俾菁菁睇下今日既情況點~傻婆欣欣,哈哈~......真係.....特登走去睇,哈哈~好明顯得大碼...應該去第二度,不過佢見不用出閘就去左香港站,仲見返菁菁添~哈哈哈~
去補習,好悶,無咩野做~個社工過左黎...咦.....何嘉華有前科?小心一點先.....佢地隔離group無咩人,好靜~有個女仔成日走黎disturb我既學生多次....我忍不住走過去.....同佢阿sir講~因我d學生又成日miss...miss......我都好煩~
出左mk~去左muji買筆,有d肚餓又買左d小食,之後行左陣,睇中左addidas~出發去書店睇書~cyrena黎到又睇陣~wow.....再去銀行中心既shop睇團~因我chartered有優惠~但又俾我地發現左自由行package~好似幾好,搵左康泰,關鍵同埋永安~最後永安平好多~好flexible,又包hotel,乎合大家需要,去左mcdonald計埋數~搞掂....ready好present俾大家知~而其他野我都問左cyrena,睇下佢識唔識去....咁我睇到本書,有d都幾好咁...問佢識唔識...but....又未必一定要去~到時先,又無咩特別吸引到我wor.....
其實諗諗下都好似hk咁...分左唔同區,唔同地方,每一地方都有相似既野.....其實都唔需要去晒既~有d street好似我地既女人街咁,好迫....我地都唔會去~同埋shopping都係個幾區,都幾大型,舒適既,所以不用擔心,cyrena都識,唔識既都可以問~
依定既難題係....pattaya...住邊,邊個灘......點去都搵到方法了~交通既野,玩既野,食既野都唔係大問題既~如果大家有咩request,唔該提出,等我地可以安排一下呢個環節~有度有得玩水上,又有得玩機動架wor~好似hk既ocean park咁~我想去zoo~去跳蚤市場 - JJ market~siam,time square......再睇下先~
算係叫告一段落了~已經盡量滿足大家既要求了~ec2thailand既網都幾好~good~好多information~thx emily~佢係我地既consultant黎架~因為佢好多project,present,好忙~
>>May 10, 2006 at 3:39:36 PM GMT+8
2006 年 5 月 8 日 星期一 【清涼】
好累~做咩?咪就係為左個旅行同埋project既 recommendation囉~唉.....angel真係靠唔住,我諗住拎新個份野問佢....你有無覺得好大分別呀?已經遲交law assignment架啦,今日仲唔返,叫我幫佢print埋,交埋~怨聲載道~無計......無人覺得佢值得幫~
遲到~上堂掛住同菁菁傾計~hehe~
上isca都唔知做咩野~睇左test score.....excellent~80~搵唔到michelle~見到細米及cyrena~記得尋晚同佢傾旅行都火紅火綠~今日我都開始問d人了~
唔駛上project~上去幫angel交野~見到細ryan,wen,kimmy~
sarah,我,欣欣一齊去左維苑~sarah等埋iris同gigi先食~好飽~
行左陣~去返工~執hair consultant既單都執死我,執好左之後,寫比執仲快~哈哈哈~準時1800收工~因我要上course,劉生又無返~哈哈哈~最早收工咁~俾stephanie話我劉生唔響度就咁早走~哈哈~今日氣氛幾好~欣欣同佢地仲好....因佢地有account既來往~之後講有關水樽既問題,哈哈哈~俾人玩我個樽~哈哈~睇下有無漏水~
上course,麻煩阿may幫我拎鞋,因edmund話點都要,總會搞wor,會俾人話~佢仲買左個bread俾我食~去到見到edmund就換衫~佢條友仔,唔信我星期日病病地,我倆已有不信之關係,哈哈~上堂,分左組,互相認識下.....講下訓練既野咁啦~成日都抽到同一男仔既野~哈哈~不過唔同組~
慘既係有功課,有reading report,考背誦,考繩結~個camp仲要百無.....要自己準備基本自己覺得夠既needs~又要quick meals.....wild camp,營又無,熱水又無...我諗都無得沖涼....真係.....蕭條營~好彩我地個組有區既人.....hehe....方便多了......有人負責晒物資,應該有方法運上去~我負責名牌~
我地今次得3個女仔咋~wow~~22XX先走得,又要傾camp既野,又要交換contact~我地個組算超快了~等edmund既同時,我跟同組既michael傾談左一陣......之後陪EDMUND等左一陣車....又傾左陣會務同埋話左佢上次唔送cyrena take minibus~又話左佢次次都早叫cyrena返但又無野做~近排做咩呢我....真係有咩講咩.....唔多得咁wor....太直率了~要以別人為先la......
