|
2006 年 6 月 19 日 星期一 【乍寒還暖】
泰自遊之第二天~珊瑚島~koh larn~
傻左既自己~0800就自己起身~再攤.....不夠0900起身梳洗~執下野~開窗簾~因為不打開,間房好黑~就係咁...都嘈醒cyrena了~住baboona beach,都係唔好要superior room,因近beach road,好多bar,好嘈~都係standard好d~~hahhaa~!
原來emily都好早醒左~好多時,我地幾個都因為怕對方未醒,都唔會走過去拍門~hahaha~~1015出發去tip's restuarant~食早餐~有人recommend~anyway american breakfast,just like the hotel one~nth special~if your hotel doesn"t not include breakfast,this is a choice~不過真係好平~b70-b80 each~
由於我地一晚已經行晒pattaya,所以接下來我地係悠閒渡假天......真係無咩野做....而佢地話3天pattaya就好似3 weeks咁~hahhaa~不過有elephant village同埋一個玩樂我地方,我地都無選擇去~記得有個shopping mall有鬼屋,信不信由你....等既野玩....~~原本佢地suggest去....不過..haha~都係等埋佢地黎先啦~
我地食完早餐,未食既時候,都好多對面馬頭,近beach既人同我地招手~我地去左tourist information centre~無人理我地~因我地想問點去ferry pier~再搭1200大船去koh larn,再騎電單車去beach~我地拎左map,仲有教簡單泰文~最後....我地有聽佢地講野...用b150/head吸引我地,話包來回,直到島~之後又用speed boat....b300/head~話幾時去幾時返都得既條件吸引我地~但係....對我地黎講,時間唔係問題~所以.....都係大船~反正我都想感受一下.....
正~真係好~遇到咁平~因我地計過~唔計搭tuk tuk去ferry pier,就咁搭大船都要b20+taxi 50,basic都要b70啦~來回就要b140,仲有tuk tuk呢?好抵.....hoho~~二話不說就deal~遇到呢d,真係可遇不可求~網上都好似無咩人提過~nice experience~所以好多時候自己做左功課,都係好的,起碼知個價,唔係俾人當水魚:茢心水清嘛~
原本架tuk tuk想停,但工作人員叫佢駛埋去,或者就係等埋我地開船~好彩我地d時間無預咁趕,又趕得切呢班~到時,船上都已經有好多人等緊了~細ryan又留意有外國人有伴遊了~佢真係對呢d特別敏感,佢又好有興趣咁wor....好想知佢地會做咩....我地就叫佢不如試下啦~hahahha~~
期間,有2個hk女仔走過黎問我地知唔知有咩spa介紹,我地都唔知呀~無咩留意~因想出返bangkok先spa嘛~不過.....我總覺得spa 與 massage不同~因覺得spa係有香薰那些~anyway,閒談左幾句,佢地就離開了~佢地住bangkok....特登走入黎pattaya既koh larn玩,仲要做埋spa?由bk黎pattaya要2小時30分,仲要由酒店出發呢?由pattaya去koh larn,take大船要45min......哇....好累....!!!即日來回,強~要好早起身~
有人撩我地玩水上活動~我地有講價~原本b800/30 min水上電單車~我地由b800/45min,最後b750/30min成交~好想玩水上電單車~仲要無人理我地,我地可以自己handle~hahaha~~~好開心~cyrena個架因無電,所以整下先~emily呀..成日走埋黎片....d水花成日濺晒我度~真係好爽~我會再玩~好容易handle~玩完呢個之後,我有信心去考車牌了~以為唔敢,因為玩賽車game時,成日抄,又唔知自己去左邊...又成日轉轉轉~怕自己響現實生活中都係咁,就死得人多了~不過駕過水上電單車時,覺得好多在自己掌握之中~而且自己可以....都幾穩穩當當,因會預留一定空位...以免撞~又用身體平衡~ok ar~自己識得執生,同埋有sense去作任何反應~
在海中玩,真係好舒服.....~只係唔敢去到好出試~點知....cyrena被人叫一叫....個個人係過黎promote水上活動的人~佢就咁就跟左人地去....因個個人叫佢出去玩.....cyrena真係....好易跟人走~細ryan見狀又出去~~好似好好咁~我相信仲舒服~因出到去.....仲無咁多人阻~我要再玩~其實30min真係好夠皮....因都幾累架....你有時又要用身體平衡.有浪時....."dun"下"dun"下.....都幾係野~有時點上30min~都唔知時間~hahhaha~~
不過佢都要俾好多information~又要hotel,room no....等~都幾危險~初時仲叫我地俾contact no...~~haha~~唔係呀化~令我一度有戒心~之後佢打算問我地邊個係邊個時....我都唔知答唔答~怕佢撩女仔~不過見個個都係咁,佢又show之前既record,都可以的~haha~玩既時候,有locker~俾錢~b30細~b50大~細就夠了~唔知其實係咪俾埋個鎖我地呢?因我俾返佢時,佢好似錯愕咁~同埋佢地都無record,點知邊個拎左鎖,邊個還左未?
