|
2006 年 8 月 7 日 星期一 【酷熱】
今日又返工了~1900放~臨走問lisa有咩交低俾我做,因佢一連放2日假~我怕我一日搞掂手頭上既野~咁就無野做了~
今日因欣欣遲到而令我遲到了~又響劉生房~明天就可以響lisa位了~
今日lunch有cammy,leo,順,欣,我去lunch~去左試$25扒~第一次食扒,問我點解唔會點什扒餐,我就答因為太雜,笑死左~leo都好搞笑咁入去問一問睇下有無先,佢真係好鐘意食....問埋佢地究竟幾點有,老闆娘話下午就有.....不過欣欣話實有架,不過唔知咩價錢咋嘛~哇哈哈哈~大家都窒佢~見佢條褲有d野,提佢,我話佢"o拿咋",佢話係人地dirty唔關佢事,咁我話你無眼架,自己唔識睇?咁人地有一大灘水,照坐就賴人勒wor..佢搵唔到野回應及反駁...就話唔會同我嘈~hahaha~
又係hair consultant既related party-segger~唉....又話我地成日由唔同人做~可能佢唔知蘇小姐=ling~不過無左張bank statment,shit,要硬著頭皮叫佢簽.....唔知個charge邊個俾呢~要再搵先~好煩~不過我都想跟返hair consultant 1-3月,因我有寫vouncher~
新case,henhui代收代付~原以為要match up d單,lisa最後話....車....唔駛理,佢又無hints,都唔知邊張打邊張,amount又係yen....都唔知想點....最後就咁跟日期file完,bank movements點都係代收代付架啦~咁就可以了,一時鬆晒,哈哈哈~應該好快就可以搞掂,因上年都係咁做~hoho~有時跟上年都有好處既....hahaha~
boc holding要hold住先,因仲有一個bank,再問佢拎bankstatment及再send bank confirmation俾佢~
返到家,因太累,想去swim,無去,dinner完.......訓到12點多,起身bath & eat watermelon....起沙,正~
有打俾christa唔該佢幫我問,同埋講左新近況,佢再提供左有個course俾我~thx~
>>August 8, 2006 at 6:08:32 PM GMT+8
2006 年 8 月 6 日 星期日 【酷熱】
農曆七月十四日~另外既閏七月十四日,係9月6日~要建議boss們早點放我地走~
家中上唔到網,應該係我lan卡問題,要搵人幫我整~但心中又唔係咁心急咁~依家用妹妹部腦~
今日又做下boc holding~做下hair既segger~好tired~恰左陣,坐響老細房~
原來由公司行去銅鑼灣二期真係好近,好近我去hair cut~唔信得過cammy,唔認得路~
同左lisa講,discuss下我幾時走~佢無問我咩有無愛心個d....真係想知點解佢話我無愛心~而我無帶藍田盧生既mobile,may又不在家,算了~不過幸好佢打俾我....就同佢講左了~我應該會28號返新工,lisa話無咩野做,就早d放我,俾我放下假~佢地都要學下audit~rosanna都問佢駛唔駛請人~lisa話2個都夠,以為我又應該做埋8月,都ok,之後都唔趕了,所以都話ok,點知今日聽到我呢個消息~我亦都introduce左winnie po俾佢,if佢要part time~長工我都應該有介紹~妮妮吧~
阿順依家都想study account?hahaha~~我地又幫佢計左佢依家開始study既歲數~欣欣仲誠邀阿順一齊lunch~~佢地坐響出面真開心,通常佢地都會一齊走呢~今日咁o岩我都走,就有leo,cammy,欣欣,順同埋我,5人a~真多~都唔記得今日出糧~真係少錢~
妹妹今日好夜先收工,真可憐,人工又少~
