寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2006 年 12 月 7 日 星期四 【晴】

考acy
我考完試好少會話自己炒左
起碼唔會鋪鋪考完出黎都咁講
不過今次真係炒左

乜d考試分得咁唔勻
下個禮拜係最難既stat (三)同最無聊既語精(五)

再下個禮拜就收買人命
4日4科,但唔係一日一科

re co:
>>我媽一向這樣串我的說 -o-
你問題 XD

syllabus縮細,如果cut得好少少都冇問題
有d topic係cut d唔cut d,搞到讀得一半冇用
econ果4個market type
淨係考兩個極端既perfect competition同monopoly
接近現實多d果兩個同game theory唔駛讀

>>我比較喜歡注意宋朝人的思想 XD
>>空談而不做嘛
那不是南北朝?

>>December 8, 2006 at 3:31:05 PM GMT+8


2006 年 12 月 6 日 星期三 【晴】

全日溫acy

晏晝同媽同埋佢d fd飲茶
其中一個我唔想當面話佢蠢

佢個女今年小六
間學校4班小六,2班係全級排名前半,另外2班係後半
成績表既名次好怪
淨係出一個學生響佢果2班既名次
咁佢個女係叻果半既45/70
佢咁諗:
 個女70個排45,咁加埋全級d人佢都唔會前啦,點入到band 1 o者
我同佢講左几次都係唔明

>>December 7, 2006 at 3:48:27 PM GMT+8


2006 年 12 月 5 日 星期二 【晴】

11點几至醒 @@
唔知點解明明冇野做都會dum到1,2點先訓
呢個情況已經維持左好耐喇,應該有成個月
今朝起身仲諗住今晚要開始回復番正常既睡眠時間
都仲係唔得
真係好無謂
我夜訓又真係冇野好做喎,就算有都係可以第二朝至做

考左dse
份卷好似好多位都寫得好含糊
問題係出到黎問左几個人都話2個答案都o岩
如果得我一個咁諗就係我問題,咁就唔緊要啦

dse既past paper
舊年果份4條short que
其中2條今年out左syl (course outline都寫左,頹基都有教,但唔考)

頹基話textbook年年改版
每次都係抽走最難果几頁,之後加d淺野落去

會考syllabus都係
以前amaths年年long que出complex number都好少人揀
exam report又通常話d人唔識做果題
結果hkeaa就大較剪,扔晒d野上pm

呢排同f.3補習,mst既
我肯定佢地中史考試範圍細過我當年
我要由清兵入關開始讀
佢地淨係洋務運動,甲午戰爭,百日維新,八國聯軍 4個section
仲講明long que淨係考兩場戰爭
兩個改革淨係出響mc/fill in blanks/matching果d細野度

好自然又諗起果句
「以前d人好勁架」
可能過多十几年睇到自己仔女(if applicable)讀既書會有咁既反應:
「嘩,淺得咁緊要? 想當年我中三讀呢d野啦,你高中第2年先讀?!」

諗起之前睇過篇文
好似學校clc final exam既閱讀理解?

清朝有几條友玩d通靈既野
搵隻鬼魂出黎吹水
call左宋朝圍棋國手既鬼魂出黎
側邊有個清朝國手想向佢挑戰
宋朝果個話自己輸梗
但清朝果個堅持,最後宋朝果個真係輸左
宋朝國手就話:
「現代人乜都比唔上古代人,除左一樣野,就係陰謀詭計
 而圍棋就係陰謀詭計用得叻果個贏既,所以我同你地捉棋輸梗」
個古仔未完,後面我唔記得喇

學生要學既野一年少過一年
人民想有政治權力,就推翻左d皇帝
學生唔想乜都比教師禁住,就有evaluation呢樣萬惡武器 (雖然有d時候呢樣野都有用,但都係比人濫用既多)
一有evaluation,好自然大學既syllabus實會不斷縮細

