寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆★☆★呢個係◎瑪娜日記,大家enjoy enjoy 啦☆★☆★

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

2003 年 4 月 17 日 星期四 【晴】

今日係 easter 啦,我約左 alice 同 titi 去黃金海岸食 lunch buffet 喎~
見到佢地,好開心呀,因為自從畢業之後,就好耐都冇一齊出唻聚過喇。
我地一路傾左好多野呀,大家講下近況啦,講下學校啦,講下其他野咁。
我地又好似以前咁,雖然而家個個都出哂唻,但其實原來我地都仲係好似以前咁架
呢個感覺真係好舒服,仲好開心,好似返返去以前咁呀
美中不足既就係靈芝佢有野攪出唔到唻啦,如果唔係一定會更加開心架~~~

唔知下次幾時再可以好似今次咁一齊出唻玩呢?
好期待呀~~ ^^

>>April 22, 2003 at 1:09:24 AM GMT+8


2003 年 4 月 16 日 星期三 【晴】

今日勁冇 mood!

放係雪櫃個盒奶唔知比邊 q 個飲 q 左 ﹝其實我知係邊個 pk﹞
攪到我今朝早上堂之前冇野落肚

喂,盒奶係我早餐唻架大姐! 不問自取,是為賊也!

好啦,停左兩個星期課,而家補堂補到仆街!
我好日就咁就冇撚左啦,由 8:30 直踩到 4:30 呀大佬,我仲使同 fd 出去玩既? 去玩泥咩!

不過好彩我都收到一個好消息,就係我出年可以做 hall tu 啦~~

你班仆街仲唔死 A__A"

>>April 17, 2003 at 10:34:36 AM GMT+8


2003 年 4 月 15 日 星期二 【陰】

呢幾日都陰天,心情已經唔係幾好
加上14 號個日知到我地個 lecturer AP 死左,心情真係差到去極點。

我上年 final year 都比佢教過數學教學法。雖然有時覺得佢有點討厭,但都唔叫憎佢。
星期一個日 Wendy icq 我話我知佢死左,我唔係好信。之後問阿 man,阿 man 話係學校 email 出既........

我即 check 學校 email,點知......真係見到呢封電郵.......個陣個心情突然沉左一沉。
真係諗唔到一個好好地既人,會無啦啦咁就去左。

以我所知佢既情況,佢係之前有d 事入左浸會醫院住左一個星期,之後出左院返左企,醫院打電話比佢話佢個陣住個間房受到感染。冇耐佢就出現AP既病徵,之後入左EQ......
佢一直都係 intensive care,而且仲係一直昏迷冇醒過。
可能佢係早期出事個d 啦,d 醫生都唔知點醫。佢試過好多藥都冇效,肺部陰影只有增冇減....
一個星期前開始胃出血....呢 d 係藥的副作用。佢終於係2003年4月14日中午約一時支持唔住,離我地而去........終年 49 歲。

佢去左固然係慘,但更加慘既係......佢一家五口,兩公婆加三個年幼仔女,
而家佢去左,而佢太太同個大仔都仲係 intensive care,佢有佢媽媽都係......
全家得返一個三歲同一個只得五個月大既細路冇事......比佢親戚照顧住....

一個幸福家庭,攪到而家家散人亡,真係人間悲劇!
點解可以咁慘??

雖然我唔信教,但都祈求全能既神可以祝福佢,等陸 sir 既屋企人可以快d 冇事....

在此送上我最深切既祝福.........

>>April 16, 2003 at 5:58:53 AM GMT+8


2003 年 4 月 5 日 星期六 【陰】

琴晚 miss 維教左我一個好正既 term 屎
形容女仔一流:

>>>>> software <<<<<

想知點解?
咪就係........軟....體......





遠....睇....囉....XDDD

>>April 6, 2003 at 7:00:03 AM GMT+8


2003 年 4 月 4 日 星期五 【陰】

點解每逢3~4月
都好似特別多人分手咁既 ?_?


我4月生日架喎,咁會唔會唔好老o黎架?










咁既心情,咁天氣
攪到我都down down 地



飲返支野先.................唉 = =

>>April 5, 2003 at 8:18:32 AM GMT+8


2003 年 4 月 3 日 星期四 【陰】

佢地又係咁叫我出去玩喇~~~~
真係冇解既,次次大班大班出去玩個陣,都咁岩撞到正我有野要做唔得閒
咪攪到次次叫親出去我都好似唔去咁先得架!

