|
2005 年 5 月 18 日 星期三 【晴】
前兩日帶放學個陣
咁岩遇到6B班
雙龍行過~
佢突然間同我講:
鄧老師,最衰我唔識得吹口哨丫
如果唔係我一定會"獠"你....
哈哈哈,比佢咁講一講
我都唔知比咩反應佢先好
不過如果佢真係獠我又唔軀~~
佢咁靚/型仔~~呵
個晚我訓覺
立即夢見佢
哈哈哈~~~~~
>>May 19, 2005 at 11:40:02 AM GMT+8
2005 年 5 月 15 日 星期日 【晴】
今日係星期日呀
11點幾起左身,跟住同爸爸媽鎷細佬去左飲茶
因為之前已經同小草講好左今日如果天氣好既話就會去郊遊
所以飲完茶之後,我地就出發喇
我地既目的地係南生圍
之前係網上面找左少少資料
亦都睇過人地影個 d 相
見到人地影既好靚
我地 meet 左之後就搭西鐵去元朗站
跟住就入去喇
我地首先過橫水道
過左去之後行左一陣
就去到主要既小路
小路兩邊種左好多樹
仲有魚塘同埋草叢
所以景色好靚
我同小草一路行一路影相
係就係熱d同曬d
但我地都行得好開心
我地行左都有幾粒鐘
咩都行咩都睇下
好開心
今次旅程比我預計既舒服好多
可以講係完全唔辛苦
而我本身亦唔介意經過一段辛苦既旅程
目的只係為左睇一 d 好靚既景色
因為我覺得咁係值得既
我地諗住遲 d 再去郊遊
下次去邊好呢?
>>May 15, 2005 at 4:52:16 PM GMT+8
2005 年 5 月 13 日 星期五 【晴】
今日呀~~變態架
一早開會開到人都癲
今朝9點開始開會,一路開係咁開
開到4 點先完
佢都冇na病架~~
個會又悶喎,又無聊
攪到地個個都釣哂魚
但又唔敢訓着
廢事阿祥咩咩咩啦~~
總之今日係勁攰既一日 ~_~
>>June 11, 2005 at 6:11:59 PM GMT+8
2005 年 5 月 12 日 星期四 【晴】
今日雖然係黑色星期五
但一切事都過得好正常
放左工同阿芝去左行街
我自從qiut hall之後就冇再見過佢喇~
同佢一路行街睇野
一路傾計吹水
我地係朗豪行左好耐
大家都買左少少野
跟住就去左食飯
當然又係咁吹水吹不停啦
我地講返阿云姐,講下佢今年既housemate
食完都已經10點幾
跟住再係家樂行多陣已經11點
之後就各自散喇
頭先搭搭下車
收到個sms
原來係佢send過來既
又係講埋d無聊野
正一傻婆~~
不過我鐘意
因為咁先同我夾丫嘛 ^+++^
>>May 13, 2005 at 5:12:55 PM GMT+8
2005 年 5 月 8 日 星期日 【溫暖】
哇~~今日落好大雨呀
不過放學個陣
gigi老師一樣同我地去食元朗食野
我地食左好耐呀
又傾左好多計
好飽囉,又好開心
但係....點解今日唔出紅雨或黑雨呀......><
>>May 9, 2005 at 4:12:02 PM GMT+8
2005 年 5 月 7 日 星期六 【乍寒還暖】
今日係母親節丫
下午同細佬楂左架車出去同媽咪去玩
我地去左青衣城食野同行街呀
入左意粉屋,我地就係咁睇食咩好
跟住又叫pizza又意粉又salad
好好味丫,仲好飽
食完個陣都唔夠6點
但我飽到而家 =v=
頭先8點幾返到天水圍
我唔知黐左邊條筋,突然想整cake比媽咪食
咁我就o拿o拿聲去超巿買材料
但係pk搵來搵去都冇vanilla油喎~~賣哂 = =+
咁跟住我去左恵康買啦
返到屋企之後
我就開始整喇
我今次整紐約芝士餅呀
今次係我第一整呢種 cheese cake 咋
唔難整囉,不過一個人整冇人幫手又用多好多時間
完成左之後,好開心囉
不過而家等佢凍所以唔食得住
等我聽日就去食下佢先~~
呢個係我送比媽咪既母親節禮物丫
媽咪,我愛你 ^0^
>>May 8, 2005 at 4:44:19 PM GMT+8
2005 年 5 月 6 日 星期五 【晴】
突然覺得天色明朗
心情很輕鬆 ^^
>>May 7, 2005 at 11:08:15 AM GMT+8
2005 年 5 月 6 日 星期五 【晴】
哇~~
果真耐人尋味呀
都唔知發生咩事
唔知幾時會水落石出呢
雖然到時我可能會唔見左d野
但我仲係好期待呀~
>>May 7, 2005 at 11:01:35 AM GMT+8
2005 年 5 月 5 日 星期四 【晴】
決定暫時咩都唔理住
唔想攪到自己心情唔好~
>>May 7, 2005 at 11:02:12 AM GMT+8
2005 年 5 月 3 日 星期二 【晴】
點解我忍唔到手
我........
唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
我唔鐘意呢種感覺
仲要係好憎好憎好憎好憎好憎好憎好憎好憎好憎添呀!
>>May 3, 2005 at 4:33:52 PM GMT+8
|