寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2006 年 5 月 21 日 星期日 【晴】

太極係盡量保留potential energy,準備隨時變做kinetic?

鋼煉3繼承神的少女小說成日提"對等的戰鬥"
矮豆同鐵鎧冇"聖印",所以唔可以同有"印"既敵人"作對等的戰鬥"
故事既女主角蘇菲比左個"聖印"佢地就ok

嘿...對等的戰鬥
係我既處境差d

邊個借左我份inequality呀...

我覺得20分係因為條題目唔係因為我寫既野

田徑
最後一次

我真係好自私...

嗯...
唔可以比太多人知我想做果樣野
雖然憑性格好多人估到

我覺得自己睇緊電車男

時は今!
loklok叫我一個禮拜內
睇一本書既几十頁咋嘛,有咩難
最重要係開左個頭
遲d再一路落去,直至睇晒
一早就覺得一定要盡快做完呢樣野
因為遲d可能有各種更多理由妨礙我
唔係可能,係一定

>>May 22, 2006 at 3:46:48 PM GMT+8


2006 年 5 月 20 日 星期六 【晴】

月輸左...
character shield

覺得作者想佢贏

又一堆過於仁慈,唔關事一律不殺既人
有樣野好奇怪
個個都會假定其他人係仁慈,假定人地唔會殺一d冇必要殺既人
留意,唔係"唔可以殺",係連唔駛殺既人都假設對方唔殺
結果又真係冇一個"冇必要死"既人死

http://gifted.hkedcity.net/Gifted/IMO/2006prelim/appresults2006.html
第3次參加imopsc
今年超過700人
714
唔係舊年果個超過800

「所有獲提名學生均須於1987 年7 月1 日或之後出生,並於2006/07 學年仍就讀於香港的中學。」
梁sir都有提過呢個問題
睇名單都見到唔少人違犯
不過應該冇乜人可以返到training

re co:
果然被控制了

>>May 21, 2006 at 4:16:21 PM GMT+8


2006 年 5 月 19 日 星期五 【晴】

死亡筆記
我覺得月去到後期蠢左同埋性格變奸左...

睇左咁耐,最好睇始終係殺L既計劃
雖然一見到佢開始果下已經估到佢成條橋既大概

真係几鍾意海砂

係咪作者既盲點?
換一次死神之眼冇一半命
海砂換左2次,睇個款實有第3次,講到佢好似為月犧牲好大咁
但係2個死神既壽命應該好長至o岩
話唔定1/8都夠佢過100歲

條友今日問左好多冇sense既野
就算佢唔講,睇佢咁問法都知佢咩事啦
只不過佢唔好似上次咁講到明take it granted,我就唔好似上次咁大反應?
果然
忍佢係錯

比人恰可以有2種反應
反擊或者忍耐
我自細就覺得忍耐唔係好野,通常都會令你比人恰得更多

我知繼續咁諗死梗

唔記得響邊度(好似巴哈姆特?)睇過篇文講德川家康既一生
話佢細個多災多難,淪落到做人質,乜都唔由得自己話事
訓練出佢忍耐既性格,不斷咁忍,終於可以得天下,坐上大將軍個位
忍左大半世換取几年既光榮地位,值唔值?
為左後代? 路係自己行出黎,父母唔應該一早開定條舒服既路比你

>>May 20, 2006 at 4:37:39 PM GMT+8


2006 年 5 月 18 日 星期四 【晴】

co...
原來控制一個otaku既力量...
要搵日去睇下
可惜呢排冇日得閒

section e
6版全部都係font size 8-10既字
而且一定要睇晒全部先知邊d係無聊野
睇得好辛苦

梁sir又冇返
今日到張老師~

l-b rule係一條咁樣既theorem:
肥賢:「以前為左做數而發明一條rule出黎,而家係為左用條rule而出一題數」
真無聊

係咪最後一次chem lab?

見怪不怪
真係好容易起到我底
accidentally搵到我日記既人出黎!

想幫下佢...

>>May 19, 2006 at 5:09:43 PM GMT+8


2006 年 5 月 17 日 星期三 【晴】

ms yim:「學習態度做番好d,要考試架」
為考試而讀書就係好既學習態度...
佢講緊咩...


phy話氣體膨漲係do work,縮細就係比人do work
突然間諗到既比喻:
打人係do work,比人打係比人do work on自己
「即係你成日比佢do work」
一講出黎對方即刻do work on果個人

上上下堂突然間右邊頭痛
3堂pm free我恰左陣
一訓醒,左眼睇野矇晒,左手好痛,左腳痺左行唔郁
勁恐怖...唔通我右腦有咩事?!

