寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2006 年 9 月 18 日 星期一 【晴】

久違既bsr2
最憎用d出招慢既角色
島津,信玄

uc gym上pe真係好易遲到
搭正x:00出門真係危險
搭9會好d?

真係一種"必然性"
早几日至提過呢種處境:
 落左堂有一個人問勁多問題
 搞到另一個淨係想問一樣簡單既野都要等勁耐
今日上完acy就見到

以前我係當事人會好唔gur
今日我做旁觀者覺得好好笑
覺得自己好黑心

michael fung比左個經典program我地睇
出自一個"最難睇得明program大賽" (盡量將program code寫成一d冇人睇得明既樣)
program code入面冇任何正常既英文字句
開出黎就會睇到几十行好正常既歌詞
睇到個個都嘩嘩聲

原來果個program同我同年

"難睇得明program"既市場價值係對付reverse-engineering
反向工程
工業:根據拆開的機器仿製 (原來日本人都好精呢行,執到几支葡萄牙火槍就識量產出黎打仗)
電腦:用非正規途徑睇人地d program既source code

突然對呢d "誤用電腦"既野好有興趣
可能我不嬲都有一種奇怪既興趣:
以設計者諗唔到既方法去運用一樣野
簡單例子:摺凳最初整出黎都係用黎坐

聯想到高遠遙一
「我以欺騙別人為快感,你(金田一)以破解別人的詭計為使命感」

痴線
我竟然fail左it test?!
佢又唔講我究竟衰邊個section
我肯定係後面果3份mc,唔知係死邊份
唔通會衰前面d虧野咩?

>>September 19, 2006 at 4:40:33 PM GMT+8


2006 年 9 月 17 日 星期日 【晴】

大通果2堂真係用黎訓

去kk leung交功課
比棟野fake左
入口係響一條超長走廊既中間,G floor
左邊條路好短
我諗:就算左邊行到盡搵唔到個collection box,都唔係行好遠 (因為做左個錯誤假設:collection box響果層)
搵唔到
去右邊條遠d既,又搵唔到
問office先知響LG
victor leung明明話響地下

阿曉就跟住我行晒成條走廊2次
我諗去任何地方都唔好跟住我好d

lady shaw bldg真係一個迷宮黎

影左本書就唔好o徙喇
應該可以自修maths

econ派左功課
其實有功課就一定有人搵source
永遠禁止唔到

返mst田徑
本部全速跑落火車站
去到果陣勁氣喘

>>September 19, 2006 at 3:43:05 PM GMT+8


2006 年 9 月 16 日 星期六 【晴】

約左阿輝整電腦
n年前錯手剷左packard bell送既recovery program原來有用
燒唔到碟都可以用果6gb既位黎backup好多野

果然要format部機先用得番個cd drive
佢真係超勁
以前部機都比佢整過
果陣我唔見左windows個serial no
佢有廿几卅套serial no係用黎crack windows,得左

今次我部機冇左原廠既資料,佢比個翻版windows我裝
佢竟然有一套用黎裝我d hardware既software

但係佢d software唔o岩
佢話唔可以亂試呢d野,好易死機
唯有搵番個o岩既黎dl
響packard bell個網冇(香港代理執左,要上英國個網)
search yahoo竟然響知識+度搵到
其實我同阿輝都覺得問果條友勁狗,自己搵唔到叫人勞心勞力幫佢搵
阿輝:「見佢答得咁好諗住比個good佢,點知咁麻煩,算啦」

「呢個file你記得要珍而重之呀,同埋下次缺d咩都可以上yahoo問下人」

好快就復原左大部份野
而家剩番d歌要再dl過
之前有200首,而家dl左9x
唔知點解d動畫歌咁難搵dl得快
流行曲果d一首几十個source反而成日死 link dl 唔到

如果我抽多d時間出黎清晒d金田一同神鵰就有位backup歌
「而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕」

其實首歌好多野都對到我而家既情況

>>September 17, 2006 at 4:07:35 PM GMT+8


2006 年 9 月 15 日 星期五 【晴】

qfn系聚 釣墨魚
早得滯出門
約16:30,我16:10到左

a+b=c...
ability,beauty,constant
痴線,邊個勁人諗出黎...