其間我地都有同indian一家傾下計~佢仲話細ryan勁...一拖三~話細ryan似chinese~emily就話佢....話你似大陸仔呀~hahahha~仲話細ryan似bruce lee....益左佢la~亦試過有人問我地係咪singapore....japenses~
佢地去紋身~佢地講價成功,b300/2~而鬼佬就b400/2,個個人叫我地唔好講~細ryan仲俾人剃腳毛~我就去sun bath一下~佢地仲同2個australian傾計...搞笑既2人~傾下thailand,hk...australia~經濟,旅遊,shopping等~佢地既表情多多~侉地都有撩d thai....毛手毛腳咁~d thai又enjoy...又有thai幫佢地massage一下...真係有一手呀下~
lunch響島上搞掂~fried rice with shrimp好味~呢餐b270~呵呵呵~~好大碟~無take photo~記得cyrena突然,係無端端講....個炒飯真係好好味~有時佢突發奇想....突然講野...都真係語出驚人~
見到2個turkey,幾靚仔,其實響島上都有見到佢地其中一人look at me~hahahha~~坐tuk tuk又坐左我旁~hohoho~~同佢影相就好了~因佢地響tuk tuk上talk....我先知佢地係turkey~
再搭大船時....都幾累....無咩出聲,又大雨wor.....眼都睜唔開~anyway,都有太陽~不過唔多曬到呢~
返hotel bath~見到有人就咁一條泳褲響lobby~原來係hk人~強~
之後出返big食野...食food court,d野好抵....~有個waitress成日望住emily笑~我地作多個揣測~一係佢似公主?佢講野d音好笑?佢似佢地其中一個friend?佢個樣好笑等?搞到emily都幾無奈~呢餐都係b360~
之後去big c掃貨,有snacks,water,生果,ice-cream~見到突然有d人好嘈...響度搶野.....我地好奇,有咩好搶呢?原來係....魷魚絲....百力滋..等~再睇下咩人.....似台灣人~真係失禮晒....佢地搞到個架空空如也~
big c個cart都幾難控制~不能轉急彎....佢fix死左轉彎既弧度~
由於之前一晚問過去koh larn既事~tour個d點ar咁~不過時間不好,0900出發,太早了,我地就放棄~而我見到張card上有車book~我就提議去問下價....hahah~覺得自己好醒~真係co-ordinator呀下~因我地點都要解決由pattaya出返bangkok既事~book車可以直到hotel~如果take bus,就要再轉車~而個時上網book family van都full booking~不過其實過到黎再辦也不遲....因有好多~仲比較平~而hotel就book左好些,因walk in價貴些~yeah..yeah....醒醒....
有一件事,大家request我一定要mark低~就係當食西柚時...個pack已經開左,包好....而我食到有陣縮味....不過西柚無事....咁emily就suggest去洗一洗.....個時佢做左個動作.....用我地買回來既樽裝水洗.....點知...cyrena走入toilet...已經有點不對頭,我仲聽到水聲,即刻叫人入去睇.....點知見到cyrena用自來水?唔係嘛?響hk都唔會咁做啦~何況響thailand?佢地都成日講thailand d水好dirty~oh..shit....come on....have you wake up yet?
因細ryan講....有一個thai去hk住左一陣子.....之後返thailand飲thai煲既水....就即痾....所以話thai既水不乾淨~而佢又見到泰國人好多都拎住支水,就算響resturant都係用樽裝水,所以更有戒心~但我地就不怕.....因我地都飲左幾日....ok wor~無事~煲左就可以架勒~....係咪thai既水太平....resturant先咁架咋?都懶得煲....浪費水電~
晚上又玩下,睇下電視,食下生果,就sleep了~
>>June 30, 2006 at 5:16:29 AM GMT+8
2006 年 6 月 18 日 星期日 【晴】
繼續我既泰自遊~1 st day之續篇~
1st day既晚上~check完in後~御下行裝,打俾daddy報平安~我地首先去big c~好多tuk tuk "bu"我地...我地話去big c..開價b20/head~emily殺價,b15/head~成交~其實.....網上話b10/head架咋~哈哈~強勁既emily~
其實big c響我地soi 4一直行去,對面既左手就係架勒.......坐tuk tuk會兜好大個圈~我地好肚餓,揀左好耐,食japanese~見到有人好搞笑.....楝高隻腳坐....扮晒影相,影埋佢地~呵呵~睇michelle帶黎個本旅遊書,話泰國人認為腳係不潔的地方,所以不要翹二郎腿及除鞋~而我地都成日係咁~d野都不錯ar~不過埋單就俾人笑,因我地唔知出去埋定點....所以就俾人笑~出左去....個個人就黎.....大家就話唔再黎食....敢嘲笑我地?
之後行左陣big c.....好多名店~不過都唔多平....兜下就走返出黎~響一間shop入面,見到個好特別既男sales~都唔似泰國人既...似mix~~hehehe~其實好多時候,見到我有興趣既人,我都想走埋去同人地影相~唔知我幾時先有咁既勇氣呢?
