寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2006 年 5 月 22 日 星期一 【乍寒還暖】

唉....真係都唔知做咩...失晒魂,又漏左個水樽響小學.......都唔知有無得拎返,都費事打去打搞人了~

所以一早都光顧ok......哈哈~不過....又係相同的.....呢隻阿輝要俾菁菁.....

返到school....都唔係好留心....今次isca教書,good~我都唔知佢點教得晒....shit~

落左去023....

之後去搵細ryan拎錢.....欣欣又俾錢我~依家只欠幾個人未俾咋....包括自己~個bank account突然多左好多錢~hahha~我諗到要咩gift.....要500ml水樽,太陽油或防水袋~其實今年都無咩心情...亦都無咩expectation了~生日....只係俾大家有個機會出黎食飯既一個日子~通常我呢d時間,都無咩人會花心思去搞既了.....唔知做咩...死氣沉沉....人越大,對生日既寄望就越少,都咁多年lor~大佬呀,人越大,識既人越多,記得都叫好好了~

尋晚cecilia有d搞笑野~咁我打俾大家,要大家既英文名,咁cecilia叫我響msn打返俾佢,咁我無打大細階jei~佢就執我了.....哈哈~我當然知道要分la....只係懶得響msn上咁打之嘛....~其實打俾大家,我都會好有禮貌咁....."唔該,xxx".....!!!係我既一貫做法,不須大驚小怪~

返home,have lunch~之後行去尖東返工~落好大雨,對鞋濕左~無咩野做......悶死~又影下印,入下data~準時收工~不過都幾好....依家jackie都會問下我野....都幾得意,好似佢公司既一員咁.....幫佢download左winzip.....

好想食齋,就買左~

又商討下thailand~

要做account assignment了~

winnie po好累咁ar.....!!!

傻仔hong同埋章魚丸叫我一齊搵mandy tam~傻既....又唔早d講...哈哈~

>>May 23, 2006 at 2:23:42 PM GMT+8


2006 年 5 月 21 日 星期日 【颱風】

wow...持續狂風雷暴.....不過無開過umbrella,因剛好我待在室外既時間無落雨~

一早起左身.....0730.....stay on the bed~今日呆呆地....靜左~dun want to think too much and want to be alone~

上english~又practise~我都幾鐘意mandy tam~hahha~~thx for ching,sarah and my brother mcdull sticker~3 more left~

之後一個人去library,見到細米同cyrena~傻婆細米話我同佢一樣褲....hahha~~叫我一起lunch,點知好多佢地同學,費事了~

見唔到michelle,上去library,睇左陣newspaper,見到august佢地~之後上網post有關isca既野~cyrena上黎同我傾左陣~都係講下我入左camp既野~

再搵一搵michelle,之後我就落去叮飯了,因尋晚有food剩,就不waste了~帶返school~我又想save money~唔記得bring餐具~買左熱好立克,叮飯,問佢地拎叉.....~幾好味,帶下飯都幾好~見到細ryan...返學真遲.....

去補習....好嘈呀佢地....都無咩心情....嘈得太厲害就激到我發火~連d女仔都嘈埋一份....

返去kwai fong,因michelle date左drink~今日無帶mobile..回完sms俾michelle,就放低左響檯面,唔記得拎,又要拎umbrella,lunch box..搵收費電話打.....~~飲左陣,傾左陣,行左陣,19xx返home~

latest news,wed去訂機票ox,泰國東方....不用copy passport了~7日$1290 including hk airport tax,5日可能平d~$500 deposit/head~refundable~泰國機場個邊既稅我包埋~其實我記得係走先俾既,不過一時唔confirm jei~不用擔心~去到個邊我就派錢了~自己keep返~等我think下....一係俾返你地一人hkd$100..自己keep....let me think~怕兌換率煩,我又keep太多錢,唔見左咪好大獲~因pattaya既hotel我都會keep住d錢~俾thb~let me consult~又怕你地唔記得留錢做稅~都係唔好勒..成日變....照plan la,不改了~一陣仲混亂~我有方法keep好錢了~放心la...就算洗劫,分晒俾你地...同樣都有risk既~

>>May 22, 2006 at 5:05:53 PM GMT+8


2006 年 5 月 20 日 星期六 【颱風】

撞鬼lor.....由尋晚開始下雨下個不停.......能見度越黎越低.........

