寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2006 年 7 月 30 日 星期日 【晴】

張床窄既關係
訓醒左有几個關節都好痛
縮骨功真係唔可以訓覺用

浮沉人生
童年,青少年,成年,老年
每組響4個階段各抽一個信封,入面有一單新聞
仲有一個"事件"同一句經文擺邊度都得
將5件事同經文組合成一個人既人生

呂呂老年遇到劫匪,「在危難的時候,我選上你」

下晝玩遊戲
坦克車...未出發已經斷左

果個game叫咩名呢...
田徑玩過
兩邊各派1個人跑出去,相遇地點猜包剪dup
輸果個嗌救命下一個出黎
贏果個繼續跑,相遇再猜
4組淘汰2組
好似田徑果次咁
一輪到我跑就連贏4個人收工
決賽
sybil:「要派6個跑得快,反應快既人」
比我就揀6個運氣好既人

廖柏昇講野真係好大聲
志興想訓都比佢嘈到要羅2舊棉花塞耳

王躒(我表哥,響澳洲讀書)返左黎
黎左我屋企 @@
所以婆婆叫我早d返去,出去食飯
我聽唔到婆婆話出去食,響camp site食左...

>>August 1, 2006 at 3:50:33 PM GMT+8


2006 年 7 月 29 日 星期六 【晴】

我今日下晝去camp,聽晚至返
所以細佬會有日半任佢打bsr2冇人同佢跟隊
我叫佢上晝唔好同我輪機淨係比我玩
好合理既要求啦係嘛?佢有日半喎
佢唔制
阿媽明白事理就同意我講既

隻game我同個仆街細佬一人出一半錢買既
擁有權應該係平等
我覺得大家玩既時間差唔多先合理

乜q野都要我夾錢
但佢果一半係偷阿媽或者夾硬羅既
有時阿媽響度,佢羅阿媽銀包d錢阿媽都唔會郁手阻止,淨係把口凶佢話打佢
「你d錢邊度黎丫?」
「儲囉」
「你儲錢都要有個來源比錢你先有得儲,個來源係邊度丫?」
問親佢都答唔出,你話有冇問題?

之後阿媽走左,個仆街細佬即刻想搶去玩
仆街老豆偏幫佢,講咩一人玩一陣
我講几多野佢都唔理,係都要我地輪機
都話左輪機係對佢著數咯 -.-

仆街老豆唔係第一次偏幫細佬
成日扮晒公道扮晒和事佬
做埋晒d對細佬有利既野
細佬考試,佢要禁止細佬玩電腦就羅走個router
細佬部機響廳,近駁出去果條線,可以駁條線落自己部機我就冇得上網
講極個仆街老豆都唔聽

「好心你做阿哥讓下細佬啦」
「我做阿哥有咩福利呀?要我讓佢?你比錢我呀?」
百几年前就話做長子既有好多著數後面d仔冇o者
50歲既人響度跟埋d百几年前既舊社會
「我比錢你?冇我可以養到你咁大?」
「佢唔係你養架?」

男仔讓女仔,所謂男士風度果d
就係因為男仔以前響社會係強勢先要讓
好奇怪而家香港好明顯係女仔強勢好多,點解仲要男仔讓?

「一係大家一齊唔好玩」
大佬,而家我玩緊呀
一齊唔玩對細佬冇影響架
我真係唔知佢有心偏幫定係用屎忽諗野

「咁我羅部機走囉,你返黎我至羅番部機返黎得唔得?」
其實咁都ok架,如果佢係一個有口齒既人
「你記住你咁講過呀,男人老狗講野要有口齒,唔好我一走左就羅部機返黎」
個仆街即刻拎起部ps2扔落地下 (我屋企個地下,唔係7樓扔出去)

唔知點解「男人老狗」4隻字會撻著佢把火
我不嬲聽開人講呢4隻字都係用黎強調對方係男人
又唔係鬧人既
而且佢試過好多次冇口齒
正常人都唔信佢啦係咪先?

個仆街老豆走左
之後有個看更走上黎
話樓下投訴有人扔野落地下好嘈
屌!
點解個仆街做既野要我比人投訴

我覺得通常同屋企人有任何爭拗
道理上都係我贏
但係對方聽我講几多野都唔理
就算我已經反駁左佢講既野都會繼續堅持
爸/媽一定係輸道理贏武力
細佬就勁煩,一唔夠拗就「唔知呀唔知呀唔知呀」同我鬥大聲鬥長氣

入camp

古鵬

icebreaking game
扑傻瓜
2n個人圍圈,一個坐一個企
企果個要嗌其餘坐低既人名
企響比人嗌果個後面既再嗌其他人名
中招果個企出黎,佢後面果個坐低,渣鎚果個企後面

