|
2006 年 8 月 9 日 星期三 【晴】
o camp day 1
黎俊傑話f7入左cu既人好多都入左shaw @@
哈佢真係好失敗
mst d學科獎真係詛咒黎
2個人夾埋中3次
其中一個組爸lewis
尋晚佢打黎
「你好,我係逸夫工管既彭日飛,...」
「咦你mst架?」
仲要同一個系 @@
shaw真係好偏遠...
行去本部要3個字
嘿...情況几得意
有d似海砂得到deathnote之後去搵月個樣同名咁
上晝所有qfn人去聽人教我地reg course
今年eas>jupas
cu既timetable每節45分鐘+15分鐘預你轉堂
第1節係8:30-9:15
最尾第10節係17:30-18:15
想有得食lunch要自己執到食晏時間附近冇堂先得
所謂"天地堂"
就係同一日既1同10都有堂
冇宿位既人都唔知中間d時間去邊度hea
我覺得入左cu會慢慢熟kcr既班次,開出時間果d
suggested timetable
ruby真係超勁
執出黎有几個半日可以day off
2nd sem仲全日唔駛返
prof dennis fan
佢話自己前几日去廣州
講左d佢響廣州既見聞
廣州有間羽毛球國家隊既地獄式訓練學校
一入左去就唔出得番黎,除左渣得滯會成為負累既人要走之外
一年7日假期,唔可以連續7日
連返鄉下探父母都唔得
個教練話禁止勁人退學因為佢地係國家資產
比佢地走去美國隊打中國咪死
將一個人當係"資產",用完即棄
好唔人道
間羽毛球學校令我諗起獄門塾殺人事件果間補習社
有個位我覺得prof厚道得滯
佢一家人響廣州一間餐廳食飯
就算係一家人都會用公筷
佢叫個waitress比多2對筷子佢
waitress擺左一對響台面,另一對響煙灰缸上面
prof初時覺得好有問題
waitress知佢諗乜,就:「gan jing de, gan jing de」(一定要用國語先有果種神髓)
prof同我地話:「其實我冇錯,果位侍應都冇錯,只係大家文化唔同o者」
諗諗下,究竟係厚道定係諷刺呢?
組爸組媽一路幫我地撥涼
之後几日,慢慢變成我地都有份撥下
每一餐既時間都得5,10分鐘
但有d活動要人去到門口企半粒鐘等開場
食飯時間少問題唔大
不過都唔好咁樣分配時間丫
四院互片係keep左几多年既傳統?
兩大棚人各聽住一個人指揮,輪流大聲鬧對方個指揮
頭一晚真係好過癮
嗌多几晚慢慢覺得無聊
係咪我精神不斷削減,同時喉嚨既hp太少唔嗌得耐呢?
響某隻黃色燈照射之下,乜顏色既野都會變成橙黃色
時間表同行程經過特別設計,令唔關事既人唔會碰頭
去之前一晚先o岩o岩睇完金田一果單case
真係好難聯想唔到
063全部人去晒一間房小組活動
組爸組媽教我地揀d抵讀既pe同通識
唔駛點做野又容易羅好grade
shaw頹係缺點亦係優點
assembly一個sem去3次就得
書通同pe都勁hea
佢地引述一個教書通既prof:「你地唔駛咁勤力架,兩個禮拜黎一次啦」
pe有個人係唔take attendance (其他果d唔去一次扣1 grade)
臨訓同sam吹左陣水
勁好feel
>>August 16, 2006 at 3:17:21 PM GMT+8
2006 年 8 月 8 日 星期二 【晴】
會考放榜
返左mst
不過晏起身,10點至到
係巧合定係必然呢?
連續3年有一個數學人6a1b1c
巴金既成績係3個入面最好
聽到几個人都係好消息
神june
結果唔應該係咁架...
細o
聽朝6點半起身?
>>August 9, 2006 at 3:30:20 PM GMT+8
2006 年 8 月 7 日 星期一 【晴】
朝早遲左起身,所以去唔切project present rehearsal (咁雞既野竟然要rehear... )
hea左成朝
miss覺得冷氣唔夠凍,開大d
話唔知邊個genius提出冷氣25.5度
之後有一組present
題目係響大學推行環保
其中一個建議係25.5
search 獄門塾殺人事件第15回
上個禮拜出左14
就係之前post高遠遙一用假手脫離手扣果兩幅圖
搵唔到
但見到一個forum d人
個事件4月開始連載
佢地好似5,6月已經估中晒近几個禮拜至公開既全套殺人手法
打邊爐
之後去食甜品
豆漿大王
佢好似等果2台人食完就收鋪架喇
突然間黎多十几個
佢以為我地等放榜(其實都有大半人係)
佢講d野係扮緊平和,係人都覺得佢好唔gur
其實我地都冇夾硬要入去o者...
周圍行到3點至返屋企 @@
re owl:
我知道第一次諗到呢招唔係近期既事
但前几日真係響冇任何記憶既情況下要諗辦法封殺條友
佢個robot自己識走,所以p佢冇用
所以要諗個令佢robot都走唔到既方法
re co:
wiz唔響度就要用player既方法制裁搞事既人
>>August 9, 2006 at 11:52:55 AM GMT+8
2006 年 8 月 6 日 星期日 【晴】
呀係
尋日玩mud諗左一招"強行拘禁"出黎
打暈你既target
開個冇所謂既新char揹起佢講句粗口入監倉
等target一醒左就會無期徒刑
maths
明明係新野
我地都鋤dee鋤左佢...
