寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2007 年 1 月 16 日 星期二 【晴】

中文tuto (其實同lecture有乜分別?)教縮寫句子

會考寫d公函你講得一句就死梗
marking scheme會叫你寫番少少背景少少客氣說話少少祝頌語少少攝字數
盡可能地長氣,又唔可以爆字數

今日睇果几篇野乜都齊晒
會考咁寫一定乜分都冇得扣你
竟然話比我聽一篇文要cut 2/3既內容
呢度累贅果度長氣呢句唔駛寫果句可以寫短d
擺明玩野

諗起射鵰英雄傳一個gag位:

成吉思汗o岩o岩攻完一座城,對方個皇帝走左佬
佢就叫個文官過黎幫佢寫戰書比對面
文官寫左一大段長篇野
仲未讀晒,成吉思汗就飛一腳踢到佢趴左響度,「我駛同個敵人咁囉嗦? 6個字得喇,"你要戰,便作戰"」

之後成吉思汗追求長生不死
想叫全真教既丘處機教佢養生之道
又叫番果個文官過黎幫佢寫信
文官以為寫6個字實冇死
大筆一揮,「朕有事,便請來」
又比成吉思汗踢一腳
「我同敵人咁講野o者,人地長春真人係得道之士,我仲咁講野? 你同我寫長d,要恭敬有禮既」
文官即刻寫左几百字出黎

add到個大通喇
logic & argumentation
真好玩

大陸forum好多時用2,3個字母做某d常用字既縮寫
例如 lz=lou zhu(樓主,開果個topic既人) ls=lou shang(樓上,topic入面你既前一個人) rt=ru ti(如題)

講pokemon既forum有個常用字,rp
我知係解運氣,但冇几耐之前先知究竟rp stand for乜野
ren pin(人品)
原來人品同運氣有關
對唔識普通話既人黎講,rp亦可以解random probability
例如:有d招係30%命中率,打中左就一擊必殺
你比人連續打中3次就係你rp唔好

我頭先rp都几差...
對方每招有1/8既prob可以"命中要害"(打出黎係正常威力2倍),而且命中率係80%
比佢出3招中晒,仲有2次會心

>>January 17, 2007 at 4:53:16 PM GMT+8


2007 年 1 月 15 日 星期一 【晴】

上緊acy
有個唔知乜中國就業計劃黎promote
唔知點解我地去intern反而係我地比錢
intern唔係應該收人工架咩?

baso黎洗班dem beat同promote佢地遲d既諮詢
個p好似少左d威嚴

佢地派file
柯仔:「賄選」
好似大聲左少少

堂softball真係好頹

acy果2題功課真係差好遠
一題fill in the blanks(比埋d字你)
一題係essay
份source用14既size寫左1+1/3版
唔係呀...

>>January 16, 2007 at 4:03:17 PM GMT+8


2007 年 1 月 14 日 星期日 【晴】

我以為今朝既add-drop手續要搞好耐
就9點几返到去
點知寫几個字畫隻龜就走得

落動漫soc房搵andy
佢都上緊去
仲有司徒都到左火車站
就落去搵埋佢

響mmw上堂真係方便
搭校巴上na行返落去

劉智軒根本亂黎
一味比d手寫notes我地抄
佢就照住讀d野
甚至有段時間快到抄唔切
叫我地想抄就自己返去上網
有冇病...

要佢黎做乜o者,直情冇需要上堂
自己上網睇晒佢寫d野,交齊功課考埋試咪得囉

dennis fan上咁多堂都勁吹水
又聽得好過癮 @@

夜晚大o開學飯
響沙田一間pizza叫外賣送入shaw
勁抵食
成10個pizza+一堆飯,薯蓉,etc
圍起一人都係$3x

邊有咁既父母
玩又唔比讀書都唔比
執執今日mat抄完d notes o者...
咁都得罪阿媽

最大問題係佢唔識控制自己聲量
佢唔出聲我肯定爸同細佬唔會醒

 (媽係咁,有野問我/同我講就細聲得滯,夜晚成棟樓個個訓晒就響度鬥大聲破自己紀錄)
爸比媽嘈醒左仲鬧晒我,甚至話細佬走出廳訓都係因為我
又蠻不講理
扮到理直氣壯咁講一句:「我唔聽你講咁多」

