寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2006 年 6 月 1 日 星期四 【溫暖】

依家既天氣點既呢~成日落雨......只係多在早上raining cats and dogs~下午就好熱.....正好讓我打開傘,晒一下~不過今日就....哇...又行雷又閃電,仲掛上紅色警告訊號添......

大佛生日快樂~

一早約左欣欣去銅鑼灣剪頭髮~我遲到,因為出門時肚有一點唔舒服~我地真係早.....呵呵~個stylist paul話我倆既頭髮看似好少,不過係好多,因為我地既頭髮好貼~哈哈哈~剪短左,無左唔健康及成日打"click"既頭髮~真開心~個髮型跟我想像既有一點出入~哈哈~

剪完,欣欣返家,因太多雨了~我就去灣仔join sandy~因叫左佢陪我去mcdull mega sale~介紹左佢好食既$10麵~之後就去左了~要排隊,因個度好細既~下次行街都係唔好帶sandy去,佢係evil~令我買左八百多元既野~不過咁....mcdull既野....都係一年先買一次,算了吧~我request左唔要菠蘿油王子的筆,佢就俾我toy candy~

之後就搭丁丁出causeway bay~去time square~hehe~sandy buy左marks and spencer既toffee夾心糖!!cool~有請我食~我地去左page one睇書~去左it mickey~去左zara~之後就過去青衣了~

今日既肚子都唔係好舒服呢~同埋好快就飽~可能滯住~陪左sandy食mcdonald 朱古力新地~

之後等michelle一齊黎左,我地就去左滔香叫food食飯~wow~好耐咁樣食勒~多謝michelle仲有佢份禮物....hehe....之前sandy唔小心俾我知左佢拎份gift俾我,haha~大家都好飽~大家傾下計咁~之後就入去睇x-men了~

套戲不錯,好緊湊~不過略嫌短左些~同埋好似少左d野,唔係好完滿咁~好似仲有後話~不過我前面個個女生唔多得囉~起勢咁傾電話~又大聲~真係討厭~我又咳過,shu過都無咩用~有一個男人都好大聲咁咳,我地都笑左出黎~之後佢又係咁,個鬼佬頂唔順.....好大力咁響佢面前shu左2聲~幾搞笑~

睇完都好累了.....佢倆就行下先~我就回家了~因d野真係好重~仲叫左阿may幫我拎野~響樓下撞到大家姐~haha~~

依家我既back pack旅行有change~就係...我一生唔止有一個back pack旅行~所以我既第一站係一個開始,係一個初體驗,所以我選擇左一年後係去台灣~去小住一個月~因為有繁體字,有我熟悉既中國人嘛~同埋台灣都係一個好靚既地方.....自從上一次跟camp quality去完之後,就覺得唔夠~因我想行下陽明山~既然係咁.....!!哈哈哈~一個女仔好似好危險咁,不過....我響page one見到,一個女仔都做得到~我怕什麼?....只怕無寂寞咋~不過.....我要獨立呢~依家我已經為呢一次作準備,除左知道景點外,我都要結交一下台灣既朋友們~

不過唔係幾日既自由行,對好多人黎講,都係好奢侈既事~因你無可能請假請咁耐......唯一既辦法係辭工~不過咁.....我還年輕~趁還有能力既時候....應該去享受一下~錢對我黎講.....有排搵~所以....不憂慮,我唔怕~哈哈哈~或者我會因為旅行而有幾多駛幾多,唔知點解.....我覺得好開心快樂~因為我又唔係未試過咁~我試過貧窮到......不過當然唔可以與非洲.中國等第三世界國家相比~因我仲有家,食得飽,著得暖~

我既人生,除左幫人之外,仲要去體驗~咁先更可以生命影響生命~每一次旅行都係fresh up..令我更有動力,更有分享~我要感受文化,體察世界,我只怕我miss左些什麼~不過都唔強求得那麼多,都唔容許你顧慮太多.....順其自然,遇到就遇,好多野都係上帝已有安排~現在呢刻....我想認識多些自由行既朋友~踏出第一步,見識呢個世界,再去分享....都係我所想,所要~我喜歡experience,我喜歡往外跑~這都是so pui ling會做既野~跟我想做社工既理想其實無咩違背~只係怕會有d case,有d人令我放唔低,放唔開~不過back pack,為了自己,也為了別人~

>>June 3, 2006 at 5:52:25 AM GMT+8


2006 年 5 月 31 日 星期三 【雨】

噢.....唔知做咩,5點多醒來了......發了一些夢,想起一些劇既片段~

一齊起身,流洗,準備.....要著suit就麻煩一點~

麻煩晒細米幫我搞insurance既野~wow~~都幾平.....