>>December 8, 2006 at 3:23:06 PM GMT+8


2006 年 12 月 4 日 星期一 【晴】

溫econ
冇野好做睇書入面d out syl野
但係夜晚睇past paper又唔係几識做d野

out syl果堆野好好睇架

有几頁講politics
佢話理想既選舉制度一定要符合4個原則:
1.如果多數人都鐘意a多過b,咁a就唔可以輸比b
 (counter example: 布薯其中一次選美國總統,明明得49%人投佢都可以靠選舉漏洞贏到51%既對手)

2.唔可以有包剪dup既情況,即係如果a贏b b贏c,咁a vs c就一定要a贏
 (奶茶,啡 2樣你飲奶茶 啡,檸茶 2樣你飲啡 咁奶茶,檸茶 2揀1你應該唔會要檸茶)

3.option a,b之間既勝負同有冇c響度係無關
 (有奶茶,啡,檸茶 3樣野既話你飲奶茶,咁淨係得奶茶同啡果陣你都會飲奶茶)

4.民主選舉最廢話既條件:冇獨裁者

佢話有個政治/經濟/數學其中一樣既專家
用數學証明到冇可能符合晒4個條件
唔怪得d人話冇一個政治制度係完美啦

仲有個講人既行為(psycho定econ黎架?)
雜誌survey訪問1000個人,有800都話一部新出既手提電話好用 (假設雜誌同手提電話公司冇利益關係先啦)
你有個fd買左,話比你知部野唔掂
應該理性地將個結果睇成 "訪問1001個人,201個話唔得"
但任何人都會有bias,將個fd 1個人既意見睇成重過果800個人

廿几年前既真人真事
2間控制到市場既航空公司 (香港d手提電話公司都係咁,5,6間野食晒成個市場)
其中一間既CEO打比另一個,商量一齊加價,大家都賺多d(犯法架)
聽電話果個一路都冇應承,收左線之後報警
結果打電話果個比人拉左
其實比我都會報警,你諗下大好機會隊死個競爭對手係咪好過同佢合作先?

>>December 5, 2006 at 6:07:29 PM GMT+8


2006 年 12 月 3 日 星期日 【晴】

返mst
因為下晝3堂pm
逢星期四下晝冇堂,咁o岩冇一個星期四係day 4

梁sir上晝冇返
但係我食完野再返去,又見到梁sir泊緊車

eigenvalue eigenvector ?!?!

dse好快溫得晒o者
雖然我未搞掂
acy先係問題

>>December 4, 2006 at 5:19:12 PM GMT+8


2006 年 12 月 2 日 星期六 【晴】

今日好似差唔多乜都冇做過

就黎考試嚕
咁就一個sem
呢個sem我都過得几頹

>>December 3, 2006 at 4:39:56 PM GMT+8


2006 年 12 月 1 日 星期五 【晴】

突然間凍左勁多
好似覺得今年冇出現過秋天?

夜晚出去食
阿爸架車入面有舊好奇怪既野
佢話大陸買既,一sense到有測速相機會響
1km內已經有效
以120 km/h黎計,30秒內減番到合法速度好簡單o者

科技發展既後果?
發明電腦條友原意唔係想人用黎犯罪
諾貝爾發明炸藥唔係想人打仗
d人用左響唔正當既地方係發明品既原意比人歪曲左
都講得通
但果舊野擺明就係整出黎幫人犯罪...

鎚仔講過美國有d車用一隻特殊顏料
可以令警察計汽車速度既儀器度唔準
有冇搞錯...竟然有d咁既野

re co:
>>百力滋吃著上咬別人的手指


>>他是那種努力度比我大10的人 = =
>>我是0 XD 100為滿
嘩po

>>這是熱血動畫那種只有0.003%的成功率也居然能做到的奇蹟 -.-
>>雖然這種的事靠著好像"皇后的私塾"中那種女人所做的方法是有可能解決
用DN改變世界是其中一個可行的方法
只是被L,N那些好像很聰明的白痴給破壞了