算喇
我呢個sem gpa冇梗架喇

如果出年住到宿可能有得改善
繼續住響屋企情況一定越黎越差

>>January 15, 2007 at 5:35:33 PM GMT+8


2007 年 1 月 13 日 星期六 【晴】

好似乜都冇做過

仲未完全解決vanessa
聽朝要返去kk leung搞掂埋d手續
乜咁煩

>>January 15, 2007 at 5:28:06 PM GMT+8


2007 年 1 月 12 日 星期五 【晴】

o岩o岩開sem係最得閒既時候
不過已經有功課

下個禮拜英文語精唔走得
再下次普通話...唔上都冇所謂

繼續響pokemon戰鬥塔努力

>>January 13, 2007 at 4:23:14 PM GMT+8


2007 年 1 月 11 日 星期四 【晴】

day off (真架,唔係走堂造成)
感覺良好

lunch約左高潮
佢朝早話我知june都黎
我到果陣june借巴金電話(佢冇帶手機)打比我,但我feel唔到震機
我同高潮都打比june都打唔通
所以話唔到比佢知我到左
就係咁,各種不幸既巧合之下june就冇黎喇

返mst既原意係搵kfc睇睇我下個禮拜講果個talk有咩要執
見到陶然,佢話connie冇返,free左下晝有2堂ue
就落左去搵佢地喇

鋤dee...輸100隻既懲罰
好恐怖

放學後解決左之前一個問題
唔想幫甘知芬(幫既對象係學校,呢個校長)
又想做到d野幫下屆既eas(對象係佢地本人,唔關學校事)

巴金:「如果佢收左你係咪真係會入丫?」
呢個諗法好正確
係人都覺得擺個水泡穩陣d
但如果到最尾真係乜都唔收你剩番果科水泡,你又會唔會要?

睇番我自己舊年既choice
結果係好正(呢樣要感謝主幫左我)
不過檢討番我揀科既策略,真係好差
輸左過程贏左結果

我舊年既揀法係
phase 1:
cu qfn,ifa,rms
ust global(癲左),qfn,e&f
hku 精算,ibgm(一半係癲左,一半為羅多個interview經驗),e&f

3間u既feedback係
cu: qfn,ifa waiting,rms firm offer
ust: 冇寄信比我(有人打去問,知道有信表示收硬,冇信即係唔會收)
hku: 我既排列次序同收到封信既"收生機率"成反比,3個分別係 唔會收/waiting list/收硬

phase 2有得比我擺5個,但我淨係擺左2個:
cu qfn,cu bba
我知道ust同hku既結果之後灰晒,成個人處於低潮期
個腦shot左一半之下比dennis fan昆左
佢話讀bba既gpa有3.3可以轉qfn(呢樣冇錯,但我對自己太有自信,我既實力其實唔足以保証轉到系)
好彩都入到qfn

如果比而家既我玩多次
興趣同當時差唔多,策略方面梗係好好多啦

當時唔知hku玩"imperfect information"咁賤
(佢冇講明精算唔收6a,為左呃多d人擺落去谷大個數比新聞報出黎)
而家知道左,又肯定自己會受唔住hku果d hall culture
我既擺法就會好精簡

phase 1:
cu qfn,ifa,rms
ust qfn (冇錯,得1個,e&f 都唔駛擺,因為rms響eas唔係好大競爭)
hku ibgm,e&f (其實呢2個雞肋,收我都唔會入,揀埋係為左去2次group interview,見識下其他學校既尖子)

phase 2:
第1格cu qfn或ifa或ust qfn,第2格cu rms,依然冇需要擺3-5

揀qfn定係ifa只係一念之差
就係呢一念之差令我識到而家qfn既好朋友
我唔會後悔

>>January 12, 2007 at 5:35:05 PM GMT+8


2007 年 1 月 10 日 星期三 【晴】

訓黎頸,條頸好痛

acy真係我最唔掂既吹水科
起死回生唔係我強項...
呢個sem都係凍過水

sam wong(sta個prof)都几憤世嫉俗
自從amaths開始就係咁,pm當然唔會例外
prove野既standard做法:
響最底果行寫左個結論先,再逐個step由下面開始寫番上去
都几無聊

佢問起d野冇人識答
又話如果擺響exam就會個個都識
點會丫...
擺響exam就會估佢唔到,結果係大家都鬧佢

evaluation既缺陷係冇得e個exam
就算evaluation有一條問題係"the grading method is fair"都好
都唔知試題點出,邊有得評論佢公唔公平?