訓得不好~因為都凍.....訓個多小時醒一醒....有時坐起....因好凍~~我無帶睡袋,只穿短褲~

水浸~營倒下~由於太大雨既關係.....個營開始入水.....由於我無雨衣,所以都不願返營....但又擔心....zeke返左去...話俾我知入水....事後再問一問她有無拉一拉開我d野....點知佢話唔記得,無呢個concept.....~係我expectation太高~不應該這樣~自己唔返去,expect咁多幹什麼?佢起營.....營釘垂直插?.....最後我落晒釘~原來呢個蒙古包要將營骨入一個位....個個再插地,唔怪得咁怪啦,不過我都將支野插入地及圈中,所以先唔塌咋~佢地都奇怪........

模擬戶內團集會~幾得意,幾好玩.....有分享,有宣誓,有games,有升降旗等儀式~

野外定向~下大雨,無雨衣,著住外套.....濕晒........難忘~最難忘係營裹面~passport濕左,衫濕晒,電話,wallet等全濕........~最緊要係passport~大家教左我用紙巾...無計la.....鬼叫我帶左返去公司make photocopy咩~仲有係相機....好彩無事~電話都無事.....呢個就無咩所謂~

開會~學下meeting la.....個姚sir都幾搞笑....唔知做咩大家同佢都有d火咁....hahah~~因佢都幾strict,好快cut人,之後佢地要好堅定先keep on到~

遊戲~講下games既野la.....quite bored~

數碼攝影~有位唔係童軍既女仔教~佢講野超妯聲....no intonation...就訓~不過比我識左咩係iso=感光度,感光度越高,粒子越大~快門,(iso與快門有關),快門越快,吸光越低,影像越清晰,不過校慢些,見到movement,又係另一番味道~光圈~用閃光燈有補光function就可以不用令個background黑晒~用腳架~影相既angle呀~有subject~對比~digital zoom數碼變焦與optical zoom光學變焦既分別,digital係模擬optical only,so quality is quite low,digital zoom等同於拉大張相,有幾多都無用,optica zoom is better~仲有一d未識ar....~不過我個部都無咩function係傻瓜機only~

童軍運動~is a movement.....呢d要學了....一無所知....點教人~

辯論~幾好....good~現在既童軍運動切合現時年青人既需要嘛?hahha......anyway....不足就搵方法去加.....夠既就keep it on~no certain answer~

lunch+breakfast~都無咩時間食....食剩好多野~

留倩影,搭車返總會~我地group有take photo呢~由於阿sir包車,我見返總會近我,當然上,不過顧慮到阿古book左車,佢體諒到我,叫我take,yeah~初時以為好貴....唔知夾返幾多....點知$300已全包,不用夾了~good~之後更多人take van~hahaha~~暈車浪~

jeffery~ask me to join rover~要諗諗先~

>>May 22, 2006 at 4:40:38 PM GMT+8


2006 年 5 月 19 日 星期五 【酷熱】

上班去....由於服務列車受阻,所以令我遲到~

初時無咩野做,就幫欣欣,之後ivan就俾左c-life我做,第一次做transaction summary~

好彩我好準時咁1300拎袋出埋去換衫,因之後劉生就返黎了~劉生叫佢搵hair consultant既bank reconciliation~佢唔記得係我做既~以為佢做咩la.....無野~問我響邊,欣欣就話我走左,佢話咁快,欣欣答佢我要入camp~佢問點解欣欣不用~哈哈~~

我入camp了,唔記得帶鞋添~叫阿may拎俾我,thx a lot~好趕咁去diamond hill匯合michael,zeke,阿古~因我地book車上童軍既飛鵝山基維爾營地~作反,跌左個電話出黎....留左響車添~shit~叫返佢上黎,佢話要收錢....算了....$70....!!!michael幫我打去....佢shock左,因為初時唔通,之後通左cut線~我就叫佢唔好諗咁多...可能收唔到jei~之後又有一次cut左......佢真係以為個driver唔聽~其實都係既....如果我個電話唔係咁cheap既話~死人michael話我留言把聲似賓賓~

都無咩特別,上下堂咁,講關於深資既野~好早dinner...1745..食到燴~一有時間大家就開始交reading report,背規律,誓詞,目的及方法,以及考6個繩結(平結,雙套結,稱人結,接繩結,繫物索,縮繩結)~wow...成功pass左~好野~~

之後上下堂咁....有d堂都好悶....就訓~之後有一個夜行,夜行飛鵝山,行到上去一個亭,由於太大霧,裝備不完善,怕危險,又無小組急救包,所以emergency plan.....原路折返~教左我地行夜山,地圖指南針skill一概不用,要靠觀察力及組員既合作~原本上去個亭度睇風景,之後轉左行夜山~

好早就完堂~去沖涼,cool.........有熱水,正~之後edmund叫左我去傾下野,因有團對我地有興趣,想合作,大家就傾下計~個時開始既天氣不穩了.....落雨.!!!不過都照傾~

基維爾營地,好正,我正既意思唔係環境同埋facility,而係個度可以成為大自然探索既地方~見到營火蟲...cool~~第一次見,我係set好營見到有一隻....我初時唔肯定,怕係反光個d,點知見到飛....我就行近些,見到爬行,仲唔係?之後edmund捉上黎俾我地睇添.....