daddy,mummy尋日返左黎了,我嘈佢唔話俾我知~佢話整左早餐俾我了....答d野都....真係o丫~欣欣話佢留左字條....令我想起劇入面.....均昊都留左字條俾天喻,之後走了,因不想拖累大家,因子騫威脅他如果不走,會沒收返觀美漁村,因為雲熙受刺激變得精神有問題,咁子騫咪唔俾他倆出雙入對啦~...天喻就話呢d叫咩字條呀~留低就算了?不知令人幾擔心....咩都唔講一句~均昊諗唔到有咩反駁就.....我係有字條呀....開始夾硬黎.....耍花槍呢~hahaha~~

大家練呀練,麻煩小吉開左366俾我地,hoho~大家都係有一點緊張,應該係因為我既關係,累到大家遲左一點吧~因為我都窒左幾野~答問題,鄭sir都唔係問得好難,哈哈~馮sir問得好搞笑,問我地無male member,有咩好處唔好處~好搞笑~my performance is so far so good~

俾個bug hug winnie po,俾d鼓勵佢~

多謝欣欣公開讚揚我做得比較多ar下~估唔到~真係令人感動....在台下不禁要扮喊~haha~受寵若驚呀我~其實不用了勒~我係最遲先交我個part之嘛~又唔係comparison得好好~又懶~我總係覺得不用提名就可以勒~

完左presentation,大家歡天喜地狂拍照,見到ms ng,都拉佢影一張~hoho~~yeah~真開心~

出mk去拎機票,大家唔好得罪我呀下~hahaha~~

michelle小心些勒~唉.....有時都會令你想起以前既一些片段...不過已回復不了昔日既時光了吧~

daddy話我想要幾多津貼就出聲~幾時要就講~oh......好la....聽日問先~其實心裡有數~我問佢,佢唔怕我獅子開大口咩~佢話唔會~oh......hahaha~~

幾時study?

多得sarah既協助~我既第一輯ok mcdull sticker終於完成了~yo ho~~yeah~我叫左佢另外2輯都要繼續努力~而欣欣就叫我唔好買第二輯既mcdull板wor~hoho~~yeah~~錫晒你地~好有surprise呀我~haha~~

>>June 1, 2006 at 1:17:26 PM GMT+8


2006 年 5 月 30 日 星期二 【雷雨】

終於煲完我既<王子變青蛙>.......等我來個分享吧~

睇完之後,喚醒左我一d野,害得我呢d眼又淺,又易受感動的人....都不斷不斷咁流下眼淚....心頭熱熱的....好感動好感動......好難控制呢~心裡面不斷不斷咁擁上了......Photobucket - Video and Image Hosting

唔單止係令女仔都夢寐以求既浪漫愛情既童話故事........最要緊既係.....女主角葉天喻那一種用心,用真,以誠去待人既態度,仲有佢既樂觀既性格,任何困難都阻不了她,因為她只懷著單純既心去做每一件事....不求回報既心情.....去感染她身旁既每一個人!!!劇中既她成日俾人話佢雖然唔係最漂亮的,又貪小便宜,見錢開眼,有一點魯莽,又易出錯,又愛騙人,但係唔知點解大家都會被佢逗得好開心,都會令人從心底裡面笑出來~

睇埋佢地既花恕,發現他們係一隊組合~wow~見到佢地都好努力咁為專輯去準備....."單純地,努力地,盡力地去做好每一件事"....我相信大家都係為著同一個目標去前進吧!..無論當初步調那麼不一,大家既要求那麼不同,只要大家有共同目標,很快就有一個魔術出現,令大家都有默契了~....那一種動力,單純....都係全世界最美麗既一樣野,最值得人們去敬佩既,最能夠打動人心~

有的時候,不要那麼固執,要靜下來,聽聽自己"心"裡面點樣講....那就去做勒~

你得到全世界,卻輸了自己,值得咩?.......唔好俾仇恨矇敝~自己都唔開心,自己都違背了自己~

以及用"心"去感受別人既愛以及體恤他們的感受....!!!

