|
2006 年 5 月 1 日 星期一 【晴】
訓覺果陣勁比蚊針
2點几醒左,到3點几都訓唔著
羅個羽毛球拍出黎
不過由於size差距關係
命中率超低,掃極都冇野
唯有開左燈至拍落去
第一日夏令
7:32起身
又破紀錄
7:46->7:54
由810部隊轉屬至755部隊!
壁報粒釘
肥勤唔知今日夏令,遲左到
比人恥笑
rono:「返黎見到一個人都冇係咪好詫異呢?」
過多几分鐘,po到左
肥勤:「傻仔! 遲到」
50步笑100步又比人恥笑多次
pe
太極
雙腳負擔好大
成日保持唔到曲腳
clc
好耐之前寫左篇past papaer既公函(短文)
ms yim叫我地估果題另一篇短文係乜
今次真係寫果份新聞稿
我寫果陣發覺自己9up能力勁左
而家紅雨
即係聽朝多數會細番
http://gifted.hkedcity.net/Gifted/ActReview/2006IMOAPMOTraining/index.html
又話4月尾
5月喇喎
雖然我都知自己中獎機會渺茫o者...
>>May 2, 2006 at 3:14:20 PM GMT+8
2006 年 4 月 30 日 星期日 【晴】
睇埋電車男果集"特別篇" (11集結局之後仲有既野,唔知tvb會唔會播埋)
特別篇有大半時間都係舊片
11集又有一堆野係無謂
即係呢兩集其實可以縮埋一集
仲有唔知班字幕組邊度搵番黎既製作花絮,tvb一定冇
呢11集真係製作認真,而且規模勁大
為左拍分半鐘既ending歌用左個地鐵店成晚(開左尾班車之後直至日出),同請左>200個臨記
有一段情節係用成個落雨既夜晚黎拍
果個地方係外景,冇乜可能用人造雨,邊個夜觀天象咁堅? )
用左48粒鐘黎拍d網友(將佢地既對白錄晒音再拍埋d片)
48粒鐘都冇乜野,有野既係播得7分鐘野出街(我覺得冇可能咁少)
男女主角獨對左超過1000個鐘
好多人都知男主角拍套劇果陣打爛左隻值40萬yen既figure(佢擺響電腦mon前面果隻野)
隻figure本身梗係冇40萬咁貴啦,係設計佢出黎同整佢個模既成本
而家響日本賣8800 yen一隻
日本原版係用star wars黑武士首配樂做陣釜既配樂
佢打比電車男既鈴聲同埋發惡果陣都係用呢首音樂
不過港版因為版權問題唔用得,要用第二d
原來套劇保留左好多真人真事入面既細微野
咁堅
我對日本人又加左分
日文"女優"既意思其實係actress,拍任何戲/電視劇既女演員響日文都叫女優
只不過d人成日叫av果d做女優所以搞錯左
當然,男優就係指一切男演員
聲優=配音員
讀左2個chapter既日文
差唔多40個vocab
跑海濱
都几
一來一回用左成2個鐘
得15,6分鐘係跑(吉之島去到海濱既盡頭)
>>May 1, 2006 at 3:46:28 PM GMT+8
2006 年 4 月 29 日 星期六 【晴】
果然睇晒剩番果几集
好感動...
左几次
唔迷動漫,唔蒲forum,冇類似經歷既人冇共鳴都唔出奇
之前見到電車男緊張得咁緊要,覺得佢真係好廢
收到d杯碟手震到隨時會跌爛
打個電話唔止手震,聲都震埋
人地比晒位佢入都唔識做
認真諗清楚,我其實五十步笑百步
當年8個number好快手禁左7個
最尾一個就勁耐都禁唔落手
人係需要成長
以升左lv既狀態去睇d未升lv既人
自然覺得佢唔掂
我諗我都唔係几otaku o者
話時話,我好似潛意識想自己脫胎換骨變成一個同以前完全唔同既人
睇咁耐第一次見佢咁醒目
同高登一樣
一個topic爆1000個post即刻鎖文
電車男響香港高登問網友既話
如無意外應該會收到一堆 同比人叫佢自貼
post數又應該唔會累積得咁慢
電車男既經歷係人都覺得冇可能
任何人由出世開始都會遇到好多個"係人都覺得冇可能"
但每個人見到既野都唔同,所以世界上每一個人先至會變成唔同既個體
就算人地經歷既野有几神奇或者几平凡都好
都唔好希望會一模一樣咁發生響自己身上
>>April 30, 2006 at 4:52:15 PM GMT+8
2006 年 4 月 28 日 星期五 【晴】
o下?
唔知邊度睇到
電車男條女拍果套劇已經29歲
仲以為廿零
事實証明我盲既
媽有個fd個教會今日遊船河
個fd嗌埋阿媽同我去
個沙灘靚到...
見識到咩叫水清沙幼
又睇電車男
睇左一集(6),即刻想追落去,就睇多集(7)
睇完又驚訓唔著想睇埋8
我覺得聽日實會睇晒剩番果d...
