|
2006 年 6 月 28 日 星期三 【酷熱】
typhoon?繼續~不過唔多似~
好忙....有好多間公司~要趕起晒先,做晒d手尾~因下星期三先再返工~
almost 2000收工~豪俾佢,因我只寫到1900,因其中有d時間入左去開會,佢話俾我地知file裡面會有d咩ar,咁我地都可以check返,不用影印,同埋版面點寫~因佢應該見到我走去影左俾左錢既debit note~未傾?都唔知時薪係點~唉~可能仍keep住$35/hr~仍是慢~
c-life~答左問題,做返少少野,改返少少就ok~lisa都問我,咁快?對ar,跟進咋~唔知佢睇完,仲有無野改~
hazt~追個客野~佢叫我打電話問個客,我無,佢話有無搞錯~之後我再打,公司+手機都找不到~由於我唔返工,佢叫我搵人跟進,叫左stephanie~麻煩晒~因佢唔想拖d野~
know how~做晒outstanding balance,清左個bank reconcilation,再做bank reconcilation,就可以交俾欣欣做了~搞掂晒,發現自己已經入左數,傻下傻下咁,又再寫過~~因太緊張,好想快d做,冷靜不下來,手忙腳亂,最後balance都對了~俾左劉生睇,佢話信我,就可以了~
symbridge~等個客覆先~hold住左~
lunch~去大家樂,走到MH IVE附近,都幾遠,與天橋個間差不多~不過公司都幾方便,好快都可以走到298個d位~及以前我公司附近~又見到leo跟朋友lunch,佢都真係好鐘意大家樂~大家真係大家樂見~
>>July 4, 2006 at 6:28:44 PM GMT+8
2006 年 6 月 27 日 星期二 【寒冷】
typhoon signal no.1~大風左~
又係個個時間,個個地方下雨~今次好彩有umbrella~
都係居無定所,四處流浪~好彩jimmy sick leave我先坐佢位,否則又響劉生房~不過佢房都幾好,又靜,keyboard又好用,只係computer慢左些少...位又大~hahhaa~~大家入黎都敲一敲門先~真係....hahahha~~大家太見外了吧~記得taylor死野又玩....敲完門....叫左聲"劉生"...死野~
一行6人lunch~有fred,cathy,leo,cammy,欣欣同我~咁多人都好難等位吧~leo都真係好多野講,都幾麻煩既一個男人,嫌三嫌四~佢仲成日響公司嘔胃氣~好核突~好大聲呢.....又唔講excuse me,又唔忍~唉.....!!!不過今日既豬紅同埋都卜都唔好食~
仲係symbridge ar~用太長時間了吧~好想快點完結~好苦悶~無動力~
請左假~6月30日的~
仲有c-life,hazt,hair consultant waiting for me~hazt要打俾個客?c-life仲有少少~hair consultant又要完成了吧~會追的了~
1900走~點計time cost?仲有quota計~即係每個job有幾多錢,咁加埋,達到quota就可以了~即係要做得快~估唔到會計都有,好似跑數咁~不過社工搞活動都有吧~無形的壓力~最怕~
網友小和子~佢條友仔,唔想去考oral~無準備~叫佢一定要去~之後得知佢好嬲自己,因好容易,只係佢緊張,咩都講唔到,又唔記得....就係咁......result會不好...所以佢對自己失望呢~
台灣朋友仔~又同佢傾下......haha~就來hk了吧~
>>July 3, 2006 at 9:22:29 AM GMT+8
2006 年 6 月 26 日 星期一 【寒冷】
返工~typhoon signal no.1 + 雷暴警告~
準時起床~good~仲好有時間地食早餐,坐下,睇下電視先出門口~
my birken stock?錶?因突然下起雨來.....無umbrella,birken stock濕晒,頭又濕,響thailand買返黎既錶入水wor?仲有霧氣添....hahhaa~~唉...真係.....my birken stock ar~俾fred讚我既錶特別~cool~
無位坐~公司無位俾我,俾左咁多時間佢地準備~劉生都係做野慢既人,唔到最後一刻都唔做~入左另一間而對無敵大海景既conference room幫住lisa filing先,都無computer,咩都做唔到~最後劉生返,lisa再講一聲,佢就同我講,可以入佢房用佢既電腦~accpac就唔用得,因唔同version~老闆房,我都費事坐佢張chair~好彩佢房有多2張chair~佢房幾靜,幾好,stationery又齊,又方便,不錯,只係比較孤獨~好慘~在荒島上~jokey都有入黎同我慘一下,傾一下~可愛既jokey~死野taylor又敲門入黎,叫我劉生,真係貪玩~有人敲門都唔多慣~我成日都愕然咁望佢地~再睇下佢地咩事~
filing好累,又dirty,又有好多細單....都無咩時間欣賞無敵大海景,不過都好,我今日都唔多想講野~
1900~放工~與lisa一起take mtr~
新同事?leo,cammy?同左cammy一起lunch,由於我太累,都無咩出聲~sorry~嚇倒cammy吧~
我知自己點解尋日那麼累了,咁精彩既fashion show我都釣魚,集中不了精神.....!!!因為女性問題~好醒既欣欣,不用我講,好快就想到了~
>>July 1, 2006 at 6:19:32 PM GMT+8
2006 年 6 月 25 日 星期日 【酷熱】
sandy之graduation show~
support you so much and love you so much, my sandy~
下午,cecilia,emily,我都有去~我仲見到ellen ng~下午係rehearsal + 評分~由於我地要俾bread sandy,就由marco帶我地入後台~cool....好正...見到agnes~佢地做dresser~cool....見到好多model~有briefing~有dresser幫人著錯衫~
我有釣魚呢~俾佢地笑~今日著birken stock有白襪仔,俾佢地笑...cecilia話似小朋友,emily話似chinese~其實我一搭lift,見到自己咁都有少少不對頭.....不過一定要著襪嘛,唔想對鞋臭~最近由emily請求我除掉,那我就.....就咁zip埋入去就算了~hahahha~~
之後出左食野,meet欣欣,同埋買花~見到michelle同子誠~
去左大家樂~emily買電~我地去買花....籌錢~花店d人好nice,手腳又快,又靚,真係pro,good service~
michelle幫我地霸位~又催我地快點~好緊張~我叫cyrena響entrance stand by~入到去,子誠話已經跟人們傾好了~因大家都有腳架,以不阻大家為先~
大家出得graduation show既quality都真係不錯~好正,好叻....!!!我鐘意其中2個model~yeah~今次我已經打醒十二分精神,落足眼力去看,但不知怎地,我挺直身,專注地望住d model.....我有2次都"中"一"中"呢~真係奇妙.....