無論我去或留,都會令她哭,怎麼辦?......之後明道就喊了~

你有"為在乎的人努力過,拚命過"嘛?不要用報酬回報率去計算人了~

有一個青蛙的故事,從前有隻青蛙遇上乾旱了,不斷咁搵水喝,走下走,找呀找.....見到一顆大石頭...就放棄了~覺得無可能架勒....~~但係....大石頭下面就係水了勒.....所以這個故事教訓我們,凡是未到最後一刻,未到最要緊既關頭都不要放棄~什麼時候就係最要緊的關頭呢?只要有一刻你想放棄,都係緊要關頭~"到了要緊關頭,不要放棄,絕望就會變成希望"

你擁有"家"的感覺嗎?家裡面係最warm架,最不用包裝自己,最不用關閉自己,係自己累了的時候,隨時歡迎你來休息的好地方~無論受了傷,捱了多少苦都歡迎你回來~....可是唔係人人都能發現,唔係人人都可以擁有~

“華爾茲是舞蹈之王,因為它是人類有始而來,第一支能夠與異性近距離接觸的舞蹈,華爾茲本身的意思就是迴轉,以前的情侶沒辦法公開見面,就只有藉著這樣的聚會,才能夠表達對對方的思念,只有把手交給最愛的人,才能夠舞出最美的迴轉”

看著天瑜那熟睡的面容,均昊感到無比的幸福,以前的他,從來不知道甚麼叫幸福,甚麼是真正的快樂,他跟芸熙一起時,那些所謂的快樂,都只是裝出來的,那些笑從來就不是真正從心底裡發出來,直至遇上了葉天瑜,他生命中的天使,是天瑜教曉自己甚麼才是愛,怎樣去愛,也只有在葉天瑜的面前,他才會卸下那冷酷的外表,流露出柔情的一面,他不介意在天瑜面前軟弱,因為他知道只有天瑜能帶給他安慰,撫平他所有的不安…回想起來,由他們相識開始,天瑜就一直給予他支持,為他作了很多很多,但自己為她做的事卻是寥寥可數,想到這兒,均昊突然靈機一動!他想到了一個絕好的主意,他打算給天瑜一個驚喜,於是他輕輕的關上睡房的門,著手去準備他的計畫…

原來天底下就只有葉天瑜一個能夠改變單均昊,也只有她,才可以讓均昊甘願放下自己冷漠的外表,Kelvin承認自己是看輕了葉天瑜,因為他本來就不相信這世界上有人可以融化單均昊這座千年冰山,這次天瑜真的是令他大跌眼鏡…

你不要愛上我既肩膀呀~

你可以成為我既燈塔嘛~

你有睜大眼睛看一看,用心去感受,用細心去觀察嘛?

開心,快樂,唔係人人都能夠擁有~你能把握嗎?在觀美漁村裡面,就有了~通常響最簡單,最平凡的地方及人身上就很易找到~

不要讓你心愛的人哭,如係你最愛既人一定唔想她/他哭,只想她/他開開心心地笑~你找到了嗎?你找到一個令你想保護,令你不顧一切想去照顧的人嗎?

勇敢地去面對現實,去承認錯誤,去解決問題,去負責任既男人真係好有魅力,好勇敢哦~

雖然葉天喻受騙人,但係只有她在我面前變得不靈活,所以我知道她幾時真,幾時假~

這真是葉天喻的方式~

你知唔知咩叫危險呀?

你就係我既全世界~

只係真係愛你,疼你既人先會那麼了解你,為你設想,擔心你,鑽牛角尖,說一些肉麻既說話,在你需要既時候出現並幫助你,救你~覺得同你一齊最開心,會笑,感到溫暖,信任,值得倚賴,安心,易被受影響,一見到你將原本覺得煩惱既事唔開心既心情都破壞了...(記得單均昊捱了兩晚夜,多謝葉天喻,傾下傾下,單均昊靠著葉天喻不知不覺地睡了,仲帶著喜悅既笑容,好似bb咁)

記得天喻還返均昊俾佢地,均昊不惜一切要走,因佢話天喻怕黑,走去搵佢,見到之後問天喻做咩掉低佢~佢又想喊呀....呢條友仔有時都好聰明,估到天喻她們背後既目的,因初時佢地成日想拋棄佢,因為他們以為自己撞到均昊失憶的~內疚~....不過有時他都好蠢,如果唔係點俾天喻tum到佢...

anyway,若是天注定,走都走唔甩~有緣既始終會遇上~不過要對自己坦白~始終都會互相被吸引~

其實,只要有一個最愛既人響身旁就足夠了~就滿足了~

每個人響真愛面前,都想被真愛擁抱著~

單純的心....!!!cool....好難喔~真愛....!!

