|
2005 年 8 月 17 日 星期三 【乍寒還暖】
媽咪要 9月26 先返來呀
佢會同三姨媽一齊返
而表哥就會同 jenny 一齊返咁話喎
唉~~仲有成個幾月
要繼續做煮飯婆喇
btw,頭先搵到 1-50集 gundam seed
好開心 ^^
又可以煲高達了~
阿斯蘭 & 卡嘉莉呀~~~
>>August 17, 2005 at 4:45:03 PM GMT+8
2005 年 8 月 12 日 星期五 【颱風】
Gundam Seed Density
煲完 gundam seed density 第42集
(第 36 集終於找到^0^)
只得一個字可以形容~~正!
我一向對 z gundam 比較熟悉
記得以前電視播個陣,我已經日日追來睇
多年之後阿 chow 買返 vcd,我又從頭睇多次
感覺都係咁正
係 z 之後既 zz就冇咁好睇喇
所以我一直都以為冇邊套 gundam 會好睇過 z
(雖然都有一期幾鐘意 F-91)
今次睇 seed density~冇乜特別原因
前排 dl 左好多卡通,seed-d 係其中一套
其實我之前係攪錯左以為佢係 seed
所以dl 左佢返來先
趁住而家summer比較得閒
我一口氣煲左好幾套卡通
其實我有 city hunter 同不思議遊戲可以睇既
但.....
不過唔睇就由自可,一睇就大大穫.....
當我睇佢第一集開始,就知自己 lai 左野喇
雖然開頭唔係好清楚之前發生過d咩事(因為冇睇 seed)
但睇睇下就摸到d來龍去脈
而且越睇越正,一開始左就根本唔想停
係呢幾日,我一次煲哂42集
完全係冇停既意識囉
睇完一集就立即要駁住睇下一集
上哂身~~
而家我個腦只得幾樣野:
阿斯蘭、卡嘉莉、雷、議長、密涅瓦、大天使、density、freedom、拂曉、impluse....
好驚囉,完全上哂腦~
我部 pc 方面....嘿嘿嘿
wallpaper 已經用左阿斯蘭
winamp skin 係阿斯蘭&基拉(大和吉良)
聽既歌全部都係 seed-d 既 OP、EP、theme song
yeah~~
想知咩叫中毒?
睇我而家就知啦~~^^"
>>August 13, 2005 at 2:00:21 PM GMT+8
2005 年 8 月 11 日 星期四 【乍寒還暖】
呢期放假
日日係屋企煲卡通
前排煲哂 51 集鋼鍊
跟住係n年前既天戰記
而家就係 gundam seed density
哇,真係估唔到套野正成咁
等我仲諗住睇哂之後 del 左佢吉返d harddisk 位出來
而家~~哈哈,諗諗先!!
不過套野係日本都未播完丫
好似頭文字 stage 4 咁
又係等到人頸到長個隻~~
不過冇計啦
鬼叫我要睇咩
而家希望快快 dl 返我 miss 左既 s-d 36話
等我睇下阿斯蘭同美玲究竟發生左d咩事而逃離札夫特....
等待....始終都係難捱既呢~
>>August 12, 2005 at 1:39:22 PM GMT+8
2005 年 8 月 4 日 星期四 【晴】
自畢業到而家 interview 左咁多次
我從來都未試過好似今次咁
咁渴望 in 得成一間學校
首先,呢間學校好近我屋企
我就係交通費都可以慳返唔少
而且仲可以慳埋時間
就算真係做得晏d先走
返到屋企都唔會好夜
另外仲有一個最重要既原因
就係佢可以比到 12 pts 既薪金我
如果真係咁
我賠錢比阿祥走都係碎料
咪豪比佢囉~~
仲有,咁樣做幾個月
真係請哂全家人去旅行都仲得!
所以,我真係好希望今次可以成功
我唔想再係咁飄泊喇....
>>August 6, 2005 at 12:55:28 PM GMT+8
2005 年 7 月 31 日 星期日 【晴】
鴻鴻就塵埃落定喇
聽日又去旅行
真係去得開心安心又放心
我都戥佢高興
唔知我會唔會都有好消息呢
希望我都可以好似佢咁呀
好擔心呀....
頭先去 body check
check 到我壓力指數....
人地高過 10,000 代表唔好
我竟然過左 60,000....
我一直以來都以為自己好識得放鬆同悉放自己既壓力
但原來唔係囉....
>>August 1, 2005 at 2:52:31 PM GMT+8
2005 年 7 月 27 日 星期三 【晴】
我都真係估唔到
我呢兩日做咩可以咁堅
琴日同完隻 lulu 砍
今日又同校長 fight !
哈哈,真係好型,仲要好威
mana 勁呀~~
yeah~~!!!!!
p.s. 今晚一定會訓得好安樂~
>>July 28, 2005 at 2:39:38 PM GMT+8
2005 年 7 月 26 日 星期二 【晴】
真係估唔到
到左 last 個幾日
都會同呢個八婆炒大穫
仲要炒得咁甘!
反正我一早都唔諗住留低
都係爛命一條
我怕咩同你砍過!
你咪四圍同人唱囉
你估 d 人信你定信我丫o拿
仲口口聲聲話來年點點點
而家我同 mandy 一野撬起你呀
我放長雙眼睇你點死
你咪自己一個人做 q 飽佢囉
挑!
期待聽日既好戲上演~
真係諗起都大快人心
心都涼哂
哈哈哈哈哈~~~~
>>July 27, 2005 at 1:32:17 PM GMT+8
2005 年 7 月 24 日 星期日 【晴】
決定左了....
唔會後悔
你會支持我嗎?
>>July 24, 2005 at 4:23:01 PM GMT+8
2005 年 7 月 19 日 星期二 【晴】
頂你個死毒婁!
>>July 19, 2005 at 4:46:46 PM GMT+8
2005 年 7 月 18 日 星期一 【晴】
拜託
唔該比我快快安定落唻啦
我唔想再一次有呢個咁既心情呀
我想唔使再煩呀
點解我次次都係咁唔好彩架
今次比我落實啦
好唔好呀~~~~~~><
>>July 18, 2005 at 4:01:42 PM GMT+8
|