頒獎,好緊張~等sandy~take photo~好似graduate咁~hahaha~之後出mk食飯~多謝michelle~有michelle,子誠,cyrena,細米,我,欣欣,cecilia,sandy,emily同埋細ryan~
差不多11點多就走了~我跟cecilia一起take mtr返home~
整體而言,大家都真係好叻,好靚既衫,各有特色既background,present方法,music...!!佢地既designer,都要隨時有心理準備去修補一下~第二日既newspaper都有賣呢~yeah~ive既graduation show真係名不虛傳~正...有質素~
sandy話今次既評判較偏重舞台present方面.....~~出呢d graduation show,一定要有花才行....否則會好尷尬,同埋好似好核突咁~haaha~多謝cecilia既提議~同埋知道有人支持,都係開心的~
>>June 30, 2006 at 6:41:46 PM GMT+8
2006 年 6 月 24 日 星期六 【酷熱】
泰自遊第七天....亦都係最後一天~由bangkok返hk~~
未夠0800我已經起左幾次身了~0825醒,執野~cyrena alarm clock 0900響,以為不見了我,因為我攤在床上,剛好d被遮住我~
我地落去俾錢,佢地計得好搞笑~一係個rate高左,個rate對勒.....又唔記得加我地extra person,即係計少左,我又唔想咁衰,就同佢地講返~原來佢地都有print out我地既email,haha~第3次先計對了~問左俾左錢都可以1200先check out~搞笑地,因我地用左5個人check in,大家既名都有錯,同埋掉轉,最搞笑既係.....MS ka chun?
今日有高層落黎~check下業務~幾好~冷氣滴水佢又抹~又好nice咁serve我地~問下我地野咁~不過好似聽taxi driver講呢間開左2個月咋wor~幾好幾好~下次我都去想去呢間~
去食早餐~hehe~食我既至愛牛角包,烘2次先好味~之後吩咐大家1045帶同行李到我房~
出發去spa~由於cyrena同emily唔massage,佢地就自己出去~截taxi,開價b100~因我地唔知價,見地圖又遠就算了~到我截....計meter,點知平細ryan,細angel,菁菁,欣欣,cecilia佢地個架既一半~真係一定要meter,佢地一開價就係一個double~我地呢個都幾好人,問我地做咩去咁遠,指俾我地話附近有一間,點知好快去到,unexpected,我仲問佢我地真係到左?我地早到,book左1200,1115就到了~落車後,細angel話未試過搭貴車~hahaa~~
大ryan就話因我似thai既關係,佢地d taxi driver都唔敢開我價~hahha~~咁又真係.....我問親都無開價~計meter都係平一半~之後細ryan就叫我截好了~截左俾佢地上先~話埋俾佢地知我地邊間big c~
我地入到去好嘈,又take photo~哇...個個人一按我大腿,真係唔得,即刻彈起~之後打算舒舒服服咁sleep下,再按我大腿,又即刻彈起,幫欣欣massage個個笑我~佢地好大力,唔多舒服,訓唔到,最後又拱橋~幾驚~搞笑~一做完,東東即問我個個係咪好大隻,咁都托得起我~不過佢地真係起勢咁按d筋位~真係學過下,有姿勢,有steps的~
不過我唔會再去,因為我唔鐘意d人響度等tips~佢地已經等第二次了~我唔鐘意~我唔認得佢,佢見我search都有少少行動令我認得~胡慧沖介紹的....會否都會變成這樣?咁唔係好得....!!!不過佢地最後用hot毛巾+香薰敷頸真係好舒服~
入到lift又話我,因我會超重~因有一次響hotel,我一入就響了~但入面不多人...從此之後就笑我了~亦都因為咁.....我要第一個入先~其實因為當時入面已經有一個好重磅既人了~
講起lift,記得我地去leo land個日,即係5th day,我地唔想有其他人入我地既lift,咁細ryan,大ryan,東東就企晒響lift門,扮多人,做門神,細ryan仲好抵死咁叫d人入....d人唔入....真係笑爆咀~(cecilia,我記得有咩我地唔記得打了)
emily同cyrena響big c,我地就去join佢地~食野......又試左少少芒果糯米飯~發覺今次泰國之旅無咩食到呢d dessert wor~有點美中不足~佢地去big c狂掃lays chips...真誇張~
截唔到taxi,太塞車,就行返去....哇...好熱.....過馬路,好驚險.....又dirty......佢地跟唔上就認住我好sharp既背心~hahaha~~都係sharp color好~yeah~返到去.......都已經行左20min了~~都好耐同埋幾遠~
3車去airport~都幾好~b1000包晒~俾左d tips咁啦~幾舒服~
仲有一件事唔記得講~因之後大家都在我間房開會~咁我唔俾人入,我問左邊個先~無人答就唔開~點知細angel用一隻手指按住我既防盜眼...入到黎仲話一隻手指捽得死我...幾惡~之後輪到細ryan同emily...初時我唔開....因我唔見有人....之後拉据左一小時間,emily用我隻錶放響防盜眼個度.....我即刻開門,因我見到既係我隻錶嘛.....!!!haha~~
領隊emily幫我地搞機票,辛苦晒~大家分工,cyrena去交機場稅,我又講下錢既情況~去到提早左班機,不過......都係個個時間開出~唔知做咩~睡.......佢地打機.....
