|
2006 年 5 月 31 日 星期三 【晴】
趕得切7:55
phy test
我識做晒成題架...
除左個final ans之外乜都計晒出黎
同時答肥賢同區佬野
「你d態度唔同」
我都覺得好笑  
鄺sir都好大壓力
re
又安樂死
甲:「病人如果癱響病床冇得醫,例如d植物人」
乙:「可以有奇跡架嘛」
甲繼續:「咁佢既生命已經對世界冇貢獻,就應該比佢死」
丙:「咁我覺得第一個要死既係你囉」
乙:「不如我地投票決定你有冇貢獻啦」
雖然我部份同意甲既諗法
都覺得另外兩個回應得好精警
留唔留低一個生命,係睇生命有冇價值
電視劇d植物人就可以奇跡蘇醒o者
話明奇跡,點會咁易發生?
冇理由為左等一個奇跡而浪費醫療設備,耽誤其他容易救得番既病人
其實安樂死唔一定有尊嚴
想死得有尊嚴亦都未必要安樂死
信長兵敗切腹,好有尊嚴,但一d都唔安樂
鄺小娟正仆街
有人飲水,佢問d prefect上堂飲唔飲得水
kooby答左佢多數老師都比既
「咁我要查下究竟規矩比唔比」
係就去啦,仲響度上堂? 1個人浪費32個人既時間
打左鐘好耐,ms yim已經響課室出面等緊
仆街老師明知ms yim等緊都要遲成5分鐘至落堂
肥勤:「但係...咁樣唔o岩規矩個喎」
唔記得個仆街講左咩黎回應
尊重他人佢識唔撚識呀?
過主啦
開ot冇人工加架
講規矩話唔飲得水果個自己唔守規矩遲落堂
規矩比唔比飲水我唔知啦
我就覺得老師內部實有規定唔比遲落堂阻住下一堂
就算冇明文規定都有不成文
特別係d可有可無既垃圾堂阻住其他要考公開試既堂
仲要唔係講d咩有意義既野
只係一d所有人做果份 浪費紙張 無聊 白痴 project都一定睇過晒既資料
個八婆出左課室仲同ms yim講我地壞話
(我好似係第一次用呢個icon?)
我打上面d野既時候已經諗過後果
scmp係咪連續兩日講巴士阿叔?
竟然見到個屌字
ok,就當個鬼佬編輯唔識中文唔知個屌字唔出得街
咁佢應該知damn係粗口掛?
我對報導入面其中一句好有深刻印象
佢話呢件事唱到咁恆,全世界都知,"it demonstrated the effect of globalization"
re co:
將馬騮打過既仗改晒做信長咪得囉
山崎都比佢作左做信長+馬騮圍攻光秀啦
信長真係一個好勁既領袖
唔應該比光秀殺
>>June 2, 2006 at 7:33:27 AM GMT+8
2006 年 5 月 30 日 星期二 【晴】
打埋信長傳最後几關
伊賀忍者村果關勁慘烈
自己個個都唔擅長打山戰,敵人就個個都擅長
我事先開左2個save
一個有本能寺之變一個冇
有本能寺果個劇本自己個個lv都高d,但唔知點解打極都打唔贏
唯有用冇本能寺果個劇本玩
最後全軍死剩信長一個,贏左
個劇本真係爛尾左少少
一場戰鬥平定左西日本,再打一場搞掂埋東北,天下統一爆機
反而響本能寺輸左既劇本好睇d
有2個結果
1.聽到光秀謀反,未打就自殺(史實)
2.試圖突圍失敗,逃走比光秀追到,響野外自殺
deathnote有個"13日的規則"
我都有23日的規則
事關重大,得既時候我先會開估
>>May 31, 2006 at 3:20:46 PM GMT+8
2006 年 5 月 29 日 星期一 【晴】
連續n日冇交輕微違規本野比佢叫我去office
比羅鄧錦屏召見左n咁多次我都冇去啦
梁sir:「我反覆試過好多次,結果99%係ln左再d會好過用quotient rule」
為d咁既事試好多次
篇實用文個標題扣1分
係扣我冇"置中"
杏壇小學寫左杏壇中學冇事
補課
張老師坐骨神經痛
佢地几個一齊既威力...
爽!
多謝你地...
信長上左位之後就勁多民變
響我控制之下,信長變成一個暴力既仁君,善待部下
暴力=燒比睿山殺和尚,對反抗者殘忍 <-我本身都認同呢d行為,防止佛教徒煽動民變既最佳方法
仁君=一有海盜山賊即刻打
善待部下=次次同光秀有衝突都忍佢(不過為左玩本能寺之變打佢鑊金),兩次放逐部下既機會都留佢地
有一度話信長同一個歐洲傳教士見面
信長准佢響勢力範圍內傳教
目的係用基督教取代佛教,削弱民變力量
cu send左3封email叫我揀書院,話要填一份form
但頭2封冇attach到form
唔怪得有3封
1封冇attachment都唔掂啦
口快講錯野都可以原諒,因為問答之間唔應該太慢
而且nerve impulse去到個口就冇得取消,聲音出左黎又收唔番
send email之前有無限時間比你考慮禁掣,唔係應該睇清楚先架咩?
