|
2006 年 7 月 10 日 星期一 【晴】
今朝仲有d頭痛
返到既
演藝匯演
係咪即係細v-show?
影左好多相
原來之前upload唔到相係因為我自己唔睇說明書
而家upload到喇
http://community.webshots.com/user/dannyng1028
upload相真係一樣超o徙時間既工作
其實可能係因為我播住歌黎upload
re owl:
有邊個未比人鬧過?
佢入波咪一樣比對方球員或者對方既支持者鬧
冇分別
>>July 11, 2006 at 4:02:26 PM GMT+8
2006 年 7 月 9 日 星期日 【晴】
睇決賽
發緊燒所以睇得勁辛苦
下半場8x分鐘1:1
我諗:唔該是但搵個人踢入一球佢算啦
加時
我又希望佢搵個人快d入左佢算數
最後踢到pk
時間過得超慢
tvb上半場有條友講左句:「比佢偷撚左個波」
邊個黎?
施丹臨退休都頂人個肺羅番張紅牌
好cheap...冇後果所以做咩都得
我諗起自己
個final我去得咁盡係咪好蠢?
今日st day preparation
我想返架
有一個問題:
駛唔駛交病假紙?
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=678647
痴線... 
re co:
好似係...
馬達拉斯同佢講左句唔知乜野激嬲佢
諗諗下都几好笑
雙方入波果個出黎單挑
可能佢覺得最後一場唔駛忍咁多?
re owl:
咁佢有咩後果?
人地收紅牌要停賽,唔關佢事丫
比人鬧都冇乜野o者
個個球員都會犯規或者插水架啦
>>July 10, 2006 at 1:46:17 PM GMT+8
2006 年 7 月 8 日 星期六 【晴】
ppstream虧左
所以今朝冇波睇
搵其他網上直播既途徑
乜都唔得
4點訓
醒果陣梗係天光啦
開手機
14:0x
慳番一餐
近視好似深左
個頭好痛...
應該發緊燒
我想返聽日呀!!!
睇完德國vs意大利之後
訓落床果下
我覺得自己身體有d野upset左
好似時日無多咁,近期內會猝死
我係咪癲左?
覺得有唔妥,醒左仲走去做一堆削減生命既野
 
 
將呢2舊野大量複製黎睇下
高登友真係好創意
>>July 9, 2006 at 3:23:53 PM GMT+8
2006 年 7 月 7 日 星期五 【晴】
繼續pe camp
7點醒
落雨
乜戶外野都冇得玩嚕~
兩段自由時間都去左唱k
搶色帶
d人出晒茅招
二人三足原地交叉腿跳
抽几pair出去做
有3 pair失敗左
鋼棒提議一個懲罰:左右兩個人交替做掌上壓
頭2 pair係男仔
腸:「camera?」
鋼棒:「ok」
到第3 pair係女仔
咦~鋼棒影緊邊度?
我覺得鋼棒一開始已經係專登提議呢樣野
好少去camp可以有啖好食
真係好眼訓...
re co:
咪住先
其實pm講得慢好正常 @@
梁sir都好似試過3個鐘一題數
嗯...你咁講其實間學校都係多几個華dee o者
覺得無聊咪放假走囉...
理得佢咁多
free堂又唔會有餅帶比你睇既
>>July 8, 2006 at 5:28:04 PM GMT+8
2006 年 7 月 6 日 星期四 【晴】
pe camp
腸佢地又玩christmas party果樣野
扣人几十萬分之後+10分比人
玩大電視(掌門人既落閘game)
有d動作題一定要做動作唔可以講野
輪到我果陣有個"後空翻騰三周半"
有一個"尹志平大戰小龍女"
佢地話原來想寫埋"300回合"
其實點解呢題唔係動作題呢?
覺得下晝會游水,所以留低副眼鏡響房入面
但係其他游水用既野都擺響房,因為唔係即刻游
之後一路都搵唔到渣鎖匙果個f1,入唔返房
結果冇戴眼鏡就走去射箭
射出黎都唔差喎
其實點解d弓箭既構造會咁複雜既呢...
