寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆★☆★呢個係◎瑪娜日記,大家enjoy enjoy 啦☆★☆★

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

2003 年 8 月 4 日 星期一 【晴】

平凡的一天~

其實平凡都是一種恩賜

>>August 5, 2003 at 5:14:14 AM GMT+8


2003 年 7 月 24 日 星期四 【陰】

warden 都有病架,開會開到10:45 pm 先放人
攪到人成點先可以食dinner.....>.<

>>July 24, 2003 at 5:32:40 PM GMT+8


2003 年 6 月 21 日 星期六 【陰】

今日終於都上返好成個月冇上既 df
同立,川入去打幻城啦,點知我比 npc 打死左 = =

冇得打gm喇,佢2~3點上,我2點死左,要到4 點先可以再攻城
你地玩得開心d 啦 =.=

>>June 22, 2003 at 7:05:55 AM GMT+8


2003 年 6 月 18 日 星期三 【晴】

交哂野喇^0^

今日好熱,不過我日日都 24 小時冷氣長開
怕咩 ccc

>>June 19, 2003 at 10:41:50 AM GMT+8


2003 年 5 月 27 日 星期二 【陰】

唔開心,好down

要自尋短見嗎?

>>May 28, 2003 at 7:47:31 AM GMT+8


2003 年 5 月 13 日 星期二 【晴】

各位,由於呢個日記有點兒問題,因此我去左另一個地頭喇
就係呢度:

http://udiary.net/diary_viewer.asp?id=2612

歡迎你地繼續唻睇瑪娜日記 ^^

>>May 14, 2003 at 6:25:12 AM GMT+8


2003 年 5 月 6 日 星期二 【晴】

哈,原來我咁多日都冇寫到日記喇
一字記之曰~~懶!

琴日去做 gym 啦,做完之後之又攰,又特別肚餓
咁過我都唔可以亂唻架 >.<
好,星期五再去游水先,實在....太耐冇去游喇,希望我唔會游唔到啦 :p

講起做 gym,真係好耐冇去過,不過其實做唻做去都係個幾樣啦,但點都好過之前既
成日都懶過鬼咁,再唔郁多d 真係唔得啦~~
好彩琴日拉過下筋,唔係既話,我今日一定會成個廢人咁~~~~行都行唔到 ~_~""
不過拉筋呢下野真係好神奇,今日真係冇乜事,係有少少攰咁啫

講起又講,琴晚真係好眼訓,好難得地,我12點鬆啲就噠左落床訓喇 kaka

好,又開始做下野先,今晚約左 sa sa 行街街 ccc
我要買鞋呀 >0<

>>May 7, 2003 at 5:11:36 AM GMT+8


2003 年 4 月 25 日 星期五 【陰】

哇哇哇,琴日同fd 去左睇戇 j 喎,真係比佢笑死
你地都快 d 去睇啦,包笑死你喎~~

kaka,勁無聊,睇陣書先 lu~~ :D

>>April 26, 2003 at 8:29:34 AM GMT+8


2003 年 4 月 23 日 星期三 【晴】

好開心呀
好多人同我講生日快樂呀^0^

係 game 好多人送左蛋糕比我啦
好多人 icq 我啦
仲有人打電話比我啦....

美中不足既就係要補堂
但總算係一個快樂既生日^^

多謝哂你地呀 ^3^

>>April 23, 2003 at 5:14:25 PM GMT+8


2003 年 4 月 20 日 星期日 【晴】

今日冇咩特別事,不過就約左阿 sa 出唻食野
自從上次影畢業相約過之後,我地都好耐冇見過喇。冇計啦,各有各忙呀~
我地又係傾左好多野啦,見到大家都幾好,冇乜特別事,我都覺得好開心

其實,真正既朋友,唔使成日 contact 都仲可以 keep 得好好啦,好似我同我 d fd 咁,大家成日都好唔得閒,冇可能成日見到,但都可以好 fd,呢 d 先係真正既友誼呢!

我真係好慶幸我身邊有一確真正既朋友呢~

>>April 22, 2003 at 1:15:29 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

 


瑪娜夕夜☆~* ~按一下可到瑪娜的網頁呢 你自認知瑪娜幾多野? 想唔想再知多d? 咁你就要去下瑪娜網頁睇下喇~ 唔使比$$仲有正正 midi比你dl~ 更加唔少得既就係有瑪娜既相相陪你過下d無無聊聊既時間!!!呵呵,真係諗落都夠開心啦 ^0^ 咁你仲係度等d咩呀? 仲唔快d去 >o<?

廣告

讀者留言

路人留言   |

oh~原來你有寫日(月)記的習慣
>>March 6, 2005 at 6:10:21 PM GMT+8

傻野! <br>我都好掛住你地呀
>>April 15, 2003 at 1:52:21 PM GMT+8

人氣: 15954

Design & Scripting by ShowHappy.Net