而家d蚊真係好醒
響keyboard下面勁針我隻腳
一收埋個keyboard,羅網球拍出黎掃佢又乜都掃唔到
開番keyboard出黎又針過
搞左勁耐先殺到隻蚊
夜晚訓著左又比蚊針
開燈又係搵唔到

>>May 19, 2006 at 9:30:24 AM GMT+8


2006 年 5 月 16 日 星期二 【晴】

訓得5個鐘
所以勁眼訓

颱風影響,勁多棉花飄黎飄去
好似落雪咁
不過個網球場就...
後果?

鎚仔一路講果份notes(另一本textbook剪几頁出黎,因為佢覺得tom duncan寫得唔好)
訓得太少所以眼訓...
之後追番上鎚仔既進度
都算係咁

真係吹水既能力...

唔係我覺得冇事就得
就算諗清楚,諗得几周全都實有漏洞
就好似 你知把槍冇子彈都唔可以一路話冇子彈一路指住人

繼續死亡筆記
痴線...
佢地係咪有兩個腦架
打緊網球仲勁深入諗對方係咪起緊自己底,部署自己每一步既行動

真係典型既主角
個個動漫畫既主角都唔想用自己或者其他人既身體/生命換取特殊能力

>>May 17, 2006 at 2:57:14 PM GMT+8


2006 年 5 月 15 日 星期一 【晴】

梁sir話我apmo可能會有獎
cut grade cut正我個分
但要送d卷去韓國果邊改,一低左我就冇獎

響listening既錄音入面搞個gag真係好有用
1st term exam ue一開始即刻黎個michael fung搞到我地個個都聽漏几個pt
今日份卷唯一敗筆係時機失誤,將個gag擺響最尾
一個細路畫畫用錯顏色,成班人開個會拗到面紅耳綠
最尾有個人懷疑個細路係咪色盲

未聽先估mc,羅既分數同聽完理解過既分數差唔多
甚至有d短既文字題都可以估中個答案
聽黎做咩...

之前同ms yim提起我未聽先估,聽完寫番果個答案o岩左
「個答案係你聽完經過分析既結論」
果然無聊

phy lab
拉銅線
試過比我唔小心拉長左,要換過條再做

正常既銅線拉唔出靚既result
整斷左之後用殘餘果截再做一次,竟然準好多
我應該用邊個result好...

lunch
po叫左co出黎
co真係唔駛溫書...

下晝張老師補課
個半鐘做左一條curve sketching
唔緊要,有條友仲慢過佢
響呢半個鐘頭內靠"不死的鬥志"
屢敗屢戰終於d o岩左個function

「我今晚應該早訓定夜訓呢?
 如果早訓,聽朝一早起身8號風球就唔抵
 如果夜訓,聽朝要返學我就死」
我決定夜訓

肥賢果然好介紹
死亡筆記
好耐冇睇過類似hunter初期咁既風格既漫畫
每一個情節都蘊含某角色或者几個角色既策略

返黎呀珍珠...

>>May 16, 2006 at 5:26:00 PM GMT+8


2006 年 5 月 14 日 星期日 【晴】

尋晚竟然比我搵到幅咁既相出黎(唔係專登)
雖然我覺得咁做唔係問題

不如我以後都跟住今日既鐘數起身啦
順便練跑

我地份clc project真係低成本製作
budget=0,仲有$20比我地買野飲
就算個project低過人3分
你既clc總成績都係低左(15/100/5)*(3/10)=0.009分,total=100
listening好彩撞中多條mc都返黎啦
實在冇理由要咁仆心仆命去做
我講得出唔係因為自己身份,係客觀數字

phy test
嘿...mc
幫我吊命?

鄺sir改alchem卷見到份白卷
我聯想起一件咁既事:
某年有個人改ce eng pp1見到一份寫住
"你就好啦,咁就$30"
個考生因為唔尊重考試,比ea禁止佢以後再參加任何ea既考試

無唔無聊呀
又講安樂死...
我係有條件地讚成
要病人昏迷而且冇可能蘇醒,訓多一兩年都冇乜分別既情況先得

好似係2年前
我爺爺生cancer入醫院
見到佢吊住一包glucose+嗎啡
已經冇得醫,只可以用嗎啡止痛
過一兩個月再去見到最後果几分鐘
有部機不停泵oxygen+water vapour比佢吸,個樣勁辛苦
我以爺爺既角度諗:好彩係一兩個月咁快
橫掂都醫唔番,霸住醫院張床訓多一兩個月,又痛苦,有乜意思?

pm拼埋一日考唔好咩?