早期既弓只係拗彎支竹綁條繩就搞掂
箭就唔知啦,軍用量產既野應該會勁簡單至o岩
唔會有個凹位托住支箭,更加唔好講護腕
真係太多野保護
有k房
d歌都几新喎~
變左唱k camp
所有人擺左入10間營舍,玩遊戲果陣就分8組
果度有8兜野食
bbq鋼棒話1間營舍1兜野食
其實係咪1組1兜野食先o岩?
分野食真係分到火都黎
有几個女仔話佢地係2間營舍就羅左2兜去
7,8個人2間營舍?吹水都唔好吹咁盡啦
根本唔夠野食,8兜都比人羅左
結果係好少少,其實都係有d問題
佢地几個女仔1兜,我地十几個男仔又係1兜
邊分得勻
夜晚又有野玩
2個人抬1個人,好似騎馬咁決鬥
就算盡量擺個輕既上去
都抬到好 支力
豬肺超勁
後傾到上身差唔多打平都唔跌
不過扶佢果兩個負擔就勁大
劉年真係好冷靜
我諗佢經驗豐富
大話啤
用左2副啤牌
真係歡樂
試過玩到我渣住1副啤牌咁厚既牌
不過果疊牌入面有几套"8隻"
造成呢種情況:
某甲:「1隻2」
我:「假既」
有8張A去晒一個人手上(果陣我果几套"8張"已經比晒人,剩番勁少牌)
果個人出左8張牌聲稱係8隻A
朱斤開佢
原因係佢見到8張有5,6張牌既牌子一樣
笑死我...  
竟然仲有呢招
李英睿揭人牌揭到痴左線
所以佢上家既君就勁少機會出牌
君唯有特登揭d明知係真既牌先有機會出牌
3點半後訓左
>>July 8, 2006 at 5:27:54 PM GMT+8
2006 年 7 月 5 日 星期三 【晴】
剪紙時裝
好似個個都一式一樣咁...
金田一
黑死蝶殺人事件
屈機...
咁樣處理條鹹魚
好似成日都係果句
「隱藏樹葉的最佳地點是森林」
佛蘭西銀幣
只可以話金田一個童年舊友(唔係美雪)太唔好彩
大部份案件既死者都係曾經做錯事罪有應得
一本死亡筆記真係方便好多
話時話
要追查用死亡筆記既人一定唔可以搵金田一
柯南都仲有少少機會成功
我有冇post過我響邊度睇金田一?
http://photo.163.com/photos/kinchnir/
其實係擺deathnote果個相簿
第2頁開始就係
http://xdb.xanga.com/686a470577c3264660186/b42354955.jpg
大自然真係好奇妙
3隻正常手+1隻超長
點解佢唔守龍...
re co:
我覺得冇果樣整果樣仲衰過乜都唔做
冇assembly好過賣一個assembly比d無聊既商業做宣傳
返少一日聽少一個廣告我唔會死
>>July 6, 2006 at 4:26:41 PM GMT+8
2006 年 7 月 4 日 星期二 【晴】
德國 vs 意大利
0:2
補時下半場臨尾几分鐘連入2球
返學校填i-file同埋聽講座
兩樣都好無聊
知識產權
唔好意思我唔知咩黎喎
我淨係知道明日恩典羅左個最佳原創歌曲獎
班仆街
侵犯完人地版權要消費者尊重佢抄番黎既野
搵條友黎洗我地腦
將所有負面影響誇大
物流公司唔係淨係運唱片呀?
細路dl歌累老豆比人拉果單野最後不了了之架喎
條友講到好似dl一首歌即刻誅九族咁
鄺sir:「我唔信全世界得佢一個網可以合法下載」
試後活動年年都一堆無謂野
估唔到mst而家...
應該話思想進步定係不堪呢?
賣個assembly比人做商業廣告
eolasia
mst  
唔好同我講學校唔知佢地會賣廣告
請外來嘉賓黎講野,唔係應該check過晒佢地會講d乜先批架咩?