我會捱得過既~咁先身經百戰,更有說服力~鍛鍊既好時機~第一份自己找既工作~
哈哈哈~心中有個意念,由於我要save money,決定跟大家絕交,咁就唔駛出黎玩,駛錢,哈哈哈~唔好學我~~有copy right~又可以減肥~獨行俠?唔適合我wor~
學校無打俾我~咁我就投入藍田街坊福利會既懷抱~
>>August 7, 2006 at 3:14:58 PM GMT+8
2006 年 8 月 5 日 星期六 【酷熱】
入camp~去我ma on shan家,有欣欣,cecilia,cyrena,細ryan,emily,妹妹,細米(無過夜),sandy~
11點就約左富安等~上左我家先~玩左陣,就落街lunch~順便買左少少野~佢地嫌錦泰遠,無過去,我又唔記得我呢度有華潤~最後幸好我地要搵碗個d餐具先見到,哈哈~靠我真係死,因我真係唔記得~唔熟呢頭~
細米又到了,佢好熟呢帶,就去左食野先,再響ok等我地買完野,有西瓜,有drinks,snacks & 餐具~我唔記得帶電話,細米打鑼都搵我唔到,打cyrena,cyrena再打俾emily先搵到我,哈哈哈~細米好早放工,cool~由於我地走左入一間士多搵野,咁boss聽到細米,佢就話"西米?"我地有~~哈哈哈~~
我地5人又上返home,雪下野,又玩下,睇下tv,有明道-天國的嫁衣,yeah,上下網咁~欣欣又黎到了~真快,又早收工~之後3點多就落去buy food,接埋cyrena,妹.及sandy~cool~我地好嘈,尤其係sandy,欣欣,cyrena同埋細ryan~真係好嘈~cyrena個件大露背,仲俾我地睇到個bra,細ryan唔知咩事又話要睇,不過都o岩架勒,佢倆~
買左好多野食~好彩我有堅持要粟米,真係好好味~去到豆腐檔,我就話要包豆腐,佢地話要一尊尊的,因無咁易爛~個boss好搞笑,咩打pat pat~又同我猜拳決定要邊種豆腐,佢慢出,佢話年紀老就係咁~好多野講~後來我地經過見到有人炸魚皮就醒係,係wor,正~emily no toothbrush,就去買,就俾人問係咪去swim要刷牙,哈哈~呢個邨都幾搞笑~
大家又玩,我又睇tv~差唔多時候emily,cecilia洗野,準備,我就閒時幫下~cecilia話要1530打架....其實佢聽錯左以為我地問幾時去買野~欣欣提議1830 hot pot,不過我地1800就開始了~~好好味~不過地方淺窄,無咩位,仲要企,坐下地下咁,真係唔好意思~由於欣欣之前與教會朋友hot pot後肚瀉,所以我地就有步驟,就係拎起晒d熟既先再落生既,仲要等到滾起先~不過又係wor,咁就似一品鍋,唔係自己想食咩就落咩.......通常傳統都係自己"look"自己既野,放響筲箕上~
好抵ar,hot pot+ice cream每人都只係不足$60~
由於要乾淨的關係,大家都要除鞋~點知.....第一個俾我罵既係細ryan,佢訓到傻下傻下,找對鞋入屋著?激死.....點知,有個人俾佢更厲害,就係欣欣,佢竟大膽到著住對鞋周屋走,哼.....今次拖地非佢莫屬了~其實因為大家都問有無帶身份証,佢一時專注左,唔記得,就急急腳著埋對鞋入左去~
我同欣欣又傾下公司的野,lisa知道我想使社工,質疑我得唔得,lisa話我對住佢無愛心~所以就話我無愛心~另外,欣欣話俾我知,leo入ivan房見到我既time sheet,就走去計我有幾多錢,話俾欣欣知,佢真係~
mcdull sticker派唔晒,我見到仲有第一期個隻既mcdull,oh.....!!!不過我只差最後既jei~
我地有好多野玩uno,啤牌,層層疊,扭扭樂,益智數字game,竹韱,大富翁,....仲開左daddy副新麻雀添~hahaha~不過大家太耐無打,好多rules都唔記得了~大家都係早上才訓~之後同cecilia一齊煮埋食剩既野,妹妹都好肚餓了~佢好早就睡著,又好早起身~都真係估唔到ma on shan有那麼多台睇,有台灣節目個度好o丫嘛~
