寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2006 年 5 月 11 日 星期四 【晴】

今朝見到份尋日既報紙
講一間比弱智讀既大學
o下?!
d白痴開間咁既大學黎做咩?
對得班弱智耐比佢地同化左?
駛唔駛整d 1st hon,2nd hon,甚至master/PhD?
大家知我想講果句野就唔講喇

好笑
報紙話d弱智仔16歲讀完d唔知咩就要面對社會,搵工做,冇人再保護佢地
咁讀完弱智u出黎咪一樣要面對社會一樣冇人保護
駛唔駛照顧到佢地入棺材為止?

忽發奇想
如果送佢地入毒氣房就得佢地suffer,人數唔會佔社會好大比例
反而社會不停支援一批扶不起的阿斗,suffer既就係成個社會

唔係歧視,係客觀事實
弱智既人可以好努力,人做10個鐘佢做廿個鐘,ok
但無論點努力佢地都係蠢過常人,呢樣野冇得改變
教佢地基本生存技能係必要,開間大學比佢地讀就係on9

ue
對答案真係好刺激
頭好多題都慘叫不絕
勁多人錯晒果几題
其實係咪connie份答案寫錯左d野...

阿君早左喇
同埋去錯左地方

梁sir話下個禮拜test
曾彩雯:「都唔知几時先會派番既」
講得太直
事關尋日派左n個月前既test

winnie好大力
唔知講d咩,有個人(好似係我)叫winnie試下抱起我(>=140磅...)
掂左

有3個校友返黎講讀大學既心得
有個話cu揀書院一定要崇基
3月去qfn talk果日有個人話冇8 9 10a都唔好揀崇基

「gpa 4既話你會即刻成名,0.几都會成名,因為好快會收到信」

2個半鐘搞掂一個clc project
嚴格黎講未搞掂既,差唔多啦

做project正常應該有支出至o岩
我地竟然有$20盈餘

確定左暑假几時要返學
應該係12/7-11/8所有星期一至五
12號st day,冇所謂
13號last day,一定要返
中學都走堂啦,有乜理由入左u唔走?

>>May 12, 2006 at 4:46:11 PM GMT+8


2006 年 5 月 10 日 星期三 【晴】

尋晚好似成點鐘先訓
訓之前已經諗定今朝點做
點知今朝竟然7點自己醒左
呢個鐘數學校一定冇人,所以要較鬧鐘7:30再醒

返到學校 1st recess
頭3堂都係英文,mmlc*2 + oral
connie仲響503上緊oral 另外半班(如果我有返學就係呢半班)響出面等
「係咪唔好比connie見到我好d?」
所以我就匿入504等connie走左至出黎
歐宏黎話我知要搵mrs tsang
落去中途經過503,connie好似唔覺我突然間出左黎(睇埋落去就知點解)

之後pm堂connie入黎唔記得搵邊個(果陣坐得好近我,真係唔記得係邊個 )

chem lab
d電油好臭
比好多樣野滴到手
電油唔在講,acid梗係有,bromine water,bromine in organic solvent都有
甚至死得人既KMnO4
電視d護膚品成日話咩抗氧化
其實用RA沖涼或者一日飲兩杯Fe2+咪得囉

放學響火車站附近迎面撞到connie冇得避
佢好似好驚訝我返左黎 (就係因為驚訝,所以我覺得佢響503見唔到我)
吹左几句

發現firefox一個問題
郁唔到ftp入面既野

>>May 11, 2006 at 2:00:20 PM GMT+8


2006 年 5 月 9 日 星期二 【晴】

clc
好勁...
抑或真係邊個講呢個topic都掂? (呢句唔係我講)

比我講
實力係由努力而黎,唔拆得開
機會>努力
勤力一世係上唔到位,只可以成功地做到隻狗咁

本tom duncan
鎚仔話要背果兩版
上一手寫左
05年essay要人背默果兩版
o下?! 咪即係上一手果年?
鎚仔tip中題

「有度打漏左個字,唔講你地都應該會發現」
咪又係講左

舊書真係好
寫個名落去先
遲d比另一個mst人,或者賣去學榮
將呢2本書響mst繼續留傳落去

pm
肥賢retake完phy返黎
我同bobby同jacky即刻問佢羅份paper 2黎做
做到比阿sir話

份卷真係好難
maths 54題計數比粒半鐘
phy 1粒鐘做45題仲比咁多數人計,惡左d

0083
唔知點解我覺得gp02既設計已經整定係比一個粗獷熱血既男人用
有其他機既機設都好配合駕駛者性格
白卡碧尼:女統帥
crossbone x2:邪惡騎士
天意:自視為神,將世界帶向滅亡既惡魔
destiny:走錯路既勁人

篇essay
高分既人通常4,5版紙?
唔信邪!

http://www.broadstar.jp/showcase/select.php?content_id=G01449
斬野 @@

re owl:
仲以為cpu d人會7到唔識恥笑

>>May 10, 2006 at 4:25:07 PM GMT+8


2006 年 5 月 8 日 星期一 【晴】

鎚仔:「讀咁多年書就係為左知道"哦,呢樣野冇辦法知架"
 我有個醫生朋友,佢話呢種病係由呢隻病毒引起既,冇得醫」
之前聽人講過,而家聽多次都仲覺得呢樣野好諷刺
讀書係為左唔知一d野

