|
2006 年 7 月 20 日 星期四 【晴】
其實我今日返去好似冇乜意義
但係今日唔返去又唔得
交功課,準備星期一走堂
(我走堂做咩呢? 到時咪知囉,雖然好多人會估到)
同埋知道左星期三test
3條友鋤dee鋤左2個鐘
其實今日教既野又真係聽唔聽都得既
in by sub 同 by parts
兩樣都學過
阿君做功課已經係4個人入面最有意義
手機既joystick壞壞地
其實o岩o岩用果陣已經係咁,而家越黎越衰o者
sony ericsson真係唔多掂
好似用左差唔多2年
照咁睇又好似好正常
我驚遲d會打唔到電話
買左隻喉糖
思必樂
几好味
但係又好似有d效咁
>>July 21, 2006 at 4:33:15 PM GMT+8
2006 年 7 月 19 日 星期三 【晴】
匆忙之間唔記得帶份英文notes
103真係兜到你暈
上堂比左份功課
搵5個vocab,介紹d prefix/root/suffix/parts of speech/collocation/例句
寫晒響份notes度
5個記得4個點串
我去到課室果陣輪到阿君講
佢講緊我唔記得果個
好神奇
terry同tim去左hku個書店
之後terry call我叫我去
有本千几頁,紙質几靚既finance參考書大特價
$10
你冇睇錯,係$10
我地3個一人買左1本
jacky都響度,冇買
我見到個原價係$1xx
一本pm textbook得300几頁好似要3舊几水
將本10成新既書翻賣出去都實會有賺
封面同d紙都好靚
tim:「當買個啞鈴返屋企都抵」
>>July 20, 2006 at 3:27:39 PM GMT+8
2006 年 7 月 18 日 星期二 【晴】
maths
得今日可以真係準時去到上堂既地方
點解係今日百無聊賴先準時...
冇啤牌,冇新野學
周公黎得合時!
今堂所有野梁sir都教過
係都要懶深用exp(x)表示ex
几張slide之後先有一句「the function can be simply written as ex」
我諗之後除左考試同交功課之外可以完全唔返
功課佢都upload埋上網
deadline係冇maths既星期二
佢話會整個collection box響唔知邊度比我地交功課喎
>>July 19, 2006 at 4:04:32 PM GMT+8
2006 年 7 月 17 日 星期一 【晴】
今日係英文
上下晝連續2堂,夾埋5個鐘
講project progress
我明明乜都冇做過都有野吹到出黎
食果d唔知咩藥黎
4個鐘一次
食左2-2.5hr之後藥力發作開始眼訓
頂晒龍1個鐘乜都出晒黎啦?!
教kooby果組個人見3個鐘lunch太耐
提出早一個鐘開下晝果個session
咁好既...
..............................
 
搵地方鋤啤
見到winnie
jacky大聲嗌佢
佢玩緊d集體遊戲
睇佢個樣好想走埋黎打jacky鑊甘
下晝
有人提出隔離組既野
好似佢都唔係几想教,dum波鐘
有戲睇
胃酸倒流?!
>>July 18, 2006 at 4:09:37 PM GMT+8
2006 年 7 月 16 日 星期日 【晴】
maths@hku
小巴司機(對住對講機同其他司機講) :「你地恰我架石油氣」
我諗佢賽緊車
爽
入隧道收費站之前突然間由左邊cut去最右果條線
我諗我聽日都係搭番72x->103算
唔係亡命小巴既問題,係搭小巴要打蛇餅,隨時會慢過103
個prof話每堂既slide同handout都會upload上網
咁就好辦啦...
今日d野深左
amaths都講過既limit用左成個鐘
pm既concave convex inflexion同pm冇既taylor's expansion就勁飛
有冇病呀
原來"飛slide"就係咁樣一回事
佢仲講緊d我地學過既野果陣我地鋤啤
君冇玩
下次要坐後d
響大快活食
有個八旬老翁(佢話自己86歲)摟我同terry吹水
佢真係好健談
其實生活到好似佢咁都好健康
re 尤魚:
見你咁講真係有少少o咀 @@
睇左几耐?
同埋你最初係點搵到我個日記?
>>July 17, 2006 at 3:59:27 PM GMT+8
2006 年 7 月 15 日 星期六 【晴】
朝早又狂咳
醒過2次
9點几同12點几
我覺得好左
至少講到野先
不過咳得勁左
re 尤魚:
梗係知啦
bright camp @@
你係意外search到我日記?
>>July 16, 2006 at 5:05:15 PM GMT+8
2006 年 7 月 14 日 星期五 【晴】
又睇金田一
又係地獄傀儡師既傑作
楊過一夜白髮
小龍女大楊過几歲
故事結尾反而係小龍女睇落細d (之前記錯左所以講錯)
金田一入面有個細路10歲開始比人囚禁左12年
出番黎同入去既時候相比完全冇大過
響極端既生存環境(不見天日,食物不足)
佢驚成長會加速消粍食物
所以身體出現變化,成長功能停頓
真誇張
壓力...