佢地聽日又落高進個度玩喇,我冇得去,冇得屈笨強請野飲添架 >.<
次次pk比佢蝦,仲要 ToT,攪到好似我蝦佢咁 ~"~

唉,好唔想做呀,好煩呀,好悶呀,好冇 mood 呀~~~~

我要睇人妖打排球2 唻笑返餐飽先,好似好耐冇勁笑過
好掛住 3pc 班同學呀, easter 一定要約出唻玩先得 ~~"
alice 話 titi 話不如去行山喎,緊好啦,好耐冇郁過 ~o~"
仲有靈芝啦....真係好懷念我地 4 個一齊玩一齊上 art 個陣既日子呀....
我地永遠都係最多野講,最多意見,最多 idea,最多 challanges,最多口,同最多野攪既一 group......好開心架 >.<

alice,titi,靈芝,jan jan 好掛住你地呀 >0<












死,突然想........添!
so bad mood \______/

>>April 6, 2003 at 9:54:32 AM GMT+8


2003 年 4 月 2 日 星期三 【陰】

繼續停課到4月21日.......天呀!

有份野7號要交,而家仲未開工....一陣仲約左人去街
真pk =.="

>>April 3, 2003 at 7:52:32 AM GMT+8


2003 年 3 月 21 日 星期五 【陰】

今日本身話同媽子去飲茶,點知條友上唻攪機攪左咁耐,攪到我地去到茶樓個陣,門口等位既人已經去到一個 saturated 既 condition = =
冇計啦,咁四個人仔就去左隔壁間餐廳食 tea..........呢間野 d tea,永遠都係咁好食同咁抵食,仲有 A~Z 任你揀。好似我呢 d 咁多心既人,咩都想食少少,真係揀左 9 世都揀唔到要食 d 咩 =v=+

食飽飽之後,去左配眼鏡啦,老豆有野攪閃左先,得返我同媽咪+最細個細佬。細佬前兩日配左,但有d唔係好o岩位,所以就叫眼鏡哥哥攪下,咁我就同靚媽子揀眶。跟住唔記得咩事,眼鏡哥哥同媽子講野,跟住就話咩「阿哥 xxx,細妹就 xxx」

oh shit 啦,繼上次馬會姐姐,今次就眼鏡哥哥..........唔通我個樣真係生得咁細個 = =?
我細佬細我 4 年架 =0="

阿媽又話養我 sai 米飯喇 = ="""

>>March 24, 2003 at 10:49:29 AM GMT+8


2003 年 3 月 19 日 星期三 【雨】

打仗喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
非典型肺炎呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





世界末日喇 =0="""

>>March 20, 2003 at 5:32:00 AM GMT+8


2003 年 3 月 18 日 星期二 【陰】

好懶呀好懶呀好懶呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好似好多日冇攪過呢度咁呢

今日唔知做咩好早就醒左
但起左身又好似冇咩做咁
之後我發覺,人生好似有點乏味
定係我既目標唔明確呢?

琴晚又攪到好夜先訓....係啦,我呢排 tune 緊我既訓覺時間
要調較返正常小小,我都覺得之前好唔得
如果再長期都係咁既話,我一定唔掂當.....會死得更早吧!

前個排成日都晚晚訓唔著,唔知攪咩喇﹝其實真係冇呀﹞
係臨天光先訓得比較好少少,但訓多一陣就要起身喇.....
真係冇解
可能就係因為咁啦,呢個星期塊面出左d粒粒
我初時以為係暗瘡啦,但後期發覺係好似一d身體入面既毒素發出唻既野咁
好彩而家好得七七八八喇~~

夏天又就唻來喇,又係時候去減肥 lu~~~
泳衣出動了 c.c"

>>March 19, 2003 at 4:49:34 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

 


瑪娜夕夜☆~* ~按一下可到瑪娜的網頁呢 你自認知瑪娜幾多野? 想唔想再知多d? 咁你就要去下瑪娜網頁睇下喇~ 唔使比$$仲有正正 midi比你dl~ 更加唔少得既就係有瑪娜既相相陪你過下d無無聊聊既時間!!!呵呵,真係諗落都夠開心啦 ^0^ 咁你仲係度等d咩呀? 仲唔快d去 >o<?

廣告

讀者留言

路人留言   |

oh~原來你有寫日(月)記的習慣
>>March 6, 2005 at 6:10:21 PM GMT+8

傻野! <br>我都好掛住你地呀
>>April 15, 2003 at 1:52:21 PM GMT+8

人氣: 15954

Design & Scripting by ShowHappy.Net