|
2004 年 5 月 11 日 星期二 【酷熱】
哇~~好驚呀~~~~~~~!!!!!!
做咩會發埋d咁既夢架?
實在係太過骸人喇!
話說琴晚發夢,夢到飛機c
係一個晚上,我行行下,比佢係後面用右手翹住左我條頸
問我做咩咁夜仲係度
過左一陣,佢突然捉住我隻手喎
跟住我問佢咁係咩意思 = ="
之後仲死....佢....我條頸 =0=""
返左入唻之後,我地一齊上網唔知睇咩
跟住有個阿姐入左唻,睇佢眼光認為我係佢女友咁既樣
攪到我都知點好
係人地係夢中都唔係佢女友唻架嘛
又關我咩事喎........
總之就係唔知發生咩事啦
冇啦啦發埋d咁騎呢既夢
真係諗起都打冷顫呀 >﹏<""
希望唔會再發啦~~~~~~~~~~~!!!!
>>May 12, 2004 at 9:10:25 AM GMT+8
2004 年 4 月 28 日 星期三 【晴】
今日又係漫長一天既開始
其實如果講係返學上課既話,咁就冇咩好講
不過一諗起今晚將要有幾忙,我就覺得頭暈喇......
話說我下星期一要考泊位
但由於easter放左成兩個星期既假,所以冇去book堂上
完左個假返到唻先知,我淨返可以學車既時間唔多
最慘既就係,我last一個星期book唔到時間上堂
結果要將三堂book埋同一日上
由今晚6點開始上到9:30......
好唔開心囉,要攪到咁夜先可以返屋企
我諗返到去起碼11點先返到去了~
唉~~我唔制呀 >0<
>>April 29, 2004 at 4:20:53 AM GMT+8
2004 年 4 月 23 日 星期五 【晴】
唉~又老一年喇
都唔知係唔係好事
不過今年都過得幾開心既
舒舒服服咁又一日喇
晚餐仲好好好鬼死豐富添呀 :D~
仲有個蛋糕未食,哈哈~
>>April 24, 2004 at 2:55:40 PM GMT+8
2004 年 4 月 13 日 星期二 【雷雨】
哇,今日好忙呀
朝早上完當跟住就去左做 body check
check 完之後去左找靈芝,同佢隻狗狗去睇醫生喎
佢隻狗狗都幾大隻下架,不過都幾聽話幾可愛
同佢一齊入左西貢,同狗仔睇醫生之前
走左過隔壁食 lunch
我個 spinch & mushroom chicken ricotto 都幾好食呀
好有菇同香草味,仲好 juicy 添
我同佢都好有「一個懶洋洋的下午」既感覺
可惜狗狗要返屋企丫,如果唔係我一定會同芝姐一齊散下步
今日真係好攰、好眼瞓同好懶既一日呀~
>>April 14, 2004 at 1:36:55 PM GMT+8
2004 年 3 月 28 日 星期日 【雷雨】
今日認真大頭蝦~
話說今日放左學,我就搭校巴去左沙田
到落車要〝咇〞發達窿既時候
發覺個銀包咇唻咇去都唔響喎
而後面又跟住有人落車
所以我索性落左車再慢慢睇
當我打開銀包時
發現張發達窿唔知閃左去邊
當時已經心感不妙
立即諗返起今朝係拉記用過張發達窿唻影印
咁我又再抄一抄個屎忽啦
點知都唔係身
我就知發生咩事喇
印象中,我今日影完印之後
好似冇拎返張卡出唻......
