|
2006 年 9 月 8 日 星期五 【晴】
原來d星期六日係用黎補眠
可惜我冇善用今日
以前返 imo training次次都係3粒鐘
中間一個10 mins break,大約2*1.5 hrs
我都好少訓覺,就算訓著左都只係唔想聽,唔會係眼訓
呢個禮拜去到星期四,五精神最差
連當年既一半,2* 45 mins都頂唔到
有乜可能?!
因為我呢几晚唔夠訓?
或者兩樣野係冇得比較
imo係一個禮拜1日
而家一個禮拜5日
習慣唔到既話下sem死梗
>>September 9, 2006 at 5:27:57 PM GMT+8
2006 年 9 月 7 日 星期四 【晴】
呢几日我朝朝都羅份am730
諗住上堂或者等上堂玩入面個kakuro消磨時間
係類似sudoku既遊戲,填數字
但估唔到呢樣野易學易精
尋日同今日我已經可以上校巴之前玩完
要消磨時間,可能scmp既sudoku會有效d
pe個阿sir講左勁耐波
死喇我
拋左陣波隻手已經見 支力
我諗到考試果d "上手60下"
打唔打得準都難講,而家隻手仲會唔夠力...
落堂ronald話derek叫我地去佢間宿度鋤啤
lewis打比我
佢原本想走下晝果兩堂書通,叫我幫佢羅notes
結果佢又黎左鋤啤
冇几耐ada又黎左
derek響佢床底羅左几包唔好食既餅出黎
derek洗牌手法好怪
佢吹水:「何鴻燊都係咁洗牌架」
之後佢輸左
lewis:「何鴻燊都係咁出牌架」
司徒引入喇沙鋤啤既規矩:8張雙炒,10張3炒,13張4炒
最尾果鋪輸最多果個輸几多張食几多塊餅
derek輸9張
以後逢星期五組聚啦
橫掂咁多人都reg左f6-7既書通
個半鐘既書通
我上唔夠半個鐘訓著左,直至完場
都几廢...
等佢出notes啦
>>September 8, 2006 at 5:24:10 PM GMT+8
2006 年 9 月 6 日 星期三 【晴】
原本頭2堂account係45 mins lecture->15 mins break->45 mins lecture
個professor遲到15分鐘
佢話以後呢兩堂遲3個字開始,踩90 mins (我覺得佢係等登遲3個字 )
可以斷定佢係killer
for 唔知咩係killer既人:
killer=比grade好孤寒既professor
相反,有d course唔駛點讀又容易羅到好既grade,就係"易碌"
用powerpoint教完再講一次notes入面相同既野
stat個lecture theatre真係上唔到堂
d環迴立體聲超勁
耳仔比佢不停轟炸
eas interview果排以為有筆試
讀過d probability野
學左既野一定有用
而家有一排可以唔駛理stat
「人類總要重覆同樣錯誤」
響潤昌堂對面等"下行線"校巴 (下行線唔經果度)
有記憶既最早果次應該係3,4月 qfn info day
尋晚同今日各一次
怪事
開左學几日
有几個人成日都會撞到
但佢地讀既野明明同我大不相同
其實唔o岩situation,但唔知點解我會諗起呢句野
高遠遙一:「我和你是兩條平行線,永不相交卻總是在旁邊」
尋日幫lewis傳一張contact list比所有qfn人check
整唔見左
今日果張野輾轉去到lewis手上,又比左我聽日再傳過
聚龍軒開學飯
好玩~
我地對carol媽媽真係衰左d
任何人窒佢都會冇聲出
玩蛋糕果度真係唔係几好...
渣起d蛋糕拍落人個身
間酒樓又鋪晒地毯
呢排既schedule好密
>>September 9, 2006 at 5:25:45 PM GMT+8
2006 年 9 月 5 日 星期二 【晴】
原本2堂stat
早放,變左有3個鐘hea
點解唔黎個系聚呢...
頂...
比d tutorial搞到天地堂
原本上2010c
返屋企睇vacancy
發現轉去b反而仲衰,1日天地堂變2日
其實走堂可以解決一切問題
投資學會o night
又見到几個mst人 @@
玩"信不信由你"
信唔信有人可以"6秒講5次入實驗室禁緊急掣,唔准講錯"
信果d要搵人示範
個個都唔信,就改8秒,10秒
到12秒先有人肯試
早知我6秒就話信啦
>>September 6, 2006 at 4:59:22 PM GMT+8
2006 年 9 月 4 日 星期一 【晴】
第一堂pe即刻遲到
好多mst人入左cu
響unexpected既地方都會勁撞到
(例如上qfn既堂會見到阿曉,呢d係expected)
冼伯謙:「行几步又一個」
pe 廿几人都有3個
issac坐角位
佢叫個prof用咪係最恰當
acy早左放,離下一堂仲有9個字
黎個系聚先
「我終於見到你喇」
講呢句既人係咪睇緊?