行完,就去食"飛天通心菜"~只係叫左2碟~就好似俾人啤咁~叫左一碟通菜及開邊蝦~d蝦一點都唔好食~shit....反而個菜就真係好好食~由於我地要試好多野食,我地去到每一間都唔會食太飽,冒求試多些~所以食左2碟就走lu~hehhe~~不過唔知點解,俾人介紹得既....好似都係想像中咁好食既?莫非有人介紹....內心不其然咁提升左個要求?....個menu無菜,我地就指一指個招牌~
行行下街,見到好delicious,又好似好好咪既ice-cream,我又點會放過?yeah~不過...如果個個女仔"cool"牙時唔好咧嘴而笑就好了.....雖然我知道泰國人都經常掛著親切的微笑在咀邊.....但係有個"cool"都真係唔多好看~佢地話俾我知,個個人全程用手整....好似好dirty咁~仲用手收錢添~~咦咦咦....算罷la....唔死得既~......都幾好味.....花生朱古力個個好味....mocha及cookies & cream唔好食~仲有佢舖響面既cream都唔好食...無味既......我掉左~
食下行下,我地都再搵食.....點知見到另一間swensen's...早知響呢邊買la....不過真係好吸引~個d hk團放左,有幾個男仔見到我杯野....講埋粗口咁話咁抵一定要wor~呢間野,俾我既感覺係好似hk既haagen daz~b59咋~3球ar~
之後去左kfc~cool.....用pepsi玻璃杯裝可pepsi,用刀叉.....辣雞唔好食....反而唔辣既好好味....仲好滑~辣既又乾又"鞋".....~唔知咩味~呢度既kfc同埋mcdonald好得意~mcdonald有薯格~kfc有mcdonald既新地....hahaha~~mcdonald叔叔仲好配合當地文化.....sawadicap既模樣呢~
食完又飽飽....行下行下.....pattaya真係好細....我地一晚就行晒d shopping mall...有mike mall---好殘又無野睇又up dup......royal garden paza pattaya 及 big c都係名店多,價錢唔平,所以蜻蜓點水式入去睇一睇,唔o岩就走~反而佢地大定掃得最多既係boots~
emily同細ryan不斷buy body scrab,hair condition,shampoo同埋body wash~呢d野我唔會buy,因daddy會buy~不用自己buy~反而i am looking for strawberry及daisy favour既body scrab...可惜....無一間boots有~無功而回~但我見到con水好平.....b330/2支....買左台灣朋友推薦既按摩膏~再買左neutrogena~yeah~真係好抵.....約平一半~佢地真係買左好多好多.....hahahha~~細ryan最勁~
最後返hotel take tuk tuk....點知佢趕我地落車~如果唔係要b100~佢地都傻傻地,個個都係咁....我落左再上返一架,都係全程b80咋~佢地做咩架~咪落囉~依家我地搭tuktuk,好似當地人咁,就咁上,唔駛同佢地講,幾時落車就按鐘~hahaha~~可能佢地單程先b10/head~如果兜咁多就貴多些~因pattaya都好多條街架~有soi14...未計入埋walking street~行都要30-45min~可能唔止~所以只屬單程~我地就行返去囉......都遠遠地,好靜....15min到la~
行既時候討論椰子問題~因為唔行去椰子樹下,怕有椰子跌落黎...cyrena話唔會勒....之後話聽導遊講只係晚上才會掉.....咁咪係要小心囉~但係.....後來有個answer係椰子要割下來的~個時我已經好累了....要扶住cyrena,意識下降,都唔太認得路了~
我地遊pattaya時,見到好多酒吧......點知間間都粉紅色燈.....都唔係正正經經既吧~唔想落~個個都係鬼佬+泰妹....周身摸~好多時,鬼佬都會有件核突泰好在旁~原因係外國人睇中國人係有別於我地既眼光~在我地眼,外國人揀既中國女仔,我地都覺得唔靚..單眼皮,好老土,好古人咁....或者就係個d有特色啦~可能有時我地覺得靚既鬼妹,佢地唔覺得架~
好多霓虹燈區~仲見到boys zone~要賣大細ryan落去~有時細ryan俾男人用好核突既眼光望住~hahah~~記得好似我地成班人經過時....有人叫..choose boy~~而cyrena就要去陪外國人~hahaha~~佢既工作~佢係thai妹黎架嘛~要賺錢~搵到個外國既....不用休勒~hahaa~~佢一定俾鬼佬睇中.....其實呢個說法都有貶義的~.......有時見到d鬼佬...就話係cyrena既舊相好....不過cyrena唔知咩係舊相好....要我解釋先知~hahaa....激死....學多d terms啦cyrena~
我記得有一次我行行下...突然俾個黑人陷一陷既我左手肘~shit~
買左sabina既bra一個~
晚上玩uno及"com"棉胎~由於doreamon既uno好難睇色及唔clear~所以玩左一陣就玩"com"棉胎了~cyrena好搞笑,叫左及做埋動作先拍......不過後期唔知emily做咩....cyrena做齊咁多野,emily都唔拍~哈哈~只係掛住笑~emily玩一舖笑一舖~傻左~佢地2個鈍鬥鈍~~俾佢地笑死左~hahhahaa~~
cyrena唔識睇錶架~先不要講泰國慢hk一小時~佢就咁睇都好有問題~明明2135,又話2200 or2100個些~好似小學生咁,要教過點睇鐘~我就成日問佢醒未...佢地就叫我應該問.....你幾時先識得醒?個level有好多既分別.....就好似未醒話咁,全程都唔知自己做緊咩~
佢無校過隻錶~有時問佢幾點~佢睇完就咁answer,我就問佢係hk時間定泰國時間~佢又要think一陣子~我就問佢,你係根據錶既時間話俾我知定點先?佢又唔答,照think,俾佢激死~emily叫佢校錶la~如果佢根據錶既時間,就即係hk時間了~~
唉~晚上都同欣欣傾左個好詳盡既電話約20min~cool~後來見佢mark既notes....真係jot晒重點....good~不過我叫佢有咩都可以睇返email attach既file~哈哈~~因要話俾佢地知我地遇到既情況,根據佢地既需要選擇~
好似大約泰國時間0300 sleep~即係hk 0400~~cool~~
仍然係第一天~
>>June 30, 2006 at 5:17:05 AM GMT+8
2006 年 6 月 18 日 星期日 【晴】
保密日記,請登入觀看!