之後我都開始對廚房,toilet進行小清潔行動~今日既地都比較dirty,掃地既時候,好多hair同埋.....!!!oh..no~~我都掉左好多次垃圾+沖左好多次toilet~因廚房不適宜有那麼多碎....又only小小的plastic bag就掃完地倒入toilet中,哈哈哈~
cyrena因拖地既問題自信心插水式下降~連emily都睇唔過眼,搶左黎拖~連佢妹妹都變左姐姐了.....哈哈哈~~cyrena不要因為這樣而唔開心....玩下jei~你只係覺得奇怪吧....因唔係自己家那麼自然自在~有點拘謹~你可handle既~不過為什麼食野下巴穿窿呢?天一半,地一半~
由cyrena提起,原來由我ayp final assessment對腳因被草ar個d整花左對腳之後,就一直對腳花晒了~因我成日被野咬,在家中,在公司,在那裡都係......唔知做咩~唉....ar.....救命ar~點解我成日都俾野咬.....腫完之後有水泡既?究竟咩事呢~
唔記得ma on shan家係sofa床,不過硬到....!!!第二天大約一點多就走了,去lunch,就散了~下面都無咩野好食,好耐無去飲茶了......亦都無去.....呀....!!!!
有cyrena與妹妹之溫馨場面~cyrena見到佢妹妹可愛既樣都忍俊不禁,會心微笑~又見到佢幫妹妹吹頭,佢地話似幫寵物吹毛一樣~我有時都覺得我brother好可愛,有耐性左~
細米,記得去macau玩得開心點~仲有記得我既朱古力脆脆鳥結糖~
多謝大家關心,原諒我無俾你地與我一起分擔~對不起~
>>August 8, 2006 at 6:28:42 PM GMT+8
2006 年 8 月 4 日 星期五 【雷雨】
保密日記,請登入觀看!
>>August 7, 2006 at 1:52:04 PM GMT+8
2006 年 8 月 3 日 星期四 【驟雨】
風勢真係減弱了~雨亦都唔係成日落,不過呢個風都仲係造成好大破壞~仲有2個人因太大風而受輕傷~
返工~欣欣今次上廣州真係慘~點都係返去灣仔拎野~
今日又完成左qslink~軒順先生又唔記得帶份com sec俾我~佢匿埋,哈哈,知衰~咁lisa就見差一張,就叫中望個邊d人fax過黎~對阿順都唔係咁好~
做boc holding~only expenses,分類都分到我唔知自己去左邊~自己係響台灣定日本呢?點分好呢~有時d客好似分好晒,但佢地又分得不對,日期又唔得,亂咁黎~由其一d messing,travelling,office expenses,gifts~有時佢地都唔知係唔係,自己野又放入公司~真係激死~1800準時走~
訓得唔好,都有訓下醒下,半夜仲跳掣,家中停電~我地唔理得咁多,起身識晒d掣,開返門再sleep~其實都好涼,但因為太大風,門成日關~
好早起身,同阿may溝通一下停電的事,想訓多陣~點知仲水彈.......因為太大雨,上面積得太多....bomb一聲....爆左~其實都有點先兆,因見到有d水漬,我以為係我食蕃著糖水遺留的,無留意上面,訓訓下又好似有水滴~唉....真係多災多難,有打算過唔返工,不過又無補於是,因為在家中都無野做,又無電,都係返工好~教左mummy點check電掣,因為上次daddy同漢哥都係咁教,初時佢唔聽...!!!因要知道邊度唔得先可以~唔開返d掣點知呢~因上次得我同阿妹在家,就係我倆負責~
今日lisa好搞笑,同我講silver dragon黎左個temp,好似我,把聲,個樣都似~欣欣一早就同我講左,佢心想,當然似啦,同一個famiy出既~我妹唔認得欣欣~lisa仲話,唔知係咪以我既標準黎請既呢?搞笑....