有人嗌陳號(志興個女)
志興扑落去,陳號後面果個乜都唔知
志興:「得喇,我會乜都唔講」
結果志興冇仇報

愛.惜
珍惜係因為有愛
唔珍惜係因為冇愛
成日聽到 "愛惜" 2個字
之前唔為意,一聽到又覺得係 @@

張床好窄 @@

>>August 1, 2006 at 3:39:25 PM GMT+8


2006 年 7 月 28 日 星期五 【晴】

尋晚聽婆婆呻佢d唔開心野
...
我真係喊左

11點醒左仲好眼訓

bsr2
本多忠勝...
5關有4關係德川家康比人綁架左要去救佢
一開始有3個忍者出黎捉左德川走,德川狂嗌「忠勝~忠勝~~」
本多響高達既發射台度彈出去
全部都係"德川比人捉左,濱松城(領土)陷入混亂/危機/絕望"
打贏左又出3個忍者捉多佢一次

細佬真係好識跟隊
我一話跟隊佢就即刻去打d無限量增援既地方屈連hit儲錢拖時間
萬几hit比人截斷左就搏出多次萬几hit

聽日去福音營

>>July 30, 2006 at 5:58:38 AM GMT+8


2006 年 7 月 27 日 星期四 【晴】

返去鋤啤真係好無聊...

放左就去灣仔join co同po
漫畫節

勁多冇需要18禁既野18禁左
3個都未18

有d廣告搵條女著勁少布羅舊產品出黎宣傳
成堆麻甩佬圍住影相
之前睇文邪問過個咁既問題:
影落d相要黎做咩既呢?

有個game既攤位
有個女仔應該係現場觀眾黎
比佢地叫上台,可能抽中佢玩d唔知咩啦
「大家好,前一位既興趣係讀書,我既專長係讀書」
係呀?
聽唔清楚佢之後果句,但肯定佢話自己al考得好
咦係呀?

古谷 徹!
日本配高達既阿寶果個配音員
勁好笑
個主持搞錯左佢個姓,一路嗌佢「古先生」<-到而家你地應該明我點解響佢個名中間留個空格
下面d觀眾又比佢誤導左,用"古先生"稱呼佢同佢講野

香港個阿寶同時係多啦A夢
po:「不如叫佢嗌縮細電筒」

bsr2
用伊達6爪流真係好爽
攻擊變強防禦變弱
但係一打d勁野就超大壓力
有關敵方總大將係武田信玄+上杉謙信(當然兩個係互片)
打左30分鐘,輸比佢兩個

>>July 30, 2006 at 5:58:57 AM GMT+8


2006 年 7 月 26 日 星期三 【晴】

搭970訓著左
醒果下就到站

遲左半個鐘
好丫~

group discussion個題目几好玩
唔會響會考同al見到
但我覺得擺呢種題目落公開試都几好
你搭既船沉緊
你最多可以帶20kg既行李游去附近既荒島
有得揀以下既野:
斧頭,8kg 小說,3kg 罐頭食物,每罐55g 糖/茶包,每份500g 水,每樽1.5kg cd player,3kg
點火工具,每套500g 急救用品,2kg 收音機12kg 麻繩,6kg notebook computer,3.5kg 防水布,3kg

6個人討論1個人帶d咩去
如果係6個人既份量,你帶晒20kg水去都唔夠

星期二9點考gp discussion
好危險...
驚遲到

basara2
每人都係第4關羅專用item
o岩o岩打左伊達既第4關
我做到個條件架喇,搵唔到寶箱所以羅唔到
bsr2呢方面既設計差過戰國無雙2
要逐關重新打先有得再羅個item

竹中半兵衛個開場片
用d超華麗既招式殺左十几廿萬隻卒
收招之後嘔血(佢好似有絕症,成日嘔血,唔怪得血特別少過人)
d卒即刻圍佢
竹中起番身再打過
真係辛苦...

>>April 4, 2007 at 2:29:42 PM GMT+8


2006 年 7 月 25 日 星期二 【晴】

maths test
難過lecture既example同功課果d好多

test完講solution
「even if i tell u the solution, u're not sentenced to death

高lv既professor寫左2個黑板(學校lab果d黑板咁大)都寫唔晒,冇人睇得明既proof出黎証明一樣野
「有冇搞錯,一個鐘做5題邊有可能寫到咁多野呀」
低lv既我寫2句好簡單既野解決左(只係我覺得解決左)

最尾問有冇人學過gaussian elimination
大半班舉手
有冇人學過matrix
又大半班舉手
有條友:「做咩舉手丫」
講得o岩喎

英文好似得之前返左果咁多堂係走得
之後堂堂都有野要做唔返唔得

細佬響大廣藍色招牌果間野買左戰國basara2
隻碟虧既
去換過隻
又係虧既
我等黃色招牌果間有貨至去換

前田慶次超勁
助跑出一拳就將隻大猩猩豐臣秀吉扔左埋牆
慶次有一招係施丹既引退絕技

有人記得秀吉就係我之前講果個 "馬騮" 呀可?
響bsr2變左隻超型既大猩猩
同戰國無雙2果隻史實版馬騮完全係兩個人

有d關將史實既野改少少擺落去
知道正史場仗點打既睇到會覺得好笑

稻葉山策略戰
正史馬騮一晚之內起左座堡壘出黎,炮擊稻葉山城
後世將叫個堡壘做"一夜城"
game入面打竹中半兵衛,馬騮手下既第一策士
擺左几個日式屋頂響一大片空地上面
我見到覺得奇怪
走埋去即刻見到d屋頂彈起變左几座大屋,畫面寫住"一夜城出現"

