寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2006 年 8 月 29 日 星期二 【晴】

游夜水

本來rono同臻嗌我
去到見到肥賢,平,平細佬

游1,2個直池已經要抖

我發覺 支力 係因為動作太快
上一道力都未用晒就起腳

成晚應該有10個直池掛
o徙晒個暑假
我應該游多d水

聯校科展贏左冠軍!
恭喜晒

bc佢地真係超勁
4個獎羅3個

嘩唔係呀?!
甘仔咁cheap?
我聽到件事第一個反應係:叫學校d低form以後唔好出去比賽
有人on9到自廢武功,咪幫下佢

>>August 31, 2006 at 2:54:39 AM GMT+8


2006 年 8 月 28 日 星期一 【晴】

scba 063組聚

好景3樓水瓶座

sam輸左罰唱院歌
「你唔識唱我地教你唱」
大家應該知道教佢唱即係點

kings & queens
即係大o玩既1st impression

「背脊唔舒服」
我承認我真係講得太隱蔽

男仔乜衰野都集中晒響4號
我有諗過係我自己
女仔8號最多票
問左2,3題已經全世界都知係佢
我覺得最後所有人都淨係會記得男仔4號,女仔8號同埋自己

佢地真係好想像力
有一個比好多人投'最有持久力"同"成日jj"
就拉埋一齊,變成"渣長途機既機師"

其實我係僅次於4號

大問題
我發現一直冇比過呢個日記既address任何大學fd
知我xanga既人多d
所以用個勁白痴既方法打出黎
http://www.xanga.com/dannyng

覺得有d野force緊我離開mst fd既圈子...
唔一齊返學唔係主要理由

>>August 29, 2006 at 7:12:01 PM GMT+8


2006 年 8 月 27 日 星期日 【晴】

一冇野做就回復番去煲機既生活

bsr2差1個item羅極都羅唔到
一直保持住119/120

>>August 28, 2006 at 3:51:05 PM GMT+8


2006 年 8 月 26 日 星期六 【晴】

11點几起身
點解我去camp果陣冇精神,尋晚反而精神到1點先訓架

去聯校科展搵肥賢佢地

睇左几個攤位
我諗我個樣好理科
見親d人介紹展品都用好多讀science成日用既term,仲係英文
surface area, IR radiation, radio wave, ...

有d野都几虧
大topic係人體健康

4個男仔行sogo

亡命巴一個鐘返大埔

細佬打三國無雙empires
其實玩法類似pc既三國志,你統治一個國家,可以搞內政同打其他國家
佢用劉備,同曹操,孫堅各自結盟
但曹操同孫堅之間冇盟約
曹操打孫堅,咁佢就同時有"同盟國共鬥"(幫盟國打人)同埋"同盟國救援"(幫盟國守城)兩個option
佢笑左
我都笑左
但諗諗下,日本戰國既淺井長政(正史)咪一樣處境
不過響歷史淺井弱過信長
game入面劉備既領土有6,7個省,曹操孫堅一人一個
好似兩個小朋友打交父母調停咁

睇神鵰大結局
痴線...好似打緊無雙/戰國basara咁
神鵰撥一撥隻翼就十几隻卒仔飛起
宋軍 vs 蒙古軍
開戰->宋軍劣勢->宋軍猛將(楊過)增援->打蒙古猛將(金輪法王)->打總大將親衛隊->打總大將->clear


>>August 29, 2006 at 3:36:33 PM GMT+8


2006 年 8 月 25 日 星期五 【晴】

大o最尾一日

訓醒都唔覺有咩奇怪
不過之後諗番
6點之後我好似冇自己行過返入房喎
即係我係比人抬入去?

問番佢地1st impression既結果
我真係8號

閉幕禮2個鐘
4個大組長輪流講自己prepare個camp既經歷
勁冇精神,所以其餘3組既時候我訓左
華佬講果陣我真係聽到想喊...

飲茶
鞋同襪明明響冷氣房吹左几個鐘都唔乾
又一定要著住,隻腳勁辛苦
所以我返屋企換涼鞋再出去

響太和見到阿君
個樣好恐怖
好明顯係唔夠訓
「今晚msn啦,阿唔係,聽晚」


「而家出左camp架喇」
「係喎出左camp即係可以教佢地唱院歌啦」
"唱院歌"其實係指corn人
因為corn人果陣會唱院歌
我覺得有几句真係好應境
"樂哉逸夫書院" "造福人群"