「chem有冇教過呢樣野?」
「好似冇」
n個人:「有呀」
我諗我load錯folder

林sir話尋日有新聞大埔每間中學都要一齊縮一班
「低form縮一班平均要炒一個老師」
可惜
某符,某鄺果d我地最歡迎佢走既最唔炒得
林sir o岩o岩黎就危險

「不過大家響度讀都有信心,就算大埔殺剩兩間中學都一定係我地同cpu」
一提起cpu就諗起佢句標語
7到無倫
舊年係「抗衡潮流歪風」(唔記得前半句,總之都係好7)
今年 "抗衡" 變左做 "力抗"
抗衡即係軍事平衡仲有得鬥
力抗就係比人禁住打,處於劣勢頑強抵抗
佢都知自己輸啦
出年 "不敵" 好冇?

所以我覺得死剩2間都未必有cpu份

睇0083
電車男係出左2粒鐘電影之後拉長拍十几集劇
83就係出左十几集之後濃縮做2粒鐘電影
我覺得我又聽得明多d日文

有段政府宣傳片
個細路問巴斯光年(梗係唔係icy果隻啦,冇睇果段片既人自已想像下係邊個)如果地球既天然氣用晒點算
巴斯光年廢up一大堆理論
咩液化天然氣體積得1/600,容易運送乜乜物物
答非所問

>>May 9, 2006 at 3:49:57 PM GMT+8


2006 年 5 月 7 日 星期日 【晴】

返學果陣見到張老師
「一陣果堂我上」
但佢入黎課室果陣我醒唔起,呆左一呆

icy發現有人留左瓶糖響我個櫃筒
之後發生既事當然冇咁簡單...

閱讀理解
英文listening
兩樣都勁削精神

phy lab
兩部廢sig gen壞左一部,換左一部勁既
beat本來就係唔同frequency先會出現既野
兩部sig gen較到一樣freq都出beat
至少一部show錯野

田徑
好熱

真係日日夏令放學都會眼訓

>>May 8, 2006 at 3:27:07 PM GMT+8


2006 年 5 月 6 日 星期六 【晴】

頭暈暈 周身痛 仲以為病左
而家乜事都冇

讀書既話
「咁勤力做咩丫 你都唔駛讀架啦」
hea既話
「咁又係,你都唔駛讀」
一樣

http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=633353
「我家姐一路都在太古廣場一間名牌做sales...(略)」
一睇到即刻噴野
第一個version係關心妍
痴線...玩夠未呀

>>May 7, 2006 at 2:53:04 PM GMT+8


2006 年 5 月 5 日 星期五 【晴】

尋晚又suffer蚊患
2點几(估計)紮醒,開燈見到隻好似唔係蚊既虫
話知佢咁多,一個網球拍車埋去
之後繼續訓唔著
過一陣我feel到大髀痕
伸隻手指過去r,好似捏碎左d野咁
誤打誤撞搞掂左

http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=629569
4:1,5:0會一鑊熟我明
但1:4係好事?

http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=631863
http://ufhks.com/main/interview/may_event/hkeaa.htm
發起果個(批)人只係考試衰左唔忿氣既廢物
尋日以為唔到單野會搞到咁大,上埋報紙頭條
要公平丫嘛? 係人都可以用手機上網架啦,好公平呀 有金唔執你笨o者
考其他科都可以入廁所睇notes,呢樣唔係今年至有喇掛?
商務有d好細本既書仔比你臨急抱佛腳用,仲唔去入貨?
考試係 to score high marks by any means

http://www.petitiononline.com/hkeaa/petition.html
封信d grammar
標題: a fair examinations
証明發起人只係冇料到唔服輸既垃圾

我知咁講野實會比人插,睇你係明定暗o者
唔該諗清楚自己支持緊邊個,做緊d乜
而家件事既目的唔係爭取公平,係一批技不如人既人搏升grade
如果封信係出自一個有能力英文羅a既人,我會認同

算啦
我唔駛搵100個理由去証明自己o岩

civic有樣野叫"批判性思考"
我同細佬講:「拿,我話比你知,批判性思考即係唔好人講你就信」
其實冇咩好笑
低form果陣,civic老師話比我地知批判性思考即係唔好人講你就信

re co:
firefox技術未成熟o者
microsoft咁多年個ie仲係冇乜點改進...