多數人都釣唔到
peter一人獨得2條

健康麻雀
出銃要做輸既番數*5咁多下sit-up
何y果然係影帝
(影帝呢個稱呼係michael fung發明既,佢叫ifa同qfn各come一個影帝/后出黎專責影印事務)

響火車
「呢度長唔長過你(siki)隻手?」<-問佢店唔店到上面果支橫既扶手
我認我真係衰左d
lewis:「我已經好成功將你既形象灌輸左比freshmen」

見到打完波既肥賢佢地
dalu:「嘩,你個樣瘦左好q多」
佢既語氣好恐怖

繼續搞部電腦
之前send email去m$話我裝唔到sp2
第2日就有個人send email教我點做
唔work,第3日佢又比左d指示
叫我"download the attachment" 點知佢唔記得左加attachment
第4日,終於成功左

>>September 17, 2006 at 4:05:02 PM GMT+8


2006 年 9 月 14 日 星期四 【晴】

re owl:
你都係解釋唔到點解你話天文台冇走法律罅
教統局係規定掛乜警告要停課
真正掛乜警告出黎係天文台話乜就乜

上pe遲到左半堂
阿sir叫我補番一堂
響timetable揀一堂我原本唔駛上既排球
星期二上晝
即係天地堂

我諗到一個天地堂消粍時間既方法
遊車河

其實3個鐘既空檔夠我搞掂csc個功課
就咁決定

超多人裝唔到visual studio 2005
michael fung有排煩 @@

中學開始就成日見呢種情況
落左堂一堆人圍住老師問野
有1,2個特別多野問,或者太多人企響你前面
搞到你要等勁耐去問1,2個兩句答左既問題
冇人會on9得過我:
「我個情況應該要搞好耐,不如你答左佢地先?」

我話自己錯手剷左電腦既recovery program,冇得救
「而家d廠機既recovery program好多都內置
 咁有兩個唔好,第一virus可以打埋佢,第二可能會比user錯手剷左」

又去左derek間宿鋤啤打牌
玩到走埋堂

食lunch
ada:「點解得我一個女仔既?」
組媽pinky

食完再戰
打牌打到有tutor黎趕我地

咁落去真係會冇時間讀書

可能要format機
backup好晒d野先
金田一9x集動畫
原本我想連漫畫睇過果d都再睇一次
燒碟機壞左成2個月,太多野backup唔到
唯有剷晒睇過果d
不過因為好鍾意高遠遙一,就keep埋魔術列車殺人事件

我自從識用電腦上網開始就set yahoo做首頁
今日發覺唔駛咁做都用到晒所有我會用既yahoo功能

做功課
stat有題probability,要加起十几個冇規律既份數
可能有規律我睇唔出
係時候借用excel既力量

>>September 20, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8


2006 年 9 月 13 日 星期三 【晴】

點解我今朝會遲到成半個鐘既?
明明我早左起身,佢又遲左開始

am730係咪吹水架?
尋日玩killer sudoku,medium level
到下晝先搞掂
今日果個hard,未上完acy就解決左

一件功課都未交就比多件
victor

咁多堂入面有3堂突擊點名
attendance requirement係70%
2/3=66.7%
好似好高招

應該有一個走堂既pattern可以確保3/3
不過我同時諗到一個"包剪dup無限loop"
我同你猜包剪dup,話左會出dup
你會即刻諗出包
但係你又驚我吹水出剪
咁你就出dup
我知你咁諗就會出包
無限循環落去

收集情報完成
冇day off可以自己製造

頂...第4次裝唔到sp2喇
碧秋d電腦虧既,開一次msvs要3個字
唔係真係要用佢呀?!

h10既csc1500 tuto
我一早諗過一個記法
第1節8點半開始,係1+7
第10節咪17:30囉
返屋企之後記錯時間
5點几睇下錶至知奶野

scba o night


re owl:
你淨係返學放學要淋雨
除非你有pe,或者羅野食果陣要出去
我要響中大既building之間周圍走

我記得唔係得你一間要返埋下晝

>>September 14, 2006 at 7:04:31 PM GMT+8


2006 年 9 月 12 日 星期二 【晴】

re 姿:
尋日唔記得覆你 @@
我覺得奇怪既係
有人覺得件野會變貴,就真係會變貴 (多人買只係中間果個step)