田徑
全部老師開會,所以腸佢地帶
完左之後閃了腿
開頭几步真係行唔到路
坐低冇几耐(真係好短時間)即刻又行得番,雖然少少痛
by exp,我覺得閃了腿好少會係大鑊野

睇左一套金田一漫畫
歌劇院第三的殺人事件
我諗係舊年尾或者今年初出既
同一個歌劇院既第3次殺人事件
之前金田一響果度破過2單案
乜咁邪...
燒左佢都好丫~

凶手既通病係太仁慈
唔關事既人一律唔殺,至多扑暈囚禁左佢,仲比定水同食物佢慢慢搣

其實最勁係個作者

又講下戰國史~
姊川之戰
織田信長+德川家康 vs 淺井長政(信長個妹阿市個老公)+朝倉義景
2對2既聯軍分開打
織田(30k兵力) vs 淺井(15k),德川(8k) vs 朝倉(15k)
戰果好奇怪
兩邊都係兵力弱既一方佔優
德川擊退左朝倉
織田比淺井屈機,仲淪落到要靠德川幫拖,前後夾攻先贏到淺井

>>May 15, 2006 at 4:08:20 PM GMT+8


2006 年 5 月 13 日 星期六 【晴】

今朝細佬唔知講起d咩,同我拗應唔應該用簡體字取代繁體
佢既理據係
1. 簡體字係時代變遷既結果,正如象形文字變成既楷書(繁體字),古人發明楷書出黎都係為左容易寫
2. 冇理由要強國13億人就hk果几百萬人
我發現一樣野好神奇
佢既point明明係用我對語言既觀點諗出黎

我對語言既睇法:
語言係用黎傳意,冇必要響文學方面太講究
少數服從多數,99%人都寫錯一個字就當剩番1%係錯
但係我又反對簡體字
表面理由係破壞中國傳統特色,「失去漢字既表意性」

到夜晚我諗番,終於知真正係點解喇
我覺得簡體字象徵共狗,同埋香港一用簡體就表示完全回歸祖國
不過既然我識睇識寫簡體,咁響速度大晒既場合例如抄notes,就會用簡體
http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/correct.JPG
連firefox都話埋比我地知究竟繁體定簡體字先係正確

unicef義賣 @ cwb

cwb mtr有個now寬頻既檔
有3個sales
我行埋去有1個向我sell野,講几句走左
再行埋去,第2個向我sell野,又講几句走左
等多陣再行埋去諗住第3個會又sell多次(我已經準備定同佢講:呢個檔你係第3個同我sell野)
點知佢冇

食lunch之前個几鐘我都係坐響度record總共賣左几多枝花
好疏乎~
不過好似唔係几好...
其他人周圍叫人買辛苦好多

我覺得我企響度叫人買既表現差過其他人

其實響個壇用大聲公播野既效果同周圍叫人買係咪一樣?

好多人入左錢冇要到d花
我係想散花唔係要錢呀...

如果要同時面對鍾意既野同唔鍾意既野
我通常都唔會避
例如聽日1堂phy 2堂chem我想返
咁就算我無限咁憎re呢堂都會返學
re個project我想做全form最少字最廢果份
歡迎任何人同我爭呢樣野

係喎...
有唔走得既理由
交clc project
phy test

>>May 14, 2006 at 2:55:29 PM GMT+8


2006 年 5 月 12 日 星期五 【晴】

0083
佢將迪拉茲(敵方統帥)吹得太勁
好精密既計算...

賈圖去搶左有核彈頭既gp02
過几個月聯邦軍有軍艦檢閱儀式 (將全軍所有戰艦聚集響一個地方展示軍力)
派部gp02去以弱制強(當然仲有少量卒仔幫佢去到果個地方)
1部ms搞掂百几隻艦,敵人既2/3

高達世界果d殖民星係廁紙筒加3隻翼(長方形太陽能板)
有兩隻冇人既殖民星
gp02放左核彈1,2日
迪拉茲艦隊就響每隻殖民星剪斷一隻翼,改變佢地既軌跡最後相撞
撞埋之後其中一隻飛向月球
(我睇果陣以為佢咁神可以令到另一隻去地球,但一路都冇講另一隻去左邊)
月面d人梗係唔可以坐視不理
順勢叫佢地幫手點著殖民星既推進器
點著左就會推個殖民星落地球

每一個行動都有目的
迪拉茲果邊既軍力超細
放核彈係削減聯邦既軍力
比個殖民星去月球轉個圈係用黎浪費聯邦艦既燃料
等殖民星轉向果陣就得好少戰艦可以追得切
追到都可以靠自己軍力打得掂
賈圖渣住部同戰艦差唔多大既路亞茲魯,兩三槍一隻艦

賈圖:「盡量令多d人突圍,要比後世知道我地曾經響呢度打過呢場仗!」
泰坦斯個boss

伊達政宗想自己早出世廿年同織田信長爭天下 (佢後生果陣德川家康已經惡晒,只可以幫人打江山)
睇過做過今年ce phy,bio paper2之後
我覺得好彩早出世一年...

細佬響電話同佢同學話試過search對方個名搵到d野
search另一個同學個名又見到d野
search佢自己就乜都冇
我即刻search到

http://grm.cdn.hinet.net/xuite/d/9/0/7/10670929/blog_67457/dv/5287373/5287373.wmv
黑天使(原版,唔係dis)既出招畫面
型!

>>May 13, 2006 at 5:11:29 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111782

Design & Scripting by ShowHappy.Net