今日有樣野令我超唔開心~因今日大約lunch time既時間,有個magazines national既patrick lai話有個文化推廣活動,係咁講本書有咩好處,一輪咀,又話有oto既按摩器~又話唔駛俾3個價,咁我以為唔駛錢,仲俾我揀期數~咁著數?我都仲問返佢,咁大隻蛤x隨街跳~我都唔係好唔明~佢仲話我,咁仲唔明?聽咁耐仲唔明呀?你有無留心聽,仲窒我~都覺得佢幾搞笑~咁仲有咩抽獎,話我credit card第三組有幾個no. ,就有2張船上2日1夜的票~又問我知唔知個架船名,我話唔知,又窒我有無睇newspaper~我話有,佢話無可能.apple,sun,mingpao都有~我話我睇都市,咁佢就話咁都市都無~我就話咁我真係有睇報紙~
佢話係何鴻燊的~仲唔係cheap房,係六星級~不過打機,賭場就自費~之後搵個經理同我confirm,要我informaton,之後佢先話要俾幾錢,都呆左一呆,有疑惑,我就係慢左一拍,點解我唔出聲問我點解要俾錢~乜唔係免費咩~我仲傻傻咁俾information~真係蠢~我又響公司,思緒混亂,都同佢傾左約18min~個經理無話一經confirm就無得改~其實我都唔知有無,我真係呆左~
咁由於我無provide credit card既expiry date,佢又打俾我~由於我覺得唔合理,又好貴~afford唔起~就話我妹有訂,同埋我都係studying~佢都好難為咁,都話唔可以cancel,只可以搵人幫我調~之後我叫佢manager黎~我好唔滿意佢既態度~我因用錯word,promote,佢話唔係,蘇小姐你錯勒,唔係~你唔清楚,我講多一次~係由於times 60歲大壽,先有呢一星期的推廣文化活動,響咁多mobile phone no.先抽到我~我好蠢,點解唔質疑佢點解我要信佢~咁多騙案~邊有manager會話個客錯架~
仲有ar~又響度話咩好呀,唔係時時有,出面賣$80一本~又響度promote,俾我既感覺如此~佢又臨時搵到一個人肯同我調,個個人咁o岩又係12期,咁調係我既48期,仲話個個人想訂60期都無~咁我話點解唔俾埋我個12期佢~佢話唔係有得讓就讓~因send左去個邊,又reply返email黎話ok,野都出晒,無得cut,sandy好醒佢話做生意都可以cut單啦,點解唔可以,佢唔想cut咋~同埋佢有誤導成份~
又係wor~我怕,係因為我都有唔著,咁大個人都仲咁蠢,咁思緒混亂情況下又俾information~我真係咁講,佢話又唔可以咁講~之後唔知講到咩,我都唔稀罕,佢又唔好語氣,好倔咁語氣,唔係你稀唔稀罕......哇....咩態度~佢都想"check"我,由於我話我個妹有訂,我唔想duplicate,佢話你話你個妹有訂o丫嘛,佢又蠢,話個妹係唔係同你住,我即刻話唔係,咁o岩我daddy又俾key我,哈哈哈~地址唔同,咪check唔到我妹係咪有訂囉~
我真係超唔開心同失望,佢好態度d,我就軟化,咁叫manager?咁推廣文化活動,我真係學左好多野~佢仲suggest我分期,我問佢知唔知唔係人人可以分期,同埋我話要俾息~佢仲話我俾既息都係飲杯奶茶的價錢,又話供既錢只係$70一個月,都應該afford得到~咁既態度都得?咁講野都得,擺明唔cut,死都想我訂~我就話依家我唔止呢一筆數,駛唔駛我話埋俾佢知我既經濟困境?佢就話唔駛,因為都係私人野~
好唔順氣~原本我都對national geographic好有興奮,不過我對呢間公司好失望~我都有訂過times,我都覺好好~之前訂過2年,仲有積分,個個人都有話有discount俾我,不過諗諗下我都會waste左,就無左件事~因睇下都係好既,national geographic一個月一issue,又可以隨時期數,條友仲話有vip serives~有免費issue,只係呢期vip services先有~仲話12期過左就無咁正既優惠....我心想,我真係唔稀罕~講黎都無意思~個重點不在這~