睇過好多次新聞話kcr故障,延誤班次比人小
未經歷過,以為一次半次冇乜野
今日我遇到喇
去到果陣乜故障都完晒,係好事定壞事呢?
我就覺得係壞事黎
連續上唔到3班車,因為企滿晒人

遇到還遇到
你屋企部電腦間唔中都會hang番一次半次啦
何況鐵路咁大個系統?
做得几好都冇可能完全避免
聽日kcr比人小又點?
有冇人夠疆抵制佢丫?
佢唔檢討都冇後果,鬧都冇用

9:1x先去到cu本部,上唔到堂econ
我對走堂既definition係"自己選擇唔上堂"
今日冇得揀
入左u第1次走堂唔係今日,係7月24
走左maths summer course返梁sir既pm補課

仆街
天文台真係識走法律罅 (我好少打/寫唔出想打/寫既字,唔計講完冇人記得果d冷知識既字)
掛8號或者黑雨會停課
佢同時掛左3號+紅雨
係要返學既最壞天氣
是但一個升1 lv咪好囉

天文台應該改用計分制
例如咁
黃雨=1分,3號=2,紅雨=2.5,8號或以上=黑雨=3
幼稚園1分停課,小學2分,中學2.5,大學同返工3

余學斌既遺訓真係好有用
maths份功課
題題都係set一堆unknown出黎
爆左佢又一題

下晝2個鐘時間冇野做
reg左個it test
d野勁虧
比個半鐘
唔係我中途check下email,可能早半粒鐘走左
突發奇想+後悔:
如果不斷fail不斷retake,咪可以攝晒天地堂d時間?
只要唔好fail慣左唔識pass就得
遲d睇下pass過既人可唔可以再去玩先

返完今日最尾果兩堂tuto
sta個tutor几好
但唔想返天地堂就係唔想
有一題問抽5張啤牌有fulo既prob
即刻問佢抽13張既情況

mat既tutor講英文
真係仲衰過lecturer
本來話猜輸果個叫佢講廣東話
睇佢好似大陸黎,可能唔識
結果andy起身話佢知寫錯野
之後發現原來佢識廣東話,就猜多鋪
好可惜玩唔成

昆佢幫我地prove左題功課

http://hk.news.yahoo.com/060913/10/1sze5.html
大埔八學生懷疑食物中毒
大埔馬聰路一間中學,下午三時許,...(略)

我search馬聰路搵到羅定邦同慧遠
唔怪得佢連條街都寫埋出黎啦
聯想到舊年果單"18-45歲師生食物中毒"
做記者真係少d幽默感都唔得

>>September 13, 2006 at 4:27:06 PM GMT+8


2006 年 9 月 11 日 星期一 【晴】

尋晚已經諗過今朝返mst

可以第1堂
由2堂phy開始直踩
我尋晚遲訓,唔得

可以第3堂
第一堂pe都係度高磅重+hea既o者
但係想裝csc1500做功課用果個program

可以第5堂返去sit chem,橫掂我reg左個大通係chem黎
因為睇左3x mins既神鵰,拖慢左裝program既進度
搞左成2個鐘佢至同我話裝唔到
要我裝左windows xp service pack 2先

痴線,裝得黎我連cu正常要上既堂都返唔切,走喇
返到去form period

嘩唔好再求其d?!
picnic果2個選擇同舊年一樣
海洋公園同赤柱
f4去赤柱,f5,6去左2次海洋
腸佢地過黎話7c否決晒兩個choice
好丫
(我星期四下晝day off可以去,梗係著緊呢件事啦)