re owl:
1:4既優勢係發言機會多
果4個爭講野你唔駛爭,因為一個人講完野要等你答完佢先到下一個講野
所謂further action
文邪響唔知几時講過一句咁既野:
 簡直像三流劇集中歹角臨走前留下那一句毫無威嚇性的「你因住黎」

re co:
咩sensitive = =
用firefox定ie你鍾意啦 @@
有好有唔好 每個人prefer既野唔同

>>May 6, 2006 at 4:31:32 PM GMT+8


2006 年 5 月 4 日 星期四 【晴】

http://www.xanga.com/dannyng
updated

firefox
ie應該取締

識block晒任何唔想見到既野
例如有人響forum洗皮既時候 <-洗皮唔係我打錯字,係高登之前有條洗板友話人洗板打錯洗皮

ie同時睇2個網頁要開2個ie,開多几個會勁lag機
firefox有另一個方法令部機既負擔輕好多

有個人整左几套script方便人上高登
改良左響高登睇post同出post既畫面
例如用果套script既任何人都可以響自己個畫面set一套高登原本冇既icon
我成日響呢個日記打icon
几時可以整到佢果套script出黎呢?

o岩o岩發現firefox仲有一樣野好
響ie,showhappy日記打到一半禁錯去左另一頁再返去就成篇日記冇晒
firefox就會完整保留等你可以繼續打
連"重新整理"都冇事
xanga果d未試過唔知

唯一唔好(其實我既問題)就係
ie個我的最愛係用a字做縮寫
我響ie禁慣左alt->a黎開我的最愛(拇指->無名指,好方便)
firefox既"書籤"係b
alt->b好唔就手

>>May 5, 2006 at 3:32:40 PM GMT+8


2006 年 5 月 3 日 星期三 【晴】

打番climax uc
原來3部crossbone都好勁
之前用ν放晒d浮遊炮出黎就乜都唔駛理,淨係專心閃彈
而家用crossbone要自己出招,點知仲易玩過用ν

最好用係x3
把魚骨劍劈中唔知邊部大野即刻扣左大半血

原來所有歷史關打左一次就可以用其他機同其他人
搵部x3入返去之前打得好辛苦果d關...

今日ce英文
好似成日聽d人話ea玩野
其實咩為之玩野?
除左 題目用字有問題令好多人睇唔明/答案唔合理 呢d真係ea既錯之外,其他應該冇乜野
突然間出d新類型既題目,有咩咁大不了?
有料駛驚佢轉格式? 廢既就點考都低分架啦 (我冇料~所以唔會complain)
份卷好難或者好易,又點?
條curve咪一樣係咁拉
舊年班人走去外國forum小出post果條友仲好野
講一堆野黎証明自己低b

ea要唔比人話玩野只得一個方法:叫考生出卷

舊年放榜果陣ea出既新聞犒
話咩母語教學有成效,英文合格率高左
收皮啦
几多人合格ea自己定架咋嘛,合格率呃下人就得

應該好多人聽過日本人有樣野叫切腹
最早既切腹就係貨真價實攪爛晒d腸等痛死
後來d人覺得咁樣太痛苦,所以整多樣野叫"介錯"
就係搵條友(介錯人)企響切腹果個後面stand by
切腹果個一吉左把刀入肚,介錯人即刻斬佢頭,等佢死快d受少d痛苦

日本人相信死得越痛苦越可以令自己靈魂昇華(昇華黎做乜我就唔知喇)
真真正正切腹死就肯定好痛苦
介錯死唔痛苦點昇華?

德川家康長子松平信康比信長發現裡通外敵 (點解父子會唔同姓呢? 因為德川家康原本姓松平)
信長叫信康自殺
家康叫服部半藏去介錯
信康切左腹之後,半藏落唔到手,仲喊左出黎
有另一個家臣見信康咁痛苦,即刻「對唔住,殿下」郁手搞掂佢
後來家康都喊埋,安慰半藏:「天下父母心,半藏落唔到手都好正常」
頭先個家臣淆晒底,果晚即刻著左草

照咁睇黎
德川家康真係點講都有人唔開心
如果話個家臣做得o岩,著草果個就係半藏

>>May 4, 2006 at 3:53:50 PM GMT+8


2006 年 5 月 2 日 星期二 【晴】

今日慢過尋日1分鐘
7:46-7:55
好彩臨尾段路爆多野

free左堂re,好丫
話時話8堂有3堂free都几頹
分配得太唔平均

正常人玩mastermind都係邏輯推理
得d賤人會數住每隻色剩番几多支針黎估謎底有咩色冇咩色
區佬出茅招衰左仲大大聲猛咁話人賤
棋品一流
不過我都想知點解會多左支綠色

ms yim話retake英文多數會有進步
多數o者,唔係一定
there exists 一d拔尖人連續考兩次英文都羅c

「千祈唔好retake中文,因為一定會退步」
個個都望住rono...

鎚仔代form period
睇果兩篇article
唔記得晒up乜嚕
d開場白同結論好似完全冇關
我對9up冇興趣

咩功利公利
打得機多
即刻諗起石田三成

一返到屋企(2點前)即刻恰左陣
2點半醒左至食飯
尋日都係咁

聽日英文會考
mst成間學校用晒黎做試場,所以放假
細佬要返
舊年去圓玄考既人話間學校個hall養雀仔
d雀得閒無事嘈下或者空降d野落黎
一定有關

我個日記咁易搵既...

>>May 3, 2006 at 4:32:58 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111779

Design & Scripting by ShowHappy.Net