我想笑
百几人com几時上tuto
佢地提議過几廿set時間出黎
每set係2堂,返一堂返就得
開頭果几組時間勁多人撞堂,我全部都冇事
暫時結論係M2同T11
cu timetable得10節,而家迫住開個實冇人撞既11
我M2撞左大通...死就死啦
真係煩左d
個個course第一堂都叫人唔好抄功課
reg果日已經有個talk講呢樣野
冇記錯開學前几日ba副院長都有封email
划艇 land train
拉機同circuit training (唔駛走黎走去,淨係所有人跟住佢做果組動作)
果個人問我地知唔知circuit係咩黎
我有反應
之後佢話某個動作唔係另一個,我爆左句:「交換腿跳」
有個女仔問我讀邊間中學
又一個mst
係腸既2家姐
「你講得出circuit同交換腿跳」
再講多兩句佢就問我係咪eas
超勁
佢應該係由我講既野判斷到我同腸係同一屆
>>September 5, 2006 at 4:33:13 PM GMT+8
2006 年 9 月 3 日 星期日 【晴】
第1日上堂
9點几返到cu
排隊排到火車站既另一邊
好彩10分鐘趕到
下次seven個閘出可能會好d
science centre L1,2,3都有
就係搵唔到上堂地點既L4
個通識chem好多人未放break就走左
條友d聲線冇高低起伏既
比棟LSB fake左
rm 241上堂
響1樓上左半層,點解天台黎既?!
原來要落半層兜個大圈去對面海
maths既"dr lau chi hin"係咪imo training果個劉智軒?
喂唔對路...imo果陣佢几ok架
今日佢響白板勁寫錯字
我諗佢寫錯到自己都頂唔順,就搬部投影機過黎(用透明膠片果d)
一開始仲以為佢會寫出界
不過佢几好
原本2堂45 mins,中間有15 mins break
比我地決定照原定抑或將15 mins擺最前或者最後
投票結果係擺最後
咁就有另一個問題
果班多數人都qfn
有半個鐘比我地行去一個唔駛2個字去到既地方上之後果堂econ
每個course都一本textbook+n本reference
好似al d書單咁
re 姿:
哦...几啦
我退左唔少嚕
你咩事2截色?
>>September 5, 2006 at 4:27:04 PM GMT+8
2006 年 9 月 2 日 星期六 【晴】
划艇training
究竟應該話中大係大定細呢?
細? 兩次o camp既組都冇eas人(大o冇問,有都未定)
大? 今日3個yr 1 (唔計我)有一個
都係話細好d
勁多mst既師兄師姐
今日又有一個coach係
今日好多shaw人
有個內地生都係
四川黎
個個d普通話都唔係几掂
佢仲話自己要快d學識廣東話
聽佢咁講會令人諗到:係自己要快d學識普通語
曬到兩隻手都係兩截色
前臂外側係黑色,內側同上臂係白
我唔想變地圖...
聽日
第一日響大學正式返學
未ready
心理上仲未離開中學階段
http://forum.showhappy.net/index.php?showtopic=38465
嘩...型到佢丫
"六四"兩個字要ban好合理,但點解連國家領導人既名都唔比人講?
遲下會唔會有d正常既數學網站都比佢ban埋呢?
因為26=64
http://subscribermb.awardspace.com/?password=hkgolden
一擊必殺! 功德完滿
不過用呢樣野好似係犯法
英國有人做左類似既野比人拉左
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=723842
>>September 3, 2006 at 4:42:26 PM GMT+8
2006 年 9 月 1 日 星期五 【晴】
繼續煲機
好耐冇返過教會嚕
我覺得任何程度既英文我都唔同得人補...
無線播完神鵰我至睇
英雄大會打霍都果集笑死
>>September 2, 2006 at 5:01:58 PM GMT+8
2006 年 8 月 31 日 星期四 【晴】
朝早返左mst
個看更好大壓力
以前任何assembly都覺得好悶想佢快d完
今次唔駛返去都得登返
可能唔悶係因為我唔係坐響入面
介紹老師既方法改左
成個開學assembly咁悶,好似之前咁有得嗌下咪几好...
鄺sir:「已故既班長」
好野
picnic係星期四
sports day係二三,返到第一日
去cu聽grant loan既talk
上車之前見到esther
到某個站組爸上左車
「乜你地咁快一齊喇?!」<-好驚訝
我都好驚訝佢咁誤會法
kevin話個talk好廢,唔去都得
真係...
淨係不斷叫人唔好填假野
有几句係響唔同section講左2次
煲金庸群俠傳
好多年前果隻單機版
得閒玩下d舊game真係几開心
原來我n年前爆機果陣對隻game知得勁少野
夜晚游水
勁多人
張老師都響度!
原來我今日唔記得左做好多野
但係又全部都有其他人提醒我
summer course出左grade
英文同maths都係得個"P"
蝕晒,早知淨係P or F就hea讀啦
course add/drop
雖然唔係今日deadline
reg assembly
組爸媽幫我reg左,不過我想知果3次既topic
>>September 2, 2006 at 3:51:48 PM GMT+8
2006 年 8 月 30 日 星期三 【晴】
而家12點几
細佬已經訓左
我聽日唔駛返學
阿爸監實我叫我熄機
其實阿媽10點倒至嗌我訓
有冇病呀?!
晚晚迫我早訓,唔怪得我兩斬o camp都係第2日就眼訓啦
>>September 1, 2006 at 3:09:53 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|