因佢講times既好處,我就話我都訂過2年times,目的係話俾佢知,我都知times好,不用介紹那麼多,點知佢話"咁無影響架"........你話呢d咩態度~
其實我有想過,叫card services唔過數~都有想過打去消費者委員會~sandy講得對,投訴下都好,不過寫信考起我,不過sandy話投訴人不用考慮那麼多~我真係蠢~我對patrick無咩野~係佢既manager~原本我都好有興趣~咁樣,我真係好失望~估唔到咁大機構有咁既員工~我話我剛畢業,佢就佢唔知我仲係學生,佢話我講野唔似~好心啦,你真係當d人蠢架,周街都係大學生,大家都識得咁講啦~
佢再confirm我既information,咁佢讀錯個card no.我就話你錯,佢就唔係好好態度,唔係好好老脾,又重頭confirm我既名,地址,visa既種類,之後佢又讀返o岩,我話佢真係讀錯,佢話唔好意思,咁我話你今次講得對~激死~
>>August 4, 2006 at 5:04:05 PM GMT+8
2006 年 8 月 2 日 星期三 【驟雨】
my younger sister happy birthday~
typhoon signal no.3 is hosted.
真係好大雨,好大風,唔知點解,天文台唔識得flexible一點呢?
今日又請左假~因為我要去見工~我去見2份~一份旺角,一份藍田,由於我怕趕唔切,就早左去~原本唔想去見,因為懶,但唔見又唔得,就算唔鐘意,去拎下經驗都好ar~見識下~
好彩我有去~因為真係好特別....去見,要先打一份邀請信去搵某先生做團長,詢問出席活動與否及贊助~哇,真係令我眼界大開,亦都考起我~都幾得意!好彩佢都有俾本野我參考下,因都要知道宗旨等,先打到架~之後又係問下問題~例牌都係問我點解study account又走去做呢類型工作~特別的就問下對佢機構-香港青年協進會,有咩印象~又問好似佢呢d非政府支助的機構,有什麼途徑籌募資金呢?你認為政府點樣做先可以提升現時年青人對祖國的認識?對國內的印象如何?
因為我響homepage都有見到佢地搞exchange program為多~亦都因為呢封信,知道佢地機構想現時既年青人(到40歲)加深對祖國的認識,多d留意國內發展,同埋與國內及海外的年青人做交流~所以佢地要成日返大陸~不過佢話我封信都有點點口語化,問我係咪平時玩開msn,icq個d~haha~之後佢就話都係少少,不打緊,可能只是安慰我罷了~
其實呢份工好就好在可以擴闊視野,因要搞大型的camp,仲會聯絡好多大型機構等....呢d溝通技巧及經驗,更有助我既事業發展~但係....好既野,就係時間唔好...輪更....要開會既就1200返....直到開完會,因有時要等其他義工放工一齊商討細節~如果唔使既,就0900返....放1800~有時活動都會響六,日...所以都少不免~叫我如果要進修,就要大家就下,自己就下時間~有時,就係咁,會有野犧牲~不過見當我話$7500-$8500時,個副主席好似唔多滿意~另外個個就問我住邊,佐敦,佢就話好近~人工亦都係一個因素吧~我都好醒咁自己按鐘走人,因我知佢地有人想幫我,所以我都有回頭對她們微笑~
之後就趕去藍田,好彩我好醒目,識得去~唔難去,指示又清,我又有jot低附近有咩~呵呵~呢個見工仲搞笑~入到去,reception姐姐態度唔好,氣氛又懶慢~又熱......地方又空曠,真係好搞笑~不過唔多滿意~工作環境不好~咁我等.....個個伯伯返到黎都成日同我講唔好意思~藍田街坊福利會~九一分界...哈哈哈~口音不純正~又唔知想問我咩問題咁~唔似一般咁問~好似傾計~有時佢仲傾電話,笑得好大聲~又同我講下咁~都無咩問d咩問題~有叫我介紹下自己先~