>>December 2, 2006 at 6:18:30 PM GMT+8


2006 年 11 月 30 日 星期四 【晴】

pe pass到喇
阿sir

書通最尾一堂都係訓左大半
d內容同lecturer把聲都好催眠

http://hk.news.yahoo.com/061201/3/1xhi4.html
hawkings

人類污染地球只會不斷累積,無法復原
世界各國又一定come唔到一個大家同意又有效既解決方法 (有邊個想減慢自己既經濟發展?)
所以地球終有一日會唔適合人類居住

高達同macross用2個唔同層次既方法解決呢個問題
高達係響地球周圍起d殖民星出黎
比較唔practical
而且一整左出黎實比拉登果d羅去玩
macross就係派一堆太空船響宇宙搵一個住得人既星球比人移民過去

不過
有人計劃大舉移居宇宙之前地球已經滅亡左

re co:
那個..."損友"是因為我的同學做功課/跟我說正經東西的時候我跑去說玩的 @@
po好像繼承了你這點 (還是一開始就跟你一樣? 打死不信他沒有在背後努力啦)

人類整體既道德水平只會不斷下降
覺悟前非,一兩個咪會囉
點會衰到咁上下就集體覺醒?

你比外界既野太吸引搞到冇心機讀書,可以理解
但呢樣野唔可以用黎做藉口推卸責任
受唔住誘惑果個始終係你自己

>>December 1, 2006 at 5:51:35 PM GMT+8


2006 年 11 月 29 日 星期三 【晴】

我同tom都響victor既紀錄交少左次功課?
佢叫我地搵TA問下
econ principle:ration people compare marginal cost & marginal benefit
就算係acy,少1分都冇分別
但我唔知TA既office響邊,特登去一次k k leung又麻煩
cost>>>benefit
由佢啦

原來stat果題咁簡單
果招notes唔會寫,就咁諗又諗唔到
靈魂出席率低係會冇得救

放早左一個鐘
返去搵po同wendy食

真係好難搵到個理科人唔擺14 in 1

返左mst
ms yim叫我3分鐘個人短講share大學生活
唔准講英文難唔到我

re co:
我最近總是在別人說正經東西的時候不能自制的把話題拉到玩的東西去

>>全部一齊走就本身條路無人行
econ有一課係講呢樣野
你一個咁做好著數,全世界都學你就一鑊熟

mst頹落去既最大原因係管理層
少左2個band唔係大問題
因為周圍環境係不斷改變,係要人去就佢先o岩,冇理由衰左賴環境

不過...太多野引開學生既精神又係o岩既
呢樣野冇得救

>>December 1, 2006 at 5:23:39 PM GMT+8


2006 年 11 月 28 日 星期二 【晴】

星期一dse講game theory
覺得個topic好正
果日又冇打到出黎

囚犯問題應該好多人聽過
2條友打劫銀行比差佬斷正
但唔夠証據,就將佢兩個分開響2間房審
case 1: 兩個都唔認
只可以告佢地藏械,一人坐1年監
case 2: 一個認一個唔認
咁認果個可以轉做污點証人唔駛坐,另一個坐7年
case 3: 兩個都認
坦白從寬(relative to 7年),一人5年
比你係其中一個你點算呢?
你認既話,坐5年或0年
你唔認,7 or 1
結果你會選擇認,平均利益大d(損害細d)
當然另一個都會咁揀
結果大家就放棄左最好既結果(即係一人1年,total=2)

人互不信任,加上自私,令整個社會(即係所有人加埋)得到最差既結果

同樣既道理可以放落好多情況
頹基用既例子係小學教科書越黎越大本,係因為d出版商驚冇人買

其實學校之間既競爭都係咁o者
supply-demand問題
cpu為左吸引多d家長揀而整一堆離譜既校規
(其實同八卦雜誌偷拍女星冇分別,點解要咁做丫? 顧客想要囉,我順住市場走o者)
個個小六學生都會聽到周圍既人講mst自由度大d,cpu嚴d
所以一部分思想閉塞又渣實個決定權既家長一般都會揀cpu
結果mst驚收唔到好學生
就要學人地d膠野,逐步引入一堆無聊校規
幼稚園學券制,一樣道理

訓過龍,遲到

做下source真係有益處
有咩錯左會知

我真係一個損友
其實我唔係几控制到自己

>>November 29, 2006 at 5:38:16 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111782

Design & Scripting by ShowHappy.Net