>>June 28, 2006 at 4:30:21 PM GMT+8
2006 年 6 月 18 日 星期日 【晴】
泰國之旅....啟程~1st day...hk->bangkok->pattaya
細ryan同emily去左cyrena家訓~而我,想窩在自己的溫暖窩,又唔想頻撲,搭車去cyrena都要錢架嘛~雖然與大家一起出發好開心,都令我蠢蠢欲動....不過最後決定養精蓄銳,反正大家見足7日~
凌晨四點多起身~野都執得七七八八~無問題~晚上都好似十二點多先訓~搭通宵車~等taxi既期間,有taxi driver兜搭,$160~除我之外,仲有一個男人~當然唔上啦~咁貴又三唔識七,我又唔需要咁快到~
撞鬼lor....架n車.....兜晒全程,頭都暈埋,去油麻地經太子入長沙灣等地方,再經葵涌貨櫃碼頭入青衣再兜東涌......佢上車無幾耐,cyrena佢地先起身~我就叫佢地send sms俾cecilia唔好搭n車,差唔多,又兜,佢又唔係好搭得bus~唉....不過我都好早到,未到0615就到了.....不過就唔係平時我落車既地方,所以都有點confuse,前一個站好多人落車~我都猶豫....最後遲一個站,見又有人未落....cool....另一度有lift,仲好近我地check in既地方!
佢地就到,我就搵counter先~等下佢地,我地就去check in lu,都未試過自己check in~我地都坐得幾前,仲request到emily鐘意既窗口位~個個地勤都幾搞笑....滿臉笑容及多野講~每人既hand carry都唔可以多過7kg~哇...一人邊有咁多~一齊去旅行既仲可以share添~hoho~~
之後我地入左去食burger king~未開門~佢地就影下相~而我既camera寄左倉lu~個set頗大~叫左2 same set~d漢堡真係有肉汁....mcdonald既就相對乾好多~食之前當然要影下相啦~我又做左傻仔野~我以為我地叫左2 set唔同既野,咁個包就要分4份.....俾佢地笑.....佢地話呢個opening意味著我地今次旅程lots of fun~hehehe~~
我好輕便咁只係有個腰bag~~哈哈~出發前都有去拎d cash出黎~
iris打俾我~佢今日都係飛ar...飛去內蒙古.....cool~佢地未齊人,未check得in,未入得去~不過佢話會黎我個gate等我~~hehe~不過我同佢都差好遠~哈哈哈~~佢地其實不用搭無人駕駛架~thx for iris特登黎搵我~好開心,出發前都見到佢~不過同佢男朋友緣慳一面~
細ryan響上機前忙於處理電話接駁事宜~炆炆地~哈哈~好彩最後都可以~哈哈哈~cyrena又幫佢飛線~nokia人嘛~
響orient thai,OX既機上面...即係泰國東方,響巴士途中都有睇自己架機響邊架....因有show架~要留意下~見到d空中少爺個d樣都好soft~hahaha~~不錯不錯~
我地3個女仔同一行~細ryan同2個女人坐,之後佢調前,訓晒3個位~好comfortable呢~大家響機上睡死了~
要填酒店名....我就turbo手咁幫佢地填~因到了~有個香港男人走黎八下我地咩事~佢地唔知駛唔駛~好多香港人~
出閘了~等行李,拎地圖(呢個我無sense去拎)~去唱錢....4.82~都高過九龍城~根據thailandfans,com既指引,我地買到sim卡,仲成功響3rd floor take taxi~great instruction~7-11旁既小店,真係幫我地開埋~hahaa~原本叫佢地等我....不過...大家話出左之後就無得入返...係wor....又傻仔左~
不過thai好多taxi driver都不懂english~我地去mochit bus stop station.....好彩係近chatuchak,佢識了,行經佢指,問我地係咪....我地仲讚佢醒~因佢知我地去pattaya~不用buth120,亦只係花左20min.....當中應搵左少少路~不過無塞車,都快....我地俾足buth 120佢~hoho~
知道係window 48~一落taxi見到好多windows....問左...原來唔係,佢叫我地入大堂~望一望好近....一入去轉左,頭幾個就係....仲寫明去pattaya...b117~個price對,就買了....又係platform 78上車~仲唔係?我地根據網友既instruction,真係好準~唔好貪平~
個度佢地形容為深圳火車站......我地都搵左好耐~最後問人...先知我地起初既方向對,只不過係響對面...~~都搵左好耐,好彩我地早左行過去~不過車都好密~我地上到去都好full~好多當地人同埋有外國人~我以為車上有行李架,原來似我地平時跟團既旅遊巴咁.....響下面....emily話係咁架...網上叫我地小心點....係指上左車後,望住行李個d位,係怕有人拎錯左jei~因個個都係咁擺~佢地當地人都好似返鄉下咁~一開左車就無事....因不停站~不會有人搶勒~好似都安全既~最低限度我地無事o丫~