我立即打個袋找返個散子包包出唻
拎散子唻比錢啦
點知發覺原來我冇5毫子
好在咁岩同海馬一齊搭車
即刻上返車同佢些住5毫子洗住先
與此同時,車上又發生左一段小插曲
話說當我拎銀包出唻咇既時候
發現個發達窿機所標既價係11雞而唔係8個半
咁岩我個銀包又咇極都唔出聲
之後就發生上述既事
但當我準備上車找海馬些錢既時候
就見到未咇卡個d姐姐同c機哥哥講收多左錢既問題
真係咁岩得咁繑啦
d時間夾到你唔信
落車之後
我即刻打電話睇下有冇人係學校
又或者睇下有冇人可以比到拉記個電話我
我找左哉時
但佢唔係學校
就係佢找人幫我手既期間
我是但打去8000
有條唔知乜水接線問我搵邊個
我話要拉記個電話
佢又即同我找喎
真係唔該哂佢~雖然佢都係十下十下....
打左去拉記之後
個拉記姐姐話執到我張發達窿
叫我幾時返去拎返都得
執得返~真係好彩
如果執唔返既話
我要either打去發達窿中心or卡centre cut左張卡架喇
因為我張野係自動增值的
如果比d唔知咩既pk拎左去勁買野
咁我就唔知要幾多錢先找得到條數架喇~
唉...今次咁攪一攪
真係嚇餐死
要記住下次咪再咁大頭蝦喇 ^^"
>>March 29, 2004 at 2:34:04 PM GMT+8
2004 年 3 月 27 日 星期六 【颳風】
一個就算天性幾咁樂觀既人
都總會有不安既時候
而我就正處於呢個情況
>>March 28, 2004 at 11:12:53 AM GMT+8
2004 年 3 月 23 日 星期二 【微冷】
今日好黑仔
晨早流流比呢個姓高既女人嚇餐死
好在有維維出手相救,我先定返d
佢實在幫得我太多,簡直就係我既貴人
遲d一定要請佢食飯先得!
>>March 28, 2004 at 10:52:33 AM GMT+8
2004 年 3 月 9 日 星期二 【晴】
今日忽然興起,去搵返一d Bryan Adams 既歌
無意之間比我搵到一首歌
當我一路聽緊既時候
竟不自覺咁流左滴眼淚出唻
可能係我 feel 到歌詞中所帶出既幸福感覺掛~
I finally found someone, who knocks me off my feet;
I finally found the one who makes me feel complete...
It started over coffee, we started out as friends;
It's funny how from simple things; the best things begin...
This time is different;
It's all because of you!..
It's better than it's ever been;
Cuz we can talk it through;
My favorite line was "Can I call you sometime?";
It's all you had to say...
To take my breath away...
This is it!
Oh, I finally found someone;
Someone to share my life;
I finally found the one - to be with every night;
Cause whatever I do
It's just got to be you!
My life has just begun, I finally found someone...
Did I keep you waiting?
I didn't mind
I apologize
Baby, that's fine
I would wait forever
Just to know you were mine;
Ya Know - I love your hair...
Are you sure it looks right?
I love what you wear...
Isn't it too tight?
You're exceptional!
I can't wait for the rest of my life...
其實愛情就係開始得咁簡單
心中既滿足及喜悅,盡在不言中
希望睇緊呢篇野既你
都能夠得到幸福~
>>March 10, 2004 at 3:23:44 PM GMT+8
2004 年 3 月 8 日 星期一 【晴】
哈哈,琴日終於可以玩車車了!
我覺得楂車都未算係好難,不過都有幾多細節要留意囉。
琴日臨尾係車場慢慢地楂左一轉
雖然未至於係好好,但都唔叫差囉
扭駄扭幾多咁呀,停車呀個d,我都仲要好好咁練習一下
好彩仲未撞車~哈哈
>>March 9, 2004 at 9:06:27 AM GMT+8
2004 年 2 月 24 日 星期二 【晴】
好野,virtal driving pass 左了
原來真係唔係好難
下個星期就要考筆試了
而家都未溫熟 d 題目
有點兒擔心咁囉
不過我會比心機既
唔好晒媽咪 d 錢哦!
>>February 25, 2004 at 2:48:15 AM GMT+8
|