我地想睇營火蟲幼蟲睇唔到.....之後又聽到田蛙叫....同埋有位領袖nickson話有x螈...即係可在水中生活既四腳爬爬~只有香港先有既......wow....!!!話試過捉魚添~good~可惜天公不造美....下雨~

23xx返入營,唔見zeke....原來佢同michael同阿古去左食夜宵同埋傾左陣~我23xx就sleep了....因太累~原本打算0000寺搵edmund同佢講聲生日快樂....但太大雨,不成行.....我無擋雨工具~

>>May 21, 2006 at 12:24:38 PM GMT+8


2006 年 5 月 18 日 星期四 【酷熱】

唔記得打,今日係農曆四月廿二日,係我既舊曆生日~~

miss wong,welcome to澄清....不過我要先問一個問題先.....我想問....咁你幾時有得拎個passport呀?等你答完先再回應你~

well,返工,去silver dragon,尖東~好似話因為唔知邊幾日,佢覺得唔係做account野所以唔肯俾錢~於是叫我過去幫佢地做野,咁佢就肯俾錢勒~lisa又問左我邊幾日去左,唔知關唔關我事~

oh.....0930-2130~今日做既完全係clerk既野~填報稅表,data entry,影印,寫信封~~wow.....jackie成日話我做野做得快,初時佢都唔知俾咩我做,之後開始有野俾我做了~另一位同事都叫我唔好入得太快,因佢整唔切~oh......我都唔想~只好慢慢來~最後搞個excel搞死左,因佢要求一頁一個表~oh...個d好細微既功夫先最waste time.....又要copy....check formula....整好成個表....移位等~oh.....

不過同佢地都close左,有感佢地都ok like我既~都開始對我nice好多了~雖然佢地唔同我講野都無感覺,因為我只係做野咋~又叫我飲野去雪櫃拎,焗就出聲呀,怕唔怕夜呀,問下我study定咩呀,住邊呀,仲話夜就take taxi,俾張單佢claim..wow~~又叫我等埋佢一齊走~話危險wor~我同佢講搭唔到lift事件~佢問我做咩唔搵返佢wor~之後我係咁話無事...hahhaa~~依家都開始當係自己公司咁走黎走去~對佢地既反應都小朋友多了,露出本性~幾好...不過好悶既工作~

lunch仲死,無了期.....等到我.....!!!又無野做wor~唯有打下俾人傾電話,disturb下先~又去左ok.....買左塊板.....仲有個架...$10...唔要啦~點知有塊板就無貼紙,oh...no~~try左tirmisu既格仔雪糕,唔好食既~lunch去左kfc,見到一對情侶不斷咁卿卿我我.....shit....公眾場所黎架....please~將4條腿交叉疊起,都唔知想點~難為同檯既人~我對住佢地食都想死~

返到home......最後都忍唔住將d sticker貼左上塊板上,好實wor又....不用擔心甩~hehehe~~好靚.......hohohoh~~仲欠4隻.....june,may,校長同埋mumag~菁菁想要阿輝~我會去megasale既~hehe~

roughly咁做好reading report......唉~

欣欣話有人interview?擔心飯碗不保~都係搵條後路先~

或者太專心工作,miss call都唔知~miss左4個call.....突然d人又會一次過咁打黎囉~夾定既~我唔係失蹤呀.....不用擔心~oh~有d野太窮追不捨,都唔係一件好事~過去既就過去吧~無謂再撩起瘡疤~都無咩意思,一陣仲hurt~一人一個口,你有你理由,我有我道理~只希望雙方都有心去維繫....~人總有幼稚既時候,就係本性.....~或者時間沖淡吧.....始終都仲係個個環境裡面......~唉...你呢份情意結,唔多唔少都傷害左身邊人....你又知唔知呢?無講jei.....!!!係咪真係有事鍾無艷,無事夏迎春呢?你地都想太多了......

人總會將事情簡單複雜化~

聽日入camp了....唔知做咩既呢~咩都未背....繩結又唔記得~呵呵~死得~reading report又求其~又唔知用幾多錢~

我記得有野樣未打.....星期日先打~hehe~有關cyrena既.....我話俾大家知,我係好小氣既....narrow minded~huh....huh....