你地知唔知道呀?有一日,我起床既時候發現....呢套劇跟流星花園有點像,又有失憶,又有有錢人,又有3角戀,又有少少家族生意既糾紛,又係幾個個子高高,又大隻既男孩~~但呢d劇都好受歡迎~可能就係因為呢d響現實生活當中唔會遇到既事情吧?人們就會響呢d劇中得到滿足~哈哈~~現實中,那有那麼浪漫既又有型有錢仔呢?有錢都唔會點浪漫啦....好難啦....咁多大家覺得係好既集於一身wor....哇...真係難上加難~hahaha~仲可以有時不用面對現實既生活,去戀愛,哈哈~那有一個傻人,傻傻地只圍著你團團轉勒?不過.....我相信響地球上既某一處或許會有的~只要你相信,只在乎你心裡面怎麼想~

哈哈~大概記得那麼多...不過都已經係我最深刻的吧~呢套劇又開心又感動,配合埋一d可愛既配音,真係好搞笑~大家既吵鬧...冒失~哈哈~

「SENWELL」是位於台南的台南商務會館。http://www.leisuresuites.com.tw

觀美旅店~
在宜蘭的香格里拉冬山河渡假飯店哦!! http://www.shang-rila.com.tw/

觀美漁村附近不是有大風車嗎??
台北縣石門鄉的十八王公廟附近山丘上的「石門風車發電站」 丫!! 劇中“十秒鐘的真愛”就在造裡拍攝~在十八王公旁的山路上去 ,是風力發電廠也是風車公園~上面有警察駐守,不收門票,風景很不錯,很好找!

觀美旅店我們知道在宜蘭~在劇中觀美的另一面靠海有欄杆,均昊和天瑜喝酒的地方,是在北海岸介於金山與十八王功的中間 ~它是一間咖啡店在路旁就看得到特殊的外表,在劇中看起來很大
實際上好小喔~洋荳子YOUNGDOOR】
■地址:台北縣金山鄉忠義路29-1號(淡金公路36.5公里處)
■電話:02-24082455
■營業時間:AM10:30~PM10:30

「錢來也」雜貨店
在台南縣北門鄉北門村(有人又說是永隆村)。走濱海公路台17線可以到達~在北門鄉的風景區管理所正對面 ~劇中的警察局也是在風景區管理所裡面 ,週邊都是偏僻的小屋子

魔鬼草原
是在墾丁 (放有魔鬼草原的石頭那裡也是)
而有紅星杜鵑花的黑洞才是陽明山的

>>June 8, 2006 at 3:04:25 PM GMT+8


2006 年 5 月 29 日 星期一 【雷雨】

wow~早上回去好大雨呢~下午就無了.....幹什麼啦~睇得台劇多,語調都有少少改變~

尋晚搞present稿都好晚了....不過都煲多一集先去訓~仲練左一次~

今日我係最早的呢,發現314 full左,就轉去分校求救,最後ellen ng幫左我地開366~回校途中撞到cyrena同細米~她們開夜車呢~辛苦了~去到366,大家就practice一下~好彩早左,先見唔到有人跳樓,呵呵呵~

搞掂了,就出去跟iris,冰,gigi一齊去飲茶~好久無試過了~收到1b既card~thx~我知道我日後都會約你們的~放心~總有機會見的~

飲完之後就返去study writing assessment呢~我都未溫過~好驚~但又唔想考,無咩心情,哈哈~anyway,考完了~就算了~不過不失吧~不過以平時既水準,頂多得c吧,唉,雖然都想拎到credit既成績....不過.....~收到law assignment,有70分呢~有sticker添~呵呵呵~加把勁吧~

有個勇士不畏風寒.....借左件褸俾我~呢位勇士就係.....登登登.....so man hong~hahaaha~thx so much~希望佢唔係成為烈士~哈哈哈~~佢亦都係一位壯士~哈哈哈~

考完返home煲劇~

呀.....我唔知daddy,mummy去珠海玩呀~只係見到檯面上既字條呀~呀...真是的....叫我們自己搞掂呢~哈哈哈~不過都好既,咁耐都未去過散心~好彩有阿may為我cook dinner~

點知....晴天霹靂呀.....我點到家,找不到我既dinner~打俾阿may,原來無人back home dinner,佢就唔cook了~我就喊晒口咁問佢做咩唔話俾我知~佢話唔記得左~佢就係無記性呢~不打緊.....我煮麵.....~我大家姐都有打黎問我食左野未...佢擔心我地無野食....hahaha~~不過個時得我一人.....而我又食左了,我就叫佢自己慢慢食~

>>May 30, 2006 at 6:37:45 PM GMT+8


2006 年 5 月 28 日 星期日 【乍寒還暖】

cecilia生日快樂~哈哈~佢話我係她第一個朋友對她說生日快樂的呢~呵呵~佔了位置~

今日無上了isca,因我要去補習~今日大家都係咁啦,唔記得圓既面積點計,哈哈~俾個學生話"我對你既知識深感佩服"...呢條友仔仲唔係我班的~哈哈~其間大家發現了昆蟲.....大家都起哄及去搞它~當然,我都有份了,哈哈~真係好核突~

原本請sandy去食ice- cream,她未完成她的功課,就算了~自己經過左mrs. fields食得好飽呢~其實只是貪吃......