究竟應該話我運氣好定唔好呢?
pokemon pearl
出一招95%命中率,打中就一定殺到對手
放左3,4次都唔中
但結果我贏左果鋪

>>January 11, 2007 at 5:08:51 PM GMT+8


2007 年 1 月 9 日 星期二 【晴】

stat個prof好正
上sem何國華同佢真係冇得比

steve講得o岩
好既prof會覺得學生唔上堂係損失,冇需要防止人走堂
雖然我都唔係好鍾意走 @@

成功解決vanessa果科dse
1040唔係任何其他科既先修
yr 2 sem 2有得自己揀邊班,保証唔會抽中vanessa
到時讀番都唔遲

下sem又讀一個通識(如果add到)
logic and argumentation
呢個唔錯

我想去exchange呀...
唔好又比通識整死我

re owl:
我有鋪死左
show左張牌出黎仲打眼色扮殺人,咁就一件

每個row係咁睇既
例如:
ACY1111M INTRODUCTORY FIN'L ACCOUNTING 3.0 A- 3.7 11.10
3.0係果科佔几多credit
a-係grade
3.7係grade-point (將個a-轉做0至4既數字)
11.10係果2個乘埋
最尾68.70係所有乘出黎既數字加埋
除番讀左几多個credit就係呢個sem既gpa (grade-point average)
cumulative gpa就係用你讀過既所有科計平均,我而家第1個sem當然冇其他成績

你都痴線
都話major科全部都考得几好,比pe同通識拉低
點會走去搵自己笨轉系

>>January 20, 2007 at 11:24:13 AM GMT+8


2007 年 1 月 8 日 星期一 【晴】

tom講得o岩
dse同acy一齊轉,就可以解決到vanessa

pe個阿sir真係几頹...

之前搞本護照,總共要去灣仔3次
今日終於去埋第3次,羅智能身份証

福音堂打邊爐~

玩眼神killer
我明明冇一次抽到killer
但成日比錯signal令人以為我殺佢

sem 1 gpa

Course Code Course Title Unit Grade CP WCP
----------- ------------ ---- ----- -- ---
ACADEMIC YEAR 2006-07/TERM 1

ACY1111M INTRODUCTORY FIN'L ACCOUNTING 3.0 A- 3.7 11.10
CSC1500B COMPUTER PRINCIPLES & PROG 3.0 B+ 3.3 9.90
DSE1030L ECO FOR BUSINESS STUDIES I 3.0 B+ 3.3 9.90
GES1310A COMPREHENDING THE CITY 2.0 C 2.0 4.00
GES8000 COLLEGE ASSEMBLY 0.0 PP --- -----
MAT2010C ADVANCED CALCULUS I 3.0 A 4.0 12.00
PHE1023S VOLLEYBALL (MEN) 1.0 D 1.0 1.00
STA2001A BASIC CON IN STA & PROBABILITY I 4.0 A- 3.7 14.80
UGB241M CHEMISTRY IN ACTION 2.0 B 3.0 6.00

Term GPA = 3.27 Term Total 21.0 68.70
Cumulative GPA = 3.27 Passed 21.0
Failed 0.0

頂...
都預左會比pe同通累死
major全部都b+ or above
pe同通就b,c,d
3.27...會有几多個qfn低過我呢?

其實任何既sample space都有maximum同minimum

下sem冇晒通識
不過chi 70% depends on oral
破壞力不下於上sem果兩個通

諗好晒點樣add/drop
不過會唔會實行係另一回事

>>January 9, 2007 at 6:24:29 PM GMT+8


2007 年 1 月 7 日 星期日 【晴】

sem 2第1日上堂

mat
又係劉智軒
睇到2個 ta既名
咦? Yu, Hok Pun
余學斌?
做任何數都係爆左佢就做到,imo金獎都比佢羅埋果條友?

come tuto時間
「有冇同學兩個時間都唔得?」
有一個舉手
「你係邊一堂唔得?」


dse
vanessa
上佢第1堂已經決定要e死佢

要人做drama,計分既 (我地几多歲呀?)
做完個drama仲要寫兩份野交

仲有最狗果招
除左原本果100%既分之外,有3分bonus
睇完人地drama寫感想,每個寫得好有0.5分
佢講就講到好似唔做都得
但你諗下
如果全班大部份人都做左你冇做咁咪蝕左3分?
就算全班夾定左唔做
有人唔肯合作結果一樣

vanessa果然係econ人
真係絕
用game theory控制學生
prisoners' dilemma (兩個囚犯認唔認罪果個處境,而家係有5x個人比佢玩)

如果佢係用問答形式既功課黎計呢個所謂bonus marks,我唔介意
做drama,寫report,評論人地個drama
佢淨係負責睇,完全唔駛花心機出題目
我係覺得佢呢樣野狗

fin
dennis fan真係几催眠

每問一個問題即刻
「比15秒你地傾下」

chi...
咩話?! 70%係oral?!
死穴喎大佬...

上左一日堂已經知道呢個sem會好辛苦

re seeto:
句野又唔係你發明
我又唔似你豪到隨手都跌到舊几水出黎

>>January 8, 2007 at 3:48:31 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111782

Design & Scripting by ShowHappy.Net