車上有toilet~不過唔會去勒~我地亦無買多幾個位,不需要勒~好奇怪咁~好彩無咁做咋~大家都係咁擺之嘛~同埋有劃位架~我地幾個位響第三行....不錯....前d好d~
車上,我同cyrena都好興奮~不斷咁discuss d風景.....好得意~我相信我去台灣都係咁.....凡事大驚小怪,未見過世面,好似響鄉下出黎咁就對勒~咁先至開心架~對任何事都要懷住好奇的心~
d街燈好得意,一粒粒咁~hehe~cyrena話同hk差唔多勒~都係咁架啦~我話有少少不同,個柱位幼一點既~
我地見到起緊既橋.....好多生"金秀"既鐵....安唔安全架?有d機器幫助....我話咁起法....起幾耐呀?會唔會夭折架?
建築物.....好colorful,有d好似屋邨咁,有廟啦...有d似俄羅斯咁.....有一個花型既,好特別,不過唔知咩黎~又睇下佢地show既電話咁啦~因我都有研究下佢地既電話號碼~
見到地上好多水~有d平原.....都有好多水...真係要小心....一不小心就泥足深陷~唔好以為一片草地就可以狂奔~睇黎我去旅行都有帶行山竹先~
無幾耐,我地聽到有鼻鼾聲,我就研究~cyrena就話我衰...叫我唔好,又笑wor~之後我話響邊....又狂笑...嘈醒左我地前面既人~我唔sure,又仔細聽...cyrena又笑~而細ryan同emily都睡了~
我又見到有d車好特別,好似同個車頭唔match咁,大舊左~仲見到有d車運送好多架私家車添~
睇左咁耐....一片荒涼了,輪到我倆入睡了~唔知係過左50min,我就sleep,定係1250就sleep左呢~窕係我sleep左50min呢?寫左唔記得咩意思~hahaha~而emily話俾我地知,我地嘈完,訓緊既時候,到佢地醒了~hahaha~其實睇到咁多野,真係好多拍下....因為我都未必記得了~~hahaha~描述加相,就係我既遊記~hahaha~~
中間有人落車~emily都有睇實我地既行李~去到巴士總站,見到網上個張相~有show過~sure自己到了pattaya bus terminal~睇地圖,上tuk tuk~pattaya繁榮過phuket~
網上有人話baboona beach近hard rock,我地就去hard rock落~點知.....落左向前行....唔對路~睇下road no..點知....過左~我地既4係soi 4~我地好似已經到左soi 1x lu~行返轉頭~問下人.....先知個個籃色牌指soi....因泰文來的~轉左入去,行晒成條街.....我再睇...近beach road....唔應該行入黎....點知....真係響beach road度...不用轉入去.....呢度真係好多酒店~
好彩我地做左先鋒jei~否則行死佢地,炆死佢地,熱死佢地lu~我地幾個就無咩所謂~仲覺得好好玩,好有experience,充滿adventure ar~好開心架....一路上,雖然行錯路~不過咁先令我地識多d野,睇多d野,諗多d野~大家都汗流浹背~又肚餓,cyrena又急wor~~hahha~~
最後終於到了.....因我記得個lobby,有點印象~website有show~~emily再向上一望....就係了~因佢都記得樓下有bar~哈哈~好多information俾我地去辨認~
cyrena囉~執野又執得慢.....又唔記得帶呢樣個樣~個張coupon叫佢print左,唔記得拎~無左10% off~不過...我計個筆錢都無預....因怕有咩事唔用得咁ar....預多d好d~check in左~hoho~~
打住咁多先~~第一日好興奮....充滿經歷...令我日後自己去旅行都有sense多些~hoho~~都thx for emily既guidance~辛苦咩?我覺得咁樣先好玩.....hahaha~~一路上搵路,一路上不斷想.....自己去control,好過只係聽導遊講.....都無去實踐~真係extremely.......happy~~very satisfactory~我仲要記住每個steps去教家欣佢地架~yeah~~每一滴汗.....都係有血有淚架.....每一滴汗都代表住我地4個....開開心心咁面對挑戰....勇往直前.....心口都有個勇字架~我地無炆架,無怨架.....無氣餒,所以超happy的~
真係難以用筆墨去形象,真係好好好開心~我亦都好期待自己下一次去台灣既流浪~膨拜....心情~
>>June 27, 2006 at 2:15:46 PM GMT+8
2006 年 6 月 17 日 星期六 【酷熱】
一早版吵醒要去飲茶~但差唔多2點先訓....個時眼都乾埋~因睇緊<惡作劇之吻>~
有舅父,舅母,大表弟,表表弟,婆婆,公公,daddy,mummy,妹妹及我~幾好~見到daddy右邊面腫起左,唔知咩事~婆婆罵了公公,大致因為婆婆話公公唔關心佢~大家又傾下我去thailand一事~我亦都同mummy解釋左why.....之後再借~