>>May 9, 2006 at 3:34:15 PM GMT+8
2006 年 5 月 7 日 星期日 【清涼】
哇~最高31度,配合埋火辣辣既太陽,皮膚都有點刺痛~
唔係好夠訓,一早係咁打呵欠~阿may都問我幾點訓~呆呆的~
腸胃不適...吃太多了吧,又或者食得太雜~仲有既係...唔知係咪食左大家姐失敗既tirumisu~面個層,口感似牛油卻好重奶味,但係要知道,2種感覺係分開既,唔係融合既~底層既咖啡味幾好,不過口感唔好....大家姐話太多水了~聽mummy講,佢仲大發雷霆呢~何必呢......
上0830,遲到,就俾歐肇倫佢話..."我準時少少jei....就可以霸你個位"....哈哈~有時佢都真係幾搞笑~我都笑埋一份~感覺close左些~
ellen ng去完日本,有朱古力派,就係上次michelle都係響日本帶返黎個些~
上英文堂~要做class writing~收到angel電話,佢話唔識做,都好難幫佢了~咁趕...今日先問,大家又無書~而且......
去左仙桃源lunch~好飽....
交左law assignment就上左314~打算做project,收到某人電話~蘇小妹顧問有限公司為某客戶提供優質服務~包括資料提供,顧問服務,列印,修改,送遞......都係一手包辦~簡直係一條龍服務呀~唔止添呀,仲有外援.....呢個大客真係勁呀~
去補習~呢份工都幾開心~哈哈~我幾鐘意~好快我就會走了......!!!送咩俾佢地好呢?開心既係教到佢地野,令佢地明白錯誤,並改善,等佢地響考試靈活運用,令佢地終生受用~因一d小小既concept係好重要架~打好基礎嘛~我都要裝備好自己.....唔好半筒水......~依家既我對佢地都幾惡....其實我不嬲都係咁,哈哈哈~
返home,搞埋個powerpoint~yeah~搞掂,好開心,一身鬆左好多~仲拋左d意見俾欣欣,又講下我既powerpoint點present,睇下會唔會多得滯....有咩刪減~欣欣又為左project件事好激氣呢~勞煩晒~
為考試作準備~
>>May 8, 2006 at 1:35:44 PM GMT+8
2006 年 5 月 6 日 星期六 【酷熱】
不舒服,今日就無出席venture scout既面試及meeting~
留在家中做project同埋law assignment~好似無咩進展~亦都無咩心機~
又係時候dig起心肝了~
個口今日無時停~又糯米滋~又莎莉cake~又club's orange chocolate~又杯麵~又肉鬆x~
>>May 7, 2006 at 10:55:18 AM GMT+8
2006 年 5 月 5 日 星期五 【酷熱】
唔知做咩~訓得唔多好~
05xx醒左,再訓~06xx又醒~之後0813先醒~好快咁梳洗完畢,都等唔切d早餐,拎左個雪芳cake就算了~我地都好準時~
計埋d expenses~之後做下hazt~劉生返黎,問埋佢d野,我仲send左個email俾個客~oh...careless mistakes again~無咩野做,好得閒~慢慢黎~又等家欣~由於欣欣不用做wenco,無公司俾佢做,就俾左bocom佢做.....嗚嗚嗚...我好想做~咁我就做hair~等到佢計expenses等到呆左,其實可以更早走~下午2時多走~
去左搵michelle,我都擔心既,根據尋日既sms,見到benny~傾左陣,到下午4時多,搵埋ida就散了~幾好呀~傾下計~good~講下近況~講下旅行~不錯不錯~有時發洩下都係好既~無咩遺憾都幾好la.....人生只求如此~
行返home~無錢嘛~原想去smartone睇下部電話~太累.....就返home了~
我要做project同埋law assignment~
>>May 6, 2006 at 1:29:07 PM GMT+8
2006 年 5 月 4 日 星期四 【乍寒還暖】
抵玩又盡興的一天~由1000開始到晚上11點多....都只係花費左$116~哈哈哈~不包transportation fee~
一早,因約左菁菁0930赤柱既welcome等,買lunch~但cyrena同細ryan都遲到,我地約左0845響交易廣場既巴士總站~見到ayp既ray同edwin~
去到買完野都10點多了~行埋入聖士堤反灣,換得衫黎,又租埋d野都差不多11點~幫佢地拎船~之後我地又去拎~唔記得講,因safeguard識菁菁,佢地毫不客氣咁搶我地d野食....我心愛既bbq味卡樂b呀~
玩左一陣,就俾人趕上岸了,因lunch~菁菁原本不想,不過無計.......因上岸同落水都係好麻煩既事~又無咩風......差d無得玩架勒.....因無咩風...