近來<王子變青蛙>.......煲劇~

con崩了少少,她們都叫我除下....好的,回家就除了~

由食日本野改左去食沙嗲王~因為他們要跟我同cecilia慶生~跟cecilia一起,倒是第一次呢~哈哈~我都不忙要俾返d recipt佢地,因為我在補習之前去左sky travel俾錢及對資料~hehe~丁小姐問我做咩今次得一個人去~哈哈~呢d咁小既事情,我辦就可以了吧~況且我之後要去補習~由於佢唔收credit card,所以用晒eps,我亦都催左cecilia同埋emily俾錢我了~

嗯~cecilia真搞笑,生日仲去格個栗子cake價~又動手做呢樣個樣~真係.....我就唔會理了~哈哈~我大晒~掛住收錢,唔記得俾禮物?亦都唔記得俾卡~真係氣死人了~不過.....睇到他們card裡面寫既野,都讓我不禁笑左出黎~咁就3年了....大家都不約而同地說了同一樣野呢~心頭熱熱的.....

衷心一句,多謝你們~

多謝michelle既一束花.....多謝pc們既太陽油,水樽........多謝螞蟻們的防水袋及碗仔~最後多謝你們的心意,多謝你們帶俾我既歡樂,多謝你們帶俾我既回憶~盼望以後.....都有機會跟你們聚在一起好似依家咁有理無理,大吵大鬧,傻傻的,被取笑的,窒人的,幽默的,開玩笑的,兇兇的,etc,有點像家人的感覺,不用刻意去隱瞞自己,不用刻意去隱藏自己~(這一點係王子變青蛙提醒我的)

由衷,由心底裡講一聲,我愛你們,我的好朋友~幸福係好簡單的,開心亦都係好簡單的~但唔係人人都可以擁有,你知道嘛?願你們都能把握,都能夠擁有~祝福你們每一個~亦都多謝你們帶俾我幸福,開心快樂的感覺~..................你(們)知道嗎?

>>May 30, 2006 at 6:22:35 PM GMT+8


2006 年 5 月 27 日 星期六 【乍寒還暖】

十點多起身~hea下.....同sandy,michelle傾下電話...就係咁....出門了~

童軍集會~睇返大家既相.....hahha~~俾佢地試下升旗同埋降旗,good~我地都要學下....真係要上course了~

因大雨同埋熱既關係,無著制服~hoho~返會途中撞到michael~下星期edmund不在,要提醒simon黎教繩結,我自己都要操下先....因edmund怕simon甩底.....要我倆同大家玩遊戲或者叫我教上次入camp考既6個繩結~2手準備下先~

之後同cyrena行出九龍地~去睇下兌換既rate~最高1:4.9~下星期再去~我想去bargain一下~因為我兌好多~起碼幾千la......有d小shop無出rate,唔知有無得兌,我地都無去問~打算下次再去問~之後就帶左cyrena去食我話好好味既越南野....永珍&金苑~cool.....一讚~yeah~~好味過出面既越興園等越南野好味得多~.......期待已久~我等左好耐勒~真係好懷念~

下星期帶cyrena去食豆腐花~hohoho~~正~都係老子號....與公和差唔多~再去兌過~

cyrena果然係印尼or泰國or賓賓~佢一見到泰國雜貨店既drinks and snacks係尖叫.....情緒高仰~好興奮~又話要買呢樣個樣~come on~佢十足十係好耐無返過故鄉,好懷念家鄉小食咁~加上佢既表情~仲話一定要食芒果糯米飯,一日一個都可以....~你會見到佢個樣流晒口水咁~好渴望回家既心情~cool.....佢真係....hahahha~~佢有d野好like飲.....要買返幾箱wor~~hahaha~~pack返hk...不如寄倉la~