今日著左新鞋仔,叫mummy唔好打佢注意~regular既鞋頭大好多勒~我用自己個對,對比過了~

>>May 21, 2006 at 10:20:35 AM GMT+8


2006 年 5 月 17 日 星期三 【晴】

oh....珍珠走左~換黎既係藍藍的天空,同埋用佢既體溫按摩我地肌膚既太陽伯伯....不過佢今日比較熱情...有d熱~

congratulation to phylis and small michelle~as they have got a job already~

早返sch~由於早訓,又醒訓,daddy 6點多起身我又起,7點細佬起身我又起~直到8點自己起身~其實返1030....都不用太早~不過daddy又等我一齊出門,那我9點就出門了~daddy又叫我下次訓多幾晚..又話馬鞍山好....~問我訓得好唔好...都幾好wor...熟睡~不過係早訓左些....佢話我其實可以睇tv..同埋上網~我就搭43x轉47x~哇....唔夠1000到左葵芳~咁就抄下notes~sarah返到黎見到我就一起上去了~

今早由馬鞍山take bus出去,見到天好藍,又有青綠既山,wow~果然幾正~不過對第一城有情意結~菁菁suggest響summer搵日響間屋玩....都好呀~睇下你地幾時,我再問~

飲茶~好full,叫左好多野食......$36.5 per head~好耐無去....好好味~

上account~好悶....無咩心機.....

print野~去左366兼釘裝~cool~我又print埋我既名牌~ya.....!!!project又有少少野改~煩死~

電話~大家睇電話,因為欣欣想換,sarah既uncle想buy~她們對n72有興趣~我就對n73~終於俾佢地睇到我既dream mobile了~320萬migapixel,似乎都唔平~cool~~

返home~打下去信用咭度問下....睇下收幾多charge~最平1.75%....per transaction + 當日rate~因我地要網上gurantee先可有discount~$240 standard~ibis siam bangkok~如有單丁,$160/head包american breakfast~我計過,都ok..每人total俾多幾蚊~由於用credit card過數,要bank statment黎左先知當日用咩rate,所以你地$2000既deposit....會等到有bank statment先扣到....咁多左就refund,少左就叫大家俾返我~放心....d數將會清楚咁present + 我既bank statement做evidence~d錢我會包晒機票,機場稅,酒店~其他就自己俾~WOW~我都有risk架~

isca~想做未做~要做blog同埋my space~

scotting for boys~未做添~仲有繩結及未背野~

旅行~繼續emailing~!決定提早收錢及copy~我想早d book酒店及機票~無passport既請copy receipt(唔該自己對好名) + id copy,其他人就passport copy包expiry date及name~每人deposit $2000俾我~大家將會收到sms~原本想book van由bk-pattaya,同埋回程~不過太貴及唔夠位....就算了~大家take bus吧~咁我地4個都會take bus.....有咩我地都可講解個情形比大家知既~同埋決定去到個邊先買sim卡,你地等收電話la~

>>May 18, 2006 at 3:16:36 PM GMT+8


2006 年 5 月 16 日 星期二 【驟雨】

好大風,都有點雨呀........珍珠黎緊勒~

上完堂佢地四散,我同欣欣響滇園撐爛檯腳~sarah病病地去睇中醫~証實有感冒菌.....

返到school,去左print project~搞左好耐......1445先走~turbo腳咁行去mtr......1510到school~oh..my god~不過有人同我一樣遲~其實....好多人都會遲到既~不過遲到都係第一次~下次唔會了~佢地好嘈呀.....好煩,好多功課對,都唔想理佢地.....由得他們玩....~一有英文同埋數學功課就搞到我頭都大~又要explain俾佢地知,又要confirm佢地真係識~唉......~~佢地d態度好差呀.....真係激死....喝返佢地轉頭~

終於俾返譚小朋友個張紀念冊佢了~佢俾返張相我~隔離組又無咩野做,因小六又係1645先黎...!!!個miss真悠閒~放學去左ok.....見到馮小朋友同埋曾小朋友.....馮小朋友話呢個咪miss....曾小朋友響我面前詐傻扮矇,見唔到我wor~之後出到口見到譚小朋友,一齊搭左陣地鐵就各走各路了~佢都幾搞笑,成日驚....唉~佢又不停口咁食~有野做就無唔驚~又嫌佢妹妹煩~不過....佢未明jei~其實佢都好錫妹妹既~