大家大約晚上10點多出閘,搞晒所有野,影相呀咁.......失魂既emiy將身份証放左入:琖好彩用passport都可以~問左人~大家各散~幸好cyrena有蔡生車,否則.....都幾耐先返到home~因為佢執野都執到凌晨4點~真誇張~
7天泰自遊完滿結束~第時晒埋d相先~
>>July 16, 2006 at 4:33:09 AM GMT+8
2006 年 6 月 23 日 星期五 【溫暖】
泰自遊第六天~jj market + siam~
由於聽聞一日會行唔晒個jj market,我地決定早早出發~0800起身~0900出發~由於尋晚發生既事,要我提高警覺,所以我都係帶返眼鏡了,呢幾日都太累,不適宜戴con吧~免得阻礙我集中精神~
尋日支奶起唔到咩作用~奇怪~不過大家都好關心本人既腸胃~其實我都有得去,不過應該蠕動不足,唔太健康,平時我不用在toilet裡面等就一氣呵成,而且會健康到"dup"一聲~哈哈哈~當我從我間房落返黎,大家聚焦響我身上,大家好似好興奮咁,真係有得去,好似真係生得咁~好搞笑既他們~
take bts again~由於塞車,預期差幾步,不如早一點落車,費事跳錶~見到有一間女童軍既shop~
去到,覺得好細~無咩野o岩,又有好多二手野,都唔明點解買得落,因為真係好殘~仲有陣味添~聽細ryan講,有個導遊叫佢地唔好貪平買,因為可能係有人從車禍死者身上剝下來拎黎賣的~真恐怖~都係好似尋晚個個suan lam night bazaar多野買d,又行得舒服d,又有特色~有人話一日唔夠行,可能佢地真係睇中左好多野~平就真係幾平既,無野o岩囉~又熱....不斷冒汗~有一次emily同cyrena睇下袋仔,我響門口等,原本細ryan遠遠的站著,點知突然走左過黎,我好奇,佢望左一望佢身旁既男人,我再望一望....個個男人望住我唔知做咩,咁我就知我要小心點了~
我地去左lunch,好多街邊檔,emily搵左一檔有外國人既,咁我地食得好平,都ok既~好熱~有noodles,飯呀咁,都係share啦,又一人一支coke咁啦~之後就起行,其實行之前我地get lost,行左入一間我地unexpected既店,o岩晒emily,而且呢間比其他平,又有冷氣,正~好彩我地get lost~~不過咁....我地亦都遇到阿wen同kimmy~咁o岩,真係可以結婚了~初時真係被嚇到呆左.....因為突然有人大叫蘇生個名~
我地臨時改變時間~因大家都無咩野行,改左1330~點知....下大雨....好強,又閃電,又行雷,簡直一落就係黑色暴雨呀~渠又差,塞晒,水浸,到腳眼呀陰公~cecilia仲被mouse踐踏過~仲有好多垃圾漂浮~渡河咁~我地又搵唔返初時既集合位.....anyway,改左~好彩最後都集齊到人~一齊行返去bts~初段路唔太認得,之後就認得了~
我地要返hotel~好彩我個mcdull袋係膠架jei~點知好多taxi driver都唔識返去~我地唯有間水返去~shit~好噁心既感覺~欣欣話我地行得太快,係一路望住我咁sharp既color既背心咋wor~真好~哈哈哈~emily建議去reception問,佢地俾左泰文地圖我~great service~其實佢地d taxi driver真係要好好upgrade自己~仲有ar....有時我地都懷疑真係唔識定係.....唔想戴,因太近~
大家bath完,又brief,就出發去siam~都係唔搭bts了,計落仲貴~又麻煩~直接去仲好~emily話呢d公共交通一次就夠了~體驗過就可以了~我地take taxi,好快就到,地圖好似好遠咁~由於係酒店既人幫我地搵taxi~事後講返,原來我要俾tips~佢地以為我醒目,就打算我一次過俾~oh...上了一課~因我成日認為,佢地係應份既~同埋tips都唔係佢地既習慣,我最憎成日有人一副想要tips既渴求樣,寵壞晒~一定要俾架咩?俾得少又黑面...最憎,雖然tips可以令佢下次serve得我地更好~
去到,因我地既落車地點不一,cyrena叫我上4樓,話去佢地度~醒目既emily話,咪對面之嘛,我地再望望,4樓真係有天橋~撞鬼....點我地~哈哈哈~都係一點大商場啦~大家一齊choose左間日本野食先~都幾平,幾抵,service......好唔好呢?唔記得~好似話大商場既service無咁好~我地呢檯都係經濟團la~大ryan平時好少食...蝦?不過出trip就要乜都試下...good try~
之後大家各自行~由於cyrena,emily,細ryan又埋頭於boots,而我又無野買,無strawberry body scrab就自己逛下.....等到我呆左...而且有一點湧上心頭既情感~之後行下,響wacol見到大家一班女仔~yeah~佢地瘋狂呀~全部hk人~d sales都識聽~我好快試完,佢地surprise,我就話,我無咩choice嘛,我個d又貴d~欣欣借d意問我size,當然唔講la~哈哈哈~cyrena叫我講,可以買d貼心野俾我~多謝先,太客氣了~唔想買得多,因我要返hk買堡露絲.....托返上去先~
有人入去試左好耐,我就問cecilia,等左幾耐,佢話10-15 min,我就話咁耐....不過呢度細,要擴展等....入面既人就回答...我地入左去唔係好耐咋wor~不過佢地一路try一路傾計呢~