但係我覺得
令人成長/衰老既主因唔一定係心理因素
可以係外在環境
例如...太陽光
小龍女自細響古墓入面
個10歲細路又12年不見天日
而家連載緊果個"獄門塾殺人事件"都係地獄傀儡師搞出黎
已經出到解謎階段
即係條友已經響5次事件裡裡面出現
「你和我是兩條平行線,不會相交卻總是在旁邊」
食左舊黐飯
搞到喉嚨乾得好緊要,狂咳
http://community.webshots.com/user/dannyng1028
photos uploaded
>>July 16, 2006 at 5:06:41 PM GMT+8
2006 年 7 月 13 日 星期四 【晴】
把聲仲差過尋日
咁就last day
整左張中六cert比我地
this is to certify that NG KA WAI has completed her form six study ...(略)...
我諗:係咪英文d咩高lv既寫法我唔識咋?
但係後尾又有個位用粗體寫his xxx(後面冇粗體)
bobby一注獨得3個al學科獎
phy chem pure
我對張成績表好既grade同差既grade都好滿意
講真既
clc,re係d,我好開心,我想羅更低
之前走左re堂果日原來有野做
最尾一堂re鄺小娟發現我冇做過果樣野,叫我做番星期一交
「我唔會再追,你要自己記得」
好~我記得,你唔會追所以我唔會交,零咪由佢零
其他同學:你地就算re肥左學校都冇理由唔比你地升班
大學有樣野冇中學咁好
中學既名次係冇意思,你揀科讀drop一兩科冇人理你
大學你take過既所有course都計入gpa,你憎既科都要虛偽地做到最好
「始終你呢d人係讀理科既」
「始終你呢d人唔係讀文科既」
兩句有唔同既meaning(唔係膚淺果個差別)
走喇
6年
放心,出年d緊要日子我點都會死返黎
遲左落1樓
有好多人搵唔切佢地影相...
點解我會派漏咁多人架
50几幅相
聽日upload得晒掛
金田一一個妹叫金田一二三
金田一係姓,一同二三係名
>>July 16, 2006 at 2:08:13 PM GMT+8
2006 年 7 月 12 日 星期三 【晴】
約左君同kooby7:30搭火車
遲左起身
一開手機就見到7:33
好熔...
單程廿几蚊
尋日既路線雖然慢d,但平少少
竟然9:0x就到左上堂既課室
呢個英文course好似會好大壓力咁
唔止d野難,係好多野做
第一堂就話有project
過几堂group discussion test
final exam係一個20分鐘vocab test
係考佢話"university level"既vocab
我聯想起f4比keating教果陣
keating真係好好
果陣一個禮拜至少一樣功課都好肯做
派左份vocab test比我地做
「give u an idea about the university level of vocabulary」
5000 words level,好難
我而家至知自己識既英文字原來冇5000個
univ level,唔知點解易過5k words
可能呢part多理科字
oscillation,magnitude,...
仲有個10k words level  
照佢咁排法即係5k < univ < 10k啦
比左几個好多vocab既網址
佢話會send去我地email
不停叫我地self-learning
我都係投降
total好似要讀9個credit既英文
9/123,同佢搏就真係笨
傾project
真係几hea
kooby約左郭偉傑食
我同君join
terry之後再join
hku su canteen
羅左野食先比錢既system
之前pe camp日記唔記得講呢件事
鋼棒唔見左袋響百佳買既野
冇人知去左邊
上車之前,「有冇人見過我袋百佳野呀?」
夜晚tvb播個唔知咩辯論比賽
世界盃決賽日變做法定假期
on9 topic
有條友話全國一心去搞世界盃所以有紀念價值
拿,道理好簡單,全世界60億人口
一年365日,平均每日1644萬人生日
日日都千几萬人生日喎,好值得紀念
孫中山符符碌碌一次武裝叛變得左
恐怖份子既生日都有人定為假期
bill gates發明windows應該比黑社會劈一次友更需要智慧
28/10應該放番個"windows發明者誕辰"啦
>>July 13, 2006 at 3:46:13 PM GMT+8
2006 年 7 月 11 日 星期二 【晴】
大學d summer course開始
呢3日我係雙重身份
個半鐘應該到
上次ibgm interview用左75分鐘(果陣已經等左好耐車)
今次塞車所以2粒鐘
響T1上堂
有個叫lecture theatre 1,門口貼住張野咩咩business xxx test
我以為入面test緊,搵其他地方
問人先知真係果度
遲左半個鐘入去
前直後曲
正面睇唔出佢駝背,但係一見到側面就現晒形
我帶部相機出去果然有用
而家夜喇,遲d先upload
set theory
前半全部梁sir教過
今日教果個真係好廢
真係天同地比
同imo training大部份既master doctor professor差唔多
imo個on9 dr chan都好過佢(好既地方係份notes乜都有齊,乜都唔駛聽)
唔怪得d人話讀大學要靠自己,冇可能靠prof
背後原理同華dee如出一轍
我見過果d數學好高lv既人入面
唔係好多個教人都掂
梁sir
家豪
「計數可能佢(lecturer)勁d,教人就一定係肥佬好好多」
有人上到一半扔低張handout走左
條友有樣野好
就係準時落堂
tim,terry話佢遲左3個字到
imo training坐慣3粒鐘
2粒鐘好小事o者
諗緊辦法偽造出席率
嘩唔係堂堂都有功課交咁大壓力呀?!
喉嚨痛
問過几個人信唔信我星期一冇返真係發燒
原本冇人信,我咁樣一講就個個聽左我講都信
>>July 13, 2006 at 2:11:04 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|