應該經常自我反省~希望話人既同時,都客觀地睇下自己~呢班小朋友有待教育~估唔到大家都仲有咁多問題....真係令人擔心~希望佢地有一日明白..唔知佢地知唔知,定係知道而覺得唔係咩一回事呢?..同埋希望佢地有一日進步.....斬腳趾避沙蟲,唔係一個一勞永日既辦法~希望都要聽取別人意見~別人睇得更客觀~找到適合自己既路........我唔想日後冷笑又或者大家到時先發覺自己既問題~

在家中又搞旅行既野....如火如荼......定案架勒~send email問ar....等~good~later會send information俾大家,等大家有個知字....唔好咩都唔知,俾人賣豬仔~又傻下傻下咁.....好多野唔係人人都主動俾你,要你自己問既,自己都有責任~不過我都覺得自己好有責任感既...咩都主動話俾你地知,俾個進展你地知,唔好一頭霧水,當然,有d人唔見到就無特登打la~一樣野講幾百萬次都好辛苦既~同埋我又唔係professional,響我既expectation黎講...夠了~唔知大家既expectation係咩呀下~不過歡迎大家問~

遲d會順道又提醒大家一d野~hahaha~~就黎開團架勒我~不過都係多得emily既researh...cool~~我負責去問....聯絡~佢就資料搜集~哈哈~呵呵~~酒店同機票好無意外都firm了~但有阻滯,係大家既passport~估唔到cecilia平時咁謹慎既人係最後一個先交form~跌眼鏡~或者太忙了~anyway....那幾個人就要take risk了~我地會要你既申領receipt + id card copy.....以確保大家既名正確....有risk架~不過大家唔係搞咁多野,應該係跟id既.....

剩下係玩....食就求其啦,行到邊食到邊~中間既transportation不外乎篤篤同埋bus~

又改下isca~之後食飯,take bath,執野....大約9點就出發去馬鞍山訓了~因我想睇下間屋,想睇左好耐,見有d時間咪去囉~順便print野~而聽日又唔駛返工~ok....good timing~搭車都暈暈地~去到..無咩特別~有點舊.....!!!都幾細~之後搞左陣,上左陣網,睇左陣tv就sleep了~23xx就sleep了~因佢地都訓了,我費事嘈佢地啦~馬鞍山都幾涼快,我要蓋被~

細佬個printer奇奇怪怪.....邊會咁架....算了.....有等於無~

>>May 18, 2006 at 1:12:43 PM GMT+8


2006 年 5 月 15 日 星期一 【驟雨】

今日返0830,遲到!!呵呵~~阿may煎左pancake俾我~幾好味~

返到去,都係hea下hea下~之後先知未講重點~

上isca,無無聊聊,個project都唔知做咩,又話要交了~都係hea下hea下~又話教得切先present~唉....之前做緊個d都唔知係咩~都要upload proposal上myspace同埋blog,唉~

唔駛上project,又改埋d無聊野~

落左023一陣,之後就同sandy lunch,去左食$10麵,之後陪sandy處理credit card~差不多....我同欣欣就慢步返工~唔想蝕~

今日我無野做,幫欣欣整bocom~我地趁一suitable time就去搵劉生了~首先係欣欣同劉生講有關6月返工既事~之後就開始了.......欣欣表態左想做~而我亦都講左我要study social work degree~佢又講了....因在佢心中,commercial會好一點,會見得多些野,知道世界點行緊~仲話羅范招芬講埋d唔經大腦既野,佢都唔知個世界係點~佢都話教書個d都唔知世界係點架~義工,幫人可以係興趣,但未必係事業~佢都look down on佢既一個朋友,話做社工,之後嫌人工低~因係做得呢行,就預左無錢賺~一係你就唔好做,做就唔好呻~佢問我響佢個度做義工得唔得wor~哈哈哈~

不過佢既見解都ok ar~不過佢都講左好耐~又講佢姨甥女既situation~不過我唔會動搖,我預左我唔係為錢的~不過佢都話我waste左~anyway....佢就同我講話因我未定,叫我做part time先~都好呀~之前佢問我點,我都好直接咁問佢"咁你請唔請我呀?"....之後我同欣欣都笑左出黎~佢都有問欣欣做唔做audit~欣欣話想做account~之後佢話因audit未做過,都唔知點~之後劉生話問下rosanna先~之後欣欣覺得佢係同rosanna睇下請唔請做full time~而我就覺得個discussion只係點安排欣欣做audit~我覺得請佢做full time wor~

如果我真係做part time~會唔會加錢呢~都就過probation勒wor~今次都傾得幾開心,我地都成日笑,不過佢講黎講去都係個幾樣野,悶死~今日又係我地最早走,呵呵~兜一個圈講byebye~嚇親rosanna,佢飲緊水呢~

之後傾都傾左大半小時,我地都做多一陣野,費事啦~走了~都趕得切,響香港站撞到菁菁~wow~之後同欣欣去左buy 小cake~欣欣響夾錢之後收埋d錢,大家記住,個小cake係我出錢架~佢真係.....!!!細ryan同emily話我倆做account既,要錢先做到朋友,因為一見到我地就係咁收錢~哈哈哈~有錢就打俾我地,問我地可否做朋友~細ryan呢條友仔,唔夠我地講,就話我地呢班女人好煩~真係.....