又出金田一
仲記得之前果個凶手死者嫌疑犯全部都係既稀有血型
金田一咁出名
點解d凶手見到佢出現都唔醒水?
改改個plan丫嘛,搞掂左佢咪冇人知自己係凶手囉
邀請一批人去荒島玩几日,每日唔見一個果d又係
做咩好衰唔衰要預埋金田一
丟低左几個月
4本書剩番半本又死都唔肯讀埋落去
係時候繼續
學日文
不過繼續之前要溫書
讀番之前既野先
>>April 29, 2006 at 3:52:22 PM GMT+8
2006 年 4 月 27 日 星期四 【晴】
第3次遲到
8:11
落咁大雨...遲起身同行得慢都好正常o者
810部隊...
phy
拉恆張膠紙,用polarizer睇會有唔同顏色
巫瑩整出黎果d咁靚既...@@
教完wave喇?
mastermind
data靚,同技術無關
chem
教寫essay
篇野要分咁多part
逐part比分,但total max=20 pts
咁駛乜分開,夾硬識咁多寫咁多就20 pts啦
講就易~邊有咁好寫到20
handout有7題essay,要2個人一組做一題
做邊題=兩個class number加埋除7 remainder
如果照做lab果陣既分組方法,我+rono,陶然+dave
就一齊寫最難果題(嘔唔出咁多個pt)
冇得揀題目,但有得揀partner
我+陶然,rono+dave,就兩題都冇果題咁難寫
唔見左部caltor...
>>April 30, 2006 at 4:55:59 PM GMT+8
2006 年 4 月 26 日 星期三 【晴】
個個都講緊個timetable
真係整得几差...
得番3堂free唔係問題,係d堂既排列組合
中國以前科學好勁
冇意思
樣樣發明都係"經戰爭傳入西方,之後歐洲人加以改良,到某個時期開始超越中國"
戰爭對人類發展好有用
打多d仗啦
中國淨係識拘泥前人既發明,唔識改良,所以廢
火藥既用途係娛樂
我聯想起日本
葡萄牙商船停泊響日本一個港口
後來唔知點樣比日本人由此得到兩把火槍
過多一兩年,日本人成功複製到一把出黎,叫做鐵炮
(人叫鐵炮佢叫鐵炮,中國果d係座地炮台 )
後來好似係織田信長將鐵炮改良,投入戰爭
鐵炮響長篠之戰威到盡
再十几廿年之後,馬騮打朝鮮
日軍開頭屈晒機,結果輸內訌同資源(朝鮮係中國附屬國)
polarizer
都几好玩~
今日同聽日5堂pm
梁sir唔得閒,黃立倉代課
我諗梁sir要親自教多次呢5堂既野
爆旋陀螺
聯想
我同陶然既手機打字
一人唔識一d字
要研究下
肥賢部手機打到個屌字
我同陶然睇到打唔到
所以用最原始既方法copy & paste
肥賢send過黎,save左佢
「費事下次有口難言果陣唔知打咩好」
精警!
>>April 30, 2006 at 4:56:14 PM GMT+8
2006 年 4 月 25 日 星期二 【晴】
clc test
羅a既人通常2-2.5頁? (400字格仔紙又係2-2.5,張單行紙大約一頁400字?)
班人用矮豆隻右手寫字架?! (鋼煉:"愛德"國語=ai de,矮豆=ai dou,所以台灣人咁叫佢)
就算唔駛諗,隻手冇停過都唔得啦
"愛德"國語=ai de,矮豆=ai dou
9up冇邏輯果d唔計,邊個apply到文化知識落去?
服
唔知點解我介意化裝唔介意整容
我係專登打個裝字,因為我覺得個meaning同一部高達笠多件裝甲上身冇分別
鎚仔d堂最唔想訓反而"眼訓"呢個狀態通常發生響phy
connie d堂反而鬼打冇咁精神
connie又冇返
有個代課miss同鄺sir上左黎
一人睇一份鄺sir珍藏既化學新聞
抽number做old news report
bonnie:「你(顧顧)几多號?」
中左
我:「信唔信下個一定29」
中多次
顧顧:「下個一定要28! (巫瑩)」
3連發
maths soc最後一個活動
唔計committee,14個有到
我覺得電車男有個網友几靚女
成日「我都係女仔黎,我覺得咁咁咁」果個
當然,女主角
http://class.mst.edu.hk/timetable/class.php?class=6B
玩呀?
一科as同一科al一樣咁多堂
day 6真係走-able
8堂有5堂係廢
re co:
佢唔會聽我講架嘛
我邊有權力...