我地整左好耐野食....又俾人搶左好多.....無左2個apples同4粒蝦蛟~之後就上去食了~傾下,食下,講下就差不多2點了~我地再去租canoe....咁樣分開租好抵.....因個時係1340.....咁我地就租1400-1500,賺左~之後我地仲玩到差不多1545~賺左一小時~我地學生每小時都係$10,我地2小時,每人$20~抵.....lunch每人$25~
好多野都唔記得晒,撞鬼lor,好彩practise下,否則點上course呀~我同cyrena練左x型救艇法,cyrena好幽雅咁落水時,有2人划過來....睇下我地咩事~之後我就再反艇,cyrena無做呢個動作....bad~我鼓左好大勇氣先反到咋......之後反左一半仲可以hold住添....俾cyrena笑我....真係o丫~救完艇,細ryan玩下canoe,我就上菁菁隻船,好辛苦先上到,怕失平衡~幾好,有風.....破浪乘風去~係因為細ryan一上船就會無風~哈哈~之後到菁菁玩.....再到cyrena坐船.....
之後各位歸位,上岸了~因為無風,我地用盡好多方法去推及拉架船..........!!!我仲試過走去船頭幫菁菁收帆呢~呵呵~佢倆響好大風時走到好遠,我地追左一段,見太遠了.....就不追了~佢就話我地懶.....佢地都唔知我地幾辛苦,佢地有風時去得好快好遠,點追.....不過無風時我地就行動自如過他們~因canoe係controlled by ourselves~我去沖乾淨我既水樽,因為沖左朱古力,俾細ryan叫停左,我又聽佢講...就咁俾佢打左尖斟水~我都唔計較~
佢地走開左時,safeguards玩我地,係咁整人造浪~又叫我地唔好食咁多potato chips~真係.....!!!走既時候仲撩我地,話請我地食飯,有車wor,菁菁reject左~呵呵~咁奇怪既~又成日叫我地再去....買野俾佢地食wor~唔知想點咁~佢地真係太悶了~
其實唔係上course,玩canoe都幾悶....所以2-3小時就足夠了~
原想去beach玩.....之後都係選擇bath,因1700 close~cyrena又怕凍水bath wor~之後行返出去赤柱...行左一陣,就去mcdonald tea一tea...每人$9...!!其實仲好飽.......~見到有個area俾人開birthday party,不過d international既人不理,入去坐,佢地又無人趕wor~真係....之後都終於有人趕~食食下仲有人嘔.....嘔左一個小丘,我都唔敢望....不過都俾佢地跩左一次....睇左先知係有人嘔,咁都仲叫人睇~佢地仲形容係咩黎既....話似我地剛剛食緊既麥樂雞及薯條~我唔會因此而唔食既,因我知唔係~
佢地d人真係無咩樣睇,好大個,但可能只得13,14歲~細ryan個樣就好細個~之後見到有個女仔....露左4分3個胸出黎,真係搞笑,不如唔好著......細ryan仲問點解對胸分得咁開?溝仲好深添~成日都留意埋呢d野....雖然真係好奇怪.....應該埋d.........應該係個bra既問題~外國人真係開放~哈哈哈~佢地條腿真係好修長,又高~
take bus出causeway bay~轉mtr去prince edward~行左陣giodano,見到件美人魚衫好o岩欣欣~之後sandy走黎撞我地....我地4人上去拎位先,細ryan返左去拎衫~之後接埋欣欣....多謝欣欣既桔桔~yeah~原本想呃欣欣emily唔黎,點知識穿左~emily黎左~好抵呀,去左cassie shop食米線,+chicken wings,每人都係$15~細ryan話佢英文test高level既合格,低level既唔合格,搞笑~仲問我做左law assignment未,想抄......!!!懶~
之後去左附近既paris....去到見到鄒凱光~我地一字坐開...奇怪...無咩人招呼我地~自己黎....佢地d staff都好奇怪~匿響toilet傾電話,emily好急呢....~答唔出2杯野既分別....唔係答唔出既,partly唔太貼題囉~叫佢俾叉,真係俾一隻....都係我講得唔好~唔係好好既態度囉~
欣欣玩隻狗都傻左,又扭計要玩,又要驚....佢真係俾驚親,睇到我地不知幾開心~我地玩uno玩到喪左,係咁cut,罰,換牌,贏左洗牌~搞笑....又食又飲....好飽~23xx離去,每人都係$47~好tired~~菁菁好累,無玩了,大ryan初時未適應,之後好一點了~
最後我同cyrena送左emily take minibus~我唔送cyrena了,響nathan road~之後自己行返mk mtr返home了~願emily快點康復~佢包住左個頭呢~唔係好戴到glasses,唔係好睇到野~哈哈~聽力都下降左少少~
>>May 12, 2006 at 3:37:03 PM GMT+8
2006 年 5 月 3 日 星期三 【酷熱】
well.....wanna wake up at 0830~and back school at 0930 as i want to print my project and scan my transcript, but....i lay on bed....until 0945~and i attend isca late~
go to pizza hut lunch with yanyan,angel, phyllis and me~very full and delicious~then we have a walk~i want to buy some trousers in Giodano~then we attend AFR class~
