寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2007 年 1 月 6 日 星期六 【晴】

post左旅行既entry,遲d會補番d相
因為要upload晒果百几張相上網真係有排搞

出左第二部手機
我自己個號碼照舊
一返到香港24小時內就搞掂
其實我知道係好正常既事
但真係好難想像

大家~
舊手機壞左搞到冇左好多電話
唔該再話番我知你個電話號碼
用任何途徑,手提電話/msn/email/...
thx


呢個禮拜都几多野要做
唔係嘛...o岩o岩開sem咋喎

>>January 8, 2007 at 11:52:11 AM GMT+8


2007 年 1 月 5 日 星期五 【晴】

上晝去左個xx水上樂園
其實係海洋公園+有得落水玩既水上活動

泳褲同毛巾擺左響架車度,灰左
唔緊要既,響果度買囉,貴係貴d

d機動遊戲都几頹,得1個好玩
舊野類似海盜船
不過有得轉高過90度(海洋公園果個唔會)
上去轉左几個圈

隻海盜船真係o晒嘴
佢比我地坐上去
但d安全設施唔識睇力度,夾到好緊
上身果個好似冇limit,壓實晒個心口要用手頂住
我心諗 : 頭先隻野搖高搖低果陣個心口勁痛(受壓好勁)
比舊野壓住,容乜易爆肺架?!
夾下身果個都一樣...唔方便詳細講喇,自行想像啦

行李箱唔夠位擺野
為左慳番d位出黎
就響吉隆坡個機場換晒冬天衫

1點倒返到屋企
我諗係大約2點几訓

>>January 7, 2007 at 5:05:10 PM GMT+8


2007 年 1 月 4 日 星期四 【晴】

響雲頂既2000米高空落黎
原來纜車經過個森林有好多動物塑像

去左几個消費點

錫器廠
原來馬來西亞既國花係大紅花

藥店
有隻當地既草藥唔記得個名
佢講到好犀利咁
飲一個星期,d小便會好混濁(好多體內毒素)
再飲多個星期,d小便就唔會再混濁(毒素比佢排晒出黎)

原來肉骨茶最初係由藥材豬骨湯演變出黎

麵包雞

firm visit
聽個人講間公司做d乜
佢既聲線冇高低起伏
前几晚又訓得少
我梗係知唔訓得啦
不過都係捱唔住訓著左

refreshment d撻好味

朱古力店
馬來西亞人真係好鍾意擺d果肉落食物入面
士多啤梨同榴槤朱古力都有果肉

晚餐響阿廬食街解決
間間都係中國style
全部都有沙爹,雞翼,魔鬼魚等等

lina話有樣野食個名好正
炒粿條 (粿字係讀"果")
其實即係炒貴刁
 呢樣野來自一個叫檳城洲既地方
 好似北京填鴨,深井燒鵝咁樣
 出名既野食就會響前面加番個地方名
d人又cut左個城字...

我響呢間酒店發現到回教徒祈禱既方向喇
遲d post相

悲劇發生
意外跌左個電話落水
就咁報銷
最大問題唔係駛錢買過部電話(都几係野架,不過原本果部都已經虧虧地)
係要重新入過d電話號碼

感謝主
sim card冇壞到都係不幸中之大幸
多數唔容易羅番既電話號碼都backup左去sim card入面

bosco幫我試圖用風筒吹乾部手提
就算搞唔掂,都多謝佢

>>January 7, 2007 at 4:56:42 PM GMT+8


2007 年 1 月 3 日 星期三 【晴】

諗住酒店有morning call就唔較鬧鐘
結果9:15出發,我同司徒好似9:30先醒
匆匆忙忙9:40上車,漏左張swa card響酒店

導遊lina話馬來西亞以前有獵頭族
一有外來人去到就格殺勿論
殺左之後燒乾佢個頭(防止有血水滴出黎,同埋d土人認為咁做可以趕走個靈魂防止佢返黎報仇)
將個頭掛響屋門口上面
估下呢個頭有乜用? ↓highlight白色字睇答案
我想估曬命,後尾開口答左辟邪,錯左,原來係曬命
咁都o岩既,就算係辟邪都應該搵自己家族d人啦,容乜易隻鬼調轉槍頭打自己人架


殺人當晚會有d儀式
比個獵頭武士以舞蹈形式話比人知自己當時點樣殺人
之後酋長就會賜個紋身比個武士
呢個紋身對佢地黎講好有用
1.如果你身上好多個紋身,就冇人敢郁你同你d屋企人
2.要溝女好簡單,除件衫比佢睇就得