我都一定買好多野食~hahahha~~我地都格下價先~佢話響度買d snack當手信就算了~哇哈哈~

佢對九龍城不熟悉~HEHE~!賣佢豬仔~佢話跟實我就得勒wor~hahah~~之後我地出左去harbour city行下~yeah~終於買左underwear替換~hehe~oh my westwood~

yeah~date左sandy 6月2日陪我去灣仔睇mcdull~之後會同michelle,蔡生睇x-men同埋食飯~呵呵~

快d準備presentation同埋writing assessment先~

死人cyrena仲未prepare我既birthday gift?聽日就要送架勒wor~之後無機會見架勒wor~你估你6月3日一定見到我架~雖然無人約.....hahah~6月4日集會先俾我?唔得架wor~遲左勒wor~anyway~let me disappear on that day~be alone~hahha~~no expectation la.....~no nood to celebrate this year~

>>May 28, 2006 at 2:54:18 PM GMT+8


2006 年 5 月 26 日 星期五 【雷雨】

今日係last day~

大家都開始準備未來既路,祝大家前程似錦,找到適合自己既路~加油哦~我既朋友們~good luck and love you all~Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting

好頭痛.....由尋日下午開始......直到今早都係~有諗過唔返....星期一補返,但係.....費事拖了....又唔想星期一著裙~返左去.....

lisa都幾口多架....同埋....都係唔好講咁多野俾佢知好,都唔知佢點演繹我講既說話~又講d唔講d...其實我都聽到既~Photobucket - Video and Image Hosting

好快搞掂c-life,只係用左2個半小時完成左11個月~cool~等我仲擔心太多~呵呵~不過基於有d都唔知咩數等.....一個bank又無bank statement,所以唔做住~其實要做埋AP,AR,不過無未來既bank statement同埋其實野就做唔到~有d問題就問左ivan~執好左俾ivan,叫佢有咩問題可以打俾我~因為始終都係我做既.....佢就幫我跟進一下....因都唔返了~transaction summary都幾好做~呵呵呵~中間d野都唔駛理咁多...埋數再執返出黎~做account好過clerk~悶死.....大佬...個幾日真係攞我命.....

滅蟲黎左,大家無上次咁衝鋒陷陣咁走,好悠閒咁~係我最快走.......呵呵~Photobucket - Video and Image Hosting

返home~都幾悶....訓左陣~好熱...出晒汗~搞下塊面~食下飯~睇何韻詩演出既健台劇,<梁祝下世傳奇>~cool~~好好聽既歌~好正呀....何韻詩~Photobucket - Video and Image Hosting

嗯~有d野.....anyway我尊重大家既決定~其實我好希望大家話人既同時,都先反省一下自己~其實有d野係咪真係要咁執著呢?你既觀點與角度又係點既呢?又有無企響佢既角度諗呢?人係咪要完美既呢?身為朋友,可唔可以有包容,體諒,接納及愛護呢?身為朋友,大家可唔可以睇下佢都有做d野補救呢?要點先滿意呢?身為朋友,大家可唔可以將件事較為單一咁睇呢?我都唔要求非常獨立咁睇,因都明白人性既缺點,難得先可以咁理智~有時有d野都唔抵爭既~不過人與人之間既關係唔係正是原此?人都有自私,自我既一面~Photobucket - Video and Image Hosting

今日在家都幾悶~Photobucket - Video and Image Hosting

不過,雖然degree唔收我,我都要搞好自己既成績表~差少少only~加油....發奮圖強~Photobucket - Video and Image Hosting

>>May 27, 2006 at 5:02:04 PM GMT+8


2006 年 5 月 25 日 星期四 【酷熱】

返工~又係苦悶既一日......又係做clerk....有時仲無野做....坐左響度添~

我知道點解我要幫佢做野了,原來因為我地quoted 既price包埋架~唔怪得之啦....睇黎.....都唔少得我份了~唉....真係悶死.....!!仲悶過做account~好想返公司,唔想待在個度waste time~都無咩心機了....