In class....talk about bridging exam,good~i can't concentrate on the lesson as i am talking with ching ching~we have many things to talk~yeah~we talk until we say bye....hahaha~~
what are we talking for?I am asking about canoe....and the mobile phone~i have signed the contract with 3 some days before on the phone. But after the day i signed, i saw an advertisement in newspaper. It was talking about my favorite mobile, sharp SX313. It is free and prepay for $1840. It needs to sign 18 months contract and use $128 plan.It sounds resaonable and attractive~ I need to consult others opinion~ I need to deep thinking about this. I don't want to use the same model and same color with Ho~In addition, I am afraid that there is more attractive model.
I have searched through the internet.....most of their comment is good but with no MP3 ringtone and the ring level is low~Let me search about this first~ ask in detail~ And i try to talk with 3.....In fact, I am not talking with....is scouting at.....hahaha~If it is not allowed......that's fine...forget about Sharp SX313~I have talked with small michelle too~she likes it too but due to the plan is rather high and she can';t effort. Then she gives it up~
wow....just let it be~
and i am think about what will i do in this summer~i want to have courses.....and i need to have sat and sun~If i apply for program assistance or sth like that, i may not have sat and sun~But small michelle remind me that the programs seems shoud be held on the weekdays. Unless that is 親子program~How come her reason is very strong.surprise and feel great with her~she is growing up~good~
i am also worry about venture scout activities. I may apply for DSA~i know them well and convenient to attend venture scout. and i have to earn money in summer....!nth to do and no money in summer is very poor and bored~And i dunno CPA hire me or not. If yes, i want to do until august or september only~because full time in accounting is high pressure and it's not my favour~
I talk with Mr Cheng with bad attitude today~As my poor English and he is hard to read my part.i feel sorry about that~and i dun want to discuss the part that he thinks which is not related. I just delete it instead of answering what does it mean~He talks repeatly.....I dun want to waste time.He seldom look at me.....haha..always look at yanyan~And i think he is subjective also.
>>May 4, 2006 at 3:26:19 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|