佢又問我做咩唔考上去,會計前景好~佢個仔,好多朋友都係會計師~不過亦都好辛苦~傾下傾下,其實都唔係問左我好多問題~又話我識做會計,又做過小組補習導師,對電腦認識又多~我填$8000-$8500~佢話如果俾唔到咁多,問我可以接受幾多,我就死蠢話$7000~佢即刻好滿意~佢話因我識咁多野先有咁高,又讀得多書,否則都係$4000-$5000~佢又知我嫌低...又話係咁架勒,剛剛畢業~又問下我駛唔駛養家,家中有幾多人呀咁~又教我搭小巴,好快wor~我覺得可能小巴比地鐵平~
問佢返幾多點~放假點~就係放紅假,返九放七~星期六原本返全日,但無野做可以下午四點走~之後佢就話社會服務係咁架勒wor~做d咩,要周圍走,早上可能去老人院個邊帶活動,下午就帶托管,功輔班,又有青少年活動咁~有時要幫佢做埋會計,咁我就變左打雜~佢話有貢獻既呢就升職加薪~無既就無得講架勒~
好既就係樣樣都掂下,時間都好,放星期日~不過都幾多時間~不過車費平過馬鞍山~同埋佢係即刻請我,不過我同佢講,我要同part time個邊既senior同埋boss傾下我幾時走得先~佢係即刻同我握手架~佢叫我打俾佢~唉.....
唔記得多謝emily同sandy響8月1日晚響msn支持我,問候我~見工前嘛~
今晚...煲劇,原來我eldest sister既fd俾人呃,佢個d碟都唔係全部~好彩joanjoan有燒俾我~原本仲有9集~大約10小時之多~
今晚訓既時候,有唔開心,因為....我喊左,喊得都幾厲害~因為我覺得我社工條路好坎坷~記得當我見馬鞍山時,個主任問我study既事,當我講我條社工路好坎坷,所以我要把握我既degree,我真係有d想喊~同埋我覺得自己好差.....人工咁低,覺得自己好無用~到依家,我都眼泛淚光~前途突然變得黯淡~把握不了~唉...真係荊棘滿途~我覺得仲有好多挑戰等住我,我真係要好好把握我想做社工原因~去支持我,成為我既力量~其中一份力量一定要係靠自己,唔係我想栽培的小朋友,否則我會好易跌倒,失去支持,無左我既理想與夢想~
每人都有一個夢,完成自己的夢,係需要犧牲與代價~視乎你的價值觀值得與否~
我真係好傷心,好失落,有點力不從心~夢想有點動搖~情緒未能平復~好想喊~
>>August 4, 2006 at 2:04:39 PM GMT+8
2006 年 8 月 1 日 星期二 【驟雨】
仲早過返工起身~0735~
0815出門口~搭87d去馬鞍山黃鳳翎中學見活動助理~初時以為自己早左一個站,點知返home上網再check,個個站係繁忙先有,仲要響錦泰苑出尖東先有.....shit~即係....我都要行一大段路先去到,不過我都兜左一個大圈~因我由sch去返馬鐵...發覺一條路就可~好多謝2位熱心人士教我行~有一個仲順路帶我去,仲同我傾下計~
好隔涉,馬路又唔方便,不斷有隧道~又上又落~入到去,個校務處無窗口,我以為錯,就問左一位男同學仔,佢指一指,點知又起身帶埋我去,佢仲問我黎做咩~真係可愛,又乖~我答佢我搵人~唔記得轉頭同佢報以微笑添~鐘意左呢間sch~因為呢個男同學~emily叫我開佢一個玩笑,話黎入讀中一~
3 part~individual in,group discussion,帶活動~我都好主動,好多野講,表現我自己滿意~無咩prepare,只係佢問咩,我答咩,不過我份人比較冗長.....應該會provide好多information俾佢地吧~haha~有問我點解study account會去見活動助理~又話我study information & system比較有利,因唔係時時有活動,咁就做下文書工作,要整網頁~我好老實同佢講...要俾返d時間我去揣摩~唔可以一時三刻完成~咁都有叫我分享帶活動既經驗,同埋問我study咁即係只係做一年?又話因我可能帶制服團體,跟我平時做義工唔同,我點克服?