之後佢地搞退稅,俾我串個個hk女仔問我點退,佢唔知我串佢吧~我都好有禮服咁話俾佢知點退~
之後細ryan上黎找我地落去,因有拖鞋平~點知唔係我想要個d~t-shirt有discount~不過又好似唔需要咁....我睇2件,都算係貴...真係..睇得上眼,又特別既都係貴一點~我摸左好多次,連emily都問我,係咪好鐘意~不過都係唔買~響呢間shop撞到michelle~細ryan買左2件~
響siam又撞到wen and kimmy~真係好巧合~真係有緣勒~佢地又不停咁take photo~
集合,有人遲到,走之際,佢地剛好到了~good~我地出發去搵食翅既shop~點知cyrena又帶錯路,又係smart既emily糾正~去到,都係平平無奇,不過唔係我地想要個種囉~由於唔知點解我地個d特別慢,又叫左2nd round,等到佢地另一檯又呆左,真係唔好意思,見到菁菁個樣呆左,michelle又不斷send sms,大ryan既問題語氣又惡左點....就埋單了~
taxi driver好搞笑~初時唔知佢講咩,又問我識唔識路~之後我望下望下,見到個牌就對了,點知原來佢教我點讀wor~hahaha~佢應該識少少英文,不過初時見我聽唔明佢講咩,佢就都無我咁好氣咁,哈哈哈~~真係好人~東東同細angel都好乖,無訓到~good~仲大家一齊研究,一齊睇下佢講咩~發覺大家既taxi driver都好搞笑,有driver對cyrena promote呢個sexy show,不斷咁講...同埋"bo"一聲....!!!真係......!!!又有taxi driver不斷撩cyrena talk,又因為只有cyrena先應佢嘛~哈哈哈~千奇百怪既taxi driver~
>>July 7, 2006 at 11:14:50 PM GMT+8
2006 年 6 月 22 日 星期四 【酷熱】
泰自遊第五天~leo land in central city(shopping mall)+mbk~
我地出發去central city既leo land,商場內天台的水上樂園,bts n3 on nut站~我地都要找找看~搵到入口,再問一下價錢~佢地都唔太懂english~佢地既冷氣超冷,而我地站在外面我就超熱,佢地響入面仲著樽領衫+褸~完全跟我們形成強烈的對比~
尋回佢地就帶佢地入去了~由於michelle唔夠cash,就用credit card兌現~入面有4條比較高的滑梯,仲有給小朋友玩的滑梯~也有按摩池,有一個慢慢兜圈的水流吧~
初時我都好驚,因為我第一條就係成個人扒住咁落,我反左,趺出左水泡~超驚的~之後佢地叫我玩,我其實都覺得唔試是很可惜,之後就去接受挑戰,順住個心情,由得d水流,這樣就好多了,亦無咁緊張,我試玩晒了,沒有感覺~有一條有個工作人員話只有50kg以下先可以玩~之後一見到她走了,我地就即刻衝上去玩~哈哈哈~~~yeah~~佢地玩得最開心的係一條好短的滑梯,不過速度最快~他們用水泡啦,反轉la,扒落去啦,側身落啦,樣樣齊~hahaha~又爬返上去la....最後仲俾人吹雞添~成班佻皮的人~
他們又玩水管la~我地又試過響個個漂流個度,漂左好幾個圈........幾好ar,成大班人.....之後cyrena被人攻擊啦......等~之後michelle就攤左響沙灘椅上睡覺了~
三點多?唔記得時間了~都玩左2-3小時~好累了,地板又熱....好痛...又肚餓就走了~大家沖涼呀咁~
之後去左pizza hut食~佢地既pizza係用火箭邊ar....有一層麵團,之後係芝士,再之後係腸........!!!不錯不錯~又有saland bar~正~不錯...幾平..不過人好少.....~~我地食左b2675/11~
食完之後就響呢個central city行左陣,我地4個兜幾兜,無野行,就坐低左,我同細ryan都睡著了~shit~太累了~我隻con又因累而眼水不夠~好乾~大家都叫我買眼藥水~多謝大家關心~之後大家都有相遇而一起坐低左~等齊人~點知差不多夠鐘時細angel先響levis睇中野,揀左好耐......佢都係好慢既人,好"lup law"既人~oh..god~而michelle就去搞退稅的事~佢買左超多bra~仲搞到送睡衣,boots又買到送coupon,有得抽獎~haha~厲害~
其中發生左一個有趣時事,就係有一個泰國女仔認錯cyrena係佢個friend~hahaha~~佢全程用泰文講野~而我由佢既動作同埋表情估到......佢一黎到,就拍一拍cyrena既手臂,話唔好意思遲到了,點知一見到cyrena個樣就好愕然,掩住口話唔好意思認錯人了~之後佢行到去大ryan個邊,繼續講,真係好唔好意思,不斷既道歉,話佢真係太似佢既朋友了~~~之後cyrena忍唔住就大叫....用中文講.....你可唔可以唔好再用泰文講野~......超爆笑~為我地沉悶既氣氛帶來一點歡樂,一點點綴~
我地又再take taxi去bts,再搭bts去w1既national stadium既mbk mall~由於係繁忙的時間,塞車,我地3架車都有兜路去避,點知入左村....俾emily形容為好似天水圍個d路咁......四周都只係有d植物,我地有d呆左,問佢我地響邊,我又周圍望,個司機都有望我.....佢仲唔搭我,響度唱歌,態度輕挑,激死,就打俾佢地,點知大家都一樣,佢地d driver都務求兜到b100為止,不過我們都比佢地快到....真係o丫~激死左我~費事話佢,因我地仲操控左佢手上~
