寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆★☆★呢個係◎瑪娜日記,大家enjoy enjoy 啦☆★☆★

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

2005 年 8 月 17 日 星期三 【乍寒還暖】

媽咪要 9月26 先返來呀
佢會同三姨媽一齊返
而表哥就會同 jenny 一齊返咁話喎
唉~~仲有成個幾月
要繼續做煮飯婆喇

btw,頭先搵到 1-50集 gundam seed
好開心 ^^
又可以煲高達了~
阿斯蘭 & 卡嘉莉呀~~~

>>August 17, 2005 at 4:45:03 PM GMT+8


2005 年 8 月 12 日 星期五 【颱風】

Gundam Seed Density

煲完 gundam seed density 第42集
(第 36 集終於找到^0^)
只得一個字可以形容~~正!

我一向對 z gundam 比較熟悉
記得以前電視播個陣,我已經日日追來睇
多年之後阿 chow 買返 vcd,我又從頭睇多次
感覺都係咁正

係 z 之後既 zz就冇咁好睇喇
所以我一直都以為冇邊套 gundam 會好睇過 z
(雖然都有一期幾鐘意 F-91)

今次睇 seed density~冇乜特別原因
前排 dl 左好多卡通,seed-d 係其中一套
其實我之前係攪錯左以為佢係 seed
所以dl 左佢返來先

趁住而家summer比較得閒
我一口氣煲左好幾套卡通
其實我有 city hunter 同不思議遊戲可以睇既
但.....

不過唔睇就由自可,一睇就大大穫.....
當我睇佢第一集開始,就知自己 lai 左野喇
雖然開頭唔係好清楚之前發生過d咩事(因為冇睇 seed)
但睇睇下就摸到d來龍去脈
而且越睇越正,一開始左就根本唔想停

係呢幾日,我一次煲哂42集
完全係冇停既意識囉
睇完一集就立即要駁住睇下一集
上哂身~~

而家我個腦只得幾樣野:
阿斯蘭、卡嘉莉、雷、議長、密涅瓦、大天使、density、freedom、拂曉、impluse....
好驚囉,完全上哂腦~

我部 pc 方面....嘿嘿嘿
wallpaper 已經用左阿斯蘭
winamp skin 係阿斯蘭&基拉(大和吉良)
聽既歌全部都係 seed-d 既 OP、EP、theme song

yeah~~
想知咩叫中毒?
睇我而家就知啦~~^^"

>>August 13, 2005 at 2:00:21 PM GMT+8


2005 年 8 月 11 日 星期四 【乍寒還暖】

呢期放假
日日係屋企煲卡通
前排煲哂 51 集鋼鍊
跟住係n年前既天戰記
而家就係 gundam seed density
哇,真係估唔到套野正成咁
等我仲諗住睇哂之後 del 左佢吉返d harddisk 位出來
而家~~哈哈,諗諗先!!
不過套野係日本都未播完丫
好似頭文字 stage 4 咁
又係等到人頸到長個隻~~
不過冇計啦
鬼叫我要睇咩
而家希望快快 dl 返我 miss 左既 s-d 36話
等我睇下阿斯蘭同美玲究竟發生左d咩事而逃離札夫特....

等待....始終都係難捱既呢~

>>August 12, 2005 at 1:39:22 PM GMT+8


2005 年 8 月 4 日 星期四 【晴】

自畢業到而家 interview 左咁多次
我從來都未試過好似今次咁
咁渴望 in 得成一間學校

首先,呢間學校好近我屋企
我就係交通費都可以慳返唔少
而且仲可以慳埋時間
就算真係做得晏d先走
返到屋企都唔會好夜

另外仲有一個最重要既原因
就係佢可以比到 12 pts 既薪金我
如果真係咁
我賠錢比阿祥走都係碎料
咪豪比佢囉~~
仲有,咁樣做幾個月
真係請哂全家人去旅行都仲得!

所以,我真係好希望今次可以成功
我唔想再係咁飄泊喇....

>>August 6, 2005 at 12:55:28 PM GMT+8


2005 年 7 月 31 日 星期日 【晴】

鴻鴻就塵埃落定喇
聽日又去旅行
真係去得開心安心又放心
我都戥佢高興

唔知我會唔會都有好消息呢
希望我都可以好似佢咁呀
好擔心呀....

頭先去 body check
check 到我壓力指數....
人地高過 10,000 代表唔好
我竟然過左 60,000....
我一直以來都以為自己好識得放鬆同悉放自己既壓力
但原來唔係囉....

>>August 1, 2005 at 2:52:31 PM GMT+8


2005 年 7 月 27 日 星期三 【晴】

我都真係估唔到
我呢兩日做咩可以咁堅
琴日同完隻 lulu 砍
今日又同校長 fight !

哈哈,真係好型,仲要好威
mana 勁呀~~
yeah~~!!!!!


p.s. 今晚一定會訓得好安樂~

>>July 28, 2005 at 2:39:38 PM GMT+8


2005 年 7 月 26 日 星期二 【晴】

真係估唔到
到左 last 個幾日
都會同呢個八婆炒大穫
仲要炒得咁甘!
反正我一早都唔諗住留低
都係爛命一條
我怕咩同你砍過!

你咪四圍同人唱囉
你估 d 人信你定信我丫o拿
仲口口聲聲話來年點點點
而家我同 mandy 一野撬起你呀
我放長雙眼睇你點死
你咪自己一個人做 q 飽佢囉
挑!

期待聽日既好戲上演~
真係諗起都大快人心
心都涼哂
哈哈哈哈哈~~~~

>>July 27, 2005 at 1:32:17 PM GMT+8


2005 年 7 月 24 日 星期日 【晴】

決定左了....

唔會後悔

你會支持我嗎?

>>July 24, 2005 at 4:23:01 PM GMT+8


2005 年 7 月 19 日 星期二 【晴】

頂你個死毒婁!

>>July 19, 2005 at 4:46:46 PM GMT+8


2005 年 7 月 18 日 星期一 【晴】

拜託

唔該比我快快安定落唻啦

我唔想再一次有呢個咁既心情呀

我想唔使再煩呀

點解我次次都係咁唔好彩架

今次比我落實啦

好唔好呀~~~~~~><

>>July 18, 2005 at 4:01:42 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

 


瑪娜夕夜☆~* ~按一下可到瑪娜的網頁呢 你自認知瑪娜幾多野? 想唔想再知多d? 咁你就要去下瑪娜網頁睇下喇~ 唔使比$$仲有正正 midi比你dl~ 更加唔少得既就係有瑪娜既相相陪你過下d無無聊聊既時間!!!呵呵,真係諗落都夠開心啦 ^0^ 咁你仲係度等d咩呀? 仲唔快d去 >o<?

廣告

讀者留言

路人留言   |

oh~原來你有寫日(月)記的習慣
>>March 6, 2005 at 6:10:21 PM GMT+8

傻野! <br>我都好掛住你地呀
>>April 15, 2003 at 1:52:21 PM GMT+8

人氣: 15954

Design & Scripting by ShowHappy.Net