hehe~咁我當然話俾佢知我係領袖啦~仲上緊course~咁佢話又消除左d疑慮~haha~咁我都好老實同佢講....我真係會把握我既degree...因都坎坷既路途,同埋我只係得higher dilpoma~咁我未答都問...乜佢地有打算長請?咁佢都話係contract,唔包長請~sharing,當然係我最拿手啦~不過另外一個阿sir就麻麻地....傻下傻下,唔多識講野~有1個男仔唔多敢講野,1個就....唔識得講野,奇奇怪怪,又成日band人地~麻麻地~其他3人都ok~個個人都話我地6個都好好,好出息,真心的,最快星期五有call~都叫我地sec. in就見校長,就應該請,如果有咩疑難,就要提出,一係就讓位俾人~
其實響sch做都幾好~因我響individual in時都有問佢如果我想上course,可唔可行~佢話weekdays晚上都可以~weekends都有少少時間帶活動,去camp~咁佢都話唔多,咁我就覺得ok~哈哈哈~~不過憂慮既係福利,salary~我都相信.....我會study呢個都成為我既障礙~
打俾細ryan問佢點搭車出大圍~點知....都係無~問人....搭馬鐵~真係唔記得有呢樣交通工具~唔知我brother點由馬鐵行返home呢?因我上星期六上去,就係聽佢講搭馬鐵勒~因請我,我可能有時會住馬鞍山~
去左大快活搵佢地~我都睇下 train fare~因我有可能巴士返工,馬鐵返家~由於non-stop下雨~就出左尖東ceo唱k~由12xx-1830~哇....好長....咩歌都差不多唱晒~有d時候我地仲訓左添~又拉下筋~哈哈哈哈~~細ryan唱k有點進步~emily同ida都唱得不錯~自己都開到聲~hahaha~又唱183....!!!哈哈哈~好娘wor~~哈哈哈~
行出mk陪ida睇電話~我又睇下~唔知係咪我個部~食左$10麵~又行左陣,散水~21xx~
今日刻意買左m&m,拎mcdull*3,開心既係有我無既得巴,唔開心既係,3個sticker都係得巴~
不過返到home更開心既係....my lovely brother俾左2個mcdul sticker俾我~爆開心既係....一隻係校長,一隻係miss chan,2隻我都無~yeah~開心死了~hahahha~~
幾時有得ride bicycle呢?emily話我背脊瘦左些~hoho~有encouragement,我要加油~
>>August 2, 2006 at 3:14:14 PM GMT+8
2006 年 7 月 31 日 星期一 【酷熱】
typhoon signal no. 1 hosted~不過今天好猛太陽~睇news,呢個風去緊海南島~
由於知道尋晚會夜....所以今日寫左1300先返~欣欣問,乜我唔係1400咩?我話唔係.佢問自己定?我話係~
1800, sharply完成左qslink,走人~真係勁ar今天~又遲返,又早走咁ar~因大家都努力工作中~不過lisa pass左個 japan file俾我~會睇到頭暈架wor~叫我小心d~同埋之後都要搞埋hair consultant既segger~同埋都會做埋hair既1-3月~
欣欣同我講jimmy~jimmy都係成日點人做野個d~恰欣欣~又話入得唔好,睇唔到邊單打邊單....拆唔到~唉.....一早知佢係咁既人~好彩無咩case係我做完俾佢,得chenming,不過無咩問我,呵呵~不過唔記得將rent俾返c/a w shandong,有個column唔記得加返,fomular問題,佢叫我print返,我叫佢幫我整埋print埋啦~返正又唔係好多功夫,佢想想下就幫我整~其實都唔係安心交托俾佢~佢食言咪死~好似佢唔知我返左黎,話我唔知file咩file埋入去~
返home......!!煲劇~執好d野聽日ride bicycle同埋見工~
>>August 2, 2006 at 2:42:48 PM GMT+8