re owl:
好似一開把傘就覺得有d唔對路
係意外
我都唔想 -.-
>>May 31, 2006 at 12:58:46 PM GMT+8
2006 年 5 月 28 日 星期日 【晴】
返緊學把傘爛左
咁多枝骨全部都同中間枝軸斷開
仲遮到既,不過收唔埋
今日要交果兩份lab report漏左響屋企
錯有錯著
鎚仔話我地細個見d野跌落黎
聽到"地心吸力" 4個字就當係解釋
其實呢4個字根本唔係解釋
正確解釋係"任何野都與生俱來有引力將周圍d野吸埋去"
咁英文又點呢?
"i wanna ask why option a is wrong"
"because u hv to use xxxx b4/after xxxx, so the answer is b"
咁點解"u hv to use xxxx b4/after xxxx" ?
根本唔係explain,背左佢算啦
梁sir:「呢d自己derive,唔好背,個腦梗係唔係裝呢d野架啦」
amaths果陣背左in sin(ax+b),cos(ax+b)既formula
呢個樣既function除左份卷特登出之外都唔會有架啦,偏偏又考親都係佢
過一陣
「不過呢次做完之後你地就會背左佢架喇」
唉,抄人功課仲要complain人地字體差  
問過好多次
「我走左之後你點?」
其實我問果陣都知答案:「靠第二個」
呢個世界太多依賴心重既人
成長背景?
另一個講明要我走左都陪佢讀落去
係咪前者肯靠第二個我已經要多謝佢?
多謝呢句野係人地做左d有益自己既行動而講既
人地損害我,仲要多謝人地對我損害較小?
又一份chem lab report
可以即堂交或者遲d
想我快d做晒借比佢地...?
好呀,盡快搞掂囉
不過即刻交左佢算
嘿...test paper既交易?
好丫,如果係第二個
佢呀?自生自滅啦
避唔避到?
坐左几個鐘打織田信長傳
長篠之戰!!!
將全軍變晒做弓/洋槍/炮去打
好彩天氣好,冇乜雨~
柴田勝家用唔到遠攻兵器
唯有比佢用槍(吉果隻,唔係射果隻)掃d行左入黎既敵人
廿隻騎兵走埋黎,一回合剩番4,5隻
織田信長,我既偶像
馬騮同德川都係執佢雞咋嘛
打完長篠又黎一關盜賊
bc...
我聯想到0083既星塵作戰
要向迪拉茲艦隊致敬  
搶gp02,放核彈,用間接既手段推殖民星落地球,打聯邦軍總部,呢d都係表面既戰略
背後既大計係用殖民星破壞北美洲既農業區(地球糧食主要來源)
地球唔夠野食就要靠殖民星輸送落去
藉以提高殖民星既地位,令殖民星有權插手地球政治
偉大既目的...
>>May 29, 2006 at 4:28:33 PM GMT+8
2006 年 5 月 27 日 星期六 【晴】
繼續打織田信長傳
我最初認識戰國歷史都係因為玩呢隻game
都唔知信長究竟係打天下定係打盜賊
平均2關有1關係打海盜/山賊
地圖上面d兵打交好得意架,得閒cap出黎
就算有d人係"不存在比較好" 或者 "存在與否都沒所謂"
但個個都non-replaceable
唔係因為乜野 "人人都是唯一的個體"
係每人都為左要做某個角色而出現響呢個世界
唔知點解我覺得
得我一個既角色係可以搵第二個代替
以偏蓋全?
>>May 28, 2006 at 3:49:12 PM GMT+8
2006 年 5 月 26 日 星期五 【晴】
搵番隻好耐之前玩過既舊game (pc game我唔係玩過好多隻)
織田信長傳
以前好細個唔識玩戰略game
柴田勝家入左信長陣營之後,就鋪鋪都靠信長同勝家兩個玩
其他人係負責做肉盾,完全打唔到人
一遇到勝利條件係逃走果d即刻走
玩到某一關勝家死左,信長又有好大段路要走,就放棄
我將呢隻game理解做
用另一個approach去參與戰國時代既戰役
戰國無雙=親身上戰場殺卒
織田信長傳=做統帥指揮大軍
戰國無雙既戰役全部都係大野
織田信長傳就無分大小,總之同信長有關既都打,連民兵起事都有
開頭係家族相殘
織田信秀(信長老豆)瓜左
信長消滅同佢爭權既細佬同阿叔,統一織田家
之後就開始對外戰爭
桶狹間之戰打今川義元
正史話信長以壓倒性弱既軍力(3k)迎戰今川20k大軍
信長梗係知唔可以硬碰硬,要贏唯有偷襲
果度又咁好彩落雨,o岩晒信長
結果今川義元響自己軍營裡面人頭落地
game入面既桶狹間我又點打呢?