有converse同埋手信~個度好似雅蘭中心咁~好多小櫃位賣林林總總的東西~亦連住百貨公司.......最後找到cyrena買過既個間手信店~我買得最多錢.....b1355~有龍眼肉,榴槤乾,尤魚,椰子糖(怕唔好食,只買一包,點知試左真係唔好食),紫菜,肉鬆xx,腰果餅~其實仲未夠,我都唔記得要買俾乾媽~
之後因emily同michelle先落去睇converse,我地又找唔到他們~之後我地黎一個地毯式搜索~分開搜~最後都係打電話先找到~最後找到,她們叫sales開門俾我地入....就入去了~我睇唔中,無我要既色,就好快出返黎了~佢地就慢慢揀~所以converse都係在hk買吧~
經michelle同emily既描述,有一堆hk人,揀左好耐,試完又試,又覺得唔好睇,michelle佢地買完都未試完,佢地都真係幾麻煩~影衰晒~
好多野都close lu,我地就take bts再take taxi返酒店~點知,好多taxi driver都話唔識去,咁我,菁菁,大ryan,michelle有上到taxi~但佢地就行返黎,個個大汗淋漓~其中發生左一件事,就係當佢地行經天橋時,細ryan望到有個男人用不懷好意既眼神啤行佢,佢就叫欣欣行快些,東東,細angel仲係好慢既跟在後面~擔心死細ryan,因佢倆似跟旅行團咁,無咩危機感,之前我地兜路入左村,聽說他們好像睡著了~oh..no~個時我地大家覺得唔對勁就打醒十二分精神了~細ryan真係好擔心,又緊張,因怕你們當中任何一個有咩事,佢都會自責,因為好多野都係我地幾個plan,唔多唔少都有責任吧~
或者我後知後覺~我唔會否認佢既感受,不過我就唔會太多的擔心~因為咁大個人了,係要懂得自己照顧自己,擔心太多也沒有用,危機感一定要有,因為都叫做唔係自己既地方嘛~而且,我地都只係負責行程,佢地既安全,我地都顧唔到那麼多,而且都已經跟他們說明了要自己小心~出黎玩,我唔會包佢地任何野~我地亦都唔可能預料得到太多~不過細ryan真係很為你們著想,很在乎你們~令我感到自己有點冷血~
叫左佢地幫我買奶for toilet,蠕動我既腸~d奶既味道跟hk差不多~都可以~
晚上briefing,計下數,玩下,settle下心情~哈哈哈~其實響bangkok呢幾日,都好累,都好頭痛~睡眠都不足~
菁菁記得我想改過特別的英文名,就話叫我響呢d bts站搵一個~其中一個係asok(音:阿贖...贖回的贖)....佢地話幾好,中間又有我個姓~真係o丫~唔係嘛~~哈哈哈~~
>>July 4, 2006 at 8:08:54 PM GMT+8
2006 年 6 月 21 日 星期三 【酷熱】
繼續第四天的泰自遊~
我地都搵一間resturant既時候~都見到好多bar~我覺得呢度既bar比pattaya既好好多~正經多了~
cyrena撞到隔離屋既男仔呢~cool~michelle仲響全朵.....人地知晒佢既全名了~
唔單止,聽就細ryan都撞到阿wen~
有次見到michelle自己一人~佢話佢驚,因有時行慢左,就失散左,變成一個人了~
講價,因欣欣佢地唔識,唔知開咩價好....佢就話要跟住我地,不過行行下,等唔到就會行先了~又分開左~成日都係咁,我同cyrena最後都分開左,我行得太快了~emily話細ryan煩到人地......屈服左~因佢真係太煩了,哈哈哈~搞笑~cyrena狂買,講價越來越大膽,越來越興奮,越來越瘋狂......購買慾上升~
大家講,今日只係practise,只係為jj market作準備~
我地行去resturant途中,遇到emily想要既袋....佢開價b480.....emily再殺b200~個個女人好搞笑.....哈哈哈....咁大笑....我地都笑......仲學佢哈哈哈咁笑......佢話唔得咁平,emily就拎另一個袋話佢知係咁平....佢就俾了~hhahaha~
咁我地行完返去resturant~可能我地又再一次扮個個女人笑.....因為我地再talk下嘛....就係咁....吸引左個waiter既注意~初時我都唔知咩事,只見佢成日對住我笑,有禮貌我我當然會笑返啦......點知....發現佢成日望住我....執野又慢wor.....之後......佢仲拎左部mobile出來.....想影我~~shit...好驚....佢初時係影第二個女仔架....我見到就戴帽了....費事啦~pay bill了.....我就叫佢地快d走....見東東咁近....就拉埋佢....佢動作太慢了吧.....急死我了~我不是成日都吸引不好看的男人吧~sign.......超驚~
每一間hotel都有佢既特色,ibis siam bangkok......個fridge無野既~coffe,tea都免費~我仲拎左返去俾edmund做手信,哈哈哈.....佢鐘意coffee嘛~
有一次見到童軍仔,好想同佢地take photo ar.....好可愛~~又無去到...我地都仲未知scout shop響邊~
細ryan既"ja" & "meet"之分別.....頗特別的....怪理論~"ja"係好大力咁既意思,"meet"係輕輕碰一下,那去massage就係俾人"ja"了....!!!