與世隔絕左4日

>>August 29, 2006 at 7:12:44 PM GMT+8


2006 年 8 月 24 日 星期四 【晴】

大o第3日

上晝"練片"
下晝"中大之日",就係4院互片
4個college去晒同一個地方,唔係細o咁樣分兩group去兩個地方
新聞話d人鬧得好激,講好多不文野既就係呢個活動

uc d大組全部以強大既國家命名
匈奴,巴比倫,etc
一堆摺埋左既國家

今年冇晒d粗俗野
踩人地既都係"cc好有錢又唔肯裝有線" "uc canteen d野難食" "shaw地處偏僻"之類

藝墟
cu開放日係所有學系賣廣告既時間
藝墟就係比d學會賣廣告同埋比人即場加入,其實性質類似
我join左几個
打針果日已經入左投資學會
藝墟入左魔術,划艇,動漫畫

魔術學會有入會紀念品
3個魔術道具揀1個
我揀左同金田一新版-露西亞人偶殺人事件類似既繩同鎖匙
個莊員dem果陣我問佢:「你有冇睇金田一?係咪露西亞人偶殺人事件果樣野?」
「我知你講緊咩呀,個idea類似啦」

見到曉同zoe
我綁左個魔術道具響把傘度比佢地解
zoe兩野解左

晚會
好似camp fire咁跳舞
跳左陣隻腳就唔痛,又有一段時間內都唔再眼訓
好唔正常既情況
「這不符合等價交換原則!」
我聯想起動畫同game入面成日見果d "削減生命換取力量"
可能我果下係自動用左呢個方法回復

食宵

有段時間兩個大組互片(其中一組係我果組啦)
片左超過半個鐘
痴線...點解d人咁嗌得架
兩邊各自嗌左超過30個四七
我覺得
你玩2,3個字就ok o者
片成半個鐘就真係好悶...

返左shaw
玩first impression

一開始係9個男仔投票比6個女仔(2個係組媽)
將佢地label做1-6號,得男仔知邊個係邊個
佢地問好多條問題,男仔每人2票,睇樣決定投邊個
最後女仔估番邊個係邊個

有好多問題5號都一人獨得十几票
男仔梗係有笑
女仔唔知5號係邊個都笑左出黎
janice好似估到係邊個就問:「邊個結左婚最易肥」
笑得好奸

估一次中3個,第2次就中晒
估o岩果個:「5號係(指住自己)」
eric(組爸)勁衰,係咁問:「邊個呀?睇唔到」

到女仔投男仔
華佬(大組長)黎左
佢o嘴:「你地第3晚先玩first impression」
不過佢投左几次就走

Q1:邊個個樣最摺(最經常收埋自己唔會見人)
集中晒響5號同8號
我諗:我係5號定8號呢?
唔想講出黎

6點几天光恰著左

>>September 2, 2006 at 5:08:17 PM GMT+8


2006 年 8 月 23 日 星期三 【晴】

大o第2日

treasure hunt
跑勻全港
一開始去na

喉糖食晒
跟佢地買左京都念慈庵既金桔檸檬味
我發覺自己
金桔檸檬味既效果感覺上冇原味咁好
而且原味又好食d (係有一種苦味,不過我几鍾意呢隻味)

全程勁跑,好 支力 同埋雙腳好痛
加上我朝早起身果陣大髀痛,原因不明

張task list差唔多行勻地鐵沿線,除左大嶼山之外
時間唔夠,地鐵東半邊完全冇去過

中環既task係高分過灣仔果d
為左開心起見,我地去灣仔
響大電視下面成組人一齊嗌:「嘩,ufo呀」

返左shaw之後拉筋
舒緩到一陣,之後又痛番

janice(一個組媽)係瑜伽高手

水戰!
d水槍好得
發射口下面有支野
抽插果支野可以儲氣,之後禁實扳機可以不斷射
如果抽插同禁實扳機兩件事一齊做就可以射到冇水為止
有兩個在場既oc(執委之類啦,高層committee)話舊年係佢地教我地既組爸組媽用呢招
「我係冇人教我之下發現可以咁玩架喎」

我既做法仲有一點:
射到冇得再射果陣,彈藥庫入面其實仲有少少水
呢個時候拆舊野出黎搵條友兜頭淋
有時玩得激d,一補給完即刻羅去淋人,射都唔射

d水有少少黃色

係到夜晚大組時間先開始恰眼訓
細o 果陣係第2日下晝眼訓架嘛
經過細o 既訓練,今次襟捱左

呢個時候開始病病地

選組花組草
今次冇corn個草
事後知道原來佢地定左規矩,corn人要罰錢
我諗係舊年大o比報紙報導過

又成組人去左一間房
講鬼古

佢地講左几個親身經歷
鬼魂附身,玩x仙(碟/筆/etc)
松鼠話自己係基督徒
佢話聽完d鬼神既野就會自動開左一道"門"
撒旦以後就可以經果道"門"影響我地同我地既子孫
提出幫我地祈禱

