寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆★☆★呢個係◎瑪娜日記,大家enjoy enjoy 啦☆★☆★

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

2004 年 2 月 22 日 星期日 【炎熱】

岩先果個星期
係屋企過得好開心^^

>>February 22, 2004 at 5:40:09 PM GMT+8


2004 年 2 月 11 日 星期三 【颳風】

今晚就算通頂都要完成學校輔導份工課!

>>February 12, 2004 at 10:06:00 AM GMT+8


2004 年 2 月 9 日 星期一 【乍雨乍晴】

前幾日dl 左 Angel Heart 漫畫落唻
見今晚仲有時間可以休息多陣
咁我就開唻睇下


一路睇,有陣時比佢既好笑位攪到笑一下
但係,我一路睇一路喊既時間應該唔少得過50%
每當睇到獠同香舊時既回憶既時候
我就唔知點解會係咁喊
可能我感受到佢地個陣時既感覺掛
又或者,我太投入了,為佢地感到心痛....
因為 City Hunter 係我其中一套最鐘意睇既卡通漫畫之一


我本身唔鐘意喊,而且亦唔易喊
如果你用「硬淨」唻容易我都不為過
因為我總唔會表現到自己成個弱者咁
幾難撐既野,如果我一開左頭,就會撐到盡
好多識我既人都會覺得我好tough
可能呢個就係我既性格,亦係比人既感覺


不過我好奇怪,睇咩都好,卡通、漫畫、小說....等啦
都好鐘意睇佢地d感情位
但係,一有少少感人或感動場面
就足夠叫哂我d眼淚出唻


好攪笑呀呵?
我諗呢d就係人地所講
人總有既弱點了
而我既弱點,就係好易死係感情位
一但放出左真感情,我就會放得好澎湃
我諗呢個亦係點解個陣會踩得咁深
而又要用咁多時間爬返出唻既原因


雖然唔使一年,但對我唻講
呢個時間已經好長
不過呢件事以成過眼雲煙
有時同人講起諗起
都已經淨得啖笑
唔係咩一回事


記得個陣 AL 放榜
我知自己會入唔到想入既 U
讀最想讀既野時
係電話同個fd講左一陣,只流出一滴眼淚
流完轉個頭,已經同d 同學繼續吹水講笑
recover 既程度連我自己都嚇左一跳
可能同我天性性格樂觀又有關係吧。


講左咁耐
其實只係想講點解我睇 angel heart 會係咁喊 :p
好似好傻咁,係咪?

>>February 10, 2004 at 6:37:37 PM GMT+8


2004 年 2 月 8 日 星期日 【乍雨乍晴】

呢兩日係屋企瞓得好舒服
今朝比爹地叫醒左
原來佢放假呀,問我去唔去飲茶
我緊係去啦,咁跟住就同媽咪爹地去左飲茶喇


我地食到好飽呀,之後我地一齊去買 "食送"
我就撘車返唻,同dr. mok開會喇


頭先媽咪買左條虧佬褲過我
我從此做左虧佬~~定係虧婆呢


哇咔咔咔!!!!! XD

>>February 9, 2004 at 11:23:49 AM GMT+8


2004 年 2 月 5 日 星期四 【乍雨乍晴】

忙左好耐既盆菜宴今日終於完成喇
人都算幾多,160 人咁上下啦,而整体氣氛都唔錯
但係我真係做到好攰囉

今朝早先考完攞命漢字學
返唻歇左一陣就開始 set 場個d 野

好叉攰呀
我頂唔蒲了

唔去瞓唔得
早抖。

>>February 5, 2004 at 4:50:09 PM GMT+8


2004 年 1 月 31 日 星期六 【晴】

我地間屋輸左喇
死左係個toilet度~
不過,其實我地屋企都好乾淨架
你地得閒就唻下啦^^


>>January 31, 2004 at 6:06:22 PM GMT+8


2004 年 1 月 28 日 星期三 【颳風】

今次大煲喇!
原來有d屋仲乾淨過我地間呀
佢地仲要變態到...
所有野都乾淨到爆
咁先恐怖丫嘛
死啦,我地冇DVD機冇喇
希望仲嬴到7樓既清潔之星啦
拎返2張盆菜劵同50百佳coupon都好呀
唉~


>>January 29, 2004 at 1:22:42 PM GMT+8


2004 年 1 月 25 日 星期日 【乍雨乍晴】



哇,令人眼紅既腹肌呀 @@

>>January 25, 2004 at 9:11:25 PM GMT+8


2004 年 1 月 25 日 星期日 【乍雨乍晴】

天氣太凍
就算冇傷風冇病
都成日係咁流鼻水
有乜辦法呀?


>>January 25, 2004 at 8:37:37 PM GMT+8


2004 年 1 月 24 日 星期六 【乍雨乍晴】

哇,呢幾日好凍呀
不過,新年係要有返咁上下凍先至夠氣氛的~
今日係大年初四呀,不過我就返左唻...唉
返唻做乜?咪就係當值囉
初三晚都要返唻當值,真係夠你的!
姨媽佢地今日去我屋企呀
不過我又返左唻,細佬又開工
所以都唔齊人lu~不過冇計啦

又要開始我工作喇
真係有點想死既感覺
今日係咁多

~恭喜發財~ ^++++^


>>January 25, 2004 at 8:23:51 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

 


瑪娜夕夜☆~* ~按一下可到瑪娜的網頁呢 你自認知瑪娜幾多野? 想唔想再知多d? 咁你就要去下瑪娜網頁睇下喇~ 唔使比$$仲有正正 midi比你dl~ 更加唔少得既就係有瑪娜既相相陪你過下d無無聊聊既時間!!!呵呵,真係諗落都夠開心啦 ^0^ 咁你仲係度等d咩呀? 仲唔快d去 >o<?

廣告

讀者留言

路人留言   |

oh~原來你有寫日(月)記的習慣
>>March 6, 2005 at 6:10:21 PM GMT+8

傻野! <br>我都好掛住你地呀
>>April 15, 2003 at 1:52:21 PM GMT+8

人氣: 15954

Design & Scripting by ShowHappy.Net