|
2005 年 4 月 13 日 星期三 【晴】
頂!
做死人咩~~~~~~~~
今日做到發脾 4
口黑面黑~~~!!!!!!!!!
>>April 14, 2005 at 1:05:29 PM GMT+8
2005 年 4 月 7 日 星期四 【晴】
我~~有種特別的感覺
這感覺只能用心感受
說不出口~
>>April 8, 2005 at 12:39:59 PM GMT+8
2005 年 4 月 7 日 星期四 【晴】
突然又冇乜mood了 ~.~
攪咩呀
>>April 7, 2005 at 4:54:31 PM GMT+8
2005 年 4 月 5 日 星期二 【晴】
好有好感呀 ^^
>>April 6, 2005 at 1:52:16 PM GMT+8
2005 年 4 月 5 日 星期二 【晴】
今日開始又要返工喇
好悶囉,一朝上完堂就搵野攪
但搵極都冇野好做
阿林比人fire左
我地又要大執位喇
但估唔到唔係珊珊中招
而係carman硬食囉
連小草都 lai 野
我都好似有野要轉呀
但仲未知轉 d 咩咋
希望唔會係大變動啦=.=
>>April 6, 2005 at 7:45:15 AM GMT+8
2005 年 4 月 5 日 星期二 【晴】
馬交之旅終於都完了
呢兩日玩得好開心呀
不過~~今日開始又要返工喇
又要開始黑板的生活了~
加油!
>>April 5, 2005 at 5:29:00 PM GMT+8
2005 年 4 月 1 日 星期五 【晴】
琴日終於電左個髮
小草話掂
曦兒話好得 ^^
聽日又同佢地一齊去馬交玩
好期待,好緊張
仲有好興奮呀 ^0^
今晚唔會訓唔着掛 ^^a
>>April 2, 2005 at 4:32:13 PM GMT+8
2005 年 3 月 31 日 星期四 【晴】
做緊主題教學設計
但係好難集中
因為我....
諗緊佢....
>>March 31, 2005 at 4:44:03 PM GMT+8
2005 年 3 月 30 日 星期三 【微冷】
哇~~~夏天都仲未到
我已經買左8件新衫喇~~~
好彩今日冇買鞋咋..
其實我都睇中左一對 ^^"
>>March 31, 2005 at 11:25:21 AM GMT+8
2005 年 3 月 28 日 星期一 【晴】
今日同兩隻狗玩過
第一隻係人間既狗狗
第二隻係阿 chow 既 moon moon
唔知係咪 moon moon 聞到我身上有陣狗味
所以佢係咁 lur 住我唔放
仲用我手指 "hi" 牙仔:
不過佢都幾大隻呀,我諗佢都 ok 聽話既
起碼我頭先鬧佢個陣佢識得扮野 sit sit 先丫~c.c
哈哈~~真係好得意,如果佢聽話既話~~
我諗我會幾鐘意 moon moon..
但我都係鐘意小型狗多d
可以成隻抱上手
唔似今日咁,係咁比 moon moon 撲上來
仲差 d 比佢咀到 XD
﹝其實佢已經 lai 到我咀角....=.=﹞
>>March 30, 2005 at 11:53:34 AM GMT+8
|