cyrena既氣勢~
cyrena俾人話佢似咖菲貓?我不要做牠朋友.....我不是阿dick,俾佢恰的~多謝細angel既提醒~
因我條ultraman睡褲,脫晒色....emily話似掉轉左條褲黎普~真是的~我同佢地謂,我好辛苦先洗到咁,因甩色就不可以放入洗衣機....之後佢地話辛苦晒....買左返黎要洗咁多次先著得....唔係勒...都有著,用手洗的~不過他們要玩我就沒辦法了~~hahaa~
cyrena成日怪叫,怪反應及怪動作......係我地既娛樂,成日引到大家笑死~
死人菁菁....因我指俾佢睇emily背既紋身,佢叫我吹....咁我又真係做wor.....又俾佢地話了~話...睇下隻雞靚唔靚先吹個pat架咋.....
欣欣唔記得左自己俾左b1000 cecilia拎住~仲問左好多次....仲唔記得~好野....做公數~
>>July 3, 2006 at 9:12:03 AM GMT+8
2006 年 6 月 21 日 星期三 【酷熱】
泰自遊第四天~由pattaya出bangkok~
今日訓得晏左,0900起身,1000細ryan再打一次黎先起身~因為尋晚太夜了....4點多~我地幾個玩到3點多~細ryan幾驚無房入~因東東同埋大ryan熟睡了,電話+拍門聲都聽不到~好彩...都入到~
食完早餐..我同cyrena再去講我地去邊~之後返酒店訓下,同埋執下野~而佢地就去左big c行~因細angel太遲起身了,我地估東東無理由唔等既,落到去見到佢地未走,東東就等埋細angel食完先,佢倆都無出去走一走~
見差唔多時間仲未返,就急call佢地,之後店既另一個男人叫左大ryan出去睇車~做咩會叫佢睇既呢?架車15人?不是嘛??行李都放不入去~之後我,細ryan,emily,cyrena都出去睇下個情況先~之後個個人話加b$500就minibus + taxi 2架車俾我地~有無搞錯?明明講好架嘛?有咩可能,依家係佢地做唔到wor~唔符合我地既要求wor?仲要我地加錢?貨不對辦~emily同細ryan都據理力爭~而紅耳裂~之後講掂左,都係2架車,不過我地俾toll way~ok,fine,deal~
之後細angel又過黎話俾我地知,emily佢地407間房order左野~之後佢倆又急步返去....我怕佢地唔冷靜,就叫佢地幾個快d,要快過佢倆,截住~最後返到去,就話無事,搞錯左~hahahha~~
我地架minibus都幾舒服wor~哈哈~7個人,菁菁,大ryan,東東,細angel,cyrena,我,michelle~佢地就emily,細ryan,欣欣,cecilia 4人一個大taxi~由於我俾toll way,有10個b$1....個driver都響度笑,哈哈哈~無計,我地要咁多零錢都無用~坐上去時,我明明話我同cyrena坐前排,好似無人聽到咁,michelle仲叫東東同細angel坐前排~真係..o丫~激死~方便我地同driver講野~在車上,打機既打機,睡覺既睡覺,食野既食野~後期我就聽住mp3...無訓....費事啦~
佢地driver傾過,識去,good~去到,check in....因我地有5間房,要5個人填information,好搞笑~欣欣佢地上superior room,發現無加床,我又走落去處理~個時d行李都未settle好,因我問係咪要俾tips,佢地話係,咁就suggest一次過叫bell boy搬晒響一間房,咁一次過俾tips仲好~由於欣欣,cecilia,michelle一間房,michelle唔習慣跟人同床,佢就睡那帆布床~我地又要discuss了~不過因michelle話訓得ok,就可以了~其實大家同層會好一點,不過問過full booking,算了~而且superior room係高層一點先有吧~不過調黎調去都不好,所以就算了,又奇怪,否則就要cecilia同欣欣孖舖,床又唔係,雖然佢倆細粒~由於emily同細ryan既習慣係最合得來,佢倆都要最冷既冷氣,又要開燈,開電視 sleep,都無人同佢地一樣....所以我覺得這樣是最好既組合,我都唔想佢地訓得唔好吧~希望大家體諒~
taxi去super rich激死,我又無帶地圖,兜路勒,俾佢地慢,又俾佢地貴,又唔記得問cyrena拎電話~氣得我,又塞車,等到我炆~下次一定要記得帶,睇清楚d路~唔好俾佢地有機可乘~醒左~教精我~
super rich真係兌高些,4.9~不過幾百個d就得4.87~
水門雞飯失敗,搵唔到,因我無帶information出去~累大家白行一趟了,不好意思~不過好少行呢d橫街小巷,只有自遊行先可以這樣~我挺喜歡的~不過就汗流浹背~其間見到有人拎住map,我覺得似hk人,好想問佢地知唔知在哪,不過在猶豫之際,佢地就走了~弱點,其實個時我需要人support的~個時,我都講出我既想法了~唉...算了吧,我既弱點~猶豫不決,講左一係等人support,一係等人去做~