我以前好似唔會對d要學既maths野咁架喎
f4去imo training都成日鋤dee
係因為會考緊要d,暫時唔想搏imo
(其實我f6都冇搏過丫,派落黎d功課都冇做過,淨係不停咁數學真的偉大 )
阿君冇返係o岩既~
聽日vocab test
4頁野差唔多查晒既時候
我突然諗到
查得晒都背唔晒
背得晒都考唔晒
係時候投降~
跑海濱真係會撞到好多人 @@
上個禮拜撞到陶然同dave
今日mei,曾樂芹,吳婉儀
>>August 7, 2006 at 4:16:58 PM GMT+8
2006 年 8 月 5 日 星期六 【晴】
電腦好慢...
可能個firefox有d問題
閂晒所有野都仲好似比好多野壓住咁,完全郁唔到
用得2年咋喎
而家d科技產品技術咁好?
可以控制到一部pc咁快壞?
(令一部電器快d壞真係技術黎,唔快d壞點迫你買部新?)
>>August 6, 2006 at 4:47:09 PM GMT+8
2006 年 8 月 4 日 星期五 【晴】
bsr2
打一鋪天下統一羅左30几分既稱號
要打晒所有人先羅得晒所有稱號
真麻煩
一個稱號係直至天下統一為止殺超過7000人
真正要做到其實唔係几需要技術,要耐性多d
用高達本多忠勝應該會快手d,因為把武器夠大
另一個極端就超難
殺唔夠100人,技術要求勁高
敵方大將永遠都有廿几卅隻卒圍住佢
上杉謙信既攻擊範圍係中等,唔大唔細
打一個德川都會斬多十几隻
要搵個範圍勁細既人
>>August 6, 2006 at 8:05:16 AM GMT+8
2006 年 8 月 3 日 星期四 【晴】
maths
test
計一個matrix既6次方
記錯左用果條formula既條件,唔怪得做落唔對路
用最原始既方法
都唔係好原始o者,有caltor
立體coordinate!
bsr2
大武鬥會濃姬100連勝
即刻升到 lv max
前田利家既第7把武器係魚
條魚未死
人唔郁果陣條魚會郁兩野
>>August 4, 2006 at 4:28:06 PM GMT+8
2006 年 8 月 2 日 星期三 【晴】
英文
傾presentation outline
最後變左吹水
入閘之前食完個魚柳包係冇乜可能
上一次電梯就得
cu register
好 支力
派左廿几卅張野要睇
有個超無聊既talk要聽
孔乙己果d,「無論有冇佢響度,其他人既日子都係咁過」
我入到去已經好眼訓
講果個肯定望得到我,但唔知佢留唔留意到我訓
一粒鐘訓左半粒鐘
臨尾要交張回條証明自己有聽過
我諗我住唔到hall
過一兩年可能得既
http://files.myopera.com/kunlunrumiko/albums/109764/020.jpg
http://files.myopera.com/kunlunrumiko/albums/109764/021.jpg
有冇咁屈機呀...
>>August 3, 2006 at 4:24:24 PM GMT+8
2006 年 8 月 1 日 星期二 【晴】
今朝冇去上堂
打左成日bsr2
body check
有份問卷
兩part,前半係4項mc
「我性交的次數是...」
冇,1,2,>=3
唔知點解1同2同>=3要分開做3個唔同答案
下一題:「我使用避孕措施的次數是...」
我諗起之前一個好似同吸煙有關既survey
問你有冇食煙,之後十几題都淨係同唔食煙既人無關
後半係3項mc
比一個statement你話佢錯,有時正確,經常正確
「我曠課或逃學」
我點答好呢...
>>August 2, 2006 at 3:18:24 PM GMT+8
2006 年 7 月 31 日 星期一 【晴】
轆落去睇埋30/7後半同31/7既日記 @@
英文course今朝grp discussion
離奇地我竟然唔係講最少野果個
今日至知原來jupas office響hku
....................................................................................................
我做咩要咁多事...
果下我呆左
完全諗唔到開口講咩好
呢次...係比個經驗我?
頭條日報真係几好野
頭版有一細格話「本港院校各出奇謀招攬內地尖子」
cityu出千几萬收左200几個大陸喱
平均一人八萬几,夠比學費有凸
香港每間u每年都收好多大陸喱,210只係冰山一角
頭條日報唔識講咁做會影響考al既香港人
入面jupas篇報導有一句我好唔gur
「本地大學以拔尖計劃取錄不少中學尖子,有學者認為,這樣令5000多名高考考生不能升讀大學」
邊個學者咁勁?
我唔係學者,未聽過400几個eas可以搶走5000几個f7既學位
學者收皮啦
就算大學由始至終都唔推出eas
舊年上去果400几人今年考al咪一樣趕走果5000几個
係你既就係你,冇人羅得走
講得好市儈:
公益金唔會將來自香港人既善款送比外國人
大學d錢來自政府同社會各界既捐款
納稅人交稅比政府係想用番響香港人身上
捐款人都係想貢獻本地既學生,唔係幫人害香港學生
>>August 1, 2006 at 4:28:00 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|