|
2005 年 6 月 25 日 星期六 【晴】
賤阿祥!
>>June 26, 2005 at 3:56:41 PM GMT+8
2005 年 6 月 23 日 星期四 【溫暖】
今日終於都捨得出紅雨
下午校唔使返學
所以我地等上午校放學
所有學生都走左之後
再攪多陣野就返屋企
返到去4點幾
訓左陣就同阿弟去左食野
唉~睇見佢真係.... = =
>>June 24, 2005 at 3:32:58 PM GMT+8
2005 年 6 月 18 日 星期六 【乍寒還暖】
成個六月都「枕」住落雨
攪到個人都冇乜心機
唔知要落到幾時先會停呢....
>>June 19, 2005 at 2:23:05 AM GMT+8
2005 年 6 月 14 日 星期二 【晴】
好眼訓呀
希望聽日唔好落雨啦~
>>June 15, 2005 at 3:18:16 PM GMT+8
2005 年 6 月 10 日 星期五 【晴】
今日係端午節
本來約好左話去阿恩屋企
但媽咪話我地晏晝做節
所以我食左飯先去
去到除左有 law sir 同 miss koo
仲有詹 sir 同 miss leung 呀
當然唔少得吉蒂同 goria 啦
因為我去得遲呀
阿恩好快就要走
不過都同佢影左相~
究竟係佢問題定女人生過仔係差d?
今次佢返來,我見佢真係殘左好多
係咪因為將d 時間放哂落d 仔女度
而冇哂自己既時間
冇時間執返正自己呢?
自問佢之前都唔差
上次佢返來~大約係年幾之前都仲ok
但今次真係唔知佢攪咩來喇
我覺得我而家仲好過佢囉
不過其實都幾悲架~
散左之後,我同吉蒂去左元朗行街
佢話我知岩先同安格斯分左手~
係咪有點可惜呢?
佢地一齊好多年了~由 yr 1 開始...
不過我明白,亦了解佢地分手既原因
因為我都試過....
但我又覺得
既然事情到此
講咩都冇用
不如好好地咁趁呢個機會
比自己一個休息既空間
好好咁 enjoy 一下單身既生活~
其實一樣都可以咁多姿多采的
睇我同小草都知啦
大家一齊成日幾咁開心呀
又唔使諗唔使煩喎
鐘意點就點~~真係好開心架~
比我扑中左啦
吉蒂佢好耐都冇出去行過旺角了
佢every sat off
就搵個星期六等我放工後
同佢去 mk 行過飽佢啦~
雖然今日只係同佢係元朗行
但係佢都買左好多野呀
衫、背心同裙都有
仲要買得好開心添 ^^
>>June 11, 2005 at 6:10:56 PM GMT+8
2005 年 6 月 9 日 星期四 【晴】
放工個陣行左去朗豪坊
本來只係諗住去拎d sample 仔同 gift
跟住一個唔覺意~咁就停左係 ck 個couter
見佢出左 ck one summer,咁咪試下咩味啦
攪攪下~~我又買左一 set 香水+沖涼返去
不過都幾抵既,送左支15 ml 既香水同一支 ck one 既 bath gel
另外仲有 9 折
又多兩支香水
有排用了~
行行下又行左過 it
見佢 sale 咪入去睇下啦
跟住係 5 cm 又買左條賴屎褲喎
哈哈
見見叫住話冇錢
但又係咁買野....
死未!
>>June 11, 2005 at 5:55:31 PM GMT+8
2005 年 6 月 6 日 星期一 【晴】
I'm now having a lesson in CWB
i think i was cheated by it's PROSESSIONAL name...!
in fact, it's really very bored and it last for 3 hrs!
howcome!
what the shit~~~~!!!
i really want to die....they're all really too simple to me
.....oh my god...
i want to .....
who can help me =0=
>>June 7, 2005 at 3:24:00 PM GMT+8
2005 年 6 月 3 日 星期五 【乍寒還暖】
又係疲累既一天
近排成日都唔夠訓
因為好多日都出左去食飯
唔係同同事就同阿sa佢地
有時就因為放左工去行下
點知行到8 點幾9 點所以食埋飯先返屋企
返到去已經好夜
但仲要再睇 adv 寄信
咁就攪到晚晚都差唔多2 點喇
其實係咁日日睇 adv 寄信
真係好煩同好討厭架
但係冇計丫
鬼叫我真係好想離開呢間學校咩
我真係頂佢d 人唔順喇
幸好仲有自己既小天地
如果唔係
我諗我一早就已經頂唔住
我又要再努力d 喇
>>June 4, 2005 at 2:17:53 PM GMT+8
2005 年 5 月 28 日 星期六 【晴】
呢幾日
毎當我想上來寫野之時
個網頁總係開唔到
我幾驚係個server死左或者網站停左
攪到我之前想寫既野
都已經唔記得哂
只係記得呢個星期都好忙
冇一日返屋企食飯咁滯
係咁上下喇
仲有
求職活動又開始了
要加油喇
>>May 29, 2005 at 10:48:12 AM GMT+8
2005 年 5 月 20 日 星期五 【晴】
頭先食飯個陣
同小草去左K2睇衫
睇下睇下睇到就夠鐘放工
所以就返學校拎返個袋返來先再睇過
跟住放工我同佢再去過啦
又好似之前咁喇
我地係咁試衫,又換轉D衫來試過
都真係攪左好耐
不過我地次次都有買野架
好似今次咁
我同佢 total 就買左6件衫喇
我地毎人又唔見左6百幾蚊~
之後我地搭車返元朗
係好順福個陣我又睇中左條連身裙喎
心諗阿 sa 結婚個日着佢就岩哂
而且呢 d 野真係可遇不可求
到真係要搵來買個陣可能又搵唔到岩心水的了
而且條裙都幾靚幾大睇,但又唔算貴喎,3百幾蚊啦
所以我諗諗下,都係買左佢好了
今日真開心
總共又唔見左成千蚊
>>May 21, 2005 at 1:50:14 PM GMT+8
|