祈完禱,蕃茄話自己無神論,提出左d野challenge基督教
佢同松鼠不停拗,中途我都加左几句

蕃茄執住一個point黎講:你點知你信果個真係神而其他都係魔鬼?
「唔比有條友走出黎話耶穌係魔鬼撒旦係神,然之後將你頭先祈禱講既野全部相反講一次?」
拗到最盡一定駁唔到呢個point
但我覺得祈完禱個心會平安,就憑呢樣野我信
我有d想quote "學生話professor冇腦"果個example
(你有冇開過自己個頭黎睇入面有d乜? 如果冇咁你點解信自己有腦?)
就算我冇人身攻擊既intension都唔好喇,所以我冇講出黎

拗左成半個鐘之後大家覺得夠喇
好似神又係我鬼又係我咁
最尾我講過一句:
「你地好似想說服對方,但咁睇落去你兩個都冇可能有一個認輸」
辯論同打機唔同
辯論就算你講唔出理據去駁都唔會認同對方
同一個起點出發,一個向東一個向西係永遠撞唔到對方(唔好理地球係圓呢件事)

返房訓
我又繼續同蕃茄拗
真理越辯越明
同佢講完,我係覺得自己對主既信心大左

我聽鬼古至多都係驚一陣,好快冇野
原因可能同松鼠類似,主耶穌係我大佬,會幫我擋晒呢d野
從來冇諗到好似松鼠講既咁恐怖
但係聽完松鼠講,我再諗清楚
其實現實世界好多野都係撒旦作怪
電視/電影渲染色情暴力,我地一早就開左好多個門比撒旦
只係 "自然" 同 "超自然" 呢方面唔同
平常心就得啦

>>August 26, 2006 at 12:38:13 PM GMT+8


2006 年 8 月 22 日 星期二 【晴】

cu人有兩個o camp
細o 係你讀果個系
大o 係你既college
23-26係大o

大o第1日

11點集合,所以前一晚可以遲d訓

開幕禮

「無論你最初揀college果陣係咪將shaw擺第一,...(略)」


所有shaw人分4個大組,每個大組再分几個細組

超多大組時間
所以多數活動時間都響輔仁
連食飯都係鋪d報紙響地下

組爸組媽勁好人
成個camp佢地為左地做左好多野

timetable冇lunch time
組爸去買三文治比我地食

有一個組爸叫李卓敏
真係同中大"李卓敏基本醫學大樓"果個一樣寫法

sim game
即係響shaw玩treasure hunt
模擬大學生活
估歌仔
比歌詞估歌名同歌手
好神奇
我明明好唔熟流行曲(次次唱k都有d歌係得我一個未聽過)
竟然有2次睇左几秒就up得出答案

sim "IT test"既game係戰機特訓

我成日都搞錯以為松鼠係組爸之一

夜晚細組玩game
用3副牌玩大話啤
我又用果招
渣住4張A牌子既6,人地出"3張6"果陣揭佢A牌子果張
甚至將呢招推廣,我渣住3張人地出1張就搏佢果張係假

同蕃茄part房
掛住吹水唔訓,吹左成個鐘
不過感覺良好~

>>August 26, 2006 at 2:20:07 PM GMT+8


2006 年 8 月 21 日 星期一 【晴】

kelvin要飛去美國(唔係今日)
出黎飲野

仲有梁sir,巴金,高潮,神june,屎粉
7個都係數學人 @@
冇夾過,但係全部都著白衫

甘仔比符sir教a班,真係倒自己米
阿sir唔多信我地收風收得咁快

佢地諗做咩post
神june加油~

梁sir話百佳有世界盃d波衫賣,$19.9
佢個碼都係19.9

今次我部相機有電喇!
不過影左幅7人大合照就出冇電果粒燈

巴金買波boot
個sales叫佢想像一隻灰/黑色既鞋
我用最後既電力影左一幅相

行左個几兩個鐘至決定到去邊度食
高潮去左買電話,行到後半至join番我地

kelvin玩魔術

>>August 23, 2006 at 1:03:02 AM GMT+8


2006 年 8 月 20 日 星期日 【晴】

返左mst
chem補課

鄺sir教我地做恐怖份子

其實我有其他野需要返去

係時候抖足精神準備23-26既大o

>>August 21, 2006 at 4:39:51 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111782

Design & Scripting by ShowHappy.Net