結果經過無數唔怕死既傳教士既努力
獵頭族信晒基督教,唔再獵頭喇

主呀
呢件事我覺得好神奇
第一,傳教士應該好難同佢地溝通
因為你講得野黎已經人頭落地
再加上馬來西亞係回教國
果班獵頭族竟然係信主得教,而唔係回教

去左馬六甲
馬來西亞第一任蘇丹(即係皇帝)以呢度做首都
佢登陸馬來西亞南面一個地方 (有考古學家認為果個南方小島就係新加坡)
開始攻佔成個馬來西亞
但作戰唔順利,打打下退到去馬六甲 (奇怪喇,點會由海邊退入內陸既?)
響呢度見到一隻動物(叫做鼠鹿)比几隻獵狗追住
去到湖邊冇得走

但係隻鼠鹿隻腳好勁(我聽到呢度以為隻野立定跳遠跳過左個湖)
就起飛腳踢左其中一隻獵狗落水
一路踢低晒所有獵狗
「皇帝諗野同我地真係唔同d,抵佢做皇帝啦」
蘇丹見到就諗:連一隻小動物都咁有勇氣,好,我地就同佢地決一死戰
佢見到附近有棵樹,問隨從
棵樹叫做馬六甲,個城就係咁樣名命
結果蘇丹打勝仗,征服馬來西亞

泰國威迫馬來西亞年年進貢,仲一年要求得勁過一年 (泰國既國力勁過馬來西亞好多)
去到第n任既蘇丹睇穿泰國既陰謀
對方諗住等到馬來西亞比唔起貢品即刻出兵
蘇丹就想搵個大國黎建交抵抗泰國
就搵左中國喇
只要做到中國既附屬國就唔駛再驚泰國
呢個係鄭和七下西洋既目的之一
明朝仲嫁左個公主過去

不過後尾有件事好灰
西方國家唔驚大陸
馬來西亞先後做過葡萄牙,荷蘭同英國既佢殖民地
二次大戰後先爭取到獨立

lunch試左d鮮果雪條
好味
香港d生果味既雪條通常都淨係得果味
試左果d有埋果肉
買左2打返香港~

lina話因為馬來西亞係回教國
對import既演藝產品管制得好嚴
我冇睇過titanic,但lina講出黎有睇果d人都覺得套戲比佢cut到變左笑片
香港d八卦雜誌賣到過去
佢地會用marker劃晒d著得性感既女人相
全頁既相就會撕走左

經過馬來西亞既空軍基地
lina話以前佢會介紹d飛機形號比團友
經過一次之後佢就唔再介紹
個團入面有一個美國家庭
個細路快過lina講晒d形號出黎,全中
lina:「你點知既?」
「我響美國d博物館睇過囉」
lina灰晒

上雲頂高原
坐纜車坐到耳仔塞晒

賭場原來係21禁
成團唔計savio同lina,最大都係廿歲
粗口庭之後果日生日,19

我同tom諗住著到自己大個d搏入到去
點知賭場門口d食蔗係乜人都check passport (我見到我後面個阿伯都比佢check)
但唔知點解bosco同小波呃到入去

"happy corner to 粗口庭"

琴棉胎
輸左要第二日firm visit果陣問問題
結果bosco 2次 tom 1次

bosco真係好過癮
佢反應特別慢(我都好慢)
個個都拍晒,佢就儲足氣大力拍落去
又有几次個個都拍晒差我同佢
我施施然拍一野落去,佢輸

>>January 7, 2007 at 4:39:39 PM GMT+8


2007 年 1 月 2 日 星期二 【晴】

朝早第一站係去牛車水
以前果度冇井又冇河流
要靠其他人用牛車運d水過去,因而得名
而家變成新加坡既唐人街

果度係消費行程黎既
買左d肉乾
都几好食

魚尾獅像
導遊話任何關於呢隻野既傳說,乜鬼野平息風浪果d都係吹出黎
隻野只係新加坡徵求吉祥物設計果陣既優勝作品

之後就去左ntu
nanyang technological university,南洋理工大學
覺得果度好似cu

果邊d男仔18歲要服兵役,21-22歲出黎先有得讀大學
(除非你讀medic之類,讀完出黎再做3年軍醫當係服役)
所以大學生通常都係男仔年紀大過女仔几歲
細個已經諗過呢樣野
一個人每個年齡exactly做d咩都比佢住果個地方既社會制度安排左
香港:6-15歲全部讀書 15-19多數人讀書,少數人打工
新加坡:6-12小學,12-18中學 (男)18-21當兵,21-25大學 (女)18-22大學

qfis同sifa d莊員介紹中大果陣話na同uc兩個can都出名
佢地話na好食
嗯...以canteen既marking scheme計咪好囉
uc can用左個英文字黎形容
唔記得喇,即係惡名昭彰
所以我從來冇響uc can食過