我地出發去酒樓食飯celebrate ida之birthday了~ida爆多笑料~michelle知我地無錢就買左個cake俾ida~~哈哈~~嫌我地太寒酸~不過我都唔記得左講happy birthday~個日明明都有打俾ida~

第一件瘀野就係佢尋日打黎,一打黎就話自己響朗豪,我問左佢咩呀?佢就講多次~我就問佢,佢有無打錯,我話自己係lingling....之後佢er...er.....就問我有無打過俾佢,我就話有,不過已經傾完了,佢就收線了~今日佢就explain佢er...唔係尷尬...而係因有好多人,有boss個d...唔多方便,唔知點對答先會咁wor~

第二件就係ida企一企起身,之後坐返低,拎左我隻spoon~我以為佢想夾food,點知..原來佢想要隻spoon~

第三件,就係佢用完我隻spoon要飯後.....將隻碗放響我隻碟上,你要知道....我隻碟已經有一隻碗了~絕對容不下第二隻~我俾佢嚇到呆左~之後狂笑~

第4件,就係咩food,ida都會話好食~hahaha~~

第5件,唔知佢結婚,會唔會做埋waitress呢~~

有感今日michelle既反應不太自然,亦都狂send sms~以為佢悶.....佢話公事中wor~其實今日既細ryan無咩野,都唔係惡呀,唔知點解michelle成日話佢惡呢?諗得太多?問左大ryan個日bbq有咩一波三折唔開心~都係關心下佢~原來.....都係撞車,買網,夾炭因炭太妯粒,起唔到爐要問人借炭~~嗯嗯~咁我地都怕佢唔開心既~佢都唔係篤我地背脊呀?個word好似唔多貼切切~記得個日真係好大風,我見到d wind surfing真係橫衝直撞......行得好快....wow....都有d驚....怕control唔到~不過d人好厲害.....佢地差不多到岸就即刻轉彎,無剷上去呢~good~勁~我都係玩好canoe先~

輕芒cake都幾好味,甜左少少,個餅底幾特別,有d杏仁~不過都係芝味系列好食d~

好full,都幾抵~每人都係$45~個阿姐成日搞埋d爛gap~就係....1st 叫細ryan一係靠左一係靠右,因要上菜,怕整到佢,而左係cecilia,右係emily,佢郁親都死,佢話阿姐玩佢,所以唔郁~之後就輪住咁~2nd係cecilia好細聲咁叫佢拎cake,佢就好大聲咁問.....真係俾佢激死...醒少少好無?3rd,好鬼祟咁叫我地買"\既券,我地話阿mum/relatives識包,佢唔信......有無搞錯,佢唔識唔代表我地d親朋好友唔識~4th,得閒又同我地social下,問我地佢介紹既菜好唔好食~全程都係細ryan係咁狂有骨咁回應~

麻煩晒細米同cyrena幫我地拎birken stock~亦都麻煩cecilia幫我地arrange~我既birken stock終於到手了~不過有一隻花左....而d扣都花花地....可能都擺左好耐了~都幾好睇wor~yeah~正~不過regular同narrow既分別唔多大~hehehe~~我俾佢地睇....emily話我唔要佢要....細ryan話佢大個碼就o岩著....菁菁以為有2對,我話只係2隻分開左咋....無情侶裝wor~大家都話幾靚,仲俾左michelle同cyrena試下~欣欣對粉紅色都獲好評~我試左cyrena對閃閃鞋,佢地話小朋友著大人鞋~哈哈哈~

michelle送俾ida個袋幾靚wow~~不錯不錯~ida個舊袋真係要換勒~呵呵呵~~大定食完,10點多就各自歸家了~

>>May 18, 2006 at 11:49:09 AM GMT+8


2006 年 5 月 14 日 星期日 【酷熱】

唔記得多謝emily俾我既ok mcdull 貼紙~有2個呢~多開心~

尋晚好一點了~今早07xx起左一次,之後0800俾出面電話嘈醒,再訓.....直到09xx~今日只係上英文堂~

上英文堂,late左,途中見到winnie~佢問我做咩行得咁快,我話遲到嘛~佢同我講,佢初時唔知係咪我,見我d頭髮直左,又見我好似瘦左,但對鞋同個袋係阿ling既,就叫左我了~俾佢激死...我d頭髮不嬲都係直既~仲有ar,邊有瘦左呀,我既肚腩日益倍增~同埋一有人話我瘦,我就會係咁食架勒~唔俾自己瘦~

