寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆★☆★呢個係◎瑪娜日記,大家enjoy enjoy 啦☆★☆★

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

2004 年 10 月 16 日 星期六 【晴】

今日既馬拉松式童軍班
個人真係好攰
本身已經連返左咁多日學
而家連星期日都要返去
一連返十幾日冇得休息
唔係講晦氣說話,不過我真係好攰

但係,今日上堂竟然比我撞到第一年一齊係榮茵實習既Eric
佢都仲好似以前咁英咁靚仔 :p
原來佢而家係上水教
咁咪好囉,幾近佢丫

返到屋企已經7點幾
本身老豆叫我去食飯
但我真係頂唔住
跟住就一野瞓左上床喇~~
如果唔係頭先比細佬嘈醒左
我諗我今晚真係未必會醒
不過而家咁都好
起碼我仲識得裝好飯盒同埋較alarm听朝起身丫^^"

早抖喇~~~~~~~~~~

>>October 27, 2004 at 2:48:34 PM GMT+8


2004 年 10 月 15 日 星期五 【晴】

頂!


頭先出一出去百佳買野之嘛
返唻就食左張牛肉乾喇
咁就唔見左 $320 喇

呢排成日唔見錢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

做乜我會咁黑仔架~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<

>>October 16, 2004 at 2:11:43 PM GMT+8


2004 年 10 月 12 日 星期二 【晴】

今日知道
學校下晝班既請假王
因為一d問題解決唔到
冇耐前自殺,過左身

聽完後
我好似冇事發生咁.....



我係咪好冇人性呀?

>>October 14, 2004 at 3:28:58 PM GMT+8


2004 年 10 月 8 日 星期五 【晴】

雖然我唔係基督教徒

但估唔到我睇受難曲

都會睇到喊

>>October 9, 2004 at 4:56:23 AM GMT+8


2004 年 9 月 27 日 星期一 【晴】

中秋節快樂

今day有一個開心既中秋節^^

>>September 29, 2004 at 6:36:02 AM GMT+8


2004 年 9 月 22 日 星期三 【晴】

今day忙到嘔
頂哂條pk既堂
頂你d工作量double上

頂你d堂唔係問題
但都要夾我時間表先得架
而家真係算點唧
係咪玩我先丫

都未試過好似今日咁攰既
第一次覺得眼訓

正一多舊余!

>>September 23, 2004 at 2:15:52 PM GMT+8


2004 年 9 月 21 日 星期二 【陰】

期待既事終於發生
眾人開心,真係皆大歡喜
不過我就要接蘇州屎

tracy講得真係冇錯
呢個正一賤男人
好叉麻煩

我話過
我出年一定會離開呢間學校!

>>September 22, 2004 at 2:21:20 PM GMT+8


2004 年 9 月 15 日 星期三 【晴】

今日~~比個一年級學生激死~~
講又講過,話又話過
佢死人都要係課室走唻走去
話極都要四處攪破壞
今日,我終於都頂佢唔順
捉住佢勁搖,搖完之後仲要繼續鬧
一邊鬧,一邊用手指係咁篤佢個頭........

哇卡卡
係我兩個動作同時進行既期間
見到個學生既頭開始越 dup 越低
雙手又開始放係後面
我意識到我既行為終於見效喇~~心裏暗爽中

見佢有反應,我唔再鬧佢
係時候出軟功了~~呵
見佢d 眼淚一滴一滴咁跌落唻
我心軟?
no way 啦,係時候要叮返佢咋
我邊有咁易心軟~
係時候同佢講道理喇
佢都知道自己錯咩
tum 佢笑之後,好似咩都冇發生過咁
而且效果好得囉
佢呢兩日都乖左好多
起碼唔使我咁煩先啦~~

唔,鬧學生都真係幾~~~~過癮
呵呵~~
講下笑咋 ^^"

>>September 18, 2004 at 5:34:08 PM GMT+8


2004 年 9 月 15 日 星期三 【晴】

我頂你個肺丫~~
好一個變態的女人
no~~係tb先岩

shit~~~~~
我唔上唻你唔上唻?
你咪一陣間又跟住我走先好
攪到我日日放工都好似走難咁
你真係有冇攪鬼錯!

eat shit 啦
食乜q野意粉呀
食意粉都唔銀適用筷子
你銀唔銀係中國人唻架
都唔知IEd點攪既
點會比d咁既人grad架!

去死啦~吼

>>September 16, 2004 at 10:25:52 AM GMT+8


2004 年 9 月 13 日 星期一 【晴】

誰會甘心做 TA?
今年就當係蝕比你唻交學費~
明年一齊齊發圍

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

要對住一個癡孖筋既人
落得一句 "你好 cool 喎"
係我唔好彩定佢唔好彩?
好在佢唔係好敢惹我
頂你~~
咪當我係善男信女!
得罪我~~你冇好結果!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

你咪攪埋我就得喇
我話之你去死吧!
咪諗住同我打交道
你「絶對」唔係我杯茶

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

醒你一句:

癡孖筋!

>>September 14, 2004 at 3:46:33 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

 


瑪娜夕夜☆~* ~按一下可到瑪娜的網頁呢 你自認知瑪娜幾多野? 想唔想再知多d? 咁你就要去下瑪娜網頁睇下喇~ 唔使比$$仲有正正 midi比你dl~ 更加唔少得既就係有瑪娜既相相陪你過下d無無聊聊既時間!!!呵呵,真係諗落都夠開心啦 ^0^ 咁你仲係度等d咩呀? 仲唔快d去 >o<?

廣告

讀者留言

路人留言   |

oh~原來你有寫日(月)記的習慣
>>March 6, 2005 at 6:10:21 PM GMT+8

傻野! <br>我都好掛住你地呀
>>April 15, 2003 at 1:52:21 PM GMT+8

人氣: 15955

Design & Scripting by ShowHappy.Net