寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2006 年 6 月 20 日 星期二 【晴】

尋晚肚痛
今朝都係
勁驚考緊pm會唔知發生咩事
今晚又黎

從迂迴路進軍...

pm 1
無意外...
係如果

爆speed
だから
彼達より
8分で遅いだ


吳家爵個on9
又黎好做唔做
同佢講好多次冇number既人(得毛韋淇一個)打黎就幫我拒接
聽把聲都認得出啦

真係on9
為左一個廢既理由淆左咁耐
聽日反擊!

我係咪懦弱怕事?

>>June 22, 2006 at 11:52:12 AM GMT+8


2006 年 6 月 19 日 星期一 【晴】

ue e,a

situation寫響封面
未開波已經睇晒成段野

上次掛住做task 1得番2個字做task 2
今次吸取教訓,第一時間搞掂左寫几句野搞掂既task 2
成段對話最尾一個人講果几行野就係答案
寫兩頁野出黎o徙時間
3個字task 2,之後用晒做task 1
時間分配上其實冇乜分別

又話冇需要再淆底
danny你淆乜野...

listening段錄音真係好差
應該冇人會反對

成日疾,仲以為headset壞
就算唔會漏pt都影響情緒啦
唔好同我9up咩野心理素質強就冇事

有一段直情比人嚴重干擾
見到周圍d人既樣,知自己headset冇問題
好似係專登fast fwd skip晒d廢話
點知好做唔做,fast fwd得太多

不過聽唔到果截其實得1個撞都撞得中既pt

唔係比一大段廢話我地聽先合理架咩?
冇廢話反而唔正常
做左多餘野反而仲衰
果個成語係咪叫畫蛇添足?

中英文listening既通病:
最尾比得太多時間整理答案

聽日...
可惜今朝約錯左時間

3次聽緊一個電話有另一個電話響
真係要整番句
你有壓力,我有壓力

>>June 22, 2006 at 11:49:31 AM GMT+8


2006 年 6 月 18 日 星期日 【晴】

文化
2,3題

一開始諗定几個pt
寫寫下唔記得左臨時寫其他

嘿...
孔子果套on9藝術原則ms yim講左好耐(佢冇落到自己意見)
我極度反感
所以諗定咁問法要答d咩pt落去

時間過左一半
我知唔對路
要跳去下一題(我都想即刻收尾)
不過都係想寫埋想寫既野
不智舉動
兩版多几行

我都覺得自己諗野既方法好奇怪:
發明"祖傳秘技"果個都有家族事業
點解佢唔守業,後世子孫又要守佢既業?
「所謂言之成理既理係唔包你d離經叛道既pt」

黃藥師?
好鍾意佢呢d有心違背傳統又成功左既人
所以我會視織田信長為偶像
1.兵農分離
當時既士兵通常都係由農民度徵集而黎,打完仗就放佢地返去耕田
2.剿平佛教勢力
佛教係當時日本既主流宗教
3.保護基督教
日本多數大名都鍾意佛教,反對基督教(信長唔係真心認同基督教,係用佢抵制佛教)
4.重視商業
更加冇几多個大名
5.三段槍擊屈死騎兵
當時騎兵被視為最強既兵種

統一唔到天下係因為部下謀反
對外方面佢真係好勁
為馬騮同家康建立統一既基礎,但其實兩個都冇信長咁勁

3字頭既電話叫阿媽幫我聽就搞掂
今次冇number
我知一樣係佢,正想出聲
細佬幫我聽左,仲問:「咦,佢用133打黎既?」
累街坊

..............................
所有野
証明佢已經捉到晒我諗緊d咩
即係我冇需要再淆佢啦

毛韋淇睇緊我日記?

>>June 25, 2006 at 6:23:38 AM GMT+8


2006 年 6 月 17 日 星期六 【晴】

響旺角mtr交易
解決左,諗住兜陣先返去啦
點知行冇兩步比人踩到
再行多兩步發現隻鞋爛左
退兵!