>>April 26, 2006 at 4:06:25 PM GMT+8
2006 年 4 月 24 日 星期一 【晴】
尋晚件事未完
後尾嘈醒左阿媽
同佢講發生咩事(未講完件事細佬就一味打斷我,話我冇講乜野乜野)
結果媽叫我幫佢print野
點解一有爭拗就一定要用對佢有利既結果解決
以細佬既角度黎睇,成件事係咁:
叫阿哥幫我做功課->佢唔肯->嘈佢,搞下佢部電腦->佢嘈->叫阿媽解決爭拗->最後阿哥要幫我
雖然曲折d,但結果一樣係對佢有利
阿媽叫我幫佢print之前
鵝左細佬几句,叫佢叫人幫手要有禮貌,唔可以惡
好冇說服力
connie冇返
顧顧
信佢講啦
ms yim派左份野
中國科學有獎問答
好多唔識
但我肯定yahoo識答晒d野
阿爸成日話中國以前科技點叻點叻,四大發明,好奇怪而家比唔上西方國家
中國以前勁咁又點?
踢波入左一粒先咁又點?
跑3km,頭100比你帶頭咁又點?
小學初中果陣讀書叻咁又點?
影波衫相 for 壁報
個細路用左拍片個mode黎幫我地大合照
尋日田徑練到今日行路都有問題
re co:
support me for wt?
>>April 25, 2006 at 3:57:41 PM GMT+8
2006 年 4 月 23 日 星期日 【晴】
放完假返學
鎚仔上堂既style同之前好唔同
雖然pbl我都follow到
不過真係太辛苦
form perod
icac值2個
1:街頭訪問左一堆人之後揀几個有代表性兼desired result擺落套片
其實唔駛太特登揀既,因為鏡頭面前,需要reject既受訪者唔多
2:呢個咁既case,係人都知應該點做啦
響籃球場咁多人睇住,條友比件波衫賄賂你
邊個咁on9應承佢呀?
大半班人都話睇下有冇多d著數/波衫照收,盡人事幫佢
題外話:學校canteen d野難食係hk一個好普遍既情況
mst就唔係tuck shop,係華輝飯盒
田徑
長跑果陣keep住全段跑(都几辛苦)
快左分几
個唔知咩game
跑得慢唔緊要,猜得贏包剪dup就得
麥記~
食一個餐坐2個几鐘
做news cut睇到篇咁既新聞:
"all trucks carrying vegetables from the mainland will have to provide samples for testing"
比個司機揀菜?咁check黎有乜用?
賣生果靚既擺面爛既擺底,邊個唔識?
同鄺sir今日話以前d準飯盒供應商成日送几盒飯黎比老師試食既情況差唔多
冇人會送盒難食既過黎
如果揀菜果個係職員而職員偷懶,淨係睇面頭果几箱菜
就唔係政策漏洞
但好似報導講咁樣,就十成係某高官唔知用身體邊個位諗野
吳家爵個仆街
12點差唔多熄機叫我搵食物中毒新聞幫佢print出黎
唔係比份新聞我幫佢print喎,係要我搵
仲要呼呼喝喝
佢搵到就響icq連禁几十個msg咁send過黎
本來都肯係咁易幫下佢,見佢咁既態度即刻停手
結果佢響router拆走我條線
「我鍾意mung咪mung囉,你吹撚我脹咩?」
係呀,吹佢唔撚脹呀
冇功課交果個又唔係我
比阿媽小果個又唔係我
又一句成日講既野:
有野要我幫你,ok,唔該態度好少少,唔好take it for granted
所有人都係平等,我冇必然義務幫任何人做野
>>April 24, 2006 at 4:15:07 PM GMT+8
2006 年 4 月 22 日 星期六 【晴】
想睇電車男但唔想睇tvb,所以...
用全/半日黎做一樣功課既話,夜晚會係最高效率既時間
晏晝羅左份尋晚寫左一半既lab report出黎
寫左"discussion"呢隻字
到夜晚先繼續寫落去
http://www.mandom5354.com/treasure/115mystudiosbox/mystudiosbox.htm
文邪好勁...
見佢整個攝影棚,我諗起細個玩數碼暴龍(他媽哥池呀,未有而家d步行機咁先進)
一個失手跌左部機落地就hang左
我已經養到一隻好高lv既野(好似係果朝早起身至見到隻野進化左 )
所以想搵d野做個套黎保護部機
果陣有得賣原廠出既保護盒
但3,40蚊個,又一睇個樣都知個盒一撞即碎
所以我自己整一個
方法就係:飲完一盒250ml檸檬茶之後剪個盒出黎改裝
另外,我覺得一樣野整出黎唔係咁用,但你又咁樣用而且成功係一件好威既事
例如:
gp03d將超長既大炮插落gp04零距離射擊(最失敗係佢用呢招殺左個自軍擺響敵軍既間諜)
z高達用戰機型態玩911(又真係殺左人,可惜z入面條友變左植物人)
kira唔識用槍,扔把槍落敵人個頭扑暈左對方
摺凳
電力公司同電器生產商盡力減低火牛入面power loss既比例
但係電磁爐既加熱原理就係特登整大呢個power loss
我玩mud果陣用既bug,通常係因為"不正常操作"發現
>>April 23, 2006 at 3:53:37 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|