9點多返到home~睇下睇唔睇到dvd~之後打下日記~就出去了~
約左cyrena 1300 kln city~睇下exchange rate~4.8.....no change勒~唯有去泰國搏~中環百年都4.88啦~
行返去唐氏會開會~好多人~有simon,ivan,candy,candy之朋友ellen,edmund,我同cyrena~cool~好倦~死人edmund成日話我,因為我叫佢開快些,我地要返去執野~佢又成日睇鐘同埋講左好多次要快d~死野~搞到我好尷尬~得知cyrena study top up degree~oh....好多活動佢都join得lu咁~佢咁快就有一個degree~咁我呢?
我知barry去左51做scout團長?棠做幼童軍團長?麥太做副團長?terry做旅長?simon唔係咁無意氣過埋去嘛?ican同candy施加壓力~haha~好funny既couple~ivy話我落街look咁...因我拖鞋,裙,腰bag,一支水~我話我去到邊都係呢個look~真係住晒hk,kln,nt~我仲話唔響hk我都會呢個look~hahaha~唔話俾佢知我去邊~hoho~
我走先,因cyrena等人~今晚準時1800返到home,開飯~爸爸節快樂~
又殺入daddy房睇dvd,點知睇睇下hold住個畫面~shit....叫左二家姐整另一部dvd機,都唔得,條"c點都整唔出黎~~出面個部又load唔到~唉~~多災多難~
唯有bath~strawberry味既body scrab一番~facial scrab一番~執下野~家姐既strawberry peeling都幾好用~
收到細米sms,佢返左黎lu~~haha~welcome back and we have snacks to eat~yeah~thx~
聽日輪到我地去了~hahaha~~
edmund打黎話義工個度抽中左我同阿魚要交義工簿的copy俾佢地random check~不過26th前~我都趕唔切~唯有edmund同佢地傾下,因我不在hk~
>>June 18, 2006 at 1:07:10 PM GMT+8
2006 年 6 月 16 日 星期五 【酷熱】
今日返工~好sun shine~終於出左糧~不過都無用~星期二下午先用得~
劉生返左黎~大家即刻嘆氣~哈哈~佢問我點,係咪打算study,我話未知~佢問我7月得閒與否,我話得,佢話佢都需要人手~佢話我旅行完返黎,再同我傾返邊幾日,做咩ar等~haha~~佢問我知唔知阿欣轉長工~我話知...但佢講錯名...佢話阿ling~欣欣轉左長工要計time cost了~同埋要求又唔同了~今日同佢傾既感覺都好搞笑,搞到我好想笑~其實成日都係咁~
做唔起,lisa都有問我點解那麼久~我話好多transaction,我都已經水都唔多飲,洗手間唔多去,係咁打bank transaction落excel了~途中又因計錯數唔match balance~又要將美金同埋歐羅轉港幣~我只打左大半個bank咋~唉.....~我都已經唔搵有d數了~唉.....有時又要分開d數呢~lisa話有時間就幫我執下,否則都要等我回來~
其間都有同jokey傾下計~問我去邊ar等~佢都幾可愛.....單純的女人一個~
1400放工~出左去葵涌拎con~打算buy旅行con水,原來佢送wor~haha~之後去睇下草猛concert既dvd,點知....好多都壞,所以老闆都唔敢入那麼多~算了~我出mk買吧~
路上都有cyrena同埋sandy傾下電話~
開始煲<惡作劇之吻>,點知碟好花~load好耐.....我又搞下出面既dvd機~點知一部唔伸了"c出黎,放唔到隻碟入去,出面個部開唔到,最後daddy按左一個掣就開到但又load唔到隻碟,daddy拎左入房試下,得,就死左入去佢房睇~hahaha~~佢部冷氣機同我部一樣~一時時有冷氣出only~
晚上跟台灣朋友傾下計~又打email俾大家做最後旅行既reminder~haha~~
今日算是比較悠閒了~~haha~~yeah~開心~
>>June 18, 2006 at 2:47:54 AM GMT+8
2006 年 6 月 15 日 星期四 【晴】
夜訓~尋晚跟細ryan同埋cyrena傾電話,傾到cyrena個電話無電就收線....2點多~
累~考完試即刻上班都真係好累.....未有心情....未休息過,都唔知自己當初想什麼~考試前個晚又訓得唔好架wor,又要早起身study~
返工~新同事~多了一男一女,女的下星期一才到~沒有位置了~執左位俾欣欣,我都唔知坐邊了~佢轉長工了~2個都係audit~做一間公司的transaction summary....哇...一開始睇到我"o"晒咀~睇到頭都暈~bank statement又幾個account放晒一齊....睇到我....!!!又要搵返晒d transaction出黎,唔似上次c-life那麼少~oh....要我12小時內完成?