佢地話ntu分南北兩邊
南邊主要係business上堂既地方
北邊係engineering
南can好難食 (外觀似cc既眾志,分別只係台凳靚d)

佢地有d課室係專for tutorial
我地上sem既mat...
lecture同tuto響同一度上

下晝去左smu
singapore management university,新加坡管理大學
唔駛講都知係讀business為主架啦
起響市中心(前一晚oxford hotel都望到)

呢間都係似香港既cu
係city u

比佢lecture theatre張台屈左機
張台睇落平平無奇
個dem-er打開晒張台所有野,變成書台+visualizer二合為一

話時話果度d LT全部都好似中大潤昌既其中一間LT
學生d台凳係圓形排開,prof張台響中間

佢地間gym既沙包側邊貼左個牌,寫左句野勁gag
可惜gym入面唔比影相
"就算你一拳打跌個沙包都唔會有女比你吸引到,而且響度大把人做到呢件事"

臨尾影相果度膠左
見好多人上車,我又上埋
點知其實淨係ifa d人上左車,qfn果d影相
咁我就錯失左影相機會喇

搭車過境去馬來西亞
對新加坡人黎講,佢地得閒無事去馬來西亞消費相當於香港人上堔圳

馬來西亞係一個回教國
所以回教徒響馬來西亞有好多優惠
例如回教徒可以響清真寺任食任住
酒店入面有d箭咀之類既標誌話比你知聖城麥加響邊個方向
因為回教徒每日要向聖城麥加跪拜祈禱5次
第2,3晚冇留意
第4晚我見到,影左幅相

果晚響新山過夜

見到天空好多黑雲
以為就黎落雨
見到側邊工廠d煙囪,原來空氣污染
咁佢污染到個天好似落雨咁多黑雲都好恐怖o者...

商場有間鋪專賣玩人道具既
書夾,計數機,黃/白/綠箭香口膠(個樣好似會彈隻蟑螂出黎果d,其實唔係彈蟑螂)等等
全部睇落都係日用品咁既樣
效果多數都係響你唔覺件野有問題果陣電擊
例如你拉一塊香口膠出黎果陣會電你一野

我梗係想買啦
錯失左機場換馬幣既機會...灰左

比睇檔個女仔玩左一鑊
我用d自己都只係勉強聽得明既英文問佢几次"is the calculator a real one or a trick?"
"you can buy it and see"
後尾司徒買野果陣個女仔問:「你要買3個?」
「究竟個計數機係真野定玩人架?」
「玩人架」

bosco買左個書夾同望遠鏡(eyepiece果邊貼埋隻眼會印個黑眼圈出黎)
我又唔怕死問佢借黎電下
開合個夾几次都冇事
見到入面有個開關掣,撻著佢
電左几秒,d電力都ok

回教禁止食豬肉
好自然麥記都冇豬柳漢堡啦

落大雨唔可以坐大排檔食宵
唯有買d kfc野頂住檔先

qfn去晒其中一間房玩
開頭係鋤dee,之後大話啤
一開始唔記得邊個輸3,4張
就有人提出輸几多張開几多次個夾

最尾一鋪我覺得自己會輸几十張
「嘩咁落去我真係心臟麻痺都似」
結果真係我輸几十張,不過唔駛電

>>January 7, 2007 at 3:58:04 PM GMT+8


2007 年 1 月 1 日 星期一 【晴】

4點起身出發
天都未光 @@

琪琪:「我聽人話新加坡紙係膠既」
即刻全場笑晒
雖然我估到佢講緊紙幣既材料

冇得直飛新加坡
所以響吉隆坡既機場轉機
果邊個機場好靚

響飛機同司徒打左鋪pokemon
我贏rp
(大陸用既縮寫,即係ren pin=人品或者random probability,大陸forum覺得人品好=運氣好)