大 土反 冬之陣
正史係德川家康攻打馬騮仔豐臣秀賴既戰爭 (打完半年就黎個夏之陣)
家康攻唔落座城,又想對方投降
就向歐洲買d大炮,射向馬騮仔阿媽(當時掌權既太后)間房
game入面係打馬騮
打到咁上下響城外開炮射落馬騮間房

http://www.mst.edu.hk/news/contents.shtml#1563
熱 烈 恭 賀 陳 倩 美 老 師 於 7 月 19 日 誕 下 女 嬰 , 重 六 磅 多 , 祝 母 子 身 體 健 康 , 生 活 愉 快 !
究竟錯既係係女嬰定係母子呢?

>>July 26, 2006 at 3:54:19 PM GMT+8


2006 年 7 月 24 日 星期一 【晴】

2堂英文5個鐘

今日教group discussion
真係回歸複雜...
ce時代開始,我發覺所有英文老師教oral係分2個極端
1.乜都唔駛背,盡量要講得自然
2.成個discussion任何處境,講自己意見/贊成/反對/...都有廿句野比你背晒佢,適當時候講出黎就得

我早期係背過少少
之後發覺要背野又實唔夠個個禮拜補習果d人背得多
背咁多野到考果6分鐘都冇可能發揮得晒
讀黎都唔抵,加上我懶
我就連背左果少少野都唔用

明明邊一面o岩係可以好理性判斷到既事實
我反而根據自己"希望邊一個o岩"呢個意願去取捨
即係咁:
巴西同中國既足球國家隊踢一場波
有d盲目愛國既on9就會由 "希望" 變成 "認為" 中國會贏

而家佢又每個situation比廿句野我地背
下個禮拜test gp discus,話明成日講i think果d會扣分
「if u put a tape recorder to record wt u said in the discussion,u will hear "i think" thousand times」
if u put a tape recorder to record wt she said today, u will hear "i think" thousand times


lunch
去st john's既hall tour
好似唔關我事...

有個帶hall tour既人話自己中學果陣去過st john's d體驗營
咩咩帶佢果d人見佢中學生都好尊重佢 sth like that
嗯...
今日有好多cu既人走左去
佢地對我地都好似果個人描述既咁

下晝果堂1:30開始
我地1:30至上車走
梗係遲到啦
入到課室果陣,播緊段片
好似係比我地睇discussion入面好同唔好既member係點樣
我入去果下o岩o岩好有個遲到既人開門入去

f5果陣補arthur kho閱讀理解...
響惠康買左支可樂至入去
arthur kho咁o岩舉左個例話你響惠康買左支可樂點點點

響旺角火車站見到po同bc
po打比co
響po打到個電話出去之前我打比co截佢線

http://hk.news.yahoo.com/060724/12/1qf2w.html
留低童年回憶比我地既人一個一個離開
我記得多啦A夢個原作者藤子.F.不二雄響我讀小學果陣就心臟病死左

她離世的消息昨日傳出後,在以青少年為主的高登討論區引起震動,有逾200人留言表示懷念


>>July 25, 2006 at 4:21:35 PM GMT+8


2006 年 7 月 23 日 星期日 【晴】

返mst pm補課
另一邊走左都冇所謂
佢會擺d slide上網,d野既咪睇番囉
星期三test要返
我諗之後都可以隨時走堂

頂...點解咁都會撞到

眼訓

jacky問我一題cu maths既功課
咁難既...
但係兩邊一樣羅3個credit

>>July 24, 2006 at 4:03:51 PM GMT+8


2006 年 7 月 22 日 星期六 【晴】

apm with uki

d 車立 真係混吉
一組 車立 係底層-5樓
另一組 車立 係底層-g,2,6,11
即係我想由5樓上1層就要搭電梯落3層再搭 車立 上4層

個food court
貴&難食

好似淨係得衫同鞋

頂層機鋪
我想打機架...
暑期優惠,勁抵
好多都$1鋪,gsd $3
可惜我冇散紙
gsd嚴重供不應求
隻隻game都冇乜人玩
seed都有一段時間4部機全部冇人坐
淨係gsd 4部機一路都有人坐

去灣仔搵埋虎,豹食飯
佢兩個冇去書展

6點後入場$10
真係抵

grand hall同hall 1,2,5

>>July 23, 2006 at 4:41:52 PM GMT+8


2006 年 7 月 21 日 星期五 【晴】

教會
睇片
一粒麥子
講個6歲小朋友諾諾
touched...

cu封信
我排college priority果陣係uc>na>sc>cc
結果shaw...

http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=689996
左腦logic同數字
右腦圖形同文字
我右腦果然好廢

>>July 22, 2006 at 4:53:05 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111782

Design & Scripting by ShowHappy.Net