同佢正面衝突
最後殺唔晒d敵人,唯有快手搞掂今川算數
殺唔晒唔係我唔夠力,係敵人不斷退後
而隻game關關都限回合數,今川義元死果陣成幅地圖剩番几隻騎兵
敵方仲有個"松平元康"(後來改名叫德川家康)比我搞掂左
好似話隻game有几條alternatives
其中一條係善待明智光秀,唔會有本能寺之變
>>May 27, 2006 at 4:27:02 PM GMT+8
2006 年 5 月 25 日 星期四 【晴】
我知我好多日無羅本輕微違規落office
專登架,so wt?
本野好無謂
ms yim講左個古仔
崇禎走去測字
測個友字
中文咁多個友字,算命佬唔知佢講邊個
友=反賊出頭了
唔服氣,再測過
有=大明江山失掉了一半
測埋個酉字,崇禎即刻唔死唔得
酉=九五之尊比人斬頭斬腳
我聽到一半已經斷定算命佬係滿清間諜
其實民兵既間諜都有可能
當年clc 9up past paper講benzene ring果題
問佢咁諗野係咪logical
出卷條仆街用邊度諗野架?
佢知唔知冇讀chem(唔知咩叫benzene)既人多過有讀chem既人?
做鎚仔尋日派果份野
「哦,尋晚做左啦」
「你識唔識做呢題?」
佢羅去睇左陣:「唔記得左」
預左你會咁講
「我尋晚屢戰屢敗 屢敗屢戰咁先做到」
「咁都唔記得點做呀?」
講黎做咩?証明我諗得o岩呀?
梁sir有好多野未解決,又有好多野解決左
我諗佢真係好大壓力
肥賢又唔見銀包
原來自己收埋左
食飯果陣見到個人背面好似神june
但係佢坐到入角位(面向牆),行入去好唔自然
用一個好蠢既方法判斷究竟係唔係佢:
打電話問佢響唔響度
http://gifted.hkedcity.net/Gifted/main.html#APMO2006Result
キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!!
2題+2個"半題"既結果
http://hk.news.yahoo.com/060525/12/1o6a9.html
明報社論
從網上片段可見,當時巴士車廂內坐滿乘客,但出聲要求「阿叔」降低聲浪的,只有一位見義勇為的青年Elvis。怎料他被對方用粗口大罵,歷時數分鐘,其他乘客一直無動於中,只有一個鄰座乘客偷偷拿出手機拍下片段,準備一旦有暴力事件發生,就當為呈堂證據。事件中,無理大叔的言行固然應受譴責,旁觀者的冷漠,何嘗不叫人感到悲哀﹖
真係on99
>>May 27, 2006 at 12:53:59 AM GMT+8
2006 年 5 月 24 日 星期三 【晴】
鎚仔:「大家都有壓力」
又黎... 
佢講一堆飛機,跑車,帆船
仲以為佢吹緊水
原來係tom duncan之後几頁既野黎
鎚仔話之前飛去美國開d phy既會
「佢地認真傾野,我就去玩既」
點解會咁鬆手比個人去玩架...
計得太多"十年都係1個method"既數
所以而家見到d題題都唔同方法既就冇晒idea
"get off the bus!"
"you have pressure and i have pressure..."
將小丑變成麵包超人
icy真係創意無限
>>May 25, 2006 at 3:24:08 PM GMT+8
2006 年 5 月 23 日 星期二 【晴】
梁sir:「但係呢條問題仲未解決」
睇黎阿sir想trigger我地
份re project
even if u win
個個交既野一式一樣
連d案例都係全部人一齊寫果一兩個
叫人做果個都
有d野無法理解
re co:
有其他人都同我提過你既pt:
有求必應,等佢地唔識自己做野
我覺得咁做係以本傷人
乜都唔做已經可以得到相同效果
唔駛特登消粍精神時間氣力
冇錯
由佢地死先o岩
re 巴金:
唔駛咁關心呢d人架喎
>>May 24, 2006 at 4:25:17 PM GMT+8
2006 年 5 月 22 日 星期一 【晴】
冇理由...
之前8分鐘都趕得切
今日有12分鐘,有乜理由會睇住佢由55跳到56?!
如果我一開始羅定個銀包出黎...
派phy lab report
之前成日自己一早做比人到果日羅左去抄高分過我
呢次條氣好gur
我認我係為啖氣
RE
「係咪打左鐘喇?」
「好似係」
「几點落堂?」
「搭1」
「而家几點?」
「o岩o岩過左」(我呢句唔係吹水架,佢問果陣我隻錶真係o岩o岩12:04->12:05)
佢走左
少有地肯準時落堂
「danny,快d,danny,快d,...」
「more ability more responsibility」
「danny,今晚做晒佢(梁sir今日派既新notes)聽日比我影印」
呢3個人算點呀
我好似唔係生出黎為左幫人架可?
take it granted既人全部去死!
我諗大家知道自己係唔係果3個人
其他正常既唔駛理
「danny不如你final考差d」
3樣野
考成點唔係我控制
我1個人影響唔到條curve
講好多次:就算我唔響度...(略)
唔好再同我講呢d証明你on9既說話
>>May 25, 2006 at 3:27:06 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|