返big c食food court~傾左陣,我都有點頭暈~大家各有各share~我,cyrena,emily,細ryan share,好快食完,又趕去第二間,我地好似個d試食團咁......要試一試,chair都未坐暖就要走了~food court b135/4~日本野 b209/4~幾好味~而且有一小部分既位要除鞋入去坐~幾得意~食完返去~我地又經michelle推介試左shake~b25/glass~delicious~佢地唔知做埋要買card入錢再去買野食~其實可以就咁一樣一樣咁俾錢去買ar?雖然方便一點,不過用不完錢,我地都無咩機會再用了吧~其實欣欣佢地計得剛剛好入左錢,不過唔記得michelle提醒過drink個度要就咁俾,就係咁....入左錢了....!!!
再約1900集合,不過多是一齊行,一齊玩~不過當有人逗留既時候就散了~
take taxi去suan lam night brazzar~cool~因我無地圖,就叫佢地同driver講左先~無用meter~開價b100~算了~個taxi driver都有同我地傾下計,仲叫我地小心袋個d添~不錯~當然la.....響thailand搭taxi一定要用meter,如果佢地開價,一定多一個double~之後已經俾我地發現到了,因有時我地3架taxi,有d用meter,有d係開價的~
好多人,不過佢地話已經俾jj market好,地方比較寬敞,有d都已經有冷氣,環境比較乾淨了~我買左公仔*1 b99,好搞笑既彊屍,我都揀左好耐~b90既民族拖鞋,仲買俾sandy做手信~我地咁o岩見到,大家又一起買~hahha~買左d scarf,2條....b125+b170~型仔rock+假錶 b425~
去呢d地方買野,一定要講價~有經驗了~通常先殺一半或者你心中對呢樣野既價....再bargain,都唔合你心意可以走,因有時個價佢地開得太高,通常都叫你地返黎~如果佢地真係擰晒頭,真係好唔得,咁個價就真係這樣了~如果你很喜歡,就要買勒~你都未必記得返呢間野,雖然佢地都有分soi幾,邊區~欣欣佢地行左咁耐都無發現呢~
由於所剩時間不多,2200集知,就要行得快點~都唔夠時間....所以有時都會甩左~後期,由於我行得太快,同cyrena loss左~期間同emily,細ryan,菁菁,大ryan相遇~我等左佢好耐都唔見人,又費事行第二度,就去集合地點~我又無錶,無電話,等左好似好耐,行過睇過,又無人,都幾焦急~就睇下band show~我幾like呀,幾得意,幾想坐低飲野,同埋睇~不過佢地有d就唔多鐘意,因為太嘈~
集合左,就去搵左地方坐低飲野+食野....由於我request要再行....不過等佢地搵到地方先~佢地又唔搵地方,炆死我,因為我想去行街先~我,欣欣,cecilia,cyrena再行,經過emily既指導,我地只剩一個section未行,因為佢地行晒,另外個d係furniture,無野行~ok~good~我地都叫左pizza,同埋drink~pizza幾好味,不過thailand既椰青點解係無味既?都唔甜....點解呢?我地b440/4~因佢地既table都裝不下我地幾個人,就分開了~
聽日再打埋今日既野~篇幅太長了~今日我仲有好多野講~
>>July 1, 2006 at 6:05:16 PM GMT+8
2006 年 6 月 20 日 星期二 【乍寒還暖】
泰自遊第三天~欣欣,cecilia,michelle,菁菁,大ryan,東東,細angel過來pattaya了~
又係不到0900就起身了~又嘈醒cyrena了~
咁我地因約左1000~咁早....就去搞book車既野同埋落7-11買top up card先~不過我地去之前都有拍下門,睇下佢地起身未,怕佢地唔知我地去左邊,擔心我地~不過見無反應,就走了~原來後來講返,佢地都起左身,佢地一開門就唔見左我了~hahaha~~他們太慢了勒...我地都等左好一陣子了~
cool~b2500+b150 toll way vip minibus for pattaya to bk~可以放15人的~不過由於唔夠錢,就打算佢地黎到先落deposit~佢認得我地呀~佢都幾nice,好想同佢影返幅相~不過由於無勇氣...就打算第二日都會再俾錢先take~不過最後都再見唔到了~所以都無take,因係另一個男人幫我地搞~
佢地book車黎到pattaya,都幾快~而我地響酒店食完breakfast就上左去抖....又sleep下咁~有人問我地where can have breakfast~不過由於佢地唔識講英文,我地就幫佢地傳達~佢地就坐低左食breakfast了~呢度早餐既價錢都過b100~
佢地差唔多2點就到了~咁我地落去接,之後幫佢地check in埋~就俾時間佢地settle,再約左個time響lobby集合~好似去camp咁,哈哈哈~由於我既一時忘記.....搞到佢地好尷尬添~對不起~
原本佢開b300去jomtien beach~因我地睇過....b120 for 5 heads~咁都不用b300~於是b250....deal~因個個tuk tuk driver都唔知幾遠~hahhaha~佢地not sure,諗左一陣就答應了~