其實應該搵d處境比自己差既人黎比較
隔離"不敵潮流歪風"果間學校既choice係海濱同唔知邊度

話時話,隔離真係已經不敵
連句標語都改埋做其他野,唔再提"潮流歪風"4隻字

我好少食剩野
今日食左半碟美心既鮮茄xxx飯

account果題乜鬼野
一條友去2間公司見工
2間都應承出佢去見工既一切駛費
佢就將所有單都分2份寄出去,諗住食兩家茶禮
題目問"比你會點做"
究竟我蠢定係佢講得唔清楚呢?
我唔知佢想我代入邊個角色?
係果條友定係一個乜都知晒既第3者?
兩個情況好唔同架,我係第3者就一句答完

victor expect我地交一頁a4?!
我吹氣球,吹水,吹乜野都唔掂
寫到半頁可能已經頂晒龍

一直都想問
點解michael fung唔學stat條友既方法決定几時tuto?
stat係每人派一張紙寫自己timetable比佢歸納
即日搞掂左,雖然有人反對,但冇人唔得
michael fung上次提出左好多組時間出黎
turn out全部都有人唔得,到今日至搞掂

夜晚qfis傾莊
我地食飯,拖遲左4個字至開始
「你地遲大到」
「唔比係你地早到?」
人多大晒

兩個 jason唔知嗌邊個既解決方法
一個自稱小j
眾:「咁你咪大j?」
lewis:「唔係,你繼續叫jason咪得囉」


o岩o岩話自己吹氣球唔掂
係玩遊戲得到既結論

tutorial整到我兩日天地堂
星期四下晝half-day off好珍貴,我死都唔上h10
呢個禮拜都好少少,我成功搵到好多樣野黎攝時間
但遲d唔敢包一定攝到時間,要諗個長遠d既方法

一開始比個勁好既timetable我,而家比d tuto搞到勁差
如果一開始已經唔好,我會冇咁唔開心

惡魔既處境,就用惡魔既方法解決
諗到几招,各有缺點
1:呢個禮拜試完果几堂tuto,廢就以後都唔返 (如果有用就唔知點算)
2:m2撞左大通咪走左堂大通佢囉 (大通有test就唔知上邊堂tuto)
3:大改timetable,我諗掂晒點改 (唔一定得,得左星期一冇時間食飯,衰左上體鍛兼冇埋星期四下晝)

體鍛=體能鍛鍊
harsh過mst田徑好多
考試其中一個項目係我中學1次都做唔到既引體上升

夜晚用左3個鐘,兩次裝xp sp 2失敗

晚晚打日記係訓得少既主因
真係好無謂既堅持
但我唔會放棄

>>September 13, 2006 at 4:28:52 PM GMT+8


2006 年 9 月 10 日 星期日 【晴】

遲左少少,羅唔到am730

試下反其道而行
眼訓既時候再做d用腦既野提起自己既精神
我好似試過work架

prof想比我地睇螢光棒果隻chemical
搞勁耐先熄到燈

maths勁講運動
用數學解釋踢波同打乒乓波點樣落西
講多無謂
正如佢最尾果句:「你計得黎人地都贏左」
司徒:「駛乜諗咁多,試下就知架啦」

上econ真係好過癮
把聲頹其實冇乜野

「有乜野你收入越多會越唔想買?」
即刻個個都諗到頹飯

頹飯:每個canteen最平果隻飯,日日唔同款
全cu最平係cc can,$10

一個奇怪現象
ce econ已經有聽過:
d人覺得一樣野遲d會貴,而家就會爭住買
奇怪既地方係:
係人都爭住買果樣野咪會整高個價,夢想變成事實

>>September 12, 2006 at 5:33:42 PM GMT+8


2006 年 9 月 9 日 星期六 【晴】

一起身,手機叉緊電唔知時間
訓多陣
再醒再訓,如是者
其實我都知會好晏起身
12點几~

真係鬼使神差
我竟然咁樣search野
仲真係search到...

夜晚細o聚
唱k
kevin去exchange,farewell

lewis話尋晚至去過果間greenbox既同一間房

有人點左少理阿爸正Hi Hi
變左少理組爸

鋤啤變左組聚既固定活動

derek把頹聲好有感染力
好容易令人變成佢

http://forum.showhappy.net/index.php?showtopic=38515
我覺得大學應該要用d唔係公開試既條件收人
不過輪都輪唔到陳12
淨係imo都有几十個香港人羅過金/銀獎
佢地都要考ce/al先入到u

>>September 11, 2006 at 4:47:15 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111782

Design & Scripting by ShowHappy.Net