仲去左ok買stamps,寄埋.....hehe...我走去問阿姐無貼紙架咩?佢話買郵票無架......我不知幾失望~之後佢塞左一個比我....真係好開心......不過....又係repeated~

今日ot左...lisa叫唔好,咁唔通d野做到一半咩....未做晒仲sharply咁走?咪好奇怪?之後ivan話咁係正常架wor~好彩.....如果唔係我既ot就凍過水,因為silver dragon唔會俾返我地~其實係後尾叫我filing....先咁耐...因真係有好多~最後都整唔晒,不過七七八八.....幫佢排好序架勒...無佢俾我時咁亂了~

原本想返公司....做下c-life,因為聽日得4小時....怕有咩意外咋~聽日公司滅蟲,要sharply咁走~聽日加把勁~做晒佢...劉生唔好返黎阻住晒~因佢好興俾其他野我地做.....插隊~

又有個半小時lunch~原本佢suggest我stay....因佢要出去做野....之後我寧願出去好過響公司.....佢怕我周圍逛......都唔知去邊wor~之後我就去左龍城,去左海防道既delifrance....同埋去左watson's買野~差d遲到,不過有個女仔仲遲過我~所以我摸門釘~因為行下行下唔知去邊食....就去到好遠了....記得我係響新文華返架....尖東黎架....元氣個度呢.....大噴水池附近......所以都幾遠...haha~

都有同veron傾下...佢都係大我2年咋....~~佢話我個樣好細個.....問我係咪19......我話唔係勒...其實同年黎講...我個樣都算....比較成熟架wor~真係識tum人~不過佢其實都好後生....聽佢講野仲暴露得厲害....好明顯仲係小朋友~跟我一樣...小朋友係比較直率~

今日有點唔舒服....一個月一次~都真係無咩心機~

sky travel打黎.....點程後補?會唔會無得返hk架?有d驚wor.......我都係唔firm酒店住.....不過咩都傾好....欠我既credit card咋~pattaya個間慢d.....要等我firm下個價先~不過大致上都ok..因我計埋俾佢...睇下大家係咪都agree先~bk個間搞掂......仲平左少少添.....hahha~~依家thb1100 per room per night with abf咋~不過3人訓一間既就要thb2000 per room per night with 3 abf~不過由於exchange rate變動及.....pattaya個間收多thb500用作guarantee purpose....所以...拉上補下就.....可能唔係差好多~

被cyrena呃左...因佢唔知有無記錯真係約左舊同事...又搵唔到對方...又未見人~所以佢叫我搵佢....我都有咁既打算,所以由往poly既路折返去tst...行到一半..佢個舊同事打俾佢了....oh....用多左時間返home~見到pie & tart就去買鮮奶tart補償一下自己先~cyrena欠我2個pie~......我唔要一餐飯勒~因佢都唔肯請~食完之後....個頭無咁痛~可能有d暖野.....雖然響街上行都已經好熱....!!!

尋晚sandy做group野好辛苦呢~好激氣ar佢....~~oh....plx take care~

講開insurance~細米好幫得手wor~因佢舅母響中銀做.....佢地都同佢買架勒...仲平d又有折~good~我會托佢幫我勒~大家有興趣就星期一一齊填資料la.....不過要見到佢先得wor....因之後要簽名~又要俾錢~你仲要拎返張保單呢~唔駛勞煩daddy幫我搵lu.....順道remind佢既津貼~叫佢think下津貼幾多....同佢講左住宿連機票都二千多~...叫佢搵....佢又問我旅行社唔係有埋架咩?咁我唔信得過個d嘛,好似無咩保障咁,我地又買開AIA~...我又唔係join團,同埋個時我無買jei,其實要既~都唔包既....~第一佢嫌麻煩....第二佢怕貴....講多2次佢又好一點....因佢諗清楚只係短期only....都有問我幾多錢架~佢個樣都唔係好老脾架.....~我知左之後就打俾佢講返了.....又問下我少少details咁啦....

不過依家自己都唔係好怕人地黑面了....順其自然了.....唔係可以點jei~hohoho~~唯有當睇唔到~hoho~~扮無事發生....yeah~

>>May 26, 2006 at 2:42:11 PM GMT+8


2006 年 5 月 24 日 星期三 【酷熱】

撞鬼lor....今日走去帶左把長遮添~好熱......

返isca...仲未教完,下星期要返....不過我返唔到,要補習~

wow~一撞就撞到2個人~響library,打算抄功課~首先係cecilia....果然好斯文wor.....西褲wor.....之後上到去就見到sandy~哈哈哈~~傾下為sandy補去旅行既事~傾下我既gift~只要係露營用品,水上活動用品都可....因我乜都無~漸漸添置中~地蓆...michelle薄薄個隻,睡袋,背囊,萬用刀,防水袋,放電話既防水袋,防水電筒,edmund個款小型碗仔,餐具,rain cover.....一d好方便咁掛響營既燈...等~

今日起勢咁抄account assignment,手軟~

好早就放學....陪phyllis配眼鏡~多多意見~配左lu....好野~平實中帶點色彩嘛....否則悶死~

返home~

同傑同學discuss下tips既問題~

咁又一日了~回下email~又繼續同hotel聯絡~再例牌上forum 整理資料~

多謝sarah~我又多左校長了~好野~依家只欠無瘀既其中一隻cow就儲齊了~yeah yeah~承蒙大家既協助~yeah~~亦多謝winnie po既好意~

喂~so pui ling係時候要hurry up了~credit等住你.....好....下定決心去study room闖一闖先~幾時可以同我既戰友門一起去呢?同佢地溫書好開心架~自己一個好悶既.....