大家對鄭sir既comment都係一致~哈哈哈~上英文堂,revision左一陣,做左writing assignment就走得了~12xx就散了....hahah~~上左去搵鄭sir,原來只要黑白就得.....都唔似係deadline既~我地就食埋飯先返去free-booking print~

想去食日本野,點知裝修~就去左食一泡而紅~呵呵~好耐無食~原本去食小雨天~

之後去free booking,見到夠未露面既葛~佢問開我ayp.....我就同佢講我搞掂左..搵佢行金章~佢話因佢年齡既問題唔得....我話睇下先~同埋今年年尾行~再打俾佢~之後去另一間free booking,佢地又落返黎,我就問佢地究竟響where下架~真係激死~佢肥左,個樣都唔同左.....樣衰左!!!oh..no~~

print完野,就去交,之後我就去補習了~

今日都無咩野做,何嘉華又一早做完野,佢就幫其他同學做功課了~隔離組既老師又無咩野做了,因小六要補課~1650先返~大家今日都好嘈....!!!大家都好快做晒野.....我就俾佢地玩,其實唔得既~我都唔理得咁多了~

處理左少少ida birthday既事~返到home,食完飯,抖左陣....就訓左了~因我病病地.....今日係咁有鼻水~

撞鬼了.....傻到自己漏左個file響學生度都唔知,要打去搵社工同埋學校~唉....激死~想抄notes都唔得,仲有,想整名牌都唔得~

birken stock都幾麻煩~唔上錢問題,仲有delivery既問題,早知咁煩,分單仲好,deilvery又唔係快過人~因send左去cecilia家姐之公司,好遠呢~又要麻煩一係家姐拎返黎,一係cecilia去幫手拎,依家因cecilia唔得閒,叫細米去幫手~要去到科學園都幾隔涉~不過自己一班識既人,有時都好難夾,何況有唔識既人~

今趟thailand之旅真係多姿多采....太多人真係難夾~一大班人又難傾~要講好幾次~又怕佢地唔記得~又怕安排得唔滿意~不過講明唔係comfortable trip~同埋盡量安排only~最基本酒店,機票同pattaya與bangkok之間既transportation~最後可能俾張list大家,當係briefing,唔好話我地無講明,black and white~我都唔想搞旅行搞到咁....仲要做咁多野~大家求求其其咪算囉,去旅行之嘛~好flexible既~大家都係想relax jei~大家都係想開開心心jei~只屬本人意見,因本人都喜歡率性而行~有時plan得太多都唔係一件好事~根本有好多未知數~

不過做research都幾好玩既.....又知多d野,哈哈哈~我做唔係問題.....唔好ban完又ban~一係太多要求~麻麻煩煩咁又難達到你要求就唔係太好啦~會搞到我頭都大~一係無意見,都唔知你想點,到時有咩唔滿意唔好出聲.....唔好怨~

>>May 15, 2006 at 4:35:23 PM GMT+8


2006 年 5 月 13 日 星期六 【微冷】

母親節快樂~

一早起身~都唔係好訓到,2點醒下,6點醒下,7點又醒下......唔知係咪唔慣太靜呢~

今日係venture出outing~其實打黎我唔聽就代表我起左身,因不在房~edmund都係唔敢打俾我,因怕我罵佢~

cyrena同我都遲左,我為左要mcdull sticker,我去ok買野.....!!hehe~之後行返去~今日仲有冼sir同ivy~ivy都係傻傻地,顛顛地架wor~

今日天氣好,涼爽,有太陽,有風,係一吉日~我地由白沙澳行去荔枝莊~響澗度摸蝦,睇魚~kekeke~正....真係要差不多扒晒落去先得~仲見到好多生物,真係要細心咁望,唔好齋行~