由於我地唔想去太遠...所以都在中途下車~我地教左佢地take tuk tuk~點認我地既酒店等~介紹下pattaya咁啦~由於我地晚上可能唔一齊行,返酒店,所以教左佢地先好~大家又傾下佢地點ar....又問下我地去左邊呀咁,講下趣事~
去到....佢地都好累了,搵左一檔坐低...食下野,去對面family mart買野飲,同埋俾錢rent chair(b200 for 11 chairs)~當然少不了講下價~食既野,一坐低就會有人黎兜售......一碗碗咁~又炸雞,春卷,炸蝦,生果等等.....有人仲show左即煮海鮮添~hahhaa~~又有人黎sale紋身,sale水上活動~
落海玩了~原先不想落,因為太dirty既水......最後俾佢地捉左去.....!!我跑左返去搵ceci救命的~
他們糾纏左好耐都未落黎....直到有一埋黑雲,落埋雨先落到~大家行到去開....可能人工形成,平舖出去....去到好開....有雨彈跳上黎,差點中emily既面面呢~佢地又尖叫....大叫...話好深..好嘈既一班女人...最後rent左個水泡~我同cyrena有帶浮床的,不過懶得bomb,懶得收,又要洗.....就唔拎了,都唔知帶黎thailand做咩~
游左一個來回la....就開始傾下計.....教下細angel踢水....因佢個身永遠都係沉的,要教佢浮上面~~哈哈哈~~要督促先得~大家都好開心,狂笑,因大家都有好多搞笑野~cecilia於水中攻擊....成為"水較剪"....佢地誤會左,以為真係水中生物,不是勒...是cecilia之另一水中秘技~哈哈哈~~
大家夾手夾腳攻擊cyrena.....用飲完既fanta 及 coke 既水樽裝水,再倒去cyrena身上及頭上....佢就話....好dirty....甜死....hahhaha~~成日都偷襲成功,hahaha~之後再玩沙戰~hahhahaha~~東東無泳褲,無落水....但係....emily同細ryan將細angel拉出水中心,東東就奮不顧身.....不怕濕身,連袋呀個d....連帶行入水中拯救細angel~叫左佢落水咁耐都唔落....最後....原來用細angel呢招係好成功既~haahha~~有咩事想引東東....就用細angel做餌~
玩到大約6點就上水了~好靚既風景....好靚既雲....好靚既天~
再搭b200既tuk tuk返酒店~佢一開就b200....當然即時點頭la~~原本有bus撩我地上,但我地都唔知去邊....又見到tuk tuk,當然上啦~期間,有好多人上我地架tuk tuk....大家企晒入黎....又企響邊位....cool~~好迫...隨意上車~hahhaa~大家返去梳水一番~又響lobby集合~我同cyrena就去左俾deposit先~
之後搭tuk tuk去"飛天通心菜"~total b2675~當然有叫美味既通菜la~蔗蝦好味~蜆好味~燒蝦唔好食~fried rice with shrimp好味~尤魚好味~hahahhaha~~yeah~好full~黎到thai以黎,第一次咁full~~仲有呀....thailand既juice唔好飲,熱既,又無味....~但係shake就好好多了,好有味,又凍....就好似hk既沙冰咁~我recommend coconut shake,因只係椰青沙冰,好好味~其他shake應該都不錯的~hahaha~去到邊度飲都好好味~其實第一杯,我係響尋日big c既food court試到的~原來今餐細ryan同emily都唔飽,早說嘛~~因d野響晒我地呢邊~
之後大家行下啦....咁我地又行左一陣,響shopping mall都撞左幾次~之後就相約去食swenzen's既ice-cream~大家都瘋掉了~我都係食返我既b59~佢地就try好多球個d...朱古力火鍋及mars既ice-cream~rum酒既超難食~細ryan叫大ryan試呢種超難食既....佢既樣真係好搞笑,真係好厭棄同埋痛苦咁~佢食左個d cream都變得苦瓜乾一般~hahhaa~佢個樣超過癮~反應仲好認真咁講.....好難食...大佬呀個d~hahahha~
食完,大家又散了~我地就返酒店,打算拎個檔野,因要俾返個map佢地睇,點知....收工了~返到酒店,又撞到佢地,原來個shopping mall 11點就收了~我地真係有緣,成日都撞到~
我地集合於欣欣房,briefing,計錢~佢地好得意咁坐....2排人好整齊咁.....每排4人,hahhaa~影左相~
佢地都累了,由hk->bangkok->pattaya->jomtien beach.....大ryan,東東,michelle又響tuesday先出camp wor~大家都真係好累了~所以就早早回房休息~
我地4個晚晚都會聚一聚先~已成習慣了~
晒傷了~無塗任何野就下水玩了~連黑鬼油都無~因落水,怕好多油浮面,無人接近我~
整天+聽日既車資....用左b611~top up...b100~snacks b127~cool~~
>>July 3, 2006 at 9:13:46 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|