>>May 25, 2006 at 3:16:51 PM GMT+8


2006 年 5 月 23 日 星期二 【乍寒還暖】

只係上0830-1030...既isca..我都係返左去~

之後閃返home~訓左陣,好tired~

食左d野,去補習~有個女同學都幾.....小姐脾氣~人地唔借本書俾佢睇,佢搶~我出口,問邊個既,同埋人地有無話借俾你...佢答唔知,我就叫當事人過黎~之後呢位女同學掉返本書俾人.....掉左落地下..之後佢就成日單獨咁行行企企.....識左呢位同學咁耐.....覺得佢讀書叻,好乖,好多方面既代表....點知....!!!

仲有發生騷亂事件,事源係有位曾進勇同學拎左mcdull sticker出黎,我就流露出興奮及冀盼既眼神叫佢拆.....佢話未見過miss咁wor~之後大家見有野拎出黎....又走晒過黎話要......搶晒我多左既sticker...我話要俾呢位男同學換先....因我要同佢交換,哈哈~費事就咁拎左佢咁衰~佢地有d人搶唔到....就追逐同埋嘈~有人跌倒,喊~大家就散了~大家都好關心呢位跌倒既同學.....哈哈~~下次我都係小心處理~點解呢4位男同學有,佢話因佢mummy既朋友係響ok做,就拎左一咋俾佢囉~不過呢個男同學都唔要既....~呵呵~我就叫佢返去搵我欠既俾我....呵呵~佢成日要脅我,不過唔得逞~佢仲話7-11既唔會俾,因要入機wor~不過ok都入機架wor~hehe...由於曾進勇同學既關係....我多左隻mcmug~

咁我食chewing gum,佢地又要,係airwave既honey同lemon~佢地又起哄,又要食,咪俾晒佢地囉,點知佢地個個食完都苦瓜乾既咀臉......因為好辣......哈哈哈~見到佢地既樣就真係可愛.....所以....野係唔可以亂食....尤其係miss既~

我可以拎返個樽勒...yeah~哈哈~~佢地用左黎裝唔知咩水,返home要徹底大消毒先~好野~放左響老師檯上,我拎既時候,d同學仔望住晒,仲問我既一個同學仔....個樽邊個既,佢就話係miss既~所以我自知佢地用過黎唔知做乜,不過就算唔知,我都會消毒先~

今日佢地都無咩功課,我都好悶~補完習就出去搵emily同細ryan~book機票~期間同cecilia傾左陣電話,內容絕對保密~之後行左陣......等埋ida就響味千食dinner~發覺味千....真係唔多吸引~之後ida請我地飲野~我就同ida去搵calculator.....~~同sandy去macau都好,我都有經驗,同iris,sarah自由行~又有map~sandy話可能有朋友有間屋添wor~

好感謝emily既searching,無左佢......我都唔知點算~呢個consultant做埋information reseach~hahaha~自由行,真係好多野要睇~呵呵~仲要多謝我地既唔知咩籍既cyrena......wow....wow....!!!唔知第時我既back pack travelling會點呢?卡卡卡.......資訊果然發達~下一步就係plan去玩了~其實planning中~不過呢part我不負責了~由細ryan同emily la....shopping就係cyrena勒~transportation當然會inculding~

之後我就同ida 2人去左mcdonald坐,因我要教佢做account功課~佢真係......連基本financial statement既format都唔係好清晰,又無account底,基本concept都無~我叫佢下次要預早些俾我,等同我欣欣睇下先~太趕了....我地都要溫返.....!!!我自己做assignment都無咁好心機....教到差不多0000就散了~好tired~不過都balance唔到,其實係好易架了....不過仁至義盡....叫佢俾返answer我睇,俾我知錯咩都好....下次小心些.....教返佢~

多謝ida既strawberry cheesecake + 蜜桃紅茶~

返到home,bath,send email to update information about the thailand trip, 做左account assignment既抄寫部分, 搵下isca 既exam範圍~就係咁...做到0200先訓......

so tired~

>>May 25, 2006 at 11:39:00 AM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net