之後去左石灘,好正好正~可由馬料水去乘船到荔枝莊碼頭~今日水退......我好勇咁自己不斷咁行,水位到我大腿....cool~大家話我投奔怒海.....~因為真係好靚,個海好藍,加埋沙既黃黃地~天好清,亦都好藍~又有風~水清.....沙麻麻地幼~好舒服~好正呀,2日都睇到咁靚既風景,真係令人心曠神怡~我想黎呢度wild camp,玩水呀.....又有士多~不過多牛及牛糞~真係......好靈靜呢~不過唔知第時會否遇到咁好既天氣呢~良辰美景~

edmund話呢度出名青口,當舊碼頭未改建時,d人黎呢度食青口,好甜,好大隻,好肥美...仲盛產好多好多~d人仲唔帶食物去,食青口都飽~edmund都試過....係唔知咩色....既..唔記得左~個度有一邊仲係鹹淡水交界,好多豆螺呢~好得意架~好靚....每一粒都有唔同花紋~每一粒都有自己風格~

大家行返去時喘晒氣~因要上斜~edmund係咁驅趕大家~係咁催冼sir,佢話因為知冼sir部野無左headphone,係身邊既人都聽到,所以特登架wor~都唔知係唔係~我就叫佢唔好行得咁快,因為快,又要等,等完黎到又即刻行,慢既人係好辛苦既~剛黎到又要走~原來佢想大家快d去toilet~其實佢都好急~唉...好la~算佢la~因我地都late,好趕時間,叫左車長1500-1530到~個車長又cool wor~

上車大家都sleep了~哈哈哈~氣氛不錯~我地84旅於優異旅團選舉,venture拎左銅獎,scout就拎左優異旅團~可喜可賀~仲有既係6日5夜既大露營,於shum shui po文娛咩咩中心既大草地舉行~wow~因為係童軍100周年紀念日~仲有其他童軍既活動等~

返到去都16xx了~去一個toilet,就要interview了~都in到成1723~都ok架wor~不過因為係新會員,我都suggest佢join下唐氏會的活動先~反正我地依家都無位~要俾3個細仔入先~佢阿mum又咁壓迫感,旨佢同其他mummy相處不來~佢個仔都ok既~俾edmund暗串我成日唔集會~

之後趕住走~仲好講.由於edmund既關係,我同cyrena響義工得silver award咋~唉....激死~我明明有gold award架~over200 hours架~

之後take mtr返home~細佬打黎係咁催~駛唔駛咁趕呀~之後返home換衫,洗腳及換鞋,take 81c去了~去到都差不多1900了~去麗豪酒店~(講錯左俾欣欣知.....哈哈,等佢唔知where)~我睇返張ticket,原來有dress code同埋時間係1830~死人細佬話1800,我都話唔駛咁早,又要人早點到,去到呆等左1小時,差唔多2000先開始d program~激死,細佬又唔信~又唔話俾我知有dress code,因為我只係短褲,birken stock~

好悶,d野又唔好食~d parents就打交道,好假咁~哈哈~佢地都著得好.....!!同我差得遠了~佢既ben sir同女朋友成日望住細佬笑,原來係覺得佢為食~同埋可能佢幾可愛勒~ben sir叫佢食多d wor,真係打得少~不過細佬係聽我話既~仲有一個阿sir~唔知教佢咩,不過都與red cross有關~細佬呀,成日講野,人地都聽唔到,都唔知佢講黎做咩~講完又唔理人wor,都唔知想點...又無禮貌~咬字唔清晰,講野細聲~

又顧住打機wor~真係.....好彩佢都聽我講會收起~不過到ok時,唔駛食野時,夠光時又打~因我只係講左咩情況下唔准打~咁佢好醒,只要唔係我講既2種情況,佢就打~大家都知佢最細....寵得最勁~哈哈哈~~響呢方面都有同d家長交流一下~d家長都幾好客,幾照顧d小朋友~有一個小朋友自己一個黎~

有一個同學既阿媽問我細佬,我係咪mummy,之後細佬答我係家姐,個個人就話唔怪得咁後生~激死......!!!雖然呢d場合都係parents陪既多~我都唔似mummy既年紀嘛?係都問我係咪家姐先la.....如果我真係mummy,"tum"得我幾歡喜呀~似家姐wor~不過呢個mummy都幾take care我倆~哈哈哈~

最後22xx散席~阿may已在門外等~我就take bus返home了~食野期間都有同細佬傾下計,問下佢既手術,近況~得知佢星期日不用上學,我就問佢做咩星期六晚唔返黎陪我~得我孤伶伶一個人~之後佢叫我今晚同佢訓,我話無衫,又要bath~佢話用花灑....我就同佢講,我無內衣褲換~

返到家都23xx了~都落左ok一轉~hehehe~依家我有6個了~

>>May 15, 2006 at 3:36:59 PM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36082

Design & Scripting by ShowHappy.Net