2006 年 7 月 30 日 星期日 【晴】
細ryan生日快樂~
返工~有新case,qslink~追個客bank statment,好彩剛剛有,起埋貨俾jimmy,好趕咁,ivan叫jimmy直接搵我~不過趕得滯,漏做左一d野~lisa下午出job,我有得坐佢個位,好趕咁放返晒d野出去,hoho~
1900放工~date左simon ho同埋cyrena 1930 mk pizza hut~因simon兌現佢請cyrena食飯既承諾,而我就係.....托cyrena的福勒~有free pizza coupon,有會員 card~3個人只係$96.x..好似食lunch咁~真係抵到突晒眼~一個芝心普通批,一客千層肉醬闊麵,一客雞翼~原本個pizza係夏威夷風光,得菠蘿同火腿~點知黎左個有肉,又有菇,仲係千島醬汁的添~個個waiter又話出錯左,唔係芝脆,得芝心,我地又無叫過芝脆,佢倆唔理就食~原來有人調左位,係人地既,所以有好多野黎左,我地都話唔係我地既~我太醒了,我地賺左,開心...!!hehe~~我鐘意千島醬汁既pizza~
我地3係傾下童軍既野,對simon了解下咁啦~因為我地dead air~hahhaa~~之後話不如叫佢地班rover就我地班領袖好過la~延遲一星期仲衰,edmund又同緊人地傾,又同佢地講晒,cyrena又去旅行~都好,多d人去,平d~好好....開心開心.....!!!有點擔心84th~
陪佢行左陣,就叫佢返home先~我同cyrena行多陣,就去左toilet~去trendy zone搵細gel,東,sandy,emily同細ryan~emily去左搵位先~細ryan遲~咁我地幾個去先,我好smart咁,根據emily clear既instruction搵到間live cafe~cool~好搞笑,入到去,樓上?行入去,無位上既?只得一對門,toilet?入到去...真係有條梯...不過唔似for上去咁,點知真係....我地笑左好耐...因真係好搞笑..難以置信..上去時,條梯都唔穩既~東東話扶住,又窒我話叫我小心d....我叫佢行開d,因我著裙....咁我上去,咪蝕晒?
今日約細ryan出黎因佢生日勒~叫左個cake,同佢吹下candles,唱下歌咁~傾下,玩下....1點多走~因我超頭痛!!!都呆呆地~sandy陪我行返去~我對眼好乾....意識下降~同sandy傾下~cyrena send sms俾我,傻婆,不過佢終於發現了,近來佢都無送我了~無計,因為佢同emily順路~其實我無咩野,因為我都習慣一個人,同埋我都唔係倚賴人既女孩吧~我知道你有份心意就可以了~不用介意,因我都唔mind~it's ok ar~
與michelle sms左一陣~
>>August 2, 2006 at 2:10:45 PM GMT+8
2006 年 7 月 29 日 星期六 【酷熱】
12點多起身~因尋晚同cyrena傾電話到4點多~吐左好多心事/感覺,感覺好好~心事不喜歡憋在心裡~不吐不快~
沒事做真好(又不用擔心下個sem點,好free),我覺得好悠閒,好寫意,好舒服,做自己想做既事,感覺不錯,我好enjoy,好寧靜(外在&心裡),呢段時間調劑一下心情也不錯~好開心,好快樂,內心好平靜,真係好鐘意好鐘意呢個感覺~
又係煲劇~
出左一出去拎ayp既record book同埋log book俾佢地,不過唔想出閘,約左其中一個俾左就走了~都有想過話見唔見佢地,不過算吧~不會有contact的勒~出左去九龍公園睇下時間~
去左redeem free ticket~無端端收到email話我其中一個week achieve左一定次數,有free ticket,幾得意~唔知rules係咩呢~
>>July 30, 2006 at 2:46:21 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|