|
2002 年 11 月 20 日 星期三 【晴】
人,日日都係咁過日子,我覺得,冇咩特別。
你攪過 d 咩唻咩?
你玩過 d 咩?
呢日發生過 d 咩特別事唻?
咁又點。
日子對於我唻講,已經變得冇意義。
>>November 21, 2002 at 10:03:12 AM GMT+8
2002 年 11 月 16 日 星期六 【晴】
今日好驚呀!
點會發埋d 咁既夢架?點解呢?點解呢?
個感覺好真實,好有壓迫感,但又好舒服........
個樣好近,好清楚........好怪呀 =.=
仲頂癮就係,發左另一個夢唻 support 我之前個夢,話我知呢個夢係真既......oh my god!
究竟發生左d 咩事呀 ~o~"
>>November 18, 2002 at 5:43:56 AM GMT+8
2002 年 11 月 15 日 星期五 【雨】
哇哇哇,畢業禮喇,好開心呀,但..............個天落雨 =.=
但唔理啦,係咁依上左一下台,同d fd 吹下水,個典禮咁就完左了
之後乜都唔理,見人就影見人就影,影左好多相,好多相,影到好 支力 呀 XDDDD
影到部 dc 冇哂電,但都仲未影完 ^3^
今日真係好 支力 呀,但好開心好開心,可以見返咁多舊同學好朋友呢 ^^
>>November 18, 2002 at 5:39:25 AM GMT+8
2002 年 11 月 14 日 星期四 【晴】
今日比死 cheap chan 訓左我張床,攪到我冇得訓晏覺 ~o~"
听日就係畢業禮喇,到時會見到好多舊同學,一定會開心死我喇
^3^
但要好早起身,實會眼訓死我的了....
我要影相影到爆 XDDD
>>November 15, 2002 at 3:26:27 PM GMT+8
2002 年 11 月 13 日 星期三 【晴】
再過2日就係畢業禮喇,又可以見返好多fd
好期待呀 *3*
仲有就係,我琴晚超唔夠訓,而家個頭好死痛 ~"~
>>November 14, 2002 at 5:13:14 AM GMT+8
2002 年 11 月 12 日 星期二 【晴】
唔知做乜,我只係駁返條 audio 線去個 cd rom o者....
其中一個 cd rom 就唔 work了....
連開機同入 bios 都 detect 唔到
好彩仲有一個 cdrw 可以用o者 =.=
究竟發生左 d 咩事呀??
>>November 14, 2002 at 2:06:21 AM GMT+8
2002 年 11 月 11 日 星期一 【晴】
哇哇哇,今日我換左部電腦呀!
咩system唔詳細講了,但好快呀!
人地同我hum好部機,佢就夠鐘走了,剩返d手尾,又係我跟=.=
好似撞左底版 sound card,又入唔到 window 喎....
我攪下攪下,又攪到部機完全用得返,同之前一樣
哈哈,勁呀,但我都唔知自己攪過d乜,只係不停咁install 同 install 咋
從此,部機唔再 lag 了,又可以開返icq,哈哈
但我general 唻講,都係潛水既^^""
>>November 12, 2002 at 6:10:37 PM GMT+8
2002 年 11 月 9 日 星期六 【晴】
今日,我地一齊返左去西英呢!
我同winky 都拎埋件袍返去影相,影左好多好多相。
真係冇諗過可以返去同d阿sir一齊影畢業相。
如果唔係咁岩攪校慶,真係冇呢個咁既機會......好岩時候呢!
學校變左好多呀,靚左好多好多,又見d 師弟師妹攪得幾好,感覺好好。
我地返返去以前7B既班房─bio lab,好有一個熟悉既感覺,但又好似好遙遠咁......
再上 chem lab,一個我地成日都會去地方....諗起個陣做chem lab,個 reflux、my heart will go on....
一切一切都係快樂既回憶。
從前好勁既organic chem,今日已經忘記左9成....silver mirror個equation 出咩,idoform test....哇!
總之,呢幾日過得好開心 ^^
>>November 12, 2002 at 6:06:19 PM GMT+8
2002 年 11 月 8 日 星期五 【晴】
今個星期咁岩係西英廿五年校慶,學校攪左一個聚餐,梁sir 幫我地班留左一圍。
一次過出唻見返十幾個預科時既同學,真係好開心,個陣同佢地玩得好理好癲架!
以家大家各有自己既發展,感覺唔同左好多,但都係開心既。
我地傾左好多自己既近況,但最開心都係講返中六七時所發生過既事....
真係令人好懷念....
之後大家一齊去食糖水啦,仲約埋返去影畢業相
^^
>>November 12, 2002 at 5:55:10 PM GMT+8
2002 年 11 月 7 日 星期四 【晴】
今日返左學,約左WENDY同牛出唻食飯。
好耐冇見過佢地2個了,而家各有各忙,真係好難約........我好死開心呀!
想從前我地3 個一走埋一齊,就會發哂癲.....哈哈
我地見面之後,又好似以前咁....係條街度發癲 ^^"
牛既丁字腳 POST,WENDY 既「靚樣」同我神經質既癲笑......
哇哇哇哇..............@o@
我地傾左好多野呀,一齊過得好開心,如果可以再係咁就好了
牛,wendy,我愛你地呀 >3< !
>>November 12, 2002 at 5:49:23 PM GMT+8
|