欣欣之笑料~
1.replace~phyllis托欣欣buy converse,phyllis話欣欣可以represent佢對腳,點知欣欣講左replace~都幾大工程~要做手術wor...
2.一日一條褲~講開去thailand帶咩....欣欣話要一日一條,未免太多了吧?我覺得2日一條都可以了~雖然我去7日,都有足夠的短褲,但不用勒~不過都唔夠細ryan誇張~早上及晚上,連睡覺的都有替換....佢真係要帶好多野~相對於我來說,我比較隨便及骯髒吧~
3.光管~欣欣唔小心頂到菁菁電話的阿jack電筒仔....點知欣欣話係光管~我就指住上面既光管問...那麼大的電筒在上面呀?
無糧出?失預算~搞錯~ivan出trip,劉生又唔知去邊~唉.....預左筆錢去旅行~唯有問大家姐借~
michelle電話~michelle打黎問候下我們~同佢傾左陣~佢話欣欣知道轉長工好似唔多開心咁,因唔係即刻打俾大家宣佈~我又覺得不是勒,想太多了吧~好多野都未firm,劉生又未同佢傾,加上佢又想做audit,但又請了人,機會相對少左~加上又累.....
>>June 18, 2006 at 2:30:35 AM GMT+8
2006 年 6 月 14 日 星期三 【晴】
好野~考完曼後一科...不過心情總不是很輕鬆.....
尋晚做左4題數~係迫自己review一次~今早遲左少少起身再review多一題數,及study文字題~等埋download完,好趕咁出門口,路上keep on studying,因未背晒~好快咁記晒入腦,應該仲盛得住...未咁快跌走~
on the way,菁菁打黎問我響邊~因我比平時遲左~聽欣欣講返,菁菁同phyllis唔知聽邊個講我響唔知邊一邊....就係咁叫"蘇佩玲....蘇佩玲".....撞佢地個鬼~招魂麼.....!!!見唔到我就打俾我了~
oh~~好似test得不太好~唔balance咁~不過文字就足分吧~唉~其實好希望呢科8字頭~拉得高些~得知law應該有8字頭~不過英文assessment就.....唉~~唔好拉低我d分,搞到我credit唔到ar~
大家響law考得好好.....7字頭已經唔算係什麼了~尤其是hong.....佢考得好好ar...ellen ng狂讚他~
其實今日想留響school既chill睇女人唔易做....(當我話俾欣欣知....佢竟然一句頂過來....話我癡線,仲未睇.....火起....話返佢,大佬ar,咩事ar,未睇阻住你ar?唔駛咁講野嘛~...或許佢心情受exam影響吧,因佢好似有d計錯)無計la,,家中無帶機.....~
仲要填ayp份表~我地仲要清locker~考試後又要留低派野~又要填問卷~我又要去買con~唉.....考試前一分鐘既sms打亂我既plan~我那時已關了電話及埋頭苦幹中,無暇理會,因michelle找我們食飯~不過因我地之後要bbq,所以不吃,只是坐~都炆炆地,不要約得太趕吧~我地知佢趕出去開會...但我地都唔可以sharply咁閃人~同埋咁趕...幹什麼?就係坐下,傾下,見下.....