有人話mst好守舊
我就唔覺喇
呢件事絕對跟得上社會商業化既趨勢
條DJ講左個比喻
做好份功課比人抄,傳下傳下份正本唔見左
講緊我
其實佢比喻緊d咩?
係咪比明日恩典抄襲果首歌?
唱歌條友好似返黎表演既校友咁
個ASSembly有份問卷
其中一欄係"我想參加呢類活動"
我問鄺sir
「唔係間間學校都compulsory要d學生聽」
d公司買左tvb既廣告時間,冇人會迫全港市民睇tvb
mst真係幫人幫到足
鋼棒設想周到
pe camp要帶既物品清單
相機及電
講緊我
踩單車
隻腳好 支力 ...
我知唔可以一野灌勁多水
不過飲極都唔夠喉,一野灌左大半支750ml水
踩完單車唔知死仲走去游水
好似好過以前
游好耐都得->游1個直池->半個->半個都唔得->2年冇游過水->游左大半個直池抽住筋夾硬游足1個
>>July 5, 2006 at 3:41:39 PM GMT+8
2006 年 7 月 3 日 星期一 【晴】
phy
鎚仔之前話今日教書
因為我地唔想,就播餅帶比我地睇
佢好似預左會咁
原來f3睇過一次
宇宙起源
果陣stephen hawking仲有隻手指公郁得
派埋chem
我應該講過
就算我唔響度
我係唔會,不過
「你出去+1分可能會郁到條curve,我可能唔合格」不成理由
pm有一樣野叫method of contradiction
簡單黎講,"係又死唔係又死"
知道比少左1分我
唔出去改,「你拔尖,少1分冇乜所謂啦」或多或少語氣帶少少不滿
出去改,「你拔尖,爭果1分為乜丫」
原來今日放早呀?
上恆屋企打牌 @@
肥賢做顧顧既軍師
超勁
部電話成日自己熄左
終於有得睇一場世界盃
揭幕戰亞視直播
之後得一晚得閒,睇左西班牙vs烏克蘭4:0既下半場
婆婆要訓覺,細佬又唔肯借電腦比我
所以我好多場冇得睇
婆婆今日過左去姨媽度
同時tvb,atv冇得直播既賽事都完晒
我好似要早訓架喎...
>>July 4, 2006 at 3:51:19 PM GMT+8
2006 年 7 月 2 日 星期日 【晴】
繼續派卷
見到pm pp2個分嚇左一嚇
睇漏一題改錯一題
可惡
最尾一次竟然...
或者啦
做數小心就唔係我
我同rono答案一樣唔代表o岩
鎚仔
寫blue/violet一定有分
寫colourless就睇份卷前半既表現黎判斷比唔比分
我寫左red就肯定冇得救
都唔係第一次錯
http://www.xanga.com/dannyng
23日規則果然係假既
留意紅色果句
如果張成績表真係唔見得人既咪...
金田一
地獄的傀儡師
睇緊獄門塾殺人事件所以一早知係邊個
馬後炮地覺得條友既表現懦弱得太誇張
>>July 3, 2006 at 3:22:31 PM GMT+8
2006 年 7 月 1 日 星期六 【晴】
朝早去九龍塘羅獎
果棟新起野真係好靚
分開2半,中間好似斜切一刀咁
落雨果陣,d水順住個斜面咁落黎
唔識描述
影左相
不過部機個插頭壞左,upload唔到相
我好似未upload過部dc既任何一幅相...
即係一買果陣就係defective?!
我諗聽日羅過去應該有得整~
溫番晒之前學過既日文
諗住今日繼續學新野
電腦個cd driver几時壞架?!
software冇事,唔知點解突然間話detect唔到個cd driver
shit...
細佬用任何野都勁粗魯
發脾氣就用mouse拍台,或者大力推keyboard塊板
(所以爸買電腦比佢之前我極力反對佢用我果部)
點解佢d野唔壞反而我d野會壞架
>>July 2, 2006 at 3:57:54 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|