嘿...退兵
諗起金崎撤退戰
信長唔知咩事攻打朝倉
(朝倉同淺井係世代既盟友,淺井長政既正室係信長個妹阿市,所以長政陷於兩難)
阿市搵人送左袋豆比信長
d豆係信長自細鍾意食既
信長見到個豆袋兩頭都打左結就get到:
豆=信長
兩頭打結=淺井準備響後面偷襲,信長會兩面受敵
所以即刻退兵

究竟阿市係咪間諜黎架?
唔怪得小谷城攻略戰之前阿市要返去織田家啦

之後信長消滅左淺井同朝倉兩家
又比佢執到兩家老闆淺井長政同朝倉義景條屍
有次新年就用兩個頭骨做酒杯斟酒比d家臣飲

3日內我個電話會set靜音
就算聽唔切我都會盡快覆

re co:
突然間覺得
話人垃圾係好唔尊重人
不過,如果真係我既definition果d垃圾,就唔值得尊重

我知你係咩特殊原因丫...

我好似已經几日冇睇波 @@

我都等緊國戰system @@

>>June 18, 2006 at 3:23:44 PM GMT+8


2006 年 6 月 16 日 星期五 【晴】

1月廿几號開始冇update過個nod32
今日突然間心血來潮search到個crack
2,3月果陣懶得用google
響yahoo搵到一堆壞左或者比人dl防毒軟件既病毒網(有d網太樣衰,一睇就知有毒)
既然個firefox送埋google shortcut既功能(唔係toolbar)
用得唔好o徙~

戰國無雙(唔係2)隻碟壞左,諗住羅去d老翻鋪昆佢換
點知隻game太舊,大廣兩間都冇
有間正版鋪賣398,睬佢都傻啦
網上拍賣真方便

好似第一次用

re co:
我講既都唔係幫人既criteria
係認真覺得某一類人係"不存在比較好"既垃圾

more abi more resp...冇錯係人類中既垃圾要其他人幫自己既藉口
以努力換取,係人都得

特殊原因...
你地復原左喇?

我唔睇得夜果兩場波...
雖然呢排都冇乜睇9點既波 @@

>>June 17, 2006 at 3:48:31 PM GMT+8


2006 年 6 月 15 日 星期四 【晴】

chem

pp1做唔切
2條essay
buffer寫左一段先發覺isomer我可以有多d野寫
不過得20分鐘
寫邊題都唔差得好遠o者

受deathnote影響
我會學L玩"自由推理"
即係將任何一樣資料都當係假既去諗野

真係一睇就知有漏洞
邊有理由咁筍益我地呀?

pp2 6揀5
第一時間睇下唔做邊題
好,就冇數計果條org chem啦

唔識既野梗係有架啦
諗多兩諗
撞一個explanation,咦,咁解落去好似有文有路喎,應該o岩架喇
就係咁樣做晒5題

其實我唔係唔鍾意讀chem
只不過太多野 "不要問" 同埋死背
所以rxn rate,eqm果d我都几鍾意讀
org chem就一dd啦
林sir "分享記憶"畫出黎既野就真係

好似完晒咁

嘿...


終於明世界盃第一階段既賽程係點set出黎
8組每組4隊,兩兩作賽(強國d數學書係咁寫,即係任何2隊之間都要踢一場)
總共踢4C2=6場

>>June 16, 2006 at 1:35:56 PM GMT+8


2006 年 6 月 14 日 星期三 【晴】

今日ue oral
張instruction話group a要8:10到
gp b 9:10
gp c 9:50
以學校咁既水準,一定遲到架喎

我gp c
9:1x打過比gp a既君同wendy(估下自己最遲可以几點到)
兩個都冇聽,即係仲考緊
gp b既肥賢話點緊名
我唔想等太耐

9:52到,點緊名

等左成半個鐘,10:30先開始考
搵一批人返去坐半個鐘有乜謂?

如果個topic係"u think the football matches last night were vv exciting. give some comments"...


照慣例,成group最差果個永遠都係我

又係佢?!
我上次好肯定抄低左佢個電話號碼
叫阿媽如果係佢打黎就唔好聽
今日打黎個電話號碼唔同左
即係佢係random電話號碼啦
算,只要唔係得我一個響屋企,就可以叫第二個話我唔響度

媽叫我唔好咁對人
咩咩第日出黎做野可能要靠人,講唔埋,etc
佢自己都試過識錯d賤人啦
對人勁好几年至知清楚對方真面目
「咁佢真係衰丫嘛」
打比我果個唔衰?

我唔鍾意請客
之前我冇咁樣諗,已經見過好多我幫過既人唔肯幫番我
所以我唔會好似阿媽講咁去"為將來打算"

其實random no有咩用?
隱藏唔係更加直接咩?