出去bbq~托左阿善幫我交低ayp份野俾apple~thx~有我,菁菁,phyllis,sarah,欣欣~iris要present後才到~去左小欖~由1435-2130~haha~non-stop...好full~食左好多bread~yeah~大家其間又傾下計,發下呆~thx sarah勇於加炭,及菁菁之高超煽火技巧~phyllis不斷咁燒又唔食~hahaha~~
好彩有點風~不過都好"立"..bad~
之後跟菁菁一起take van出去,佢出mk,我返jordan~大家又傾下咁,幾好~可遇不可求之時機~行經舖頭,打個招呼~
我既台灣朋友定了7月1日-3日來hk 了~要幫佢安排一下住宿問題了~
考完試,都唔多想返工~原本想打去補習度請假,但是....原來佢地考完提早放假,小精英計劃就此完結~oh...no~為什麼不早說....我未跟他們合照呢~
>>June 15, 2006 at 4:11:33 PM GMT+8
2006 年 6 月 13 日 星期二 【酷熱】
今日係6 月14日~聽日就考埋最後一科,而我既ive 3年生涯就此完結~
我仲有一樣野唔記得打......就係....響2006年5月14日(整整一個月了)......時間1007,於一間車牌HA1908的旅遊巴上.....麥碧}次雃P我唔熟~又話我迫佢慰藉我.....其實係佢自己話陪我先的~我要將佢反口復舌的行為公諸於世~kakaka
今日早上無study~我想留在晚上先~費事唔記得~
菁菁一早打黎..話俾我知canoe個course既日期only for training,而考試要另外報....太多日了....同埋我要請那麼多假...好蝕....咁麻煩又唔包考試,那我寧願報康文署的散班了~不過上去睇.....要等8月,因7月既截晒止了~不過都就唔到cyrena....佢又要返工~多在一至五的日子~
去補習,好靜,因5c既班主任有study班俾佢地~另外得5b....佢地好多都做晒功課,又或者拖得好慢....所以我都樂得清閒,睇我有個學生既harry potter,鳳凰會之密令上~大家都好靜.....今日我既頭腦都比較清醒,不過不上心....間唔中都有出錯~又俾學生話~我要跟他們拍照留念......hoho~
今晚要努力~最後一科了~加油~明天就去玩了~呵呵呵~好野~而細米就已去左旅行了~真開心~haha~sandy要努力你既graduation show ar~加油ar~支持你~我會請假去支持你的了~加油~你一定得既~yeah...平常心....發揮自己平時既水準而足夠了~呵呵~~不用太大壓力~還有,你成日send sms俾我....唔同台,好貴架~haha~多謝唔計較的支持~keke~期待你的graduation show~
呢2日猛地download野~尋晚幫台灣朋友找由機場到我家的巴士~整理資料及教她行~因佢會住在我家樓下的民宿~我會幫佢處理了~哈哈哈~我要睇下佢幾時來...or佢請不了假~哈哈~盡地主之誼~我daddy mummy都有幫手問民宿資料呢~haha~佢倆都好客的~
>>June 14, 2006 at 9:57:31 AM GMT+8
2006 年 6 月 12 日 星期一 【雨】
thx for mak ryan leave a msg here~I am long air, that's why my diary is very long hahaa~
撞鬼lor...尋晚凌晨三點多好大雨以及係咁打雷......醒左.....6點多又醒多次~我既alarm 8點都叫我一次~不過最後9點多起身~
今日追返佢地既進度...cool~總算叫識晒計~聽日唔去lu~因為又要去補習,我唔想走黎走去~寧願stay響home study,反正做多一次revision就可了~多謝phyllis同欣欣既關心....因佢地都怕我溫唔切~今日我既狀態好多了~hahaha~6點多同菁菁一齊走~
與菁菁一齊報canoe中級~yeah~
記得上星期六響causeway bay mtr見到一個小朋友,著住雞丁衫,佢個樣好似雞丁,臉圓圓....又戴眼鏡~真係好可愛.....我望住個小朋友響度笑...真係好cute~
唔知做咩,近期有時都眼矇矇咁....好似有點毛病wor~仲有ar....有點燥燥的...個鼻同埋個喉嚨有點唔舒服....有點熱氣攻上黎....
死人細佬,之前又唔搞好d野先....尋晚燒唔到碟....要細妹入去幫佢...傻架~做咩自己個後果唔係自己承擔,而係要細妹傷心同埋老豆擔心ar?太寵了吧~當然我都有打俾細佬了解個狀況~細佬之前係copy and paste~尋晚突然唔得~又話唔係dvd~但細妹話dvd係可以燒cd-r too~細妹入到去都係燒唔到~多此一舉~
study完,先知大家姐對鞋要今日拎~係due date...因佢要用我it visa card,有折嘛~之後出左去tst美麗華~點知我自己又睇中左 it mickey既衫,自己又試左~買左添....haha~2件~其中一件因無size,不過其他分店有,我就去左新港了~因新港有大IT同埋細it,打去問cyrena~之後入左去~又buy左~哈哈哈~yeah~
之後打算行返home時,響海防道waiting for cross the road,點知有人拍一拍我,原來係細ryan...乜咁o岩ar..佢仲問我係咪等佢....搞笑..佢去swim完,原打算back home,不過想go harbour for a walk....咁就相遇了~佢仲有one can of free coke~~
之後我經kowloon park返home了~
今日菁菁俾左一d mcdull sticker俾我~因為係大ryan既家人既朋友..好似....哈哈~不過由於我儲齊了....佢地就分晒~佢叫佢地留返d俾joanjoan~yeah~下2期既mcdull不勞我費心了~有sarah同埋大ryan~你地要努力ar~我靠晒你地架勒~好開心~
仲有勞煩了cyrena幫我搵apple~yeah~有關我既ayp~
>>June 13, 2006 at 1:44:54 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|