中途有2間唔同公司既找換店擺埋一齊
2間唔同匯率
不過有人唔想排隊去左冇咁抵換果間
其實差價都唔係好大,好似換几百蚊港紙先蝕果几毫子
真係跌都跌左

新加坡成個環境都好似香港
可能曾經係英國殖民地既關係
影幅相話係香港真係可以呃到人

正宗海南雞飯係唔應該食到雞肉
係用雞肉汁煮出黎既飯

最南端既聖淘沙島(sentosa)
噴泉表演
蠢左
明明動畫係冇可能預知到有精彩鏡頭再影相既
仲有夜晚+遠距離,好難影到清楚既image
但係響果度開住閃光燈影左好多相,o徙晒d電

同ifa去食宵 (都話新加坡同香港好似架啦,連開比人食宵既大排檔都有)
趕得切搭尾班車地鐵
冇電影唔到地鐵站既相
都係好似香港

佢地d單程車飛都係好似八達通咁用法
一張車飛要坡幣$1(港紙5個几)按金
落車還左佢可以羅番d按金
不過去旅行梗係keep番張飛黎做紀念架啦

summer course英文個project 4人一組
有一組走左3個剩番1個苦苦經營獨力做晒所有野
知道左其中1個

中學年年都派一張學生福利聯盟(swa)既neway優惠卡
我好似用都冇用過 (學校d課室比人鎖錯左門入唔到去就靠張卡架喇,所以年年都比左人一去不返)
f.6羅到最尾一張我仲帶住響身

酒店d房要你插開門果張匙卡落去開電力既
但係2張卡,2個人住梗係要一人一張架啦 (新加坡間oxford hotel特別頹,每間房得1張)
兩個都要走果陣咪冇卡羅電囉?
係時候輪到swa張卡發圍喇!
就算出左房都可以開住冷氣,返入房唔駛等佢再凍番

>>January 7, 2007 at 2:58:46 PM GMT+8


2006 年 12 月 31 日 星期日 【晴】

諗起件事
mud gather果日
uki去配眼鏡,用左佢d cash dollar
(眼鏡鋪個sales幫佢計過,佢一年簽左十几萬先有果几百蚊cash dollar)
「可唔可以呢度配完去另一度羅貨?」
「冇問題」
政府既efficiency真係
去灣仔搞護照同身份証
邊度做要邊度羅
d信封仲夠膽寫"serve the community 服務市民"
不如外判左d護照身份証佢啦

聽日出發
6號晚返黎

>>January 1, 2007 at 2:44:16 PM GMT+8


2006 年 12 月 30 日 星期六 【晴】

06年完左
冇咩特別感覺

如果聽晚到呢個鐘數都未訓就死喇
因為2號4點几要起身 @@

>>December 31, 2006 at 4:21:23 PM GMT+8


2006 年 12 月 29 日 星期五 【晴】

mud gathering
co,uki

74x去apm...好似落錯左站
比條天橋fake左
我見到橋側邊寫住apm 3隻字架
牛頭角落左車
見到路牌寫住一邊去"觀塘道",另一邊去地鐵站
我諗就算搵唔到都可以搭地鐵
就去觀塘道果邊...中左

渣飛機果隻game好難玩

>>December 30, 2006 at 4:47:02 PM GMT+8


2006 年 12 月 28 日 星期四 【晴】

飲茶
3方搭台
另外2方:
A台3個師奶由我坐低到走為止都冇停過口
就算有1,2個食緊野其餘都一定講野
媽用廈門話同婆婆話佢地好嘈 (自細聽開媽同2個姨媽/婆婆講電話,但我識聽唔識講)
B台似乎係父女?

B台好似叫左碗粥
A台3個師奶講左d唔知咩
大概係話d粥賣相唔好
個阿伯就同佢地嘈
3個師奶話咩講野有自由

我地冇出聲
不過我心諗
大佬呀,咪濫用自由呢2個字好冇?
自由唔包你影響到人地既行為架

聯想到econ果d externality
究竟法律係比食野既人有權耳根清靜,定係講野既人有權嘈人地呢?
econ就叫冇權果邊比錢另一邊解決

到佢地走左
媽走去附和佢地

我地台d春卷好油
媽羅左張tempo出黎冇攤開過擺響其中一條春卷下面
最尾張紙巾比油滲到另一邊都黃晒
我講左出黎:「嘩d春卷咁油既?!」
對面3個師奶叫左d春卷又咁o岩到左
我覺得自己做左佢地o岩o岩令人唔高興既同一樣野

>>December 29, 2006 at 4:18:24 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111782

Design & Scripting by ShowHappy.Net