「能力越大責任越大呀,識唔識架?」
太多好似吳家爵咁既傻仔
解錯左果句野既meaning
有一堆人將果句理解為"強者有責任幫弱者"
真正意思其實係
越有能力既人越需要約制自己既力量,唔可以濫用

所以認同"more ability more responsibility"既得3種人
1.垃圾
2.工作係分配工作比其他人既人(例如大公司既管理層)
3.知道真正meaning既人

我係將某d人定義為垃圾:
唔肯靠自己,做乜都(真係有需要既唔計)靠其他人幫手做埋佢果份既人
一個人係咪垃圾 independent of 能力高低
能力低要人幫,唔係佢既錯
一個人每日做14個鐘月入$4000養一家七口,應該即刻辭工羅綜援啦
高生高太果d就係社會垃圾

「danny,冇左你我pure會死架」
自己判斷下呢個人係咪垃圾啦

>>June 15, 2006 at 2:23:08 PM GMT+8


2006 年 6 月 13 日 星期二 【晴】

phy
死死地

(誇張語氣)「痴線架,成份卷都係past paper,全部做過又乜都唔記得晒」
勁乞人憎
「你收聲」
得几個人在場咋嘛,駛唔駛講咁多野嚇人?
而且係人都知佢吹水

essay 3題冇做一題
以為自己大把時間,第2題寫勁多野
剩番3分鐘至發覺仲有一題
不過帆船d野係識解釋唔識用英文寫
帆既英文係咩? 外側同內側呢?

我以為成日會有d有得撞既野
所以衰左

鎚仔請飲野

我份resonance tube lab report究竟去左邊...
得一份9分,想留為紀念

physics
讀就几好玩,考試就唔好玩

個final exam學校真係hold得好差
冇一次準時開考(成日都係監考果個太準時,8:25開考佢就8:23,24先到)
成日派漏野
支咪唔夠聲(有必要準備定d後備啦,d咪用晒去邊?)

西班牙vs烏克蘭
下半場開始睇
睇左几分鐘就紅牌,o嘴
慢鏡重播左几次都搵唔到究竟佢衰乜野,以為有人插水
原來係拉衫
再過几分鐘黃牌
烏克蘭真係茅...

>>June 15, 2006 at 8:59:16 AM GMT+8


2006 年 6 月 12 日 星期一 【晴】

ue sec b,c

4篇文
有諗過作disabled friend果題
最尾都係寫巴士阿叔,o岩我吹

有人想約我今日出黎教佢phy
我下晝唔得閒
就叫我考完留低比佢問1個鐘野
「我都唔知自己几點得閒」<-講真既,考完sec c至約實几點補習
「得啦得啦,總之你一陣考完去library啦」
好似迫緊我咁喎
佢地係我邊個呀?迫我?死開

covalent bond係兩粒atom一人羅一粒electron出黎share,大家都有2粒
dative bond就係有一個羅2粒出黎,另一個坐享其成,果2粒就係公家既
唔識chem既人可以咁樣理解:
甲,乙夾錢做生意,一人出10萬=covalent
甲出20萬,乙唔駛出錢一樣有得分紅=dative
「學習交流」
講得好好聽丫
咪即係dative bond

mark sir講晒d instructions但乜都未派

見佢無端端比張mc ans sheet ellen,o嘴
原來佢都知自己數錯,一行16人派得15張

11:45做晒份卷
以為o岩o岩好夠鐘
唔記得左mark sir遲左5分鐘開考

交左卷之後,我盤算自己走唔走得切
得左
好彩佢兩個坐得前我坐得後

>>June 13, 2006 at 1:38:25 PM GMT+8


2006 年 6 月 11 日 星期日 【晴】

final exam

3題實用文
一開始諗住一定唔寫新聞稿
點知見到第一題新聞稿超簡單
抄兩頁data file乜都齊晒
個半鐘剩半個鐘

搵梁sir
點解我會係9分既?!
「double check過,冇錯架喇」

2個9分2個7分

閱讀理解
第4篇超唔明佢講乜,剩番唔夠10分鐘
我當時諗:佢擺呢篇響最尾,係咪為左証明我策略用得o岩?順次序做就冇死?
前3篇都易過第4篇

好似冇乜興趣睇波
雖然周圍個個都成日講波

>>June 12, 2006 at 3:28:51 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111782

Design & Scripting by ShowHappy.Net