寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆★☆★呢個係◎瑪娜日記,大家enjoy enjoy 啦☆★☆★

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

2003 年 11 月 12 日 星期三 【晴】

今日啦~~有人唻睇堂喎
初頭有少少緊張,不過一入到課室就冇事喇
班仔今日唔知做乜,出奇咁乖喎
等我run所有野都run 得好順
阿sir仲比左句咁既comment我:課室秩序管理出色

哇,你見唔見呀,係「出色」呀!
我開心到爆耶~

好,如果班仔唻緊都可以咁乖既話
我就多d用電腦同佢地上堂啦~

小朋友係乖個陣
係要錫下同比d獎勵的 ^^

>>November 13, 2003 at 12:12:23 PM GMT+8


2003 年 10 月 30 日 星期四 【晴】

今日同媽咪出左去食晚飯
係商場行行下個陣,撞到我第一個補習學生同埋佢媽咪係度食緊野
咁我就行過去同佢地打招呼啦

佢係我 f.5 會考完既第一個補習學生
記得初初同佢補個陣,佢係六年班期考,一補就同佢補到佢f.4 了
不過個陣我又岩岩升上 yr 1,又要住hall,冇乜時間同佢補,所以先 quit 左

係倫佢大個左好多呀,不過樣就冇乜點變
同佢and 吳太傾左一陣,知倫哥讀完f.5 之後,讀左一年製衣個d,而家做緊qc
我補習學生都出左唻社會做野,而我就仲係咁讀書讀書
好似好冇鬼用,所以我都咁話自己「我呢d敗家女嘛,咪仲讀書囉」

唉~~個一刻,都唔知咩感覺
好似灰灰地咁,仲係屋企做二世祖,冇鬼用....
我細佬都出唻做左咁多年野啦
但個家姐就仲........


唉.......... = ="

>>November 7, 2003 at 6:13:47 PM GMT+8


2003 年 10 月 22 日 星期三 【陰】

哇~~我訂左既

上弦の月~最終章~
Dix infernal

終於都返左唻喇 ^0^
好開心呀~不過我呢度冇dvd機
要返屋企先有得睇喇 ^^a
但可以聽住 Dix infernal 頂住癮仔先~嘿

自覺買到平野,因為如果要出旺角買,一定會貴好多
淨係dvd都已經要47x蚊啦(如果佢仲係75計的話)
而家$36x就到手~
隻cd我上次見到要成$280,而家$230就攪掂喇

好開心囉,仲要係 delivery 過唻 kekeke~~

>>October 23, 2003 at 9:28:13 AM GMT+8


2003 年 10 月 21 日 星期二 【晴】

今日要去小學拎書丫
要染返黑個頭........勁唔開心 >.<

我個頭綠左兩個月咋~~~~
咁快要整返黑佢....好冇癮囉

唉........
呢排又多野做喎,好彩琴日朝隻死龜公好似幾 like 我組個present 咋
唔係就真係仆街喇!

>>October 23, 2003 at 9:28:55 AM GMT+8


2003 年 10 月 19 日 星期日 【晴】

ohoh~~udiary 個邊停左機喎~
唯有用返呢邊個日記先啦:p

>>October 19, 2003 at 5:42:05 PM GMT+8


2003 年 10 月 14 日 星期二 【陰】

今日好悶好悶好悶呀~~~~~

>>October 15, 2003 at 3:14:52 PM GMT+8


2003 年 10 月 4 日 星期六 【晴】

今日冇咩特別
不過可以上一上tw玩下
好耐都冇上過去喇
同個人仔轉哂色
都幾靚~

>>October 5, 2003 at 9:57:05 AM GMT+8


2003 年 9 月 15 日 星期一 【雨】

唉~~呢期學校條線唔掂
琴日成日直頭連icq都on唔到
唔知要等到幾時先可以完全冇事呢

好灰呀~~~~>0<

>>September 16, 2003 at 2:51:45 AM GMT+8


2003 年 9 月 5 日 星期五 【陰】

唉~~岩開學,讀書方面冇乜野呀,仲好似幾得閒咁添
忙就忙在~~tutor 既工作囉
on duty,洗樓,tutor 自己開會,同宿生會開會,同warden 開會,同senior tutor 開會......
我想死呀 >0<

我都有我自己想做既野
我都有我自己要做既野

我唔係24小時ready on call的
唔該唔好使人使到盡咁既樣
大不了我豪返9200出唻架咋

吼~~~~~

ps 唔好比我打中你蛇 =.=

>>September 6, 2003 at 4:21:34 AM GMT+8


2003 年 8 月 16 日 星期六 【雨】

死啦,而家好懶打字添....

>>August 16, 2003 at 6:09:29 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

 


瑪娜夕夜☆~* ~按一下可到瑪娜的網頁呢 你自認知瑪娜幾多野? 想唔想再知多d? 咁你就要去下瑪娜網頁睇下喇~ 唔使比$$仲有正正 midi比你dl~ 更加唔少得既就係有瑪娜既相相陪你過下d無無聊聊既時間!!!呵呵,真係諗落都夠開心啦 ^0^ 咁你仲係度等d咩呀? 仲唔快d去 >o<?

廣告

讀者留言

路人留言   |

oh~原來你有寫日(月)記的習慣
>>March 6, 2005 at 6:10:21 PM GMT+8

傻野! <br>我都好掛住你地呀
>>April 15, 2003 at 1:52:21 PM GMT+8

